De PVV heeft haastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee. Ze kijken naar hun smartphone omdat ze niet met hun eigen creatie geconfronteerd willen worden.
Mauro haalt tenminste WEL zijn vluchttwitter:WimKortenoeven twitterde op donderdag 27-10-2011 om 23:21:53Heb mijn vliegtuig gemist dankzij de linkse mafkezen die het hele parlement gijzelen voor de individuele zaak van een illegale immigrant. reageer retweet
Desalniettemin niet minder waar.quote:
Jup. Lekker sterk karakter.quote:
Ook maar eens contact opnemen met de PVV over de grote plassen in mijn straat als het heeft geregend.quote:
Want de beschaving is in het geding!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een debat over de luier van de 96-jarige mevrouw Harmsen, die al 48 uur niets is verschoond, aangevraagd door de PVV.
Ja, maar dat kun je die Mauro niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Desalniettemin niet minder waar.
Ik wind er gewoon geen doekjes om, ze dumpt haar zoon en verbreekt contact, dat is pas laag, niet ik.
Doe ik dat dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je die Mauro niet kwalijk nemen.
Het jaar daarop: Mauro in de rimboe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef Cerbie het volgende:
Is wel iets voor SBS. Natasja Froger naar Angola sturen, Mauro, één jaar later. Een echte tranentrekker, item op HvN, giro 555 open, boze linksaards op de radio.
Feesthit: Mauro, hou jij mijn paspoort even vast!?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef Cerbie het volgende:
Is wel iets voor SBS. Natasja Froger naar Angola sturen, Mauro, één jaar later. Een echte tranentrekker, item op HvN, giro 555 open, boze linksaards op de radio.
Op de voet gevolgd door Grenzeloos verliefd, alwaar de gehele pleegfamilie naar Mauro's crib in Angola afreist.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het jaar daarop: Mauro in de rimboe.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt ze doen exact wat Mauro's moeder ook deed in de vertrekhal toen ze hem dumpte op het vliegtuig?
En dan mag hij vervolgens weer terugkomen om te schitteren in Kluners uit Angola.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op de voet gevolgd door Grenzeloos verliefd, alwaar de gehele pleegfamilie naar Mauro's crib in Angola afreist.
MTV Cribs in die plaggenhut. Zo'n boutende olifant op de achtergrond.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op de voet gevolgd door Grenzeloos verliefd, alwaar de gehele pleegfamilie naar Mauro's crib in Angola afreist.
Geen idee. Je bent gewoon een lul.quote:
Ik heb last van rioollucht. Al die exotische allochtonen gerechten doen de boel compleet verstoppen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook maar eens contact opnemen met de PVV over de grote plassen in mijn straat als het heeft geregend.
Ik moest echt retehard lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
MTV Cribs in die plaggenhut. Zo'n boutende olifant op de achtergrond.
Geen medelijden met iemand die een jongen bij zijn familie en vrienden weg wil rukken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
C
[..]
De PVV heeft haast
Met reden, ze moeten dit soort tweets plaatsen:Mauro haalt tenminste WEL zijn vluchttwitter:WimKortenoeven twitterde op donderdag 27-10-2011 om 23:21:53Heb mijn vliegtuig gemist dankzij de linkse mafkezen die het hele parlement gijzelen voor de individuele zaak van een illegale immigrant. reageer retweet
![]()
En daarna martijn krabbe, met uitstel van excecutie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maat van mij had wel Indische buren waardoor er 24/7 zo'n gare currylucht door het gebouw zweefde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb last van rioollucht. Al die exotische allochtonen gerechten doen de boel compleet verstoppen.
Ja lekker naai hem maar nog een keer, heeft niet genoeg leed gehad die jongen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt ze doen exact wat Mauro's moeder ook deed in de vertrekhal toen ze hem dumpte op het vliegtuig?
Dat heeft hij aan het eindeloos doorprocederen te danken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja lekker naai hem maar nog een keer, heeft niet genoeg leed gehad die jongen.
Als ik het zo zie, vind ik het eigenlijk wel tering-lullig. Kankerfascisten van de PVV.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Het geeft wel mooie plaatjes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |