Zo, grote hand.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Nog heel even geduld jongens, loting begint zo!
[ afbeelding ]
Samen met Cambuur en MVV clubs die snel moeten terugkeren in de Eredivisie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mooie shirts ja. Bazenclub, dat wel.
Lolquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Samen met Cambuur en MVV clubs die snel moeten terugkeren in de Eredivisie.
IPV Excelsior, Roda en Ajax.
Ik denk dat heel FOK! nog wel even met jouw vriendin kan gaan neuken voordat de loting begint.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik kan vast nog wel eerst even gaan neuken met mijn vriendin voordat de loting begint?
Of we dat willen is een tweede...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat heel FOK! nog wel even met jouw vriendin kan gaan neuken voordat de loting begint.
Daarom pics.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of we dat willen is een tweede...
Ah, nu ben ik gerustgesteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat heel FOK! nog wel even met jouw vriendin kan gaan neuken voordat de loting begint.
Goed punt. Touché.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of we dat willen is een tweede...
Eagels is ook rood ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten met Ajax sjaal op achtergrond????
Nee joh, dat waren lui van een bouwbedrijf die net wat brandblussers hadden geïnstalleerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Elke 100 meter is er wel een ajacied in de buurt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Bouwbedrijven installeren geen brandblussers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee joh, dat waren lui van een bouwbedrijf die net wat brandblussers hadden geïnstalleerd.
Kun je nagaan wat een sukkels dat zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bouwbedrijven installeren geen brandblussers.
Homo's.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een sukkels dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |