Ah kijk, ze hebben ons zelfs op vakgebied gematchedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:20 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, enkel hipsters hier
tevens ICT-gerelateerde opleiding
geinigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kijk, ze hebben ons zelfs op vakgebied gematched
Jij hebt vandaag toch gesprek bij KLM?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:12 schreef LompeHork het volgende:
Zeker! Lekker rustig zo, ik steek er nog 1 op
Nee joh, over twee weken pas! Op de dinsdag, in de tussentijd ben ik nog gewoon huismanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag toch gesprek bij KLM?
Je gaat toch niet als piloot solliciterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, over twee weken pas! Op de dinsdag, in de tussentijd ben ik nog gewoon huisman
Oh ik dacht vandaag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, over twee weken pas! Op de dinsdag, in de tussentijd ben ik nog gewoon huisman
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je gaat toch niet als piloot solliciteren
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik dacht vandaag.
Nou ga ik dan voor je duimen
Een roze?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]Dan mogen ze wel wat extra vliegtuigen bestellen!
[..]dank dank! Bleh...vandaag naar de opticien, m'n ogen laten meten, want Ome Hork krijgt een nieuwe bril
een hele hippe zelfs.
Leutigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe, nee, absoluut niet, die hadden ze niet
Het wordt deze:
[ afbeelding ]
Like a Boss (Orange)
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van die opmerking moet denken
quote:
of het woord heuen ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik heb het zelfs nog opgezocht, ik had nog nooit van dat woord gehoord!
![]()
Maarja, het woord pulletje schijnen ze ook niet overal te kennen.
Wat? Nooit van gehoordquote:
Volgens mij is het brabants ofzo. Vroeger toen ik nog veel gamede en op teamspeak zat hadden we een brabander in de clan en die riep dat constantquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik heb het zelfs nog opgezocht, ik had nog nooit van dat woord gehoord!
![]()
Maarja, het woord pulletje schijnen ze ook niet overal te kennen.
heuen (haasten)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Nooit van gehoord
Ik kan hier trouwens ook gewoon wat andere random dingen posten:
"allegaar skeef en beroerd" en "konkeltoid" bijvoorbeeld
inb4 duin shag 4 euroquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
van nelle shag 7 euro?
duin shag 4 euro
Waar komt dat vandaan?quote:
Utrecht, had er ook nog nooit van gehoord voordat ik mijn vriendin leerde kennen enzo... ben oorspronkelijk een trotse brabander!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
inb4 duin shag 4 euro?
geen shag 0 euro
[..]
Waar komt dat vandaan?
Ga terug naar de moraalridder SCquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
inb4 duin shag 4 euro?
geen shag 0 euro
[..]
Waar komt dat vandaan?
Ah, vandaar dat ik het niet kende, ik kom bijna nooit in die buurtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Utrecht, had er ook nog nooit van gehoord voordat ik mijn vriendin leerde kennen enzo... ben oorspronkelijk een trotse brabander!
Waar heb je het over joh? Oh wacht, je snapte het sarcasme niet, ik ben zelf een verstokt roker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga terug naar de moraalridder SC
Oh oké mijn excusesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet kende, ik kom bijna nooit in die buurt
[..]
Waar heb je het over joh? Oh wacht, je snapte het sarcasme niet, ik ben zelf een verstokt roker.
Dan mag het, snapte je post eerst al nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh oké mijn excuses
Nooit problemen gehad van die accijns, die goedkope meuk blijft zo goedkoop lijkt het wel. Sigaretten zijn nu wel 5 euro per pakje bij de duurste... dat betaal ik er echt niet voor, is zo weer leeg en dan mag je weer dokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan mag het, snapte je post eerst al niet![]()
Zo, ik ga de sprong wagen en een 50g pakje voor te veel geld halen, beter gaan ze belasting heffen op brood ofzo.
oplossing: niet binnen rokenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:50 schreef Maringo het volgende:
Ik hoor hier nu helemaal thuis... ik rook onmin veel als ik aan het programmeren ben en het lukt niet
Maar tis zo koud buiten hier vol in de wind... Maar ik heb mn peuken in de keuken gelegd. Dus nu moet ik opstaan als ik wil rokenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oplossing: niet binnen roken
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee serieus, waar zijn mijn peuken
Godverdomme hestou mien peukn ek sien, of bin ik se kwietraakt tijdens t neuken miskien?!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:38 schreef leeell het volgende:
[..]
tevens heb ik altijd 2 pakjes shag en een pakje sigaretten bij me, en deze keer ook nog sigaartjes
nooit zonder rookwaar
Teeheeeeequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Godverdomme hestou mien peukn ek sien, of bin ik se kwietraakt tijdens t neuken miskien?!
Ik ben thuis. Heb 1 pakje sigaretten. en ze zijn weg.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:
Ik koop het gewoon per slof, altijd voorraad
Oh, daar red je het wel een weekje meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef Vincpod het volgende:
[..]Daarom, ze hebben sloffen niet voor niks uitgevonden
![]()
Ik speel alleen wel een beetje vals. Als zeevarende heb je altijd rookwaar in de kast. Toevallig gister in Antwerpen nog gestored. Naast de normale producten nog 16 kilo van Nelle Zwaar, 8 kilo Drum, 200 sloffen marlboro en 400 sloffen L&M binnen gekregen. Dat is pas voorraad
Wel een strak plan. Maar dan ga ik alleen maar meer roken omdat ik weet dat ik het in huis heb liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:
Ik koop het gewoon per slof, altijd voorraad
Dit valt reuze mee, rook gewoon wanneer je zin hebt, dat doe je nu ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel een strak plan. Maar dan ga ik alleen maar meer roken omdat ik weet dat ik het in huis heb liggen.
En de rest van de maand goedkoopquote:
Alsof je een maand doet met een slofquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dit valt reuze mee, rook gewoon wanneer je zin hebt, dat doe je nu ook
[..]
En de rest van de maand goedkoop
Ik doe wel langer dan een maand met een halve kilo Drum.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof je een maand doet met een slof
Al rook je 4 sloffen in de maand of 1 slof in 2 maanden, het gaat om het idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof je een maand doet met een slof
Jij wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik doe wel langer dan een maand met een halve kilo Drum.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |