Je maakt een foto door de home- en uitknop tegelijk in te drukken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmm ik maak ineens een foto met de home knop ofzo? Terwijl de iPad op 'uit' staat. Hoe deed ik dat?
Zo bedoelde ik het niet eens...quote:
Screenshot, home en sleep tegelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmm ik maak ineens een foto met de home knop ofzo? Terwijl de iPad op 'uit' staat. Hoe deed ik dat?
Doe jij eens even normaal waailap!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet eens...
De hele reeks begint toch zo...
Doe niet zo aangebrand man.. kutboer.
Wat is er gebeurt jongen, heeft moeder je een keer op je hoofdje laten vallen vroeger?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Rekkie het volgende:
Zo bedoelde ik het niet eens...
De hele reeks begint toch zo...
Doe niet zo aangebrand man.. kutboer.
Want jij weet dat over de 6 maanden de 3 komt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:47 schreef Irving het volgende:
Hangt ervan af of je hem de komende 6 maanden denkt nodig te hebbenAnders zou ik wachten
Voor de iPad 2 zal het weinig/niets uitmaken waar je 'm koopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
Is er toevallig nog ergens een aanbieding/waar kan ik de ipad het goedkoopst krijgen?
Hmm.. En ipad 1? Klopt het dat de ipad1 echt zoveel zwaarder/groter is dan de 2? Voor mijn gevoel is de 1 namelijk veel zwaarder..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de iPad 2 zal het weinig/niets uitmaken waar je 'm koopt.
Iemand nam hem mee voor mij uit de usa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
Is er toevallig nog ergens een aanbieding/waar kan ik de ipad het goedkoopst krijgen?
grappig arcade spelletjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Gratis spelletje!
http://www.ipadclub.nl/28(...)tis-aan-op-facebook/
Nee maar het ligt wel erg voor de hand. Als je maar één keer een budget hebt om een iPad te kopen en het nieuwste van het nieuwste wilt (een veel beter scherm op de iPad 3 lijkt erg waarschijnlijk) en de iPad eigenlijk nog niet nodig hebt, dan is er toch wel reden om te wachten? Hij kan nu een iPad 2 kopen en die verkopen voor de iPad 3, maar dan maak je grofweg zo'n 225 euro verlies (iPad 2 daalt dan net als vorige keer ongeveer 125 euro qua prijs, en degene die de 2e-hands iPad 2 koopt zal wel ca.100 euro korting willen) en persoonlijk zou ik ongeveer een half jaar wachten, in plaats van 225 euro te besteden aan een half jaar iPad 2 en de moeite te nemen om hem te verkopen (helemaal als je de iPad 2 eigenlijk nog niet nodig hebt).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef nelisb het volgende:
[..]
Want jij weet dat over de 6 maanden de 3 komt?
Dat kan ook 3 maanden zijn maar net zo goed 9 maanden.
Gewoon nu kopen, de 2 kan je daarna nog wel verkopen en met iets bijleggen heb je de 3. Waarom wachten als je nu graag een iPad wil.
Niet snappen waarom ik Kikoooo een kutboer noemquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt jongen, heeft moeder je een keer op je hoofdje laten vallen vroeger?
Kutuser
Ik wacht wel evenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:31 schreef Irving het volgende:
[..]
Nee maar het ligt wel erg voor de hand. Als je maar één keer een budget hebt om een iPad te kopen en het nieuwste van het nieuwste wilt (een veel beter scherm op de iPad 3 lijkt erg waarschijnlijk) en de iPad eigenlijk nog niet nodig hebt, dan is er toch wel reden om te wachten? Hij kan nu een iPad 2 kopen en die verkopen voor de iPad 3, maar dan maak je grofweg zo'n 225 euro verlies (iPad 2 daalt dan net als vorige keer ongeveer 125 euro qua prijs, en degene die de 2e-hands iPad 2 koopt zal wel ca.100 euro korting willen) en persoonlijk zou ik ongeveer een half jaar wachten, in plaats van 225 euro te besteden aan een half jaar iPad 2 en de moeite te nemen om hem te verkopen (helemaal als je de iPad 2 eigenlijk nog niet nodig hebt).
Goh, zeg dat dan ! Als ik vraag waar het kan zijn gebleven.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef NJ het volgende:
Hij stond in je mail?
Daar vind ik in ieder geval altijd mijn notities terug.
Wees blij dat je geholpen bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, zeg dat dan ! Als ik vraag waar het kan zijn gebleven.
Instellingen > Algemeen > Software updatequote:Op donderdag 10 november 2011 19:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij zou nu toch een auto updater moeten hebben? Hoe doe je dat?
Dat zou wel lame zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:28 schreef TC03 het volgende:
De iPad 3 gaat geen retina display hebben, dat is ijdele hoop. Ik verwacht een iPad 2S.
Benieuwd of de batterijduur merkbaar beter is.quote:
Wat anders? Retina display is praktisch gezien gewoon niet voor elkaar te krijgen. De iPad is qua design al perfect, dus dan maar gewoon een betere camera + snellere CPU + Siri.quote:
Ik vind dat bij de volgende iPad de resolutie wel echt een boost moet krijgen. Retina niet persé maar ik vind, in vergelijking met de concurrentie, dat de PPI van de iPad echt hard achter de feiten aan loopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat anders? Retina display is praktisch gezien gewoon niet voor elkaar te krijgen. De iPad is qua design al perfect, dus dan maar gewoon een betere camera + snellere CPU + Siri.
Er schijnen productieproblemen te zijn voor deze displays. Een tussenoplossing zou 1600x1200 zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dat bij de volgende iPad de resolutie wel echt een boost moet krijgen. Retina niet persé maar ik vind, in vergelijking met de concurrentie, dat de PPI van de iPad echt hard achter de feiten aan loopt.
Adobe stopt met Flash voor mobielquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Steve krijgt toch nog gelijk. Adobe gooit de handdoek in de ring en stopt met de verdere ontwikkeling van Flash voor mobiele apparaten
http://tweakers.net/nieuw(...)voor-mobieltjes.html
Gozer, ik heb al lang via google gezocht. Echter kom ik diverse meningen tegen, en vind ik het niet duidelijk welke manier het veiligst is. Daarom ben ik hier!quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef nelisb het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)&hl=nl&client=safari
Nee, dat kan alleen als je de SHSH-blobs van iOS 4.3.3 hebt opgeslagen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:08 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil van 4.3 naar firmware 4.3.3 op mijn iPad 2 wifi. Echter als ik de firmware probeer in te laden (met behulp van shift) en update/restore doe (beiden geprobeerd), dan krijg ik error 3194. Is dit op te lossen?
Op zich wel te verwachten. Het gaat allemaal om de ondersteuning van het product zelf, bij Apple heb je sowieso de beschikking over duizenden apps en zoals met windows op PC's is iOS voor veel mensen een soort vertrouwde standaard op tablets. Als de andere tablets echter allemaal zelfde os gaan draaien en daar net zoveel apps beschikbaar zijn, en het goedkoper wordt, denk ik dat het in de toekomst wel zal veranderen. De iPad heeft wel een beetje als nadeel dat het allemaal zo strak geregisseerd wordt, wat soms frustrerend kan zijn als je niet precies doet wat apple wil dat je met je apparaat doet. Dat nemen mensen nu op de koop toe vanwege de ondersteuning maar dat is dus meer bij gebrek aan alternatief.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef Tokus het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)lt-zwaar-tegen-.html
Strak geregisseerd of anders dan wat PC-gebruikers gewend zijn?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
De iPad heeft wel een beetje als nadeel dat het allemaal zo strak geregisseerd wordt, wat soms frustrerend kan zijn als je niet precies doet wat apple wil dat je met je apparaat doet. Dat nemen mensen nu op de koop toe vanwege de ondersteuning maar dat is dus meer bij gebrek aan alternatief.
Yup. Net als een tv, auto, vaatwasser, laptop, computer. Je kan makkelijk zonder. Wat mot je er nou mee?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een zinloos hebbedingetje is het toch ook he
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:16 schreef athlonkmf het volgende:
Yup. Net als een tv, auto, vaatwasser, laptop, computer. Je kan makkelijk zonder. Wat mot je er nou mee?
Ik gebruik t ding toch echt dagelijks.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.
een vaatwasser.. heb ik ook niet, laptop, tjah.. ook niet heel zinvol. Een computer is dan wel weer mijn ding.
Het is leuk om even je mail te checken, even kijken wat er op tv komt, of even dat anry birds te spelen. Ik raakte mijn iPad binnen 2 weken al nooit meer aan. Het is persoonlijk, ik weet het, maar gezien de activiteiten in dit topic is dat denk ik vergelijkbaar met de activiteiten die mensen werkelijk doen met een iPad.
Ik ben al lang blij dat ik dat ding nog voor een goede prijs heb kunnen verkopen
Inderdaad heel persoonlijk,. Ik denk zelf dat het ook sterk afhankelijk is van hoe digitaal iemands leven is.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.
een vaatwasser.. heb ik ook niet, laptop, tjah.. ook niet heel zinvol. Een computer is dan wel weer mijn ding.
Het is leuk om even je mail te checken, even kijken wat er op tv komt, of even dat anry birds te spelen. Ik raakte mijn iPad binnen 2 weken al nooit meer aan. Het is persoonlijk, ik weet het, maar gezien de activiteiten in dit topic is dat denk ik vergelijkbaar met de activiteiten die mensen werkelijk doen met een iPad.
Ik ben al lang blij dat ik dat ding nog voor een goede prijs heb kunnen verkopen
Net een iPad2 als kado gekocht. Die ga ik maar effe retournerenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
A.s. vrijdag komt apple met aanbiedingen online. Ik wacht af
Vaag, maar heb uberhaupt nog nooit 4.3.3 gehad? Daar wil ik van 4.3 naar toe.quote:Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als je de SHSH-blobs van iOS 4.3.3 hebt opgeslagen.
Ik kijk wel even. Moet toch sowieso geruild worden voor een 16GB. Zij hebben geen 32GB nodig. Dus van de 100euro die bespaard wordt, een apple tv erbij halen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef nelisb het volgende:
Scheelt 20 tot 40 euro, althans vorig jaar en je moet nog eens 1 of 2 weken wachten.
Ik zou hem dan persoonlijk niet terugbrengen.
Volgens mij kan dat niet, omdat ie door apple niet meer gesigned wordt. Daarom heb je die SHSH dingen nodig. Correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vaag, maar heb uberhaupt nog nooit 4.3.3 gehad? Daar wil ik van 4.3 naar toe.
Alle apps kunnen printen, als de printer airprint ondersteund. Zo niet, dan zal je via itunes kunnen printen.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand een tip voor een app die met een netwerkprinter (ik heb een HP CM2320fxi) werkt?
Zal voornamelijk e-mails en fotos afdrukken.
HP home&biz gebruik ikquote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand een tip voor een app die met een netwerkprinter (ik heb een HP CM2320fxi) werkt?
Zal voornamelijk e-mails en fotos afdrukken.
Het is een netwerkprinter zonder WLAN. En als ik via itunes moet printen kan ik natuurlijk net zo goed meteen vanaf de laptop alles doenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Alle apps kunnen printen, als de printer airprint ondersteund. Zo niet, dan zal je via itunes kunnen printen.
Die ga ik vanavond eens testen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |