quote:Ajax moet in de derde ronde van de KNVB-beker op bezoek bij Roda JC. Dat heeft de loting in Alkmaar donderdag uitgewezen.
Trainer John van den Brom ontvangt met Vitesse zijn oude club ADO Den Haag.
FC Twente en PSV spelen thuis tegen de amateurs van SC Genemuiden en FC Lisse. AZ, dat donderdag FC Groningen uitschakelde, wacht een uitwedstrijd tegen FC Dordrecht.
Feyenoord moet op bezoek bij Go Ahead Eagles.
Alle wedstrijden op een rijtje:quote:Beschermde status
Bij de loting werden de clubs die Europees voetbal spelen beschermd. Dat zijn Ajax, FC Twente, PSV, AZ en ADO Den Haag dat al is uitgevoetbald in Europa. Die ploegen konden niet tegen elkaar spelen.
De duels worden op 25, 26 en 27 oktober afgewerkt. Ajax moet het weekend daarna ook naar Kerkrade voor de competitiewedstrijd tegen Roda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Trollquote:
Dus? Feyenoord is ook kenser slecht vandaag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Speelt tenminste wel beter dan het hele elftal van Feyenoord
geen verlenging dus tegen kwart over 11.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Zo? Tegen middernacht pas neem ik aan?
Denk het wel, eerst komen alle samenvattingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Kenserquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus? Feyenoord is ook kenser slecht vandaag.
Simpel: Ajax loot zoals altijd een eitje en Feyenoord loot.. Ahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Goeie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Simpel: Ajax loot zoals altijd een eitje en Feyenoord loot.. Ahaha
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Go Ahead Eagles is beter dan Ajax.
Dat heet leiderschap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Biogarde het volgende:
Waren het weer dekfouten van Vlaar die nu afgeeft op alles wat ademt, terwijl hij de fouten maakte?
Nee speelt sterk. Rent steeds heen en weer probeert de bal te pakken etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die Antonia is wel een prutsertje eerste klas hoor.
Dat heeft royal sadness van een niveau heb ik jou daar.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben zelf Amsterdammer dus is het toch mooi om van 010 te winnen.
Wat een pleurismongool, je speelt voor GAE.
Beetje respect, voor deze Mokummer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
Antonia: "Ik ben zelf Amsterdammer en vind het geweldig om van 010 te winnen"
Echt, wat een kansloze opmerking is dat....
Dat zeg je niet als voetballer manquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Beetje respect, voor deze Mokummer.
Niet echt verstandig inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Antonia voor hersenloze amoebe van de week!
Alles beter dan Anita, reageer maar eens op die laatste post in dat topic; worden al je argumenten tot onzin verklaard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Mooi dit. Al die opportunistische Feyenoorders vonden zichzelf al weer top 3 materiaal na die slechte wedstrijd van Ajax. Heb zelfs gehoord dat een De Vrij het Nederlands elftal in moet. Dan word je hier toch weer even met de realiteit geconfronteerd.
Wat deed ie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef vandermar het volgende:
Antonia kan er maar beter om denken, er lopen figuren rond die hem het leven wel eens kunnen verzieken
Zit een gast in, die loopt met een stifie hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zit er een lekker wijf in dat pak ofzo? Die zit de heletijd spelers te knuffelen enzo
Zoals gezegd, ik ben wel klaar met je vrij interpretaties van m'n teksten. No offence verder trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alles beter dan Anita, reageer maar eens op die laatste post in dat topic; worden al je argumenten tot onzin verklaard.
In kengetallen denken en doen alsof hij het mannetje was. Ik doe hem niets aan maar er lopen figuren rond die dit niet waarderen.quote:
Vlaar en De Vrij behoorden daar vanavond niet toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef vandermar het volgende:
Antonia kan er maar beter om denken, er lopen figuren rond die hem het leven wel eens kunnen verzieken
Als je de Feyenoordtopics doorspit vind je er misschien éénquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Mooi dit. Al die opportunistische Feyenoorders vonden zichzelf al weer top 3 materiaal na die slechte wedstrijd van Ajax.
Fakete die ook nog een Jordaans accent erbij ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik als A'dammer vind het juist mooi dat 010 verliest ofzo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik als A'dammer vind het juist mooi dat 010 verliest ofzo.
Wanneer is die?quote:
Op dit forum viel het gelukkig wel mee ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Als je de Feyenoordtopics doorspit vind je er misschien één
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
Mooi dit. Al die opportunistische Feyenoorders vonden zichzelf al weer top 3 materiaal na die slechte wedstrijd van Ajax. Heb zelfs gehoord dat een De Vrij het Nederlands elftal in moet. Dan word je hier toch weer even met de realiteit geconfronteerd.
Loting zal wel rond 01:00 worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eerst nog 20 reclames, 36 samenvattingen en 63 analyses.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef GGMM het volgende:
eerst de samenvattingen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jack van Gelder heeft z'n bureau omgestoten met zijn boner na de opmerking van Antonia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |