De loting komt op Veronicaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Sorry,
Vraag wel nooit meer iets..
En daarna live commentaar van Hu Jintao en Putin onder het genot van Mongoolse keelzang en Schotse minstrelen op valse doedelzakken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb gehoord dat Obama om kwart over 1 (NL tijd) een persconferentie gaat geven over de loting
Ik heb juist gehoord dat Obama de balletjes omhoog mag drukken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb gehoord dat Obama om kwart over 1 (NL tijd) een persconferentie gaat geven over de loting
De andere was afgezet, net als Hitler, ook lid van zo'n mislukte kneuzenclub, net als Ajax. Gaat dit te ver?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het balletje van ajax nu nog niet warm? Schiet eens op met die loting
Ze zoeken alvast excuses voor als Heracles wintquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles op het kunstgras tegen AZ
Ben ik de enige die niks snapt van deze post?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De andere was afgezet, net als Hitler, ook lid van zo'n mislukte kneuzenclub, net als Ajax. Gaat dit te ver?
Dan heb je niet opgelet bij geschiedenis, geeft niet hoor, er zijn zat banen bij de gemeentereinigingsdienst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niks snapt van deze post?
Lachen, gieren en brullen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de 2de. De 1ste moest over omdat Ajax een moeilijke club lootte.
twitter:Spartalivescore twitterde op donderdag 27-10-2011 om 23:10:12#jupilerleague Sparta moet Rotterdamse bekereer hoog houden http://t.co/TVs3llMX http://t.co/ZhlVYqu7 reageer retweet
Godverquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de 2de. De 1ste moest over omdat Ajax een moeilijke club lootte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |