Heerlijkquote:
Ik houd niet van sigaren.quote:
is ookquote:
Okequote:
Oh hebben ze vaak wel. De meeste mensen waar ik mee omga herkennen mijn sadistische grijns wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel onopvallend als in niemand heeft door dat je gemeen bent.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hebben ze vaak wel. De meeste mensen waar ik mee omga herkennen mijn sadistische grijns wel.
Agreequote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
dus dan is het american football < voetbal < rugby?
lead gitaristquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Vincpod het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw bandlogo,,, wie zou ik zijn
Die ene die rookt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Vincpod het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een naam, dat kan geen metal zijn. Rock zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Vincpod het volgende:
[ afbeelding ]
Rock / Rock n Roll inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus wat een naam, dat kan geen metal zijn. Rock zeker?
Heb je ook iets wat je kan laten horen aan ons?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Rock / Rock n Roll inderdaad
Njaa een bandnaam is niet ons sterkste punt. Mijn vorige band heette Rocken op Sokken. Viel uiteindelijk uit elkaar toen startte ik en de zanger Muurbloempje op. Was eigenlijk een tussendoortje als naam maar de nieuwe leden vonden het wel een passende naam
Linkje?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Rock / Rock n Roll inderdaad
Njaa een bandnaam is niet ons sterkste punt. Mijn vorige band heette Rocken op Sokken. Viel uiteindelijk uit elkaar toen startte ik en de zanger Muurbloempje op. Was eigenlijk een tussendoortje als naam maar de nieuwe leden vonden het wel een passende naam
Lijkt me een goed idee welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt, zullen we hier dan maar de horlepiep dansen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef Vincpod het volgende:
Muurbloempje - Jumpin' Jack Flash
Was eigenlijk de enige die ik zo 1 2 3 kon vinden... we waren 4 weken bij elkaar hier
Was niet me bedoeling, maar ik heb al een filmpje gevonden, is alleen iets slechtere kwaliteit. Met een fotocamera opgenomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee, ik ga je niet liken op Facebook
ziet er goed uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe UI die wat beter bij ROO past, wat vindt men van deze baas?
Jason Statham blijft baas!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe UI die wat beter bij ROO past, wat vindt men van deze baas?
Klinkt best goed, wel een beetje een standaard riffje als ik het zo hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Was niet me bedoeling, maar ik heb al een filmpje gevonden, is alleen iets slechtere kwaliteit. Met een fotocamera opgenomen.
quote:
Ik zeg goedgekeurd.quote:
Lompehork!! ik ben speciaal hier gekomen voor jou,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt best goed, wel een beetje een standaard riffje als ik het zo hoor
[..]
[..]
Ik zeg goedgekeurd.
Oh zo snel dicht gegaan, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Nah, dit wordt hem niet man, probeer de SC als je me mistwel normaal doen graag.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lompehork!! ik ben speciaal hier gekomen voor jou,
Hoezo niet? Dacht je dat ik sliep ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh zo snel dicht gegaan, dat had ik niet verwacht
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd wel, 2 dagen geleden was je ook al zo vroeg aan het slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Hoezo niet? Dacht je dat ik sliep ofzo?Maar what's up?
geen enkele SC hoeft verband te houden met subforumquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd wel, 2 dagen geleden was je ook al zo vroeg aan het slapen.
Niet veel man, en bij jou?
Is het trouwens verplicht om hier alleen over roken en dingen die daarmee te maken hebben te praten?
2 dagen geleden was ik met Tim met de vele m's aan het nachtbaggeren, later dan jou dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd wel, 2 dagen geleden was je ook al zo vroeg aan het slapen.
Niet veel man, en bij jou?
Is het trouwens verplicht om hier alleen over roken en dingen die daarmee te maken hebben te praten?
Niet-rokers zijn meer dan welkom!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef rubje het volgende:
ff vraagje tussen al dat *ugg ugh( gebeuren. Kunnen nietrokers hier ook komen of moet je paffen om deel te kunnen nemen aan de discussies?
Oh dan 3 dagen geleden ofzo, ik weet niet meer man. Not important tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2 dagen geleden was ik met Tim met de vele m's aan het nachtbaggeren, later dan jou dus
Nee weinig, ik rook nog steeds en ik ben de geselecteerde afleveringen van Naruto aan het binnenhalen hehe.
Niet verplicht, wel leuk, maar jij rookt niet toch?
Ik download ze met de...hoe heet die site ookalweer...datebayo? subs. Ik ben nog begonnen met kijken, ik moet zelfs nog even nakijken waar ik gebleven wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh dan 3 dagen geleden ofzo, ik weet niet meer man. Not important toch
Oh ja, Naruto, altijd toch.
Oh that is chill, download je ze?Of kijk je ze online op een site?
Met welke subs kijk je ze trouwens? En welke aflevering ben je nu?
En ja klopt ik rook niet.
Oh oke, dattebayo subt t/m 91, daarna waren ze gestopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik download ze met de...hoe heet die site ookalweer...datebayo? subs. Ik ben nog begonnen met kijken, ik moet zelfs nog even nakijken waar ik gebleven was
Nobody likes fillers , keep that in mind.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Vincpod het volgende:
Bedankt voor je comment LompeHork
Naruto is trouwens op het moment best saai.... Damn you fillers!!Maar als je niet bij bent is het leuk
Herkenbaar (dat pauze nemen) volgens mij was ik al verder dan dat, binnenkort maar even opduikelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh oke, dattebayo subt t/m 91, daarna waren ze gestopt.
Vanaf 92 kun je horriblesubs doen, die doen in 720p enz. Doe ik tenminste. Wel nice.
En als ik eerlijk mag zijn ben ik 2 weken geleden weer begonnen met kijken (shippuuden), na naruto had ik namelijk een pauze genomen.
Ik ben nu bij 114.
Welke akatsuki member is jouw favorietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar (dat pauze nemen) volgens mij was ik al verder dan dat, binnenkort maar even opduikelen.
@Vincpod: Hehe, ja, ik haat fillers.
Uchihaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Welke akatsuki member is jouw favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |