Iedereen is het beu. Mauro moet oprotten, want hij is niet langer hip.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
Iemand een samenvatting omtrent Maurogate?
Oke, die is wel cool. Alleen dat gare aftandse barrel van hem, blegh. En dan die prinses moeke, pot Luke, een zwammende blingrobot en een dwergmachine. Nee, echt, briljant die rebellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Han Solo is zn maatje, mafkees.
Ken je deze al?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga nog altijd stuk om Something something something Dark Side
Ja, het debat duurt langer dan z'n bedtijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
Nee, ik moet er niet aan denken om weer student te zijn, zonder al de wijsheid die ik nu bezitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik ben amper 3 maand weer student en ben het al meer dan zat weer.
En niet te vergeten Soul-negert Lando.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, die is wel cool. Alleen dat gare aftandse barrel van hem, blegh. En dan die prinses moeke, pot Luke, een zwammende blingrobot en een dwergmachine. Nee, echt, briljant die rebellen.
En de foute hit, als luchtig interval. Dan ga ik dansen met bejaarden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
Lijkt me wel wat, zo'n praatprogramma. Misschien in samenwerking met Erik, voor de welgemeende homograppen.
Lang debat, met emotionele oproepen aan Leers van links, die blijft echter hard(leers)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
Darn!quote:
Nodigen we Cohen uit voor de polonaise.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
En de foute hit, als luchtig interval. Dan ga ik dansen met bejaarden.
Wel de polonaise he, Cohen minstens evenaren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
En de foute hit, als luchtig interval. Dan ga ik dansen met bejaarden.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen is het beu. Mauro moet oprotten, want hij is niet langer hip.
Hahaha, nice.quote:
Niet iedereen komt uit de Oost Robin.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Mauro is best en aparte naam eigenlijk.
"Halloww, u spreekt met Mauroooo. Kan ik u helpen?"
Ik zat eerder aan body poppin' te denken enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel de polonaise he, Cohen minstens evenaren.
Het was niet eens een grap, het was mijn cynische kijk op de samenleving.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De eerste Maurograp waar ik om moest lachen.
Beter van niet, daar blijf ik in hangen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan body poppin' te denken enzo.
En natuurlijk de shotjes-regel als de tijd over een onderwerp is afgelopen.
Eerder:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Mauro is best en aparte naam eigenlijk.
"Halloww, u spreekt met Mauroooo. Kan ik u helpen?"
Dolle boel op de late avond, gelukkig valt 't exact binnen Max haar zendtijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan body poppin' te denken enzo.
En natuurlijk de shotjes-regel als de tijd over een onderwerp is afgelopen.
Alle Mauro's moeten blijven. Wat is er op tegen om goed geïntegreerde jongeren, opgevoed in Nederlandse gezinnen hier te houden?quote:
Daarom was het ook grappig, vanwege de kern van waarheid, sukkel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was niet eens een grap, het was mijn cynische kijk op de samenleving.
Over een paar weken is het “mauro, wie?”
Ik zat eerder te denken aan:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerder:
Ghoedahnmiddahhg, u sprecht mit Moorowww, ken ich dich hilfe?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerder:
Ghoedahnmiddahhg, u sprecht mit Moorowww, ken ich dich hilfe?
De wet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle Mauro's moeten blijven. Wat is er op tegen om goed geïntegreerde jongeren, opgevoed in Nederlandse gezinnen hier te houden?
Ik hou er niet van als mensen lachen om Mauro.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daarom was het ook grappig, vanwege de kern van waarheid, sukkel.
Lach ik om je grap ga je zeiken.
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan:
Banana?
Een jongen die zich niet wast volgens mijn zoontje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
Het schijnt trouwens dat die Mauro zwart is.
Het was een goeie grap GS, hilarisch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen lachen om Mauro.
Zeker niet als linkse mensen dat doen, die horen juist te janken.
Dan gaat die wet in tegen het nationaal belang en het overheersend sentiment. En moet ie dus veranderd worden.quote:
Beetje Man bijt Hond-stijl? Meneer, wat is uw favoriete George Michael-hit? Om vervolgens in vol ornaat een optreden te geven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
Ik wil ook dwergwerpen enzo. Dat Koos het journalistieke gedeelte doet, ik de idiote items met af en toe een verstandige opmerking. Geheel conform mijn persoon.
Mauro is een nationaal belang?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan gaat die wet tegen het nationaal belang en het overheersend sentiment. En moet ie dus veranderd worden.
Ik haat je bij deze. Wordt leuk op de meet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen lachen om Mauro.
Zeker niet als linkse mensen dat doen, die horen juist te janken.
Ik wou wat negerslang gebruiken, maar dan ben ik niet meer veilig hierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet iedereen komt uit de Oost Robin.
Daar is jou mening heel anders over als wilders dat wil. dan is de rechtsstaat opeens in gevaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan gaat die wet tegen het nationaal belang en het overheersend sentiment. En moet ie dus veranderd worden.
Een wet die tegen het overheersend sentiment ingaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho. Alleen 80's poprock.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje Man bijt Hond-stijl? Meneer, wat is uw favoriete George Michael-hit? Om vervolgens in vol ornaat een optreden te geven.
Het is een geïntegreerde mbo'er die kan werken en bijdragen aan de economie en onze aow.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mauro is een nationaal belang?
Nondeju, heeft de Koningin hem al uitgenodigd voor een kop koffie?
Hollandse meezingers? Werkelijk? Shit gaan we zeker wel aanvragen op de meet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho. Alleen 80's poprock.
En hollandse meezingers.
Paintballen in de studio lijkt me ook wel oke.
Sturen we kennis naar het buitenland, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan gaat die wet in tegen het nationaal belang en het overheersend sentiment. En moet ie dus veranderd worden.
Mauro mag blijven in ruil voor 10% belastingvermindering.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een wet die tegen het overheersend sentiment ingaat.
Zoals de wet op inkomstenbelasting
Onmogelijk. Op de meet knipoog ik een paar keer naar je met mijn lange wimpers en dan is alles weer goed. Tofik Dibi-lovers zijn het makkelijkst te verleiden, ik neem gewoon een vissekom mee die ik over mijn oren trek als ik jou zie en kabaaaamm.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik haat je bij deze. Wordt leuk op de meet.
Oh wauw, een mbo'er. Das al een minpunt en reden om weg te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een geïntegreerde mbo'er die kan werken en bijdragen aan de economie en onze wow.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onmogelijk. Op de meet knipoog ik een paar keer naar je met mijn lange wimpers en dan is alles weer goed. Tofik Dibi-lovers zijn het makkelijkst te verleiden, ik neem gewoon een vissekom mee die ik over mijn oren trek als ik jou zie en kabaaaamm.
Whatever. Ik kom uit Rotterdam Zuid, ik zou maar uitkijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onmogelijk. Op de meet knipoog ik een paar keer naar je met mijn lange wimpers en dan is alles weer goed. Tofik Dibi-lovers zijn het makkelijkst te verleiden, ik neem gewoon een vissekom mee die ik over mijn oren trek als ik jou zie en kabaaaamm.
Mauro mag blijven als we voortaan sneller zijn met de asielprocedure.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mauro mag blijven in ruil voor 10% belastingvermindering.
Daar in het kleine cafe is een favoriet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hollandse meezingers? Werkelijk? Shit gaan we zeker wel aanvragen op de meet.
De contradictio in terminis in die zin zijn te talrijk om te benoemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een geïntegreerde mbo'er die kan werken en bijdragen aan de economie en onze aow.
En waarom niet aan de Angoleze economie? Die hebben hem veel harder nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een geïntegreerde mbo'er die kan werken en bijdragen aan de economie en onze aow.
Eindhoven is crimineler. Puh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Whatever. Ik kom uit Rotterdam Zuid, ik zou maar uitkijken.
R2D2 is veel coolerquote:
Belgie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar in het kleine cafe is een favoriet.
En de bagger van Froger en Het Goede Doel.
Ik zou wel eens een overzicht willen zien van hoeveel werkenden bijdragen aan ons nationaal inkomen afgaande op hun opleidingsniveau. Ik denk dat de hoogopgeleiden dan in de minderheid zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh wauw, een mbo'er. Das al een minpunt en reden om weg te gaan.
Er betalen ook veel meer laagopgeleiden belasting dan hoogopgeleiden. Meer belasting voor de hoogopgeleiden!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een overzicht willen zien van hoeveel werkenden bijdragen aan ons nationaal inkomen afgaande op hun opleidingsniveau. Ik denk dat de hoogopgeleiden dan in de minderheid zijn.
Hoi php.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef Siegessaule het volgende:
[..]
En waarom niet aan de Angoleze economie? Die hebben hem veel harder nodig.
Wat wil je hiermee nou zeggen? Dat er minder WO'ers zijn? No shit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een overzicht willen zien van hoeveel werkenden bijdragen aan ons nationaal inkomen afgaande op hun opleidingsniveau. Ik denk dat de hoogopgeleiden dan in de minderheid zijn.
Ik heb hier meer vrienden dan jij, zure bak pannekoekenbeslag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef eriksd het volgende:
Nou GS, je vriendschap was van korte duur.
Moet je snel zijn, anders wordt het kaartjes sturen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Doe de groeten aan Mauro.
Hij ligt te wachten? Laat tofik het maar niet horen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Doe de groeten aan Mauro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |