Ik mag dit mooi vinden? Prachtig juist voor Ajax, hoeven ze Feyenoord niet meer te loten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik dacht dat mods wel vrij snugger waren, jij bewijst het tegendeel
Niet te geloven hoe deze gast een mod kan zijn, ik heb nog geen één post van hem gezien waar hij niet trollt.quote:
Joh, jullie loten toch al vijf jaar voornamelijk amateurs, dus wees maar niet bang hoor dat je door Feijenoord wordt afgeslacht (wel goed dat je bang ervoor bent).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag dit mooi vinden? Prachtig juist voor Ajax, hoeven ze Feyenoord niet meer te loten.
Leuk altijd dat gezeik op jou omdat je mod bent, geweldig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag dit mooi vinden? Prachtig juist voor Ajax, hoeven ze Feyenoord niet meer te loten.
Je weet toch dat ajax nooit zwaar loot? Dus Feijenoord tegenkomen in de beker wordt dan onmogelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De juiste pikken zuigen en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe deze gast een mod kan zijn, ik heb nog geen één post van hem gezien waar hij niet trollt.
Vind dit een beetje simpel, als je het echt meent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat ajax nooit zwaar loot? Dus Feijenoord tegenkomen in de beker wordt dan onmogelijk.
Ja, ik stond wel bekend om m'n geslijm bij de leiding hier voordat ik mod werd idd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De juiste pikken zuigen en je komt een heel eind.
Ach klein trolletje toch ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind dit een beetje simpel, als je het echt meent.
Want het is niet waar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind dit een beetje simpel, als je het echt meent.
Makkelijk he, dit soort one-liners?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe deze gast een mod kan zijn, ik heb nog geen één post van hem gezien waar hij niet trollt.
wtfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alle. Zal wel rond 12 worden geloot.
Zoiets jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Die reclame duurt nu ook al een kwartier of zo
Beter gewoon P&W kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Die reclame duurt nu ook al een kwartier of zo
Zit Johan er weer?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beter gewoon P&W kijken
Komt door het warm draaien van die balletjes zeg ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Makkelijk he, dit soort one-liners?![]()
Laatste 2 jaar wandelde we makkelijk naar de finale toe ja, maar je insinueert nu dat het opzet was
Kap nou eens met GAE de schuld te geven zegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef vandermar het volgende:
Echt, die schoten van GAE allemaal van 30 meter ofzo totdat Feyenoord risico nam
Geen wonder dat ze zoveel tijd rekken met al die reclame's.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door het warm draaien van die balletjes zeg ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kwartier reclame was omdat ze het balletje met Ajax moesten zoeken en op de verwarming leggen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door het warm draaien van die balletjes zeg ik.
Lekker warm in de jusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zoveel tijd rekken met al die reclame's.
dat die zender gerelateerd is aan SBS 6 zegt al genoeg..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kwartier reclame was omdat ze het balletje met Ajax moesten zoeken en op de verwarming leggen.
ik mag het hopen van nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben de grote 3 weer priveleges?
Laten we hopen van niet. Dat was echt belachelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben de grote 3 weer priveleges?
Mafia KNVB.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Dat was echt belachelijk.
En van daar naar NASA?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eurosport, ze schakelen zo live over naar Monaco.
Ja, zodat de bemanning van het ISS ook de loting kan volgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En van daar naar NASA?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eurosport, ze schakelen zo live over naar Monaco.
Sorry,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, zodat de bemanning van het ISS ook de loting kan volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |