Oh wauw, een mbo'er. Das al een minpunt en reden om weg te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een geïntegreerde mbo'er die kan werken en bijdragen aan de economie en onze wow.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onmogelijk. Op de meet knipoog ik een paar keer naar je met mijn lange wimpers en dan is alles weer goed. Tofik Dibi-lovers zijn het makkelijkst te verleiden, ik neem gewoon een vissekom mee die ik over mijn oren trek als ik jou zie en kabaaaamm.
Whatever. Ik kom uit Rotterdam Zuid, ik zou maar uitkijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onmogelijk. Op de meet knipoog ik een paar keer naar je met mijn lange wimpers en dan is alles weer goed. Tofik Dibi-lovers zijn het makkelijkst te verleiden, ik neem gewoon een vissekom mee die ik over mijn oren trek als ik jou zie en kabaaaamm.
Mauro mag blijven als we voortaan sneller zijn met de asielprocedure.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mauro mag blijven in ruil voor 10% belastingvermindering.
Daar in het kleine cafe is een favoriet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hollandse meezingers? Werkelijk? Shit gaan we zeker wel aanvragen op de meet.
De contradictio in terminis in die zin zijn te talrijk om te benoemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een geïntegreerde mbo'er die kan werken en bijdragen aan de economie en onze aow.
En waarom niet aan de Angoleze economie? Die hebben hem veel harder nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een geïntegreerde mbo'er die kan werken en bijdragen aan de economie en onze aow.
Eindhoven is crimineler. Puh.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Whatever. Ik kom uit Rotterdam Zuid, ik zou maar uitkijken.
R2D2 is veel coolerquote:
Belgie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar in het kleine cafe is een favoriet.
En de bagger van Froger en Het Goede Doel.
Ik zou wel eens een overzicht willen zien van hoeveel werkenden bijdragen aan ons nationaal inkomen afgaande op hun opleidingsniveau. Ik denk dat de hoogopgeleiden dan in de minderheid zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh wauw, een mbo'er. Das al een minpunt en reden om weg te gaan.
Er betalen ook veel meer laagopgeleiden belasting dan hoogopgeleiden. Meer belasting voor de hoogopgeleiden!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een overzicht willen zien van hoeveel werkenden bijdragen aan ons nationaal inkomen afgaande op hun opleidingsniveau. Ik denk dat de hoogopgeleiden dan in de minderheid zijn.
Hoi php.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef Siegessaule het volgende:
[..]
En waarom niet aan de Angoleze economie? Die hebben hem veel harder nodig.
Wat wil je hiermee nou zeggen? Dat er minder WO'ers zijn? No shit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een overzicht willen zien van hoeveel werkenden bijdragen aan ons nationaal inkomen afgaande op hun opleidingsniveau. Ik denk dat de hoogopgeleiden dan in de minderheid zijn.
Ik heb hier meer vrienden dan jij, zure bak pannekoekenbeslag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef eriksd het volgende:
Nou GS, je vriendschap was van korte duur.
Moet je snel zijn, anders wordt het kaartjes sturen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Doe de groeten aan Mauro.
Hij ligt te wachten? Laat tofik het maar niet horen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Doe de groeten aan Mauro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |