mooi toch net zoals helmond lekker gratis kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Die huizen bij de Treffers.!!!!
Lekker als je daar je nieuwbouwwoning hebt gekocht
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
twitter:Spartalivescore twitterde op donderdag 27-10-2011 om 23:10:12#jupilerleague Sparta moet Rotterdamse bekereer hoog houden http://t.co/TVs3llMX http://t.co/ZhlVYqu7 reageer retweet
Veen als in Veenendaal, dan begrijp ik het wel ja. De kans dat je doorgaat is klein dan maar Ajax over de vloerquote:
ik ben voorquote:
Hopelijk wel ja. Dat zou de loting enorm verpesten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag wel hopen dat die achterlijke shit van beschermde statussen weg is?
Idd, ben ajacied dus dan zou het de 1e keer kunnen worden dat ik op de fiets naar ajax toe kan. Hopen op GVVV - Ajax dan maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veen als in Veenendaal, dan begrijp ik het wel ja. De kans dat je doorgaat is klein dan maar Ajax over de vloer(Al kun je Achilles ook nog thuis loten)
Ik vond dat echt achterlijk zeg, de enigen die daar voor zijn zijn de clubs die in Europa spelen. Welke malloot dat toch bedacht heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Dat zou de loting enorm verpesten.
De clubs misschien, maar als supporter van een van die clubs vind ik het net zo achterlijk. Haalt ook de charme van de beker weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vond dat echt achterlijk zeg, de enigen die daar voor zijn zijn de clubs die in Europa spelen. Welke malloot dat toch bedacht heeft
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de 2de. De 1ste moest over omdat Ajax een moeilijke club lootte.
ditquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
De clubs misschien, maar als supporter van een van die clubs vind ik het net zo achterlijk. Haalt ook de charme van de beker weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |