KLinkt goed! Hebben jullie geen eigen nummers?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Was niet me bedoeling, maar ik heb al een filmpje gevonden, is alleen iets slechtere kwaliteit. Met een fotocamera opgenomen.
Niet mijn stijl muziek verder maar ik vind het niet slecht!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef Vincpod het volgende:
Njaa ik gaat lekker tukkie doen, spreekt u allen morgen.
Toch wel genoeg peuken erbij ?quote:
Niet binnen rokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Toch wel genoeg peuken erbij ?
Heb net 3 kanonnetjes op, en nu weer lekker aan de redbull .
Herkenbaar jahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet binnen roken
Ik heb ook maar een stuk of 6 bier op, maar dat na anderhalf uur intensief trainen.. Slaat in als een bom!
Ja wel handig, scheelt geld jeweetsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Herkenbaar jah
Lekker toch
Mijn 3e foto al gezien?
Post hier jezelf met een sigaret/sigaar. die fotoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja wel handig, scheelt geld jeweets
Alleen kut dat er nu de infodagen zijn voor de uni (ik sport via de uni), dat betekend namelijk een middelbare school disco! Maar wel keihard gelachen met mn team, lekker dansen in het sportcafe!
welke foto?
Hey het is alweer donderdagquote:
Ja, alleen jammer dat er maar 1 vent was van ons. ja en die van het eerste en 2e team, maar die ken ik lang neit zo goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Post hier jezelf met een sigaret/sigaar. die foto
is lekker toch met zijn allen gezellig zuipen
Nodig mij de volgende keer uit danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat er maar 1 vent was van ons. ja en die van het eerste en 2e team, maar die ken ik lang neit zo goed.
EVEN KIJKEN
Volgende week vrijdag oefenwedstrijd in Utrecht, ik nodig je hierbij uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nodig mij de volgende keer uit dan
Uitnodiging geaccepteerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag oefenwedstrijd in Utrecht, ik nodig je hierbij uit
Moet je wel het goede team aanmoedigenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Uitnodiging geaccepteerdzie DM P
Haha jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je wel het goede team aanmoedigen
gewoon OBELIIIIXXXX schreeuwen.quote:
eigenlijk wel, en dan moet ik nu voor morgen nog poster maken, ughquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |