Echt wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die regel geldt allang niet meer toch.
O, sorry dan. Sinds de komst van dat knopje is het gewoon wie het eerst komt die het eerst maalt dacht ik.quote:
ik rook geen 20 per dag. Denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zijn ongeveer zeshonderd sigaretten, maakt twintig per dag. Is toch best een aantal.
Echt niet. Alleen mensen zonder fatsoen gebruiken het zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, sorry dan. Sinds de komst van dat knopje is het gewoon wie het eerst komt die het eerst maalt dacht ik.
30 per dag dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik rook geen 20 per dag. Denk ik.
Ik kan me er iets bij voorstellen. Dat je normaal iets minder rookt 's avonds omdat je in de ochtend nog sigaretten wilt hebben. Alleen je levenspatroon an sich veranderd niet t.o.v. ervoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke meneer
maar als ik sloffen koop, rook ik een pakje per dag opeens
Ik doe ongeveer anderhalve dag met een pakje van 24. Hangt er ook vanaf, als ik op school of mijn werk ben, rook ik niet zoveel, thuis wel, voor en na trainingen al helemaal.quote:
Ook, maar ook omdat je dan opeens pakjes van 19 moetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Dat je normaal iets minder rookt 's avonds omdat je in de ochtend nog sigaretten wilt hebben. Alleen je levenspatroon an sich veranderd niet t.o.v. ervoor
Maarja het is gewoon veel makkelijker om een voorraad te hebben
Bij mij is er ook geen pijl op te trekken. Als ik een drukke dag op het werk heb en 's avonds vroeg op bed lig rook ik misschien maar 5 a 6 sigaretten. Tegenover andere dagen dat ik een pakje van 28 wegstoom op een dag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer anderhalve dag met een pakje van 24. Hangt er ook vanaf, als ik op school of mijn werk ben, rook ik niet zoveel, thuis wel, voor en na trainingen al helemaal.
Chesterfield nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Vincpod het volgende:
Call me stupid... Maar pakjes van 24 komen toch ook per slof aan bij de pomp of in een supermarkt?
Stupid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Vincpod het volgende:
Call me stupid... Maar pakjes van 24 komen toch ook per slof aan bij de pomp of in een supermarkt?
Ik heb weleens op 1 avond 3 pakjes sigaretten weggestoomd met een vriendin. Dat ging hard. Een avond van 8 tot 1.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij mij is er ook geen pijl op te trekken. Als ik een drukke dag op het werk heb en 's avonds vroeg op bed lig rook ik misschien maar 5 a 6 sigaretten. Tegenover andere dagen dat ik een pakje van 28 wegstoom op een dag.
Nein.quote:
Ik haal ze gewoon per twee. Dan heb ik nog een legale reden om naar dat mooie meisje achter de sigarettenstand van de supermarkt te gaan.quote:
Zou ik niet doen bij de supermarkt hier. Chick die hier bij de sigaretten staat, is echt gruwelijk lelijk. Zo lelijk dat haar enorme tieten het niet goed kunnen maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon per twee. Dan heb ik nog een legale reden om naar dat mooie meisje achter de sigarettenstand van de supermarkt te gaan.
Dat is wel heel erg danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik niet doen bij de supermarkt hier. Chick die hier bij de sigaretten staat, is echt gruwelijk lelijk. Zo lelijk dat haar enorme tieten het niet goed kunnen maken.
True!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:08 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat noemen we dan geen chick meer.
Haar gezicht is het beste te vergelijken met het hoofd van een bulldog. Alleen dan met kleine blauwe oogjes met veel te veel mascara.quote:
Dat is een mokkel?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:08 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat noemen we dan geen chick meer.
Oke.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Manwijf, maskerloos, gedrocht en troll zijn een kleine greep uit de goede benamingen.
Gevaarlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
Hoe zou je mij defineren dan?![]()
![]()
Waarom?quote:
Dat is wel een nasty vraag zo out-of-de-blue en maar 1 foto in je fotoboek waarop een groot gedeelte is weggelegd voor je twee pluspunten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
Hoe zou je mij defineren dan?![]()
![]()
Weet ik, daarom stel ik 'm ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is wel een nasty vraag zo out-of-de-blue en maar 1 foto in je fotoboek waarop een groot gedeelte is weggelegd voor je twee pluspunten.
Eh, ja.. Dat staat er niet echt duidelijk bij ehquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, daarom stel ik 'm ook
Maar die ene foto waar ik op sta, is van toen ik 16 was en goffik. En hij is neit erg duidelijk. Ik denk dat jij op NBT doelt.
Welles.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eh, ja.. Dat staat er niet echt duidelijk bij eh
Als er zo'n lelijk mokkel/gozer staat dan rijd ik door naar een andere winkel of tankstation, zelfde als dat ik bij de bakker bart geen broodje van een Acné patient hoefquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik niet doen bij de supermarkt hier. Chick die hier bij de sigaretten staat, is echt gruwelijk lelijk. Zo lelijk dat haar enorme tieten het niet goed kunnen maken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als er zo'n lelijk mokkel/gozer staat dan rijd ik door naar een andere winkel of tankstation, zelfde als dat ik bij de bakker bart geen broodje van een Acné patient hoef
sigwaardigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als er zo'n lelijk mokkel/gozer staat dan rijd ik door naar een andere winkel of tankstation, zelfde als dat ik bij de bakker bart geen broodje van een Acné patient hoef
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Alleen als ik van jou krijg.quote:
Ik ben erg gevaarlijk. Een teamgenootje (waar iedereen bang voor isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de vraag gevaarlijk was. Jij niet
Dus én gevaarlijk én onopvallend? Toffe combi.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben erg gevaarlijk. Een teamgenootje (waar iedereen bang voor is) heeft ooit gezegd dat mensen niet bang moeten zijn voor haar op het veld, maar voor mij.
Ik ben niet onopvallend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus én gevaarlijk én onopvallend? Toffe combi.
Heerlijkquote:
Ik houd niet van sigaren.quote:
is ookquote:
Okequote:
Oh hebben ze vaak wel. De meeste mensen waar ik mee omga herkennen mijn sadistische grijns wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel onopvallend als in niemand heeft door dat je gemeen bent.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hebben ze vaak wel. De meeste mensen waar ik mee omga herkennen mijn sadistische grijns wel.
Agreequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
dus dan is het american football < voetbal < rugby?
lead gitaristquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Vincpod het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw bandlogo,,, wie zou ik zijn
Die ene die rookt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Vincpod het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een naam, dat kan geen metal zijn. Rock zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Vincpod het volgende:
[ afbeelding ]
Rock / Rock n Roll inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus wat een naam, dat kan geen metal zijn. Rock zeker?
Heb je ook iets wat je kan laten horen aan ons?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Rock / Rock n Roll inderdaad
Njaa een bandnaam is niet ons sterkste punt. Mijn vorige band heette Rocken op Sokken. Viel uiteindelijk uit elkaar toen startte ik en de zanger Muurbloempje op. Was eigenlijk een tussendoortje als naam maar de nieuwe leden vonden het wel een passende naam
Linkje?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Rock / Rock n Roll inderdaad
Njaa een bandnaam is niet ons sterkste punt. Mijn vorige band heette Rocken op Sokken. Viel uiteindelijk uit elkaar toen startte ik en de zanger Muurbloempje op. Was eigenlijk een tussendoortje als naam maar de nieuwe leden vonden het wel een passende naam
Lijkt me een goed idee welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt, zullen we hier dan maar de horlepiep dansen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef Vincpod het volgende:
Muurbloempje - Jumpin' Jack Flash
Was eigenlijk de enige die ik zo 1 2 3 kon vinden... we waren 4 weken bij elkaar hier
Was niet me bedoeling, maar ik heb al een filmpje gevonden, is alleen iets slechtere kwaliteit. Met een fotocamera opgenomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee, ik ga je niet liken op Facebook
ziet er goed uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe UI die wat beter bij ROO past, wat vindt men van deze baas?
Jason Statham blijft baas!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe UI die wat beter bij ROO past, wat vindt men van deze baas?
Klinkt best goed, wel een beetje een standaard riffje als ik het zo hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Was niet me bedoeling, maar ik heb al een filmpje gevonden, is alleen iets slechtere kwaliteit. Met een fotocamera opgenomen.
quote:
Ik zeg goedgekeurd.quote:
Lompehork!! ik ben speciaal hier gekomen voor jou,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt best goed, wel een beetje een standaard riffje als ik het zo hoor
[..]
[..]
Ik zeg goedgekeurd.
Oh zo snel dicht gegaan, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Nah, dit wordt hem niet man, probeer de SC als je me mistwel normaal doen graag.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lompehork!! ik ben speciaal hier gekomen voor jou,
Hoezo niet? Dacht je dat ik sliep ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh zo snel dicht gegaan, dat had ik niet verwacht
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd wel, 2 dagen geleden was je ook al zo vroeg aan het slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Hoezo niet? Dacht je dat ik sliep ofzo?Maar what's up?
geen enkele SC hoeft verband te houden met subforumquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd wel, 2 dagen geleden was je ook al zo vroeg aan het slapen.
Niet veel man, en bij jou?
Is het trouwens verplicht om hier alleen over roken en dingen die daarmee te maken hebben te praten?
2 dagen geleden was ik met Tim met de vele m's aan het nachtbaggeren, later dan jou dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd wel, 2 dagen geleden was je ook al zo vroeg aan het slapen.
Niet veel man, en bij jou?
Is het trouwens verplicht om hier alleen over roken en dingen die daarmee te maken hebben te praten?
Niet-rokers zijn meer dan welkom!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef rubje het volgende:
ff vraagje tussen al dat *ugg ugh( gebeuren. Kunnen nietrokers hier ook komen of moet je paffen om deel te kunnen nemen aan de discussies?
Oh dan 3 dagen geleden ofzo, ik weet niet meer man. Not important tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2 dagen geleden was ik met Tim met de vele m's aan het nachtbaggeren, later dan jou dus
Nee weinig, ik rook nog steeds en ik ben de geselecteerde afleveringen van Naruto aan het binnenhalen hehe.
Niet verplicht, wel leuk, maar jij rookt niet toch?
Ik download ze met de...hoe heet die site ookalweer...datebayo? subs. Ik ben nog begonnen met kijken, ik moet zelfs nog even nakijken waar ik gebleven wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh dan 3 dagen geleden ofzo, ik weet niet meer man. Not important toch
Oh ja, Naruto, altijd toch.
Oh that is chill, download je ze?Of kijk je ze online op een site?
Met welke subs kijk je ze trouwens? En welke aflevering ben je nu?
En ja klopt ik rook niet.
Oh oke, dattebayo subt t/m 91, daarna waren ze gestopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik download ze met de...hoe heet die site ookalweer...datebayo? subs. Ik ben nog begonnen met kijken, ik moet zelfs nog even nakijken waar ik gebleven was
Nobody likes fillers , keep that in mind.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Vincpod het volgende:
Bedankt voor je comment LompeHork
Naruto is trouwens op het moment best saai.... Damn you fillers!!Maar als je niet bij bent is het leuk
Herkenbaar (dat pauze nemen) volgens mij was ik al verder dan dat, binnenkort maar even opduikelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh oke, dattebayo subt t/m 91, daarna waren ze gestopt.
Vanaf 92 kun je horriblesubs doen, die doen in 720p enz. Doe ik tenminste. Wel nice.
En als ik eerlijk mag zijn ben ik 2 weken geleden weer begonnen met kijken (shippuuden), na naruto had ik namelijk een pauze genomen.
Ik ben nu bij 114.
Welke akatsuki member is jouw favorietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar (dat pauze nemen) volgens mij was ik al verder dan dat, binnenkort maar even opduikelen.
@Vincpod: Hehe, ja, ik haat fillers.
Uchihaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Welke akatsuki member is jouw favoriet
KLinkt goed! Hebben jullie geen eigen nummers?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Was niet me bedoeling, maar ik heb al een filmpje gevonden, is alleen iets slechtere kwaliteit. Met een fotocamera opgenomen.
Niet mijn stijl muziek verder maar ik vind het niet slecht!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef Vincpod het volgende:
Njaa ik gaat lekker tukkie doen, spreekt u allen morgen.
Toch wel genoeg peuken erbij ?quote:
Niet binnen rokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Toch wel genoeg peuken erbij ?
Heb net 3 kanonnetjes op, en nu weer lekker aan de redbull .
Herkenbaar jahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet binnen roken
Ik heb ook maar een stuk of 6 bier op, maar dat na anderhalf uur intensief trainen.. Slaat in als een bom!
Ja wel handig, scheelt geld jeweetsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Herkenbaar jah
Lekker toch
Mijn 3e foto al gezien?
Post hier jezelf met een sigaret/sigaar. die fotoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja wel handig, scheelt geld jeweets
Alleen kut dat er nu de infodagen zijn voor de uni (ik sport via de uni), dat betekend namelijk een middelbare school disco! Maar wel keihard gelachen met mn team, lekker dansen in het sportcafe!
welke foto?
Hey het is alweer donderdagquote:
Ja, alleen jammer dat er maar 1 vent was van ons. ja en die van het eerste en 2e team, maar die ken ik lang neit zo goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Post hier jezelf met een sigaret/sigaar. die foto
is lekker toch met zijn allen gezellig zuipen
Nodig mij de volgende keer uit danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat er maar 1 vent was van ons. ja en die van het eerste en 2e team, maar die ken ik lang neit zo goed.
EVEN KIJKEN
Volgende week vrijdag oefenwedstrijd in Utrecht, ik nodig je hierbij uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nodig mij de volgende keer uit dan
Uitnodiging geaccepteerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag oefenwedstrijd in Utrecht, ik nodig je hierbij uit
Moet je wel het goede team aanmoedigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Uitnodiging geaccepteerdzie DM P
Haha jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je wel het goede team aanmoedigen
gewoon OBELIIIIXXXX schreeuwen.quote:
eigenlijk wel, en dan moet ik nu voor morgen nog poster maken, ughquote:
altijdquote:
het gaat, veel achterstallig werk, geen discipline, je kent het welquote:
ik ken het eigenlijk niet, leg eens uit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:58 schreef leeell het volgende:
[..]
het gaat, veel achterstallig werk, geen discipline, je kent het wel
projecten, opdrachten, college'squote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ken het eigenlijk niet, leg eens uit?
Ow succes man.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:01 schreef leeell het volgende:
[..]
projecten, opdrachten, college's
ik kan er geen moeite voor opbrengen, derhalve zit ik hier om 1 uur te fokken ipv te photoshoppe
het einde is nog niet in zichtquote:
je gaat het wel overlenve mangquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:04 schreef leeell het volgende:
[..]
het einde is nog niet in zicht
thanks
ja, al is het niet mijn favoriete bezigheid, en zeker niet in deze setting van een poster makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
je gaat het wel overlenve mang
ben je ghoed met phoetoshop cs5?
Goedemiddagquote:
Jammerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Vincpod het volgende:
Jaa hoor, altijd gezellig hieralleen niet altijd even druk
Dat geloof ik ja, net ff snel een live dingetje gezien, klonk goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja en zijn concerten zijn steengoed.
Problemen met je shift, jongen?quote:
Nee ik wou gewoon die extra baasheid erin droppen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Problemen met je shift, jongen?
Ja maringo alles goed man ik ken je nog wel van nachtbagger van ongeveer 1 jaar geleden.quote:
Welke baasheid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee ik wou gewoon die extra baasheid erin droppen.
[..]
Ja maringo alles goed man ik ken je nog wel van nachtbagger van ongeveer 1 jaar geleden.
You secret lurkerquote:
Waarmee dan schat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lurking? Me? Nevarrrr! Maar ben even druk bezig
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef Vincpod het volgende:
Bwaaaahme internet begint weer te falen, me plaatjes laden niet meer. Eerste teken van het wegvallen van het internet...
Hihiquote:
Ik ga duimen voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bellen met potentiele werkgeverseven een paar lijntjes aanhalen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Nu expres allemaal plaatjes posten
Ik geloof er niks vanquote:
Ik ben geen broquote:
mag gewoon werken zaterdag en zondagquote:
Ik heb sinds kort een pleurishekel aan het weekendquote:
vertel het meissiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een pleurishekel aan het weekend
Neuh.quote:
wat vreemdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb gewoon nu besloten dat ik dit weekend niet ga overleven
Zit jij ook al hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef Nectar het volgende:
LompeHork je krijgt vast wel snel weer werk, zo'n baas als jou kunnen ze toch niet weigeren![]()
Uhm, nee dat lijkt alleen maar zo.quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:04 schreef LompeHork het volgende:
Nog mensen wakker?
Leuke foto trouwens DW
aaiii das vervelend, alleen nu last van of vaker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
ik kan niet slapen en heb trek in een peuk maar ben al maanden gestopt met roken
![]()
sjips nu post ik toch in ROO
van het niet kunnen slapen en trek hebben in een peuk beiden wel vaker last vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
aaiii das vervelend, alleen nu last van of vaker?
heb net een halve leverworst naar binnen gewerkt, geen plaats meer voor een pizzaquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
van het niet kunnen slapen en trek hebben in een peuk beiden wel vaker last van
quote:
ja maar das toch geen slaapliedje...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan ik beter meteen verder gaan met mijn dodewacht
![]()
dank jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:04 schreef LompeHork het volgende:
Nog mensen wakker?
Leuke foto trouwens DW
harpquote:
deze sc is ook een beetjee doodquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:40 schreef Vincpod het volgende:
Wat een stilte hier, het is weer weekend
Niks nieuws inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:40 schreef Vincpod het volgende:
Wat een stilte hier, het is weer weekend
wel afbeelding, niet afbeelding?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:27 schreef Vincpod het volgende:
Even een beetje opvrolijken dan maar:
[ afbeelding ]
In drie edits?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:29 schreef Vincpod het volgende:
Huwah, mis ik wat?ik hang alleen een paar slingers op
Jaaa, ik post hier ook en ik rook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef Tchock het volgende:
Hehe, prima. Maar ik ben stiekem een beetje een wannabe-roker, ik rook niet doordeweeks. Mag ik hier dan wel posten buiten het weekend?
Jij hebt een ziek hoog userid en toch was die usernaam nog beschikbaar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jaaa, ik post hier ook en ik rook niet.
Ja, ik vond het ook al raar, dus snel even aangemaakt (dit is een kloon ja)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt een ziek hoog userid en toch was die usernaam nog beschikbaar?nice.
Oh oke sorry hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:41 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al raar, dus snel even aangemaakt (dit is een kloon ja)
Huh, waarom sorry?quote:
quote:
Natuurlijk.quote:
Liegebeest.quote:
Ik woon in het oosten, niet in het zuiden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]en voor jou kom ik uiteraard wel een keer naar het zuiden
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten, niet in het zuiden.
Voor mij is dat ook het zuidenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten, niet in het zuiden.
Zuidoost danquote:
Ga weg.quote:
quote:
Al die liefde overal!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al die liefde overal!
Ik kwam trouwens gisteren een vriend van mij tegen op een verjaardag die ik al lang niet had gesproken, hij blijkt een account op FOK! te hebben met maar 1 post (vanwege KPD rechten)
Want KPD is ook dé pornosite bij uitstekquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al die liefde overal!
Ik kwam trouwens gisteren een vriend van mij tegen op een verjaardag die ik al lang niet had gesproken, hij blijkt een account op FOK! te hebben met maar 1 post (vanwege KPD rechten)
Ik heb hem gezegd normaal te gaan postenquote:
Dat dus inderdaad, ik moest best hard lachen, hij las trouwens wel veel mee, hij kende ook de reguliere gebruikers (ook buiten KPD natuurlijk)!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Want KPD is ook dé pornosite bij uitstek
Lurkersquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hem gezegd normaal te gaan posten
[..]
Dat dus inderdaad, ik moest best hard lachen, hij las trouwens wel veel mee, hij kende ook de reguliere gebruikers (ook buiten KPD natuurlijk)!
Jij hebt 8 jaar gelurkt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Allemaal paupers!![]()
(oke, ik lurkte al mee vanaf 2000/2001)
Ik heb misschien een week gelukt en toen kon ik er niet meer tegen dat mensen zulke debiele dingen zeiden zonder dat ik er op kon reagerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Allemaal paupers!![]()
Ik lurk daar ook meer dan dat ik post.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Allemaal paupers!![]()
Dat dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb misschien een week gelukt en toen kon ik er niet meer tegen dat mensen zulke debiele dingen zeiden zonder dat ik er op kon reageren
Ja, af en aan dan welquote:
Ah, ik ben qua dat redelijk tolerant geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb misschien een week gelukt en toen kon ik er niet meer tegen dat mensen zulke debiele dingen zeiden zonder dat ik er op kon reageren
Ik vroeger alleen, tegenwoordig niet meer!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik lurk daar ook meer dan dat ik post.
Een tolerante modquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, af en aan dan weltriest he?
[..]
Ah, ik ben qua dat redelijk tolerant geloof ik.
[..]
Ik vroeger alleen, tegenwoordig niet meer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tolerante modDeze zal ik dan maar even in je notes zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, ik reageer gewoon, ik heb nu toch al een account.
Wie, wat, waar, hoe, wanneer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Jullie komen toch ook allemaal naar de ROO-meet mag ik hopen?
volgens ieeeel ben ik een pussy als ik dan niet ga rokenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Jazeker wel!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ooit gelurkt, KBtje
Ik mag niet van leeell.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[ROO] meetquote:
Nah, jij rookt sowieso niet, je bent welkom als je normaal doet, en anders wordt je de tent uigeschopt door twee keltenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
volgens ieeeel ben ik een pussy als ik dan niet ga roken
Van mij wel!quote:
Weet je hoe lang ik dan onderweg benquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Kwartiertje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dan onderweg ben
Week 48 geloof ikquote:
Not this shit again!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dan onderweg ben
Veel mensen kunnen ook niet op zaterdag, vandaar de vrijdag...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar maar dat is een vrijdag... dan kan ik nooit
Meeroken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wat moet ik tussen allemaal rokers
Het was nooit te merken dat je fanatiek wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jazeker wel!Vanaf juli tot ik dit account aanmaakte. En toen ik dit account aanmaakte durfde ik nooit te posten... Tot de kerstvakantie begon, toen werd ik fanatiek.
[..]
Ik mag niet van leeell.
Niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het was nooit te merken dat je fanatiek was![]()
Misschien.quote:En niet te veel naar leeell luisteren, gewoon gaan!
Ik ben toch veul belangrijker dan al die andere menschenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen ook niet op zaterdag, vandaar de vrijdag...
En het dan niet doen hequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze zal ik dan maar even in je notes zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |