Je maakt een foto door de home- en uitknop tegelijk in te drukken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmm ik maak ineens een foto met de home knop ofzo? Terwijl de iPad op 'uit' staat. Hoe deed ik dat?
Zo bedoelde ik het niet eens...quote:
Screenshot, home en sleep tegelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmm ik maak ineens een foto met de home knop ofzo? Terwijl de iPad op 'uit' staat. Hoe deed ik dat?
Doe jij eens even normaal waailap!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet eens...
De hele reeks begint toch zo...
Doe niet zo aangebrand man.. kutboer.
Wat is er gebeurt jongen, heeft moeder je een keer op je hoofdje laten vallen vroeger?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Rekkie het volgende:
Zo bedoelde ik het niet eens...
De hele reeks begint toch zo...
Doe niet zo aangebrand man.. kutboer.
Want jij weet dat over de 6 maanden de 3 komt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:47 schreef Irving het volgende:
Hangt ervan af of je hem de komende 6 maanden denkt nodig te hebbenAnders zou ik wachten
Voor de iPad 2 zal het weinig/niets uitmaken waar je 'm koopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
Is er toevallig nog ergens een aanbieding/waar kan ik de ipad het goedkoopst krijgen?
Hmm.. En ipad 1? Klopt het dat de ipad1 echt zoveel zwaarder/groter is dan de 2? Voor mijn gevoel is de 1 namelijk veel zwaarder..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de iPad 2 zal het weinig/niets uitmaken waar je 'm koopt.
Iemand nam hem mee voor mij uit de usa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
Is er toevallig nog ergens een aanbieding/waar kan ik de ipad het goedkoopst krijgen?
grappig arcade spelletjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Gratis spelletje!
http://www.ipadclub.nl/28(...)tis-aan-op-facebook/
Nee maar het ligt wel erg voor de hand. Als je maar één keer een budget hebt om een iPad te kopen en het nieuwste van het nieuwste wilt (een veel beter scherm op de iPad 3 lijkt erg waarschijnlijk) en de iPad eigenlijk nog niet nodig hebt, dan is er toch wel reden om te wachten? Hij kan nu een iPad 2 kopen en die verkopen voor de iPad 3, maar dan maak je grofweg zo'n 225 euro verlies (iPad 2 daalt dan net als vorige keer ongeveer 125 euro qua prijs, en degene die de 2e-hands iPad 2 koopt zal wel ca.100 euro korting willen) en persoonlijk zou ik ongeveer een half jaar wachten, in plaats van 225 euro te besteden aan een half jaar iPad 2 en de moeite te nemen om hem te verkopen (helemaal als je de iPad 2 eigenlijk nog niet nodig hebt).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef nelisb het volgende:
[..]
Want jij weet dat over de 6 maanden de 3 komt?
Dat kan ook 3 maanden zijn maar net zo goed 9 maanden.
Gewoon nu kopen, de 2 kan je daarna nog wel verkopen en met iets bijleggen heb je de 3. Waarom wachten als je nu graag een iPad wil.
Niet snappen waarom ik Kikoooo een kutboer noemquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt jongen, heeft moeder je een keer op je hoofdje laten vallen vroeger?
Kutuser
Ik wacht wel evenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:31 schreef Irving het volgende:
[..]
Nee maar het ligt wel erg voor de hand. Als je maar één keer een budget hebt om een iPad te kopen en het nieuwste van het nieuwste wilt (een veel beter scherm op de iPad 3 lijkt erg waarschijnlijk) en de iPad eigenlijk nog niet nodig hebt, dan is er toch wel reden om te wachten? Hij kan nu een iPad 2 kopen en die verkopen voor de iPad 3, maar dan maak je grofweg zo'n 225 euro verlies (iPad 2 daalt dan net als vorige keer ongeveer 125 euro qua prijs, en degene die de 2e-hands iPad 2 koopt zal wel ca.100 euro korting willen) en persoonlijk zou ik ongeveer een half jaar wachten, in plaats van 225 euro te besteden aan een half jaar iPad 2 en de moeite te nemen om hem te verkopen (helemaal als je de iPad 2 eigenlijk nog niet nodig hebt).
Goh, zeg dat dan ! Als ik vraag waar het kan zijn gebleven.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef NJ het volgende:
Hij stond in je mail?
Daar vind ik in ieder geval altijd mijn notities terug.
Wees blij dat je geholpen bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, zeg dat dan ! Als ik vraag waar het kan zijn gebleven.
Instellingen > Algemeen > Software updatequote:Op donderdag 10 november 2011 19:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij zou nu toch een auto updater moeten hebben? Hoe doe je dat?
Dat zou wel lame zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:28 schreef TC03 het volgende:
De iPad 3 gaat geen retina display hebben, dat is ijdele hoop. Ik verwacht een iPad 2S.
Benieuwd of de batterijduur merkbaar beter is.quote:
Wat anders? Retina display is praktisch gezien gewoon niet voor elkaar te krijgen. De iPad is qua design al perfect, dus dan maar gewoon een betere camera + snellere CPU + Siri.quote:
Ik vind dat bij de volgende iPad de resolutie wel echt een boost moet krijgen. Retina niet persé maar ik vind, in vergelijking met de concurrentie, dat de PPI van de iPad echt hard achter de feiten aan loopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat anders? Retina display is praktisch gezien gewoon niet voor elkaar te krijgen. De iPad is qua design al perfect, dus dan maar gewoon een betere camera + snellere CPU + Siri.
Er schijnen productieproblemen te zijn voor deze displays. Een tussenoplossing zou 1600x1200 zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dat bij de volgende iPad de resolutie wel echt een boost moet krijgen. Retina niet persé maar ik vind, in vergelijking met de concurrentie, dat de PPI van de iPad echt hard achter de feiten aan loopt.
Adobe stopt met Flash voor mobielquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Steve krijgt toch nog gelijk. Adobe gooit de handdoek in de ring en stopt met de verdere ontwikkeling van Flash voor mobiele apparaten
http://tweakers.net/nieuw(...)voor-mobieltjes.html
Gozer, ik heb al lang via google gezocht. Echter kom ik diverse meningen tegen, en vind ik het niet duidelijk welke manier het veiligst is. Daarom ben ik hier!quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef nelisb het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)&hl=nl&client=safari
Nee, dat kan alleen als je de SHSH-blobs van iOS 4.3.3 hebt opgeslagen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:08 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil van 4.3 naar firmware 4.3.3 op mijn iPad 2 wifi. Echter als ik de firmware probeer in te laden (met behulp van shift) en update/restore doe (beiden geprobeerd), dan krijg ik error 3194. Is dit op te lossen?
Op zich wel te verwachten. Het gaat allemaal om de ondersteuning van het product zelf, bij Apple heb je sowieso de beschikking over duizenden apps en zoals met windows op PC's is iOS voor veel mensen een soort vertrouwde standaard op tablets. Als de andere tablets echter allemaal zelfde os gaan draaien en daar net zoveel apps beschikbaar zijn, en het goedkoper wordt, denk ik dat het in de toekomst wel zal veranderen. De iPad heeft wel een beetje als nadeel dat het allemaal zo strak geregisseerd wordt, wat soms frustrerend kan zijn als je niet precies doet wat apple wil dat je met je apparaat doet. Dat nemen mensen nu op de koop toe vanwege de ondersteuning maar dat is dus meer bij gebrek aan alternatief.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef Tokus het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)lt-zwaar-tegen-.html
Strak geregisseerd of anders dan wat PC-gebruikers gewend zijn?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
De iPad heeft wel een beetje als nadeel dat het allemaal zo strak geregisseerd wordt, wat soms frustrerend kan zijn als je niet precies doet wat apple wil dat je met je apparaat doet. Dat nemen mensen nu op de koop toe vanwege de ondersteuning maar dat is dus meer bij gebrek aan alternatief.
Yup. Net als een tv, auto, vaatwasser, laptop, computer. Je kan makkelijk zonder. Wat mot je er nou mee?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een zinloos hebbedingetje is het toch ook he
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:16 schreef athlonkmf het volgende:
Yup. Net als een tv, auto, vaatwasser, laptop, computer. Je kan makkelijk zonder. Wat mot je er nou mee?
Ik gebruik t ding toch echt dagelijks.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.
een vaatwasser.. heb ik ook niet, laptop, tjah.. ook niet heel zinvol. Een computer is dan wel weer mijn ding.
Het is leuk om even je mail te checken, even kijken wat er op tv komt, of even dat anry birds te spelen. Ik raakte mijn iPad binnen 2 weken al nooit meer aan. Het is persoonlijk, ik weet het, maar gezien de activiteiten in dit topic is dat denk ik vergelijkbaar met de activiteiten die mensen werkelijk doen met een iPad.
Ik ben al lang blij dat ik dat ding nog voor een goede prijs heb kunnen verkopen
Inderdaad heel persoonlijk,. Ik denk zelf dat het ook sterk afhankelijk is van hoe digitaal iemands leven is.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.
een vaatwasser.. heb ik ook niet, laptop, tjah.. ook niet heel zinvol. Een computer is dan wel weer mijn ding.
Het is leuk om even je mail te checken, even kijken wat er op tv komt, of even dat anry birds te spelen. Ik raakte mijn iPad binnen 2 weken al nooit meer aan. Het is persoonlijk, ik weet het, maar gezien de activiteiten in dit topic is dat denk ik vergelijkbaar met de activiteiten die mensen werkelijk doen met een iPad.
Ik ben al lang blij dat ik dat ding nog voor een goede prijs heb kunnen verkopen
Net een iPad2 als kado gekocht. Die ga ik maar effe retournerenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
A.s. vrijdag komt apple met aanbiedingen online. Ik wacht af
Vaag, maar heb uberhaupt nog nooit 4.3.3 gehad? Daar wil ik van 4.3 naar toe.quote:Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als je de SHSH-blobs van iOS 4.3.3 hebt opgeslagen.
Ik kijk wel even. Moet toch sowieso geruild worden voor een 16GB. Zij hebben geen 32GB nodig. Dus van de 100euro die bespaard wordt, een apple tv erbij halen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef nelisb het volgende:
Scheelt 20 tot 40 euro, althans vorig jaar en je moet nog eens 1 of 2 weken wachten.
Ik zou hem dan persoonlijk niet terugbrengen.
Volgens mij kan dat niet, omdat ie door apple niet meer gesigned wordt. Daarom heb je die SHSH dingen nodig. Correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vaag, maar heb uberhaupt nog nooit 4.3.3 gehad? Daar wil ik van 4.3 naar toe.
Alle apps kunnen printen, als de printer airprint ondersteund. Zo niet, dan zal je via itunes kunnen printen.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand een tip voor een app die met een netwerkprinter (ik heb een HP CM2320fxi) werkt?
Zal voornamelijk e-mails en fotos afdrukken.
HP home&biz gebruik ikquote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand een tip voor een app die met een netwerkprinter (ik heb een HP CM2320fxi) werkt?
Zal voornamelijk e-mails en fotos afdrukken.
Het is een netwerkprinter zonder WLAN. En als ik via itunes moet printen kan ik natuurlijk net zo goed meteen vanaf de laptop alles doenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Alle apps kunnen printen, als de printer airprint ondersteund. Zo niet, dan zal je via itunes kunnen printen.
Die ga ik vanavond eens testen.quote:
Waarom zou die sneller moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb nu een iPad 2 en een iPhone 4S, en ik heb serieus het idee dat mijn 4S sneller is.
Vooral 720p video playback is veel soepeler. Toch vreemd, aangezien de iPad sneller zou moeten zijn.
Zelfde processor en GPU, hoger geklokt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:30 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Waarom zou die sneller moeten zijn dan?
Dit. Bovendien scoort de iPad beter dan de 4S in elke benchmark, maar dat zegt dus vrij weinig over de praktijk. Of ik heb een gehandicapte iPad..quote:Op vrijdag 9 december 2011 03:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zelfde processor en GPU, hoger geklokt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ipad 1024 x 768
iphone4s 960 x 640
GPU heeft minder pixels te berekenen, 172.032 om precies te zijn
http://www.anandtech.com/(...)ower-gpu-than-ipad-2quote:The GPU results tell a similar story courtesy of some early GLBenchmark 2.1 results. The 960 x 640 results are useless as they are bound by vsync at ~60 fps. Luckly GLBenchmark 2.1 added an off-screen render mode at 1280 x 720 where we can really see the differences between the iPad 2 and iPhone 4S A5 implementations:
Werkt prima hier. Wat is er kut aan?quote:Op zondag 11 december 2011 10:56 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom is youtube zo kut op de ipad?
Ik heb geen abo, maar kijk wel de gratis content, wat is je probleem?quote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef Copycat het volgende:
Vraag ik me ook af.
Heeft iemand hier trouwens ook een abonnement op BBC iPlayer en problemen ermee? Ben al een maand in conclaaf met de makers, maar echt tot oplossingen komen ze niet.
de content op de ipad is zo verschillend vergeleken met de pc. Muziek is slecht te vinden, vaak alleen covers enzovoort.quote:Op zondag 11 december 2011 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werkt prima hier. Wat is er kut aan?
De flash content wordt gefilterd.quote:Op zondag 11 december 2011 11:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
de content op de ipad is zo verschillend vergeleken met de pc. Muziek is slecht te vinden, vaak alleen covers enzovoort.
Mijn abonnement wordt niet meer herkend. Dus kan ik niks zien, buiten de summiere gratis content dan. En ik zat net midden in Life on Mars.quote:Op zondag 11 december 2011 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb geen abo, maar kijk wel de gratis content, wat is je probleem?
Ik vind dat ook enorm kut op de iPad, geen contract met VEVO is het probleem. Download de VEVO app!quote:Op zondag 11 december 2011 11:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
de content op de ipad is zo verschillend vergeleken met de pc. Muziek is slecht te vinden, vaak alleen covers enzovoort.
Gebruik soms http://m.youtube.com die geeft wat andere resultaten.quote:Op zondag 11 december 2011 10:56 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom is youtube zo kut op de ipad?
Irritant jaquote:Op zondag 11 december 2011 11:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Das kut, krijg je wel je geld terug?quote:Op zondag 11 december 2011 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn abonnement wordt niet meer herkend. Dus kan ik niks zien, buiten de summiere gratis content dan. En ik zat net midden in Life on Mars.
Heb al veelvuldig contact met de helpdesk en de techneuten gehad, maar het probleem schijnt groter en ingewikkelder te zijn. Ben er al sinds medio november mee bezig en het wordt steeds irritanter.
Mocht het niet verholpen worden, dan lijkt me dat niet meer dan bíllijk. Wordt het wel verholpen, dan wil ik op zijn minst restitutie voor de periode dat het niet werkte.quote:Op zondag 11 december 2011 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Das kut, krijg je wel je geld terug?
Van de jongen van de techniek.quote:Firstly thank you for you patience.
I am sorry I have not been in touch. I wanted to ensure I could give you a date of when the fix was going to be released.
We are looking to release 1.3.1 in the next couple of days.
This will include a fix to sort out rogue data that was being sent to the Global iPlayer.
This was causing the Global iPlayer to believe the users subscription had expired and thus delete downloads.
It would also cause the country not support message.
Thank you again
Jammer, ondanks dat niet ieder er gecharmeert van is, zou ik 3D echt een enorm leuke aanvulling vinden. Een kans voor de andere tablet boeren...quote:Op maandag 12 december 2011 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
3D is erg onwaarschijnlijk. Grotere kans is er wel dat het een retinascherm wordt, met dubbele resolutie tov het huidige model. 3D daarbovenop zou nog eens een extra verdubbeling inhouden en dat is technisch onhaalbaar voor de consumentenmarkt op dit moment
quote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef Elco.. het volgende:
3D, dat heeft 0,0 toegevoegde waarde. Leuk voor de marketing, maar in de praktijk heb je niks aan. Bij mij zal er nooit een 3D TV in huis komen, dus ook geen 3d tablet
Exact, pre tijdperk dom gelul. Uiteindelijk zal hij er ook aan gaan geloven.quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]Geweldig, net als vroeger .. Zon vierkante doos waar bewegend beeld op is .. Dat gaat nooit wat worden
Ik niet. Vind het in de bioscoop ook irritant ook al is dat heel anders.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Generatie kloof mischien..
Ik was er ook skeptisch over.. Tot je in de Mediamarkt staat met zon bril op je neus .. Dan zie je er wel wel meerwaarde vanIk wel iig
Kleurentv, dat heeft 0,0 toegevoegde waarde. Leuk voor de marketing, maar in de praktijk heb je niks aan. Bij mij zal er nooit een kleurenTV in huis komen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef Elco.. het volgende:
3D, dat heeft 0,0 toegevoegde waarde. Leuk voor de marketing, maar in de praktijk heb je niks aan. Bij mij zal er nooit een 3D TV in huis komen, dus ook geen 3d tablet
Het 3d is een nep 3d en heeft daarom geen toegevoegde waarde, als je van een andere hoek kijkt zie je geen andere kant van een object daarom heeft het huidige 3d nog lang geen toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
Kleurentv, dat heeft 0,0 toegevoegde waarde. Leuk voor de marketing, maar in de praktijk heb je niks aan. Bij mij zal er nooit een kleurenTV in huis komen.
Ik heb echt nooit dat ik een site niet kan zien door flash.. Volgens mij is er maar weinig flash meer gebruikt vandaag de dag. Dit is puur mijn persoonlijke indruk.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef Apekoek het volgende:
Vraagjes:
1 - Wanneer is de Adobe Flash media server nou eindelijk beschikbaar? Dus geen Flash maar een programma dat flash omzet bij hun op de server, zodat ipatters een flash site kunnen bekijken. Iedereen mag wel een grote bek hebben dat Flash gedateerd is, maar ik wil ook huidige sites met dat verouderde systeem kunnen inzien...
2 - Kans dat de iPad 3 een 3D scherm gaat krijgen? Vind het wel een leuke toevoeging.
Handig.. kan je achter een website kijken. Zie je hoe de letters van achteren uit ziet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jammer, ondanks dat niet ieder er gecharmeert van is, zou ik 3D echt een enorm leuke aanvulling vinden. Een kans voor de andere tablet boeren...
Daar gaan we weer met de cliches:quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit dat ik een site niet kan zien door flash.. Volgens mij is er maar weinig flash meer gebruikt vandaag de dag. Dit is puur mijn persoonlijke indruk.
3D? Tja daarvan geloof ik nooit dat het gaat doorbreken. Ik zie mezelf niet met een brilletje in de kamer zitten en mijn ouders al helemaal niet. Daarbij word ik misselijk van 3D.
Ook dom gelul, het gaat om 3D entertainment. Ja ern 3D film vind ik wel toevoegen aan de kijk ervaring.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:43 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Handig.. kan je achter een website kijken. Zie je hoe de letters van achteren uit ziet.
Jammer alleen dat de techniek nog lang niet goed genoeg is om door Apple opgepikt te worden. Ondanks alle kritiek van de haters implementeert Apple alleen 'volwassen' technieken (tenzij ze een eigen standaard willen introduceren). De huidige 3D-technieken zorgen alleen maar voor een verlies aan beeldkwaliteit bij 2D gebruik. Dat zie je aan de 3D-smartphones (zoals je eigen HTC EVO), de 3DS en films in de bioscoop. De effecten zijn leuk, de kleuren en het contrast gaan daarvoor wel flink achteruit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ok het heet 3d maar is geen 3d boeiend.
Noem het anders . Xd ofzo extra depth :p
Tis gwn een leuke toevoeging.
Siri is dan ook slechts een beta.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:31 schreef Catch22- het volgende:
Siri is m.i. niet volwassen. Maar 3d is ook niet echt een toevoeging, vraag me ook af of je dat moet willen op zo'n klein scherm.
Er zijn atm volgens mij 2 3d telefoons (LG Optimus en de HTC Evo 3d) en ik ken werkelijk niemand die 1 van die 2 ook maar overwogen heeft.quote:Ondanks alle kritiek van de haters implementeert Apple alleen 'volwassen' technieken
Die zijn er wel degelijk. Maar zelfs als die er niet zijn: dat bevestigt dan toch alleen maar wat ik zei? Apple gaat in de iPad 3 hoogstwaarschijnlijk geen 3D scherm stoppen, omdat het weinig meer is dan een gimmick, en niet eens eentje die goed genoeg is om te implementeren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Er zijn atm volgens mij 2 3d telefoons (LG Optimus en de HTC Evo 3d) en ik ken werkelijk niemand die 1 van die 2 ook maar overwogen heeft.
waar zit dat infopaneel ergens?quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Apps verschillen echt enorm in grootte. Van enkele mb's tot tientallen, sommigen gaan in honderdtallen.
Ik heb nu 10 gig in gebruik op mijn ipad en volgens het infopaneel zijn er 206 apps geinstalleerd
Instellingen » Algemeen » Info.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:20 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
waar zit dat infopaneel ergens?
Hier loopt de ipadklok altijd 10 minuten op voor. Ook als ik de klok gelijk zet.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:37 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb al een tijdje dat mijn iPad klokje niet gelijk loopt. Hoogst irritant dat ze dit niet aan een tijdserver op internet gekoppeld hebben.
En als je brandende ogen krijgt? Kan je vrij weinig aan doen maar ik heb het alsof ik niet meer knipper met me ogen. Verder is het zo dat 1 op 3 mensen wordt misselijk ervan dus echt een heel groot succes gaat het niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daar gaan we weer met de cliches:
1 - Ik wil WEL bepaalde flash websites kunnen inzien, dus ik wordt gehinderd! Mijn vraag was dan ook, wanneer is de flash media server beschikbaar?
2 - 3D zonder bril heb ik het over, net zoals 3DS oid... Vroeger dacht men ook nooit een nieuwe techniek te gebruiken a la tv of gsm. Dit is gewoon pre tijdperk dom gelul.
Dat heb ik dus ook. Irritant.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier loopt de ipadklok altijd 10 minuten op voor. Ook als ik de klok gelijk zet.
Nice!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef Catch22- het volgende:
http://itunes.apple.com/u(...)o-3/id479662730?mt=8
GTA3 @ iPad
Nu een goedkoop apparaatje om de ipad of iphone aan de TV aan te sluiten en Apple veegt de console markt leegquote:Op donderdag 15 december 2011 10:07 schreef Catch22- het volgende:
http://itunes.apple.com/u(...)o-3/id479662730?mt=8
GTA3 @ iPad
Dat zal ook wel komen toch? De Apple TV kun je bedienen met je iPad.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:56 schreef Catch22- het volgende:
maja je moet toch naar je scherm kijken als je speelt he. Zou wel gaaf zijn als de output op je tv is en alleen de controls op je ipad/iphone
Mwah, draagt voor mij echt niet bij. Ik hou er van om fysieke knoppen te hebben. En alhoewel ik spelletjes spelen op de iPad leuk vindt, de controls vind ik bijna altijd vervelend. En dan heb ik het niet over spelletjes die speciaal voor touch zijn gemaakt zoals Angry Birds, Carcassonne, en dergelijke. Ik bedoel dan zoals bijvoorbeeld GTA of TinTin, waar het knuppeltje linksonder in je beeld zit en je rechtsonder op knopjes kunt drukken.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:56 schreef Catch22- het volgende:
maja je moet toch naar je scherm kijken als je speelt he. Zou wel gaaf zijn als de output op je tv is en alleen de controls op je ipad/iphone
Zoals RealRacingHD 2 het via AppleTV doet dusquote:Op donderdag 15 december 2011 10:56 schreef Catch22- het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 december 2011 10:56 schreef Catch22- het volgende:
http://www.telecompaper.c(...)in-3-4-months-reportquote:Next-generation iPad to launch in 3-4 months - report
Monday 12 December 2011 | 12:40 CET
The next generation of Apple's iPad is expected to be available in the next 3-4 months as makers in the supply chain have started delivering parts and components for the new tablets to OEM contractors while reducing those prepared for the iPad 2, writes daily
newspaper DigiTimes citing sources in the supply chain. OEM production of the iPad 2 will remain high at 14-15 million units in Q4, but will decline to 4-5 million units in the Q1 2012, paving the way for the launch of the new iPads, the sources noted. Meanwhile, Foxconn Electronics will begin to produce the next-generation iPads in January and to ramp up the production volume starting February, according to a Chinese-language Commercial Times report, which quoted analyst at Citigroup Global Markets Kevin Chang. The production of the new iPads is expected to reach 9.5-9.8 million units in Q1 2012, estimated sources in the supply chain. According to sources, the sales of iPad products totalled 25.06 million in the first three quarters and are likely to reach 40 million units for all of 2011.
Succes ermeequote:Op donderdag 15 december 2011 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Mijn volgende tablet wordt een Android tablet, op zeker
Hoezo "zo stabiel niet meer"?? Jailbreak zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Dankje
Zo stabiel is mijn iPad niet meer en je hebt voor minder geld betere tablets en Android is met ICS iOs ver voorbij gestreefd
Ja? Zijn er met de komst van ICS ook opeens 75.000 tabletspecifieke applicaties uitgekomen? Nice!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Dankje
Zo stabiel is mijn iPad niet meer en je hebt voor minder geld betere tablets en Android is met ICS iOs ver voorbij gestreefd
Tja, en hij gaat al zijn Apps ook gewoon weer opnieuw aanschaffen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja? Zijn er met de komst van ICS ook opeens 75.000 tabletspecifieke applicaties uitgekomen? Nice!
Zoveel heb ik niet nodig. Browser, twitter, facebook en af en toe een game. Zo moeilijk veel goede tabletapps heeft iOs niet/gebruik ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja? Zijn er met de komst van ICS ook opeens 75.000 tabletspecifieke applicaties uitgekomen? Nice!
Sja, dat is inderdaad zonde, maar dat is een keer 50-60 euro.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, en hij gaat al zijn Apps ook gewoon weer opnieuw aanschaffen.
Nee. Apps sluiten gewoon 'ineens' (browser, twitter) en daar hebben meer mensen last van.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoezo "zo stabiel niet meer"?? Jailbreak zeker?
Persoonlijk vind ik het gesloten systeem van de iPad of iPhone juist erg relaxed. Ik ken mezelf, bij elke computer/laptop die ik heb gehad heb ik zo-veel zooi geinstalleerd dat ik windows aan het eind wel tig keer opnieuw heb geinstalleerd zodat de computer/laptop weer lekker ging lopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
Face it jongens; iOs is erg leuk, maar kneitergesloten je kan geen moer zelf. Daarbij vind ik het kut dat je geen widgets hebt of een dashboard kan maken zoals in Android.
en met de HW accel van Android icm de stabiliteit icm de prijs, is een Android tablet gewoon een betere keus voor mij
Ja precies, en dus geen 'face it' zoals je zegt. Want ieder maakt dat voor zichzelf uit''...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:52 schreef Catch22- het volgende:
Dat is een keus die een ieder voor zichzelf moet maken
Gesloten hoe? Want voor de eindgebruiker is iOS, juist dankzij het ruime aanbod aan apps, veelzijdiger dan Android.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:38 schreef Catch22- het volgende:
jawel, want het is kneitergesloten.
of je dat wil of niet is je eigen keus
Bel eens met de apple helpdesk. Zijn erg goed en vriendelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 18:30 schreef Mvr.Poes het volgende:
In itunes moest ik (net als in de appstore) de gegevens controleren. Dit heb ik gedaan en alles was in orde. Ook de voorwaarden geaccepteerd. Op de site van apple gekeken voor mn account en ook dat was prima,is gewoon aangemaakt. Zit dus echt in de appstore zelf.
Inderdaad een goed idee! Ben alleen vanavond niet meer in de gelegenheid om te bellen dus andere tips zijn ook nog welkom.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bel eens met de apple helpdesk. Zijn erg goed en vriendelijk
Marktplaats in mijn woonplaats. Verder werkt hij erg goed en mankeerd er niks aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Van wie heb je het tweedehandsje gekocht? Een bekend of iemand van marktplaats?
Probeer de app eens te kopen via de app store op de ipad ipv via iTunes op je computer.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Marktplaats in mijn woonplaats. Verder werkt hij erg goed en mankeerd er niks aan.
Daar gaat het hele verhaal over!?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer de app eens te kopen via de app store op de ipad ipv via iTunes op je computer.
Ohw, sorry, begreep dat je via itunes probeerde.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:58 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Daar gaat het hele verhaal over!?
Geeft niks,de itunes werkt juist wel met mijn appleid,dat is het gekke juist.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ohw, sorry, begreep dat je via itunes probeerde.
Hmmmquote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Geeft niks,de itunes werkt juist wel met mijn appleid,dat is het gekke juist.
Je zou een harde reset kunnen proberen; ooit eenmaal heeft dat bij mij geholpen bij een soortgelijk probleem.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Geeft niks,de itunes werkt juist wel met mijn appleid,dat is het gekke juist.
Ga eens naar instellingen, links onderin staat daar Store.quote:
Nee, die blijft gratis dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 03:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraagje, stel je installeert een app die tijdelijk gratis is, en je verwijdert hem vervolgens als de app niet meer gratis is. Moet je dan bij een volgende installatie wel betalen?
Top.quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, die blijft gratis dan.
Echt vet! Ziet er super uit en is gewoon stabiel op iPad 2. Must have!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
iemand al ervaring met GTAIII op de ipad? wil het wel proberen maar, krijg veel reacties dat het spel onstabiel is en vaak crashed, en dat het gewoon niet lekker loopt
Ik vind Appzapp HD een stuk beter (gebruik ze beide)quote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooi dat het allemaal gelukt is. Heb ik gelijk een goede tip voor je nu je in de appstore kunt: installeer appshopper
Een hele handige app om bij te houden wat populair is en wat in prijs zakt of zelfs gratis wordt. Op die manier heb ik al veel gratis games geinstalleerd die bij acties zeer tijdelijk gratis waren. Normaal zou je daar nooit achter komen, maar appshopper kan je een pushbericht sturen om je erop te wijzen
Mijn safari klapt er ook steeds vaker uit. En op nu.nl en andere sites resulteert een 'vorige' in de homepagina, en daarna direct weer een zap naar de pagina waar ik was toen ik vorige drukte. Dat is sinds 5.01quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:39 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt steeds vaker dat safari er gewoon ineens uitklapt.
helpt het als je een backup maakt, wiped en restored?
@die inlogfout: http://tweakers.net/nieuw(...)et-hun-apple-id.html
Op de iPhone 4S crasht ie steeds. Hopelijk wordt dat snel met een update gefixt, anders ga ik m'n geld terugvragen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
iemand al ervaring met GTAIII op de ipad? wil het wel proberen maar, krijg veel reacties dat het spel onstabiel is en vaak crashed, en dat het gewoon niet lekker loopt
Hoe verschilt die van appshopper?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind Appzapp HD een stuk beter (gebruik ze beide)
[..]
Hier ook. Zal wel een bug zijn in 5.0.1 inderdaad. Wordt vast opgelost met een volgende update, even geduld dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn safari klapt er ook steeds vaker uit. En op nu.nl en andere sites resulteert een 'vorige' in de homepagina, en daarna direct weer een zap naar de pagina waar ik was toen ik vorige drukte. Dat is sinds 5.01
Gewoon een app op een andere slepen, dan ontstaat een mapje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:21 schreef mrPanerai het volgende:
Waarschijnlijk zoek ik gewoon verkeerd maar hoe maak ik groepjes van verschillende apps (dat alles niet zo vol staat)
Bij mij gebeurt het ook vaker, maar hier ligt het zeker niet aan 5.01, want die knalt er bij installatiepogingen elke keer op de laatste 0,01 mb uit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:03 schreef kadeya het volgende:
Hier ook. Zal wel een bug zijn in 5.0.1 inderdaad. Wordt vast opgelost met een volgende update, even geduld dus.
En hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
Het eerste pre-cadeautje kon je gisteren al downloaden.
Apple kiest iedere dag een app of muziek uit die je gratis kunt downloaden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hoe werkt dat dan?
De app. heb ik zojuist opgehaald.
Krijg je dan iedere dag een tip dat je een spel oid kunt ophalen?
Tell me more pls....
/* is nieuw in de apple wereld.
Vanaf 26 december krijg je via die app tien (?) dagen een downloadcadeautje. Dus vanaf die dag elke dag even checken (en nu voor het pre-cadeau) en downloaden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
En hoe werkt dat dan?
De app. heb ik zojuist opgehaald.
Krijg je dan iedere dag een tip dat je een spel oid kunt ophalen?
Tell me more pls....
/* is nieuw in de apple wereld.
Dat was volgens mij een lekkermakertje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Aether het volgende:
Apple kiest iedere dag een app of muziek uit die je gratis kunt downloaden.
Het eerste cadeau had echter pas 26 december moeten verschijnen volgens mij
Iets met een gekregen paard enzo....quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik de cadeaus wel wat tegenvallen. Slechte muziek, vooral.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
Gegeven of gekocht, elke knol verdient een kritische kijk!
De beste remote desktop voor de iPad. Dan heb je, via je eigen pc dus wel flash.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand : Splashtop Remote Desktop?! Is nu maar 79 cent, maar weet of het iets is?!
En terecht.quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Koningin het volgende:
Dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwe IPad!!
Ben er blij mee en compleet verslaafd.
Ik gebruik 2x client geloof ik. Gratis én werkt met Windows Server.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand : Splashtop Remote Desktop?! Is nu maar 79 cent, maar weet of het iets is?!
quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Koningin het volgende:
Dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwe IPad!!
Ben er blij mee en compleet verslaafd.
Die probeerde ik ook te downloaden maar dat ging niet.Was ook niet meer gratis dacht ik.Jammer,had hem wel graag gewild.quote:Op maandag 19 december 2011 08:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Monopoly is ook nog steeds gratis volgens mij. Kost normaal 4 euro.
Omdat er een layout geoptimaliseerd voor mobiel is?quote:Op maandag 19 december 2011 18:37 schreef mrPanerai het volgende:
Is er een reden waarom Fok! de tapatalk plug-in niet wil instaleren?
Sports Illustrated Swimsuit Edition toevoegenquote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas sinds een paar dagen Flipboard ontdekt, had er wel vaker over gehoord. Maar ik dacht dat het weer de zoveelste rss reader was. Maar best een lekkere app, voor wat ontspannend lezen
Heerlijk inderdaad. Heb mijn Google reader al toegevoegd. Nog wat andere leuke dingen zoeken.quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas sinds een paar dagen Flipboard ontdekt, had er wel vaker over gehoord. Maar ik dacht dat het weer de zoveelste rss reader was. Maar best een lekkere app, voor wat ontspannend lezen
Ik krijg toch altijd de gewone layoutquote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat er een layout geoptimaliseerd voor mobiel is?
Gebruik je atomic web ?! Want die werkt ook niet perfect op fokquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd de gewone layout
even aanzetten bij optiesquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd de gewone layout
Of je zoekt even een locatie op met gratis WiFi?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
iPad binnen! Nu nog tot 13 januari wachten op de monteur voor de Wifi verbinding
Ik heb hem ook gratis binnen gehaald dankzij appshoppper. Los van het feit dat ie regelmatig crasht is het een leuke app.quote:Op maandag 19 december 2011 08:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Monopoly is ook nog steeds gratis volgens mij. Kost normaal 4 euro.
??quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
iPad binnen! Nu nog tot 13 januari wachten op de monteur voor de Wifi verbinding
of je hangt er zelf even een wap aan, kind kan de was doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind een ipad zonder internet nutteloos. Daarom ook een 3g.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Of je download wat apps en games die niet perse een internetverbinding nodig hebben en zet ze op je iPad met iTunes.
Ik niet, daarom geen 3G.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind een ipad zonder internet nutteloos. Daarom ook een 3g.
Gastquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast. Een monteur voor een WiFi-verbinding laten komen, ongelofeloos. Laat je ook je moeder de waterkoker aanzetten als je een kopje thee wilt?
Dan heb je ook geen GPS en geen lokatie gebonden diensten.quote:
Ik vind 100 extra betalen voor een 3G-module, plus een extra mobiel abonnement nemen, terwijl je ook kunt tetheren nog nuttelozer. Bovendien heb je tegenwoordig bijna overal wifi.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind een ipad zonder internet nutteloos. Daarom ook een 3g.
Ik heb gewoon een duosim met de dongle uit mn laptop. Ideaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind 100 extra betalen voor een 3G-module, plus een extra mobiel abonnement nemen, terwijl je ook kunt tetheren nog nuttelozer. Bovendien heb je tegenwoordig bijna overal wifi.
Lag van de zomer 2 weken in het ziekenhuis, daar was geen Wifi, maar als het er geweest was hadden die 2 weken Wifi meer gekost dan de kaart en maaaanden abo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind 100 extra betalen voor een 3G-module, plus een extra mobiel abonnement nemen, terwijl je ook kunt tetheren nog nuttelozer. Bovendien heb je tegenwoordig bijna overal wifi.
1. Tetheren is enkel bij KPN gratis, bij alle andere providers kost het geld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb jij dan altijd je iPad bij je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Tetheren is enkel bij KPN gratis, bij alle andere providers kost het geld.
2. Je hebt niet 'bijna overal' wifi, je hebt bijna nergens wifi. Als ik buiten ben, heb ik 99,99% van de tijd geen gratis wifi-netwerk. Als je denkt van wel, heb je een ernstig vertroebeld beeld van de werkelijkheid.
Nee, wel mijn iPhone. Maar maakt het uit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij dan altijd je iPad bij je?
Ligt aan je abo. Ik heb Bel+sms+Web Smart van Vodafone en daar zit het in de bundel. Ligt er maar aan of je dat als extra kosten zietquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
2. Je hebt niet 'bijna overal' wifi, je hebt bijna nergens wifi. Als ik buiten ben, heb ik 99,99% van de tijd geen gratis wifi-netwerk. Als je denkt van wel, heb je een ernstig vertroebeld beeld van de werkelijkheid.
Ja, dat maakt uit. Er is toch niemand die zegt dat hij een telefoon heeft zonder 3g, alleen voor WiFi?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, wel mijn iPhone. Maar maakt het uit?Alsof er ineens meer wifi-netwerken beschikbaar zijn als je je iPad niet altijd bij je hebt?
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat maakt uit. Er is toch niemand die zegt dat hij een telefoon heeft zonder 3g, alleen voor WiFi?
Als je geen GPS ontvangst hebt wordt je locatie bepaald aan de hand van je Wi-Fi verbinding.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen GPS en geen lokatie gebonden diensten.
Het ging toch om wel of niet 3G op je iPad? Een iPad heb je toch niet elke dag bij je, zoals een telefoon? Dan is die 3G toch niet zo heel belangrijk?quote:
Moet je wel verbinding hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je geen GPS ontvangst hebt wordt je locatie bepaald aan de hand van je Wi-Fi verbinding.
Klopt. Om locatiebased apps te gebruiken met 3G en GPS moet je ook verbinding hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je wel verbinding hebben
Daar zijn ook applicaties voor. Bovendien is het altijd goedkoper dan een extra internetabonnement voor je iPad nemen, dus ik snap niet goed waar je heen wilt met die opmerking.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt wel bijna overal wifi. Thuis, werk, universiteit, bibliotheek, starbucks, mcdonald's.. Bij ons is het hele winkelcentrum een gratis wifi-zone.quote:2. Je hebt niet 'bijna overal' wifi, je hebt bijna nergens wifi. Als ik buiten ben, heb ik 99,99% van de tijd geen gratis wifi-netwerk. Als je denkt van wel, heb je een ernstig vertroebeld beeld van de werkelijkheid.
Dat heb ik vrijwel overal, kan je met alleen WIFI shakenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Om locatiebased apps te gebruiken met 3G en GPS moet je ook verbinding hebben.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
]
Je hebt wel bijna overal wifi. Thuis, werk, universiteit, bibliotheek, starbucks, mcdonald's.. Bij ons is het hele winkelcentrum een gratis wifi-zone.
Kun je wel zo gaan doen, maar waar heb jij in godsnaam per se internet nodig waar je het niet kunt krijgen?quote:
Niet iedereen leeft bij Starbucks en McDommer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun je wel zo gaan doen, maar waar heb jij in godsnaam per se internet nodig waar je het niet kunt krijgen?
Nee, dat ik kan betalenquote:Juist.. Dat 3G is leuk voor bragging rights, maar doen alsof het pure noodzaak is, laat gewoon zien dat je een verwend nest bent.
Klopt, ik heb dan ook geen iPad met alleen Wi-Fi gekozen omdat ik van plan ben 8 uur per dag te reizen en hoop dat ik dan Wi-Fi netwerken heb onderweg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heb ik vrijwel overal, kan je met alleen WIFI shaken
Ik kom nooit bij de Starbucks en zelden in de McDonald's. Neemt niet weg dat dat twee plaatsen zijn waar je gratis wifi hebt. Maar goed, ik begrijp dat je graag elitair doet met je 3G, dus ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft bij Starbucks en McDommer.
Dan kun je nog altijd tetheren met je smartphone, wat goedkoper is.quote:Als ik onderweg ben kijk ik graag zaken na, en zoals ik al eerder zei, bv in het ziekenhuis was er geen Wifi, waren ze nog aan het aanleggen, en bovendien betaal je daar dan voor. Net als veel Hotels er geld voor willen rekenen.
Dat sluit elkaar niet uit. Dus omdat je het kunt betalen, ben je geen verwend nest? Flikker toch op met die bekrompen logica.quote:Nee, dat ik kan betalen
Nee, het is een voorbeeld van twee publieke veelbezochte plekken waar gratis Wi-Fi is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun je wel zo gaan doen, maar waar heb jij in godsnaam per se internet nodig waar je het niet kunt krijgen?
Juist.. Dat 3G is leuk voor bragging rights, maar doen alsof het pure noodzaak is, laat gewoon zien dat je een verwend nest bent.
Zijn we een beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Starbucks en zelden in de McDonald's. Neemt niet weg dat dat twee plaatsen zijn waar je gratis wifi hebt. Maar goed, ik begrijp dat je graag elitair doet met je 3G, dus ga vooral je gang.
[..]
Dan kun je nog altijd tetheren met je smartphone, wat goedkoper is.
[..]
Dat sluit elkaar niet uit. Dus omdat je het kunt betalen, ben je geen verwend nest? Flikker toch op met die bekrompen logica.
Je beter voelen dan anderen omdat jouw iPad een 3G-module hebt.. Nee, dan ben je een grote man zegquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn we een beetje gefrustreerd?
Klinkt alsof jij je frietjes zout met je tranen over dat je geen 3G hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je beter voelen dan anderen omdat jouw iPad een 3G-module hebt.. Nee, dan ben je een grote man zegIk enkel de voordelen er van aan, jij begint vuil te spuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik enkel de voordelen er van aan, jij begint vuil te spuiten.
Hypocrietquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat ik kan betalen
Nee hoor. Bij de duurdere variant bij Vodafone is het ook toegestaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef TC03 het volgende:
Wat voor applicaties dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zijn ook applicaties voor. Bovendien is het altijd goedkoper dan een extra internetabonnement voor je iPad nemen, dus ik snap niet goed waar je heen wilt met die opmerking.
[..]
Je hebt wel bijna overal wifi. Thuis, werk, universiteit, bibliotheek, starbucks, mcdonald's.. Bij ons is het hele winkelcentrum een gratis wifi-zone.
Schiphol: check, treinen: check, buitenland: check!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor applicaties dan?
Tevens heb je geen wifi op vliegvelden, in de trein, in het buitenland, bij andere mensen thuis (in 95% van de gevallen weten ze het wachtwoord niet) etc.
Schiphol: geen check, alleen betaalde hotspots van KPN. Treinen: geen check, alleen in enkele intercity's. Buitenland: zeer zelden een check.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schiphol: check, treinen: check, buitenland: check!
Nee hoor, gratis een uur op schiphol. En treinen dus wel, hoewel niet altijd. En in het buitenland zie ik ook vaak genoeg gratis WiFi. En in vakantiehuisjes aldaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schiphol: geen check, alleen betaalde hotspots van KPN. Treinen: geen check, alleen in enkele intercity's. Buitenland: zeer zelden een check.
Dat jij alleen kneuzen kent die hun eigen wachtwoord niet weten, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Ik heb bij al mijn vrienden gewoon wifi.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor applicaties dan?
Tevens heb je geen wifi op vliegvelden, in de trein, in het buitenland, bij andere mensen thuis (in 95% van de gevallen weten ze het wachtwoord niet) etc.
Dank uquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
Tering. Splackavellie weet werkelijk waar ELKE discussie om te toveren in een dikke flamewar. Ook dat is een kunst
homeknop + lockknop tegelijk indrukken, net als bij de iPhonequote:Op dinsdag 20 december 2011 16:28 schreef mrPanerai het volgende:
Kan je trouwens een screenprint maken?
+ 1quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind een iPad vooral thuis erg leuk, draadloos op schoot en in bed online.
We hebben nog altijd internet over de kabel en ondergebracht bij Tele2, terwijl tv bij Ziggo is. Nu alles ondergebracht bij Ziggo en dat duurt even omdat je een maand opzegtermijn hebt..quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast. Een monteur voor een WiFi-verbinding laten komen, ongelofeloos. Laat je ook je moeder de waterkoker aanzetten als je een kopje thee wilt?
Jij heb het zelf over een monteur, niet over een nieuw gratis WiFi-modem. Afgaande van jouw post lijkt het alsof je een monteur nodig hebt om een WiFi-routertje te installeren, en volgens mij dacht iedereen dat zo in dit topic. Er valt dus weinig na te denken, jouw post was onvolledig/verkeerd geformuleerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We hebben nog altijd internet over de kabel en ondergebracht bij Tele2, terwijl tv bij Ziggo is. Nu alles ondergebracht bij Ziggo en dat duurt even omdat je een maand opzegtermijn hebt..verder is deze service gratis, dus voordat je de volgende keer weer oordeelt over iemand's post, even nadenken!
Tadaaquote:Op donderdag 22 december 2011 12:40 schreef Tokus het volgende:
en vanwege dat soort controls zijn tablets niet geschikt voor dit soort spellen.
Dat kun je veranderen, dan krijg je dezelfde controls als tijdens lopenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef cherrycoke het volgende:
wat een kut besturing in auto's met GTAIII echt wel weer jammer. je hebt alleen een links en naar rechts knopjes. had meer gedacht zelfde als rennen met een joystick.
TL;DR
auto rijden in GTAIII is kut
Op wintersport valt dat toch tegen in skiliften en zo , hierdoor werken applicaties die je afgelegde afstanden bijhouden ook niet goed bij apparaten zonder 3g.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Settings - Algemeen - Gebruik - Gebruik mobiele netwerkquote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef mrPanerai het volgende:
Kan ik trouwens ergens terugvinden hoeveel data ik verbruik/verbruikt heb?
hm, waar is die 12 euro voor 2gb?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kan uit volgende 2 formules kiezen
- prepaid 10 euro voor 200mb zonder tijdslimiet
- 12 euro voor 2Gb per maand.
Thx, dat is toch enkel wat via 3G gaat he? Dat gaat toch een stuk harder dan ik dacht...'t zal dus de 2Gb formule worden. Is een belgisch product via Mobile Vikings, prepaid maar kan gewoon maandelijks via domiciliering verlengd worden zodat je er geen omziens naar hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Settings - Algemeen - Gebruik - Gebruik mobiele netwerk
Met die vraag zit ik nu dus ook, ik neem mn ipad eigenlijk nooit mee naar buiten, had er voorheen een sim only met onbeperkt internet in zitten, maar dat abbo is verlopen. Heb eigenlijk geen zin meer in een extra abbo en zat te kijken naar de prepaid opties, maar wat een drama is alles zeg. Zo duur! Als ik kijk naar de facturen voor mn iphone verbruik ik gigabytes per maand, terwijl ik niks speciaals doe. Nu ben ik dus bang dat als ik zo een 200mb ding neem, dat ik dat dan al verstook in de bus van huis naar kantoor..quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef mrPanerai het volgende:
Had anders wel handig geweest, ik zit een beetje in twijfel.
Ik heb de 3G versie genomen omdat ik 'm gewoon mee wil kunnen nemen wanneer ik wil en online wil gaan als dat nodig is. Nu ik gebruik hem voor 95% thuis.
Ik kan uit volgende 2 formules kiezen
- prepaid 10 euro voor 200mb zonder tijdslimiet
- 12 euro voor 2Gb per maand.
De prepaid heeft wel een iets snellere 3G dekking.
Duurdere abo kan natuurlijk maar ik vond zo'n 10 euro zat .
De vraag is maar hoever kom ik met die 200mb. Gewoon wat mailen, surfen, forumsurfen (via tapatalk en Fok! Mobile) en facebooken (met af en toe een fotootje erbij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |