Same here.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, ik reageer gewoon, ik heb nu toch al een account.
Wie, wat, waar, hoe, wanneer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Jullie komen toch ook allemaal naar de ROO-meet mag ik hopen?
volgens ieeeel ben ik een pussy als ik dan niet ga rokenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Jazeker wel!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ooit gelurkt, KBtje
Ik mag niet van leeell.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[ROO] meetquote:
Nah, jij rookt sowieso niet, je bent welkom als je normaal doet, en anders wordt je de tent uigeschopt door twee keltenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
volgens ieeeel ben ik een pussy als ik dan niet ga roken
Van mij wel!quote:
Weet je hoe lang ik dan onderweg benquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Kwartiertje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dan onderweg ben
Week 48 geloof ikquote:
Not this shit again!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dan onderweg ben
Veel mensen kunnen ook niet op zaterdag, vandaar de vrijdag...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar maar dat is een vrijdag... dan kan ik nooit
Meeroken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wat moet ik tussen allemaal rokers
Het was nooit te merken dat je fanatiek wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jazeker wel!Vanaf juli tot ik dit account aanmaakte. En toen ik dit account aanmaakte durfde ik nooit te posten... Tot de kerstvakantie begon, toen werd ik fanatiek.
[..]
Ik mag niet van leeell.
Niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het was nooit te merken dat je fanatiek was![]()
Misschien.quote:En niet te veel naar leeell luisteren, gewoon gaan!
Ik ben toch veul belangrijker dan al die andere menschenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen ook niet op zaterdag, vandaar de vrijdag...
En het dan niet doen hequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze zal ik dan maar even in je notes zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |