quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tolerante modDeze zal ik dan maar even in je notes zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, ik reageer gewoon, ik heb nu toch al een account.
Wie, wat, waar, hoe, wanneer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Jullie komen toch ook allemaal naar de ROO-meet mag ik hopen?
volgens ieeeel ben ik een pussy als ik dan niet ga rokenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Jazeker wel!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ooit gelurkt, KBtje
Ik mag niet van leeell.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[ROO] meetquote:
Nah, jij rookt sowieso niet, je bent welkom als je normaal doet, en anders wordt je de tent uigeschopt door twee keltenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
volgens ieeeel ben ik een pussy als ik dan niet ga roken
Van mij wel!quote:
Weet je hoe lang ik dan onderweg benquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Kwartiertje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dan onderweg ben
Week 48 geloof ikquote:
Not this shit again!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dan onderweg ben
Veel mensen kunnen ook niet op zaterdag, vandaar de vrijdag...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar maar dat is een vrijdag... dan kan ik nooit
Meeroken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wat moet ik tussen allemaal rokers
Het was nooit te merken dat je fanatiek wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jazeker wel!Vanaf juli tot ik dit account aanmaakte. En toen ik dit account aanmaakte durfde ik nooit te posten... Tot de kerstvakantie begon, toen werd ik fanatiek.
[..]
Ik mag niet van leeell.
Niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het was nooit te merken dat je fanatiek was![]()
Misschien.quote:En niet te veel naar leeell luisteren, gewoon gaan!
Ik ben toch veul belangrijker dan al die andere menschenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen ook niet op zaterdag, vandaar de vrijdag...
En het dan niet doen hequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze zal ik dan maar even in je notes zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |