En hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
Het eerste pre-cadeautje kon je gisteren al downloaden.
Apple kiest iedere dag een app of muziek uit die je gratis kunt downloaden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hoe werkt dat dan?
De app. heb ik zojuist opgehaald.
Krijg je dan iedere dag een tip dat je een spel oid kunt ophalen?
Tell me more pls....
/* is nieuw in de apple wereld.
Vanaf 26 december krijg je via die app tien (?) dagen een downloadcadeautje. Dus vanaf die dag elke dag even checken (en nu voor het pre-cadeau) en downloaden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
En hoe werkt dat dan?
De app. heb ik zojuist opgehaald.
Krijg je dan iedere dag een tip dat je een spel oid kunt ophalen?
Tell me more pls....
/* is nieuw in de apple wereld.
Dat was volgens mij een lekkermakertje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Aether het volgende:
Apple kiest iedere dag een app of muziek uit die je gratis kunt downloaden.
Het eerste cadeau had echter pas 26 december moeten verschijnen volgens mij
Iets met een gekregen paard enzo....quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik de cadeaus wel wat tegenvallen. Slechte muziek, vooral.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
Gegeven of gekocht, elke knol verdient een kritische kijk!
De beste remote desktop voor de iPad. Dan heb je, via je eigen pc dus wel flash.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand : Splashtop Remote Desktop?! Is nu maar 79 cent, maar weet of het iets is?!
En terecht.quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Koningin het volgende:
Dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwe IPad!!
Ben er blij mee en compleet verslaafd.
Ik gebruik 2x client geloof ik. Gratis én werkt met Windows Server.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand : Splashtop Remote Desktop?! Is nu maar 79 cent, maar weet of het iets is?!
quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Koningin het volgende:
Dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwe IPad!!
Ben er blij mee en compleet verslaafd.
Die probeerde ik ook te downloaden maar dat ging niet.Was ook niet meer gratis dacht ik.Jammer,had hem wel graag gewild.quote:Op maandag 19 december 2011 08:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Monopoly is ook nog steeds gratis volgens mij. Kost normaal 4 euro.
Omdat er een layout geoptimaliseerd voor mobiel is?quote:Op maandag 19 december 2011 18:37 schreef mrPanerai het volgende:
Is er een reden waarom Fok! de tapatalk plug-in niet wil instaleren?
Sports Illustrated Swimsuit Edition toevoegenquote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas sinds een paar dagen Flipboard ontdekt, had er wel vaker over gehoord. Maar ik dacht dat het weer de zoveelste rss reader was. Maar best een lekkere app, voor wat ontspannend lezen
Heerlijk inderdaad. Heb mijn Google reader al toegevoegd. Nog wat andere leuke dingen zoeken.quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas sinds een paar dagen Flipboard ontdekt, had er wel vaker over gehoord. Maar ik dacht dat het weer de zoveelste rss reader was. Maar best een lekkere app, voor wat ontspannend lezen
Ik krijg toch altijd de gewone layoutquote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat er een layout geoptimaliseerd voor mobiel is?
Gebruik je atomic web ?! Want die werkt ook niet perfect op fokquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd de gewone layout
even aanzetten bij optiesquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd de gewone layout
Of je zoekt even een locatie op met gratis WiFi?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
iPad binnen! Nu nog tot 13 januari wachten op de monteur voor de Wifi verbinding
Ik heb hem ook gratis binnen gehaald dankzij appshoppper. Los van het feit dat ie regelmatig crasht is het een leuke app.quote:Op maandag 19 december 2011 08:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Monopoly is ook nog steeds gratis volgens mij. Kost normaal 4 euro.
??quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
iPad binnen! Nu nog tot 13 januari wachten op de monteur voor de Wifi verbinding
of je hangt er zelf even een wap aan, kind kan de was doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind een ipad zonder internet nutteloos. Daarom ook een 3g.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Of je download wat apps en games die niet perse een internetverbinding nodig hebben en zet ze op je iPad met iTunes.
Ik niet, daarom geen 3G.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind een ipad zonder internet nutteloos. Daarom ook een 3g.
Gastquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast. Een monteur voor een WiFi-verbinding laten komen, ongelofeloos. Laat je ook je moeder de waterkoker aanzetten als je een kopje thee wilt?
Dan heb je ook geen GPS en geen lokatie gebonden diensten.quote:
Ik vind 100 extra betalen voor een 3G-module, plus een extra mobiel abonnement nemen, terwijl je ook kunt tetheren nog nuttelozer. Bovendien heb je tegenwoordig bijna overal wifi.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind een ipad zonder internet nutteloos. Daarom ook een 3g.
Ik heb gewoon een duosim met de dongle uit mn laptop. Ideaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind 100 extra betalen voor een 3G-module, plus een extra mobiel abonnement nemen, terwijl je ook kunt tetheren nog nuttelozer. Bovendien heb je tegenwoordig bijna overal wifi.
Lag van de zomer 2 weken in het ziekenhuis, daar was geen Wifi, maar als het er geweest was hadden die 2 weken Wifi meer gekost dan de kaart en maaaanden abo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind 100 extra betalen voor een 3G-module, plus een extra mobiel abonnement nemen, terwijl je ook kunt tetheren nog nuttelozer. Bovendien heb je tegenwoordig bijna overal wifi.
1. Tetheren is enkel bij KPN gratis, bij alle andere providers kost het geld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb jij dan altijd je iPad bij je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Tetheren is enkel bij KPN gratis, bij alle andere providers kost het geld.
2. Je hebt niet 'bijna overal' wifi, je hebt bijna nergens wifi. Als ik buiten ben, heb ik 99,99% van de tijd geen gratis wifi-netwerk. Als je denkt van wel, heb je een ernstig vertroebeld beeld van de werkelijkheid.
Nee, wel mijn iPhone. Maar maakt het uit?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij dan altijd je iPad bij je?
Ligt aan je abo. Ik heb Bel+sms+Web Smart van Vodafone en daar zit het in de bundel. Ligt er maar aan of je dat als extra kosten zietquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
2. Je hebt niet 'bijna overal' wifi, je hebt bijna nergens wifi. Als ik buiten ben, heb ik 99,99% van de tijd geen gratis wifi-netwerk. Als je denkt van wel, heb je een ernstig vertroebeld beeld van de werkelijkheid.
Ja, dat maakt uit. Er is toch niemand die zegt dat hij een telefoon heeft zonder 3g, alleen voor WiFi?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, wel mijn iPhone. Maar maakt het uit?Alsof er ineens meer wifi-netwerken beschikbaar zijn als je je iPad niet altijd bij je hebt?
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat maakt uit. Er is toch niemand die zegt dat hij een telefoon heeft zonder 3g, alleen voor WiFi?
Als je geen GPS ontvangst hebt wordt je locatie bepaald aan de hand van je Wi-Fi verbinding.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen GPS en geen lokatie gebonden diensten.
Het ging toch om wel of niet 3G op je iPad? Een iPad heb je toch niet elke dag bij je, zoals een telefoon? Dan is die 3G toch niet zo heel belangrijk?quote:
Moet je wel verbinding hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je geen GPS ontvangst hebt wordt je locatie bepaald aan de hand van je Wi-Fi verbinding.
Klopt. Om locatiebased apps te gebruiken met 3G en GPS moet je ook verbinding hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet je wel verbinding hebben
Daar zijn ook applicaties voor. Bovendien is het altijd goedkoper dan een extra internetabonnement voor je iPad nemen, dus ik snap niet goed waar je heen wilt met die opmerking.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt wel bijna overal wifi. Thuis, werk, universiteit, bibliotheek, starbucks, mcdonald's.. Bij ons is het hele winkelcentrum een gratis wifi-zone.quote:2. Je hebt niet 'bijna overal' wifi, je hebt bijna nergens wifi. Als ik buiten ben, heb ik 99,99% van de tijd geen gratis wifi-netwerk. Als je denkt van wel, heb je een ernstig vertroebeld beeld van de werkelijkheid.
Dat heb ik vrijwel overal, kan je met alleen WIFI shakenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Om locatiebased apps te gebruiken met 3G en GPS moet je ook verbinding hebben.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
]
Je hebt wel bijna overal wifi. Thuis, werk, universiteit, bibliotheek, starbucks, mcdonald's.. Bij ons is het hele winkelcentrum een gratis wifi-zone.
Kun je wel zo gaan doen, maar waar heb jij in godsnaam per se internet nodig waar je het niet kunt krijgen?quote:
Niet iedereen leeft bij Starbucks en McDommer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun je wel zo gaan doen, maar waar heb jij in godsnaam per se internet nodig waar je het niet kunt krijgen?
Nee, dat ik kan betalenquote:Juist.. Dat 3G is leuk voor bragging rights, maar doen alsof het pure noodzaak is, laat gewoon zien dat je een verwend nest bent.
Klopt, ik heb dan ook geen iPad met alleen Wi-Fi gekozen omdat ik van plan ben 8 uur per dag te reizen en hoop dat ik dan Wi-Fi netwerken heb onderweg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heb ik vrijwel overal, kan je met alleen WIFI shaken
Ik kom nooit bij de Starbucks en zelden in de McDonald's. Neemt niet weg dat dat twee plaatsen zijn waar je gratis wifi hebt. Maar goed, ik begrijp dat je graag elitair doet met je 3G, dus ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft bij Starbucks en McDommer.
Dan kun je nog altijd tetheren met je smartphone, wat goedkoper is.quote:Als ik onderweg ben kijk ik graag zaken na, en zoals ik al eerder zei, bv in het ziekenhuis was er geen Wifi, waren ze nog aan het aanleggen, en bovendien betaal je daar dan voor. Net als veel Hotels er geld voor willen rekenen.
Dat sluit elkaar niet uit. Dus omdat je het kunt betalen, ben je geen verwend nest? Flikker toch op met die bekrompen logica.quote:Nee, dat ik kan betalen
Nee, het is een voorbeeld van twee publieke veelbezochte plekken waar gratis Wi-Fi is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kun je wel zo gaan doen, maar waar heb jij in godsnaam per se internet nodig waar je het niet kunt krijgen?
Juist.. Dat 3G is leuk voor bragging rights, maar doen alsof het pure noodzaak is, laat gewoon zien dat je een verwend nest bent.
Zijn we een beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Starbucks en zelden in de McDonald's. Neemt niet weg dat dat twee plaatsen zijn waar je gratis wifi hebt. Maar goed, ik begrijp dat je graag elitair doet met je 3G, dus ga vooral je gang.
[..]
Dan kun je nog altijd tetheren met je smartphone, wat goedkoper is.
[..]
Dat sluit elkaar niet uit. Dus omdat je het kunt betalen, ben je geen verwend nest? Flikker toch op met die bekrompen logica.
Je beter voelen dan anderen omdat jouw iPad een 3G-module hebt.. Nee, dan ben je een grote man zegquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn we een beetje gefrustreerd?
Klinkt alsof jij je frietjes zout met je tranen over dat je geen 3G hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je beter voelen dan anderen omdat jouw iPad een 3G-module hebt.. Nee, dan ben je een grote man zegIk enkel de voordelen er van aan, jij begint vuil te spuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik enkel de voordelen er van aan, jij begint vuil te spuiten.
Hypocrietquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat ik kan betalen
Nee hoor. Bij de duurdere variant bij Vodafone is het ook toegestaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef TC03 het volgende:
Wat voor applicaties dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zijn ook applicaties voor. Bovendien is het altijd goedkoper dan een extra internetabonnement voor je iPad nemen, dus ik snap niet goed waar je heen wilt met die opmerking.
[..]
Je hebt wel bijna overal wifi. Thuis, werk, universiteit, bibliotheek, starbucks, mcdonald's.. Bij ons is het hele winkelcentrum een gratis wifi-zone.
Schiphol: check, treinen: check, buitenland: check!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor applicaties dan?
Tevens heb je geen wifi op vliegvelden, in de trein, in het buitenland, bij andere mensen thuis (in 95% van de gevallen weten ze het wachtwoord niet) etc.
Schiphol: geen check, alleen betaalde hotspots van KPN. Treinen: geen check, alleen in enkele intercity's. Buitenland: zeer zelden een check.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schiphol: check, treinen: check, buitenland: check!
Nee hoor, gratis een uur op schiphol. En treinen dus wel, hoewel niet altijd. En in het buitenland zie ik ook vaak genoeg gratis WiFi. En in vakantiehuisjes aldaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schiphol: geen check, alleen betaalde hotspots van KPN. Treinen: geen check, alleen in enkele intercity's. Buitenland: zeer zelden een check.
Dat jij alleen kneuzen kent die hun eigen wachtwoord niet weten, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Ik heb bij al mijn vrienden gewoon wifi.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor applicaties dan?
Tevens heb je geen wifi op vliegvelden, in de trein, in het buitenland, bij andere mensen thuis (in 95% van de gevallen weten ze het wachtwoord niet) etc.
Dank uquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
Tering. Splackavellie weet werkelijk waar ELKE discussie om te toveren in een dikke flamewar. Ook dat is een kunst
homeknop + lockknop tegelijk indrukken, net als bij de iPhonequote:Op dinsdag 20 december 2011 16:28 schreef mrPanerai het volgende:
Kan je trouwens een screenprint maken?
+ 1quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind een iPad vooral thuis erg leuk, draadloos op schoot en in bed online.
We hebben nog altijd internet over de kabel en ondergebracht bij Tele2, terwijl tv bij Ziggo is. Nu alles ondergebracht bij Ziggo en dat duurt even omdat je een maand opzegtermijn hebt..quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast. Een monteur voor een WiFi-verbinding laten komen, ongelofeloos. Laat je ook je moeder de waterkoker aanzetten als je een kopje thee wilt?
Jij heb het zelf over een monteur, niet over een nieuw gratis WiFi-modem. Afgaande van jouw post lijkt het alsof je een monteur nodig hebt om een WiFi-routertje te installeren, en volgens mij dacht iedereen dat zo in dit topic. Er valt dus weinig na te denken, jouw post was onvolledig/verkeerd geformuleerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We hebben nog altijd internet over de kabel en ondergebracht bij Tele2, terwijl tv bij Ziggo is. Nu alles ondergebracht bij Ziggo en dat duurt even omdat je een maand opzegtermijn hebt..verder is deze service gratis, dus voordat je de volgende keer weer oordeelt over iemand's post, even nadenken!
Tadaaquote:Op donderdag 22 december 2011 12:40 schreef Tokus het volgende:
en vanwege dat soort controls zijn tablets niet geschikt voor dit soort spellen.
Dat kun je veranderen, dan krijg je dezelfde controls als tijdens lopenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef cherrycoke het volgende:
wat een kut besturing in auto's met GTAIII echt wel weer jammer. je hebt alleen een links en naar rechts knopjes. had meer gedacht zelfde als rennen met een joystick.
TL;DR
auto rijden in GTAIII is kut
Op wintersport valt dat toch tegen in skiliften en zo , hierdoor werken applicaties die je afgelegde afstanden bijhouden ook niet goed bij apparaten zonder 3g.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Settings - Algemeen - Gebruik - Gebruik mobiele netwerkquote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef mrPanerai het volgende:
Kan ik trouwens ergens terugvinden hoeveel data ik verbruik/verbruikt heb?
hm, waar is die 12 euro voor 2gb?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kan uit volgende 2 formules kiezen
- prepaid 10 euro voor 200mb zonder tijdslimiet
- 12 euro voor 2Gb per maand.
Thx, dat is toch enkel wat via 3G gaat he? Dat gaat toch een stuk harder dan ik dacht...'t zal dus de 2Gb formule worden. Is een belgisch product via Mobile Vikings, prepaid maar kan gewoon maandelijks via domiciliering verlengd worden zodat je er geen omziens naar hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Settings - Algemeen - Gebruik - Gebruik mobiele netwerk
Met die vraag zit ik nu dus ook, ik neem mn ipad eigenlijk nooit mee naar buiten, had er voorheen een sim only met onbeperkt internet in zitten, maar dat abbo is verlopen. Heb eigenlijk geen zin meer in een extra abbo en zat te kijken naar de prepaid opties, maar wat een drama is alles zeg. Zo duur! Als ik kijk naar de facturen voor mn iphone verbruik ik gigabytes per maand, terwijl ik niks speciaals doe. Nu ben ik dus bang dat als ik zo een 200mb ding neem, dat ik dat dan al verstook in de bus van huis naar kantoor..quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef mrPanerai het volgende:
Had anders wel handig geweest, ik zit een beetje in twijfel.
Ik heb de 3G versie genomen omdat ik 'm gewoon mee wil kunnen nemen wanneer ik wil en online wil gaan als dat nodig is. Nu ik gebruik hem voor 95% thuis.
Ik kan uit volgende 2 formules kiezen
- prepaid 10 euro voor 200mb zonder tijdslimiet
- 12 euro voor 2Gb per maand.
De prepaid heeft wel een iets snellere 3G dekking.
Duurdere abo kan natuurlijk maar ik vond zo'n 10 euro zat .
De vraag is maar hoever kom ik met die 200mb. Gewoon wat mailen, surfen, forumsurfen (via tapatalk en Fok! Mobile) en facebooken (met af en toe een fotootje erbij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |