quote:Ajax moet in de derde ronde van de KNVB-beker op bezoek bij Roda JC. Dat heeft de loting in Alkmaar donderdag uitgewezen.
Trainer John van den Brom ontvangt met Vitesse zijn oude club ADO Den Haag.
FC Twente en PSV spelen thuis tegen de amateurs van SC Genemuiden en FC Lisse. AZ, dat donderdag FC Groningen uitschakelde, wacht een uitwedstrijd tegen FC Dordrecht.
Feyenoord moet op bezoek bij Go Ahead Eagles.
Alle wedstrijden op een rijtje:quote:Beschermde status
Bij de loting werden de clubs die Europees voetbal spelen beschermd. Dat zijn Ajax, FC Twente, PSV, AZ en ADO Den Haag dat al is uitgevoetbald in Europa. Die ploegen konden niet tegen elkaar spelen.
De duels worden op 25, 26 en 27 oktober afgewerkt. Ajax moet het weekend daarna ook naar Kerkrade voor de competitiewedstrijd tegen Roda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Trollquote:
Dus? Feyenoord is ook kenser slecht vandaag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Speelt tenminste wel beter dan het hele elftal van Feyenoord
geen verlenging dus tegen kwart over 11.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Zo? Tegen middernacht pas neem ik aan?
Denk het wel, eerst komen alle samenvattingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Kenserquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus? Feyenoord is ook kenser slecht vandaag.
Simpel: Ajax loot zoals altijd een eitje en Feyenoord loot.. Ahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Goeie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Simpel: Ajax loot zoals altijd een eitje en Feyenoord loot.. Ahaha
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Go Ahead Eagles is beter dan Ajax.
Dat heet leiderschap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Waren het weer dekfouten van Vlaar die nu afgeeft op alles wat ademt, terwijl hij de fouten maakte?
Nee speelt sterk. Rent steeds heen en weer probeert de bal te pakken etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Antonia is wel een prutsertje eerste klas hoor.
Dat heeft royal sadness van een niveau heb ik jou daar.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben zelf Amsterdammer dus is het toch mooi om van 010 te winnen.
Wat een pleurismongool, je speelt voor GAE.
Beetje respect, voor deze Mokummer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
Antonia: "Ik ben zelf Amsterdammer en vind het geweldig om van 010 te winnen"
Echt, wat een kansloze opmerking is dat....
Dat zeg je niet als voetballer manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Beetje respect, voor deze Mokummer.
Niet echt verstandig inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Antonia voor hersenloze amoebe van de week!
Alles beter dan Anita, reageer maar eens op die laatste post in dat topic; worden al je argumenten tot onzin verklaard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Mooi dit. Al die opportunistische Feyenoorders vonden zichzelf al weer top 3 materiaal na die slechte wedstrijd van Ajax. Heb zelfs gehoord dat een De Vrij het Nederlands elftal in moet. Dan word je hier toch weer even met de realiteit geconfronteerd.
Wat deed ie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef vandermar het volgende:
Antonia kan er maar beter om denken, er lopen figuren rond die hem het leven wel eens kunnen verzieken
Zit een gast in, die loopt met een stifie hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zit er een lekker wijf in dat pak ofzo? Die zit de heletijd spelers te knuffelen enzo
Zoals gezegd, ik ben wel klaar met je vrij interpretaties van m'n teksten. No offence verder trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alles beter dan Anita, reageer maar eens op die laatste post in dat topic; worden al je argumenten tot onzin verklaard.
In kengetallen denken en doen alsof hij het mannetje was. Ik doe hem niets aan maar er lopen figuren rond die dit niet waarderen.quote:
Vlaar en De Vrij behoorden daar vanavond niet toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef vandermar het volgende:
Antonia kan er maar beter om denken, er lopen figuren rond die hem het leven wel eens kunnen verzieken
Als je de Feyenoordtopics doorspit vind je er misschien éénquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Mooi dit. Al die opportunistische Feyenoorders vonden zichzelf al weer top 3 materiaal na die slechte wedstrijd van Ajax.
Fakete die ook nog een Jordaans accent erbij ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik als A'dammer vind het juist mooi dat 010 verliest ofzo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik als A'dammer vind het juist mooi dat 010 verliest ofzo.
Wanneer is die?quote:
Op dit forum viel het gelukkig wel mee ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Als je de Feyenoordtopics doorspit vind je er misschien één
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Mooi dit. Al die opportunistische Feyenoorders vonden zichzelf al weer top 3 materiaal na die slechte wedstrijd van Ajax. Heb zelfs gehoord dat een De Vrij het Nederlands elftal in moet. Dan word je hier toch weer even met de realiteit geconfronteerd.
Loting zal wel rond 01:00 worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eerst nog 20 reclames, 36 samenvattingen en 63 analyses.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
eerst de samenvattingen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jack van Gelder heeft z'n bureau omgestoten met zijn boner na de opmerking van Antonia.
Ik mag dit mooi vinden? Prachtig juist voor Ajax, hoeven ze Feyenoord niet meer te loten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik dacht dat mods wel vrij snugger waren, jij bewijst het tegendeel
Niet te geloven hoe deze gast een mod kan zijn, ik heb nog geen één post van hem gezien waar hij niet trollt.quote:
Joh, jullie loten toch al vijf jaar voornamelijk amateurs, dus wees maar niet bang hoor dat je door Feijenoord wordt afgeslacht (wel goed dat je bang ervoor bent).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag dit mooi vinden? Prachtig juist voor Ajax, hoeven ze Feyenoord niet meer te loten.
Leuk altijd dat gezeik op jou omdat je mod bent, geweldig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag dit mooi vinden? Prachtig juist voor Ajax, hoeven ze Feyenoord niet meer te loten.
Je weet toch dat ajax nooit zwaar loot? Dus Feijenoord tegenkomen in de beker wordt dan onmogelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De juiste pikken zuigen en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe deze gast een mod kan zijn, ik heb nog geen één post van hem gezien waar hij niet trollt.
Vind dit een beetje simpel, als je het echt meent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat ajax nooit zwaar loot? Dus Feijenoord tegenkomen in de beker wordt dan onmogelijk.
Ja, ik stond wel bekend om m'n geslijm bij de leiding hier voordat ik mod werd idd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De juiste pikken zuigen en je komt een heel eind.
Ach klein trolletje toch ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind dit een beetje simpel, als je het echt meent.
Want het is niet waar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind dit een beetje simpel, als je het echt meent.
Makkelijk he, dit soort one-liners?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe deze gast een mod kan zijn, ik heb nog geen één post van hem gezien waar hij niet trollt.
wtfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alle. Zal wel rond 12 worden geloot.
Zoiets jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Die reclame duurt nu ook al een kwartier of zo
Beter gewoon P&W kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Die reclame duurt nu ook al een kwartier of zo
Zit Johan er weer?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beter gewoon P&W kijken
Komt door het warm draaien van die balletjes zeg ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Makkelijk he, dit soort one-liners?![]()
Laatste 2 jaar wandelde we makkelijk naar de finale toe ja, maar je insinueert nu dat het opzet was
Kap nou eens met GAE de schuld te geven zegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef vandermar het volgende:
Echt, die schoten van GAE allemaal van 30 meter ofzo totdat Feyenoord risico nam
Geen wonder dat ze zoveel tijd rekken met al die reclame's.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door het warm draaien van die balletjes zeg ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kwartier reclame was omdat ze het balletje met Ajax moesten zoeken en op de verwarming leggen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door het warm draaien van die balletjes zeg ik.
Lekker warm in de jusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zoveel tijd rekken met al die reclame's.
dat die zender gerelateerd is aan SBS 6 zegt al genoeg..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kwartier reclame was omdat ze het balletje met Ajax moesten zoeken en op de verwarming leggen.
ik mag het hopen van nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben de grote 3 weer priveleges?
Laten we hopen van niet. Dat was echt belachelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben de grote 3 weer priveleges?
Mafia KNVB.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Dat was echt belachelijk.
En van daar naar NASA?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eurosport, ze schakelen zo live over naar Monaco.
Ja, zodat de bemanning van het ISS ook de loting kan volgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En van daar naar NASA?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eurosport, ze schakelen zo live over naar Monaco.
Sorry,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, zodat de bemanning van het ISS ook de loting kan volgen.
De loting komt op Veronicaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Sorry,
Vraag wel nooit meer iets..
En daarna live commentaar van Hu Jintao en Putin onder het genot van Mongoolse keelzang en Schotse minstrelen op valse doedelzakken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb gehoord dat Obama om kwart over 1 (NL tijd) een persconferentie gaat geven over de loting
Ik heb juist gehoord dat Obama de balletjes omhoog mag drukken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb gehoord dat Obama om kwart over 1 (NL tijd) een persconferentie gaat geven over de loting
De andere was afgezet, net als Hitler, ook lid van zo'n mislukte kneuzenclub, net als Ajax. Gaat dit te ver?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het balletje van ajax nu nog niet warm? Schiet eens op met die loting
Ze zoeken alvast excuses voor als Heracles wintquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles op het kunstgras tegen AZ
Ben ik de enige die niks snapt van deze post?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De andere was afgezet, net als Hitler, ook lid van zo'n mislukte kneuzenclub, net als Ajax. Gaat dit te ver?
Dan heb je niet opgelet bij geschiedenis, geeft niet hoor, er zijn zat banen bij de gemeentereinigingsdienst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niks snapt van deze post?
Lachen, gieren en brullen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de 2de. De 1ste moest over omdat Ajax een moeilijke club lootte.
twitter:Spartalivescore twitterde op donderdag 27-10-2011 om 23:10:12#jupilerleague Sparta moet Rotterdamse bekereer hoog houden http://t.co/TVs3llMX http://t.co/ZhlVYqu7 reageer retweet
Godverquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
mooi toch net zoals helmond lekker gratis kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Die huizen bij de Treffers.!!!!
Lekker als je daar je nieuwbouwwoning hebt gekocht
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
twitter:Spartalivescore twitterde op donderdag 27-10-2011 om 23:10:12#jupilerleague Sparta moet Rotterdamse bekereer hoog houden http://t.co/TVs3llMX http://t.co/ZhlVYqu7 reageer retweet
Veen als in Veenendaal, dan begrijp ik het wel ja. De kans dat je doorgaat is klein dan maar Ajax over de vloerquote:
ik ben voorquote:
Hopelijk wel ja. Dat zou de loting enorm verpesten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag wel hopen dat die achterlijke shit van beschermde statussen weg is?
Idd, ben ajacied dus dan zou het de 1e keer kunnen worden dat ik op de fiets naar ajax toe kan. Hopen op GVVV - Ajax dan maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veen als in Veenendaal, dan begrijp ik het wel ja. De kans dat je doorgaat is klein dan maar Ajax over de vloer(Al kun je Achilles ook nog thuis loten)
Ik vond dat echt achterlijk zeg, de enigen die daar voor zijn zijn de clubs die in Europa spelen. Welke malloot dat toch bedacht heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Dat zou de loting enorm verpesten.
De clubs misschien, maar als supporter van een van die clubs vind ik het net zo achterlijk. Haalt ook de charme van de beker weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vond dat echt achterlijk zeg, de enigen die daar voor zijn zijn de clubs die in Europa spelen. Welke malloot dat toch bedacht heeft
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
De clubs misschien, maar als supporter van een van die clubs vind ik het net zo achterlijk. Haalt ook de charme van de beker weg.
Ik doelde ook op de clubs, supporters weet ik niet, maar als jij het zo zegt kan dat best kloppen jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
De clubs misschien, maar als supporter van een van die clubs vind ik het net zo achterlijk. Haalt ook de charme van de beker weg.
ja die rare complicasie aflevering.quote:
wel goede acteurs 14.gifquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja die rare complicasie aflevering.
ex van Elia heeft ook meegedaan.quote:
Neinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef NrTH het volgende:
Is er ergens een streampje met de loting?
Top, kan ik me levenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
FC Eindhoven - Twente
Achilles '29 - AZ
Ajax - GVVV
Sparta - PSV
FC Oss - SCH
RKC - GAE
Vitesse - NEC
Heracles - De Graafschap
Zo, hoeven jullie niet meer te wachten.
Wat is dat nou weer voor een kutlotingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
FC Eindhoven - Twente
Achilles '29 - AZ
Ajax - GVVV
Sparta - PSV
FC Oss - SC Heerenveen
RKC - GAE
Vitesse - NEC
Heracles - De Graafschap
mwha kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
FC Eindhoven - Twente
Achilles '29 - AZ
Ajax - GVVV
Sparta - PSV
FC Oss - SC Heerenveen
RKC - GAE
Vitesse - NEC
Heracles - De Graafschap
thanksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
FC Eindhoven - Twente
Achilles '29 - AZ
Ajax - GVVV
Sparta - PSV
FC Oss - SC Heerenveen
RKC - GAE
Vitesse - NEC
Heracles - De Graafschap
Aids ws.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
Waarom speelde die Zweed eigenlijk niet bij Feyenoord? Ziek?
Kan best nog wel eens lastig worden voor feynoordquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
OMG zo nog een UITGEBREIDE samenvatting van GAE-FEY
Dan liever andersomquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een Ajax - Psv.
quote:
Spanning opbouwenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
Altijd verduiveld lang wachten die loting, ach ja, zal er bij horen zeker.
Pas 2 keer. Ze zenden alles 3 keer uit voor mensen die later inschakelen. Daarom duurt het ook zo lang.quote:
Zo, grote hand.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Nog heel even geduld jongens, loting begint zo!
[ afbeelding ]
Samen met Cambuur en MVV clubs die snel moeten terugkeren in de Eredivisie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mooie shirts ja. Bazenclub, dat wel.
Lolquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Samen met Cambuur en MVV clubs die snel moeten terugkeren in de Eredivisie.
IPV Excelsior, Roda en Ajax.
Ik denk dat heel FOK! nog wel even met jouw vriendin kan gaan neuken voordat de loting begint.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik kan vast nog wel eerst even gaan neuken met mijn vriendin voordat de loting begint?
Of we dat willen is een tweede...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat heel FOK! nog wel even met jouw vriendin kan gaan neuken voordat de loting begint.
Daarom pics.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of we dat willen is een tweede...
Ah, nu ben ik gerustgesteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat heel FOK! nog wel even met jouw vriendin kan gaan neuken voordat de loting begint.
Goed punt. Touché.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of we dat willen is een tweede...
Eagels is ook rood ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten met Ajax sjaal op achtergrond????
Nee joh, dat waren lui van een bouwbedrijf die net wat brandblussers hadden geïnstalleerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Elke 100 meter is er wel een ajacied in de buurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Bouwbedrijven installeren geen brandblussers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee joh, dat waren lui van een bouwbedrijf die net wat brandblussers hadden geïnstalleerd.
Kun je nagaan wat een sukkels dat zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bouwbedrijven installeren geen brandblussers.
Homo's.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een sukkels dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |