Iedereen is het beu. Mauro moet oprotten, want hij is niet langer hip.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
Iemand een samenvatting omtrent Maurogate?
Oke, die is wel cool. Alleen dat gare aftandse barrel van hem, blegh. En dan die prinses moeke, pot Luke, een zwammende blingrobot en een dwergmachine. Nee, echt, briljant die rebellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Han Solo is zn maatje, mafkees.
Ken je deze al?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga nog altijd stuk om Something something something Dark Side
Ja, het debat duurt langer dan z'n bedtijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
Nee, ik moet er niet aan denken om weer student te zijn, zonder al de wijsheid die ik nu bezitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik ben amper 3 maand weer student en ben het al meer dan zat weer.
En niet te vergeten Soul-negert Lando.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, die is wel cool. Alleen dat gare aftandse barrel van hem, blegh. En dan die prinses moeke, pot Luke, een zwammende blingrobot en een dwergmachine. Nee, echt, briljant die rebellen.
En de foute hit, als luchtig interval. Dan ga ik dansen met bejaarden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
Lijkt me wel wat, zo'n praatprogramma. Misschien in samenwerking met Erik, voor de welgemeende homograppen.
Lang debat, met emotionele oproepen aan Leers van links, die blijft echter hard(leers)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef betyar het volgende:
Darn!quote:
Nodigen we Cohen uit voor de polonaise.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
En de foute hit, als luchtig interval. Dan ga ik dansen met bejaarden.
Wel de polonaise he, Cohen minstens evenaren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
En de foute hit, als luchtig interval. Dan ga ik dansen met bejaarden.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen is het beu. Mauro moet oprotten, want hij is niet langer hip.
Hahaha, nice.quote:
Niet iedereen komt uit de Oost Robin.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Mauro is best en aparte naam eigenlijk.
"Halloww, u spreekt met Mauroooo. Kan ik u helpen?"
Ik zat eerder aan body poppin' te denken enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel de polonaise he, Cohen minstens evenaren.
Het was niet eens een grap, het was mijn cynische kijk op de samenleving.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De eerste Maurograp waar ik om moest lachen.
Beter van niet, daar blijf ik in hangen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan body poppin' te denken enzo.
En natuurlijk de shotjes-regel als de tijd over een onderwerp is afgelopen.
Eerder:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:
Mauro is best en aparte naam eigenlijk.
"Halloww, u spreekt met Mauroooo. Kan ik u helpen?"
Dolle boel op de late avond, gelukkig valt 't exact binnen Max haar zendtijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan body poppin' te denken enzo.
En natuurlijk de shotjes-regel als de tijd over een onderwerp is afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |