Echt wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die regel geldt allang niet meer toch.
O, sorry dan. Sinds de komst van dat knopje is het gewoon wie het eerst komt die het eerst maalt dacht ik.quote:
ik rook geen 20 per dag. Denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zijn ongeveer zeshonderd sigaretten, maakt twintig per dag. Is toch best een aantal.
Echt niet. Alleen mensen zonder fatsoen gebruiken het zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, sorry dan. Sinds de komst van dat knopje is het gewoon wie het eerst komt die het eerst maalt dacht ik.
30 per dag dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik rook geen 20 per dag. Denk ik.
Ik kan me er iets bij voorstellen. Dat je normaal iets minder rookt 's avonds omdat je in de ochtend nog sigaretten wilt hebben. Alleen je levenspatroon an sich veranderd niet t.o.v. ervoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke meneer
maar als ik sloffen koop, rook ik een pakje per dag opeens
Ik doe ongeveer anderhalve dag met een pakje van 24. Hangt er ook vanaf, als ik op school of mijn werk ben, rook ik niet zoveel, thuis wel, voor en na trainingen al helemaal.quote:
Ook, maar ook omdat je dan opeens pakjes van 19 moetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Dat je normaal iets minder rookt 's avonds omdat je in de ochtend nog sigaretten wilt hebben. Alleen je levenspatroon an sich veranderd niet t.o.v. ervoor
Maarja het is gewoon veel makkelijker om een voorraad te hebben
Bij mij is er ook geen pijl op te trekken. Als ik een drukke dag op het werk heb en 's avonds vroeg op bed lig rook ik misschien maar 5 a 6 sigaretten. Tegenover andere dagen dat ik een pakje van 28 wegstoom op een dag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer anderhalve dag met een pakje van 24. Hangt er ook vanaf, als ik op school of mijn werk ben, rook ik niet zoveel, thuis wel, voor en na trainingen al helemaal.
Chesterfield nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Vincpod het volgende:
Call me stupid... Maar pakjes van 24 komen toch ook per slof aan bij de pomp of in een supermarkt?
Stupid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Vincpod het volgende:
Call me stupid... Maar pakjes van 24 komen toch ook per slof aan bij de pomp of in een supermarkt?
Ik heb weleens op 1 avond 3 pakjes sigaretten weggestoomd met een vriendin. Dat ging hard. Een avond van 8 tot 1.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij mij is er ook geen pijl op te trekken. Als ik een drukke dag op het werk heb en 's avonds vroeg op bed lig rook ik misschien maar 5 a 6 sigaretten. Tegenover andere dagen dat ik een pakje van 28 wegstoom op een dag.
Nein.quote:
Ik haal ze gewoon per twee. Dan heb ik nog een legale reden om naar dat mooie meisje achter de sigarettenstand van de supermarkt te gaan.quote:
Zou ik niet doen bij de supermarkt hier. Chick die hier bij de sigaretten staat, is echt gruwelijk lelijk. Zo lelijk dat haar enorme tieten het niet goed kunnen maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon per twee. Dan heb ik nog een legale reden om naar dat mooie meisje achter de sigarettenstand van de supermarkt te gaan.
Dat is wel heel erg danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik niet doen bij de supermarkt hier. Chick die hier bij de sigaretten staat, is echt gruwelijk lelijk. Zo lelijk dat haar enorme tieten het niet goed kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |