En hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
Het eerste pre-cadeautje kon je gisteren al downloaden.
Apple kiest iedere dag een app of muziek uit die je gratis kunt downloaden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hoe werkt dat dan?
De app. heb ik zojuist opgehaald.
Krijg je dan iedere dag een tip dat je een spel oid kunt ophalen?
Tell me more pls....
/* is nieuw in de apple wereld.
Vanaf 26 december krijg je via die app tien (?) dagen een downloadcadeautje. Dus vanaf die dag elke dag even checken (en nu voor het pre-cadeau) en downloaden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
En hoe werkt dat dan?
De app. heb ik zojuist opgehaald.
Krijg je dan iedere dag een tip dat je een spel oid kunt ophalen?
Tell me more pls....
/* is nieuw in de apple wereld.
Dat was volgens mij een lekkermakertje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Aether het volgende:
Apple kiest iedere dag een app of muziek uit die je gratis kunt downloaden.
Het eerste cadeau had echter pas 26 december moeten verschijnen volgens mij
Iets met een gekregen paard enzo....quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik de cadeaus wel wat tegenvallen. Slechte muziek, vooral.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
Gegeven of gekocht, elke knol verdient een kritische kijk!
De beste remote desktop voor de iPad. Dan heb je, via je eigen pc dus wel flash.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand : Splashtop Remote Desktop?! Is nu maar 79 cent, maar weet of het iets is?!
En terecht.quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Koningin het volgende:
Dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwe IPad!!
Ben er blij mee en compleet verslaafd.
Ik gebruik 2x client geloof ik. Gratis én werkt met Windows Server.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand : Splashtop Remote Desktop?! Is nu maar 79 cent, maar weet of het iets is?!
quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Koningin het volgende:
Dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwe IPad!!
Ben er blij mee en compleet verslaafd.
Die probeerde ik ook te downloaden maar dat ging niet.Was ook niet meer gratis dacht ik.Jammer,had hem wel graag gewild.quote:Op maandag 19 december 2011 08:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Monopoly is ook nog steeds gratis volgens mij. Kost normaal 4 euro.
Omdat er een layout geoptimaliseerd voor mobiel is?quote:Op maandag 19 december 2011 18:37 schreef mrPanerai het volgende:
Is er een reden waarom Fok! de tapatalk plug-in niet wil instaleren?
Sports Illustrated Swimsuit Edition toevoegenquote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas sinds een paar dagen Flipboard ontdekt, had er wel vaker over gehoord. Maar ik dacht dat het weer de zoveelste rss reader was. Maar best een lekkere app, voor wat ontspannend lezen
Heerlijk inderdaad. Heb mijn Google reader al toegevoegd. Nog wat andere leuke dingen zoeken.quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas sinds een paar dagen Flipboard ontdekt, had er wel vaker over gehoord. Maar ik dacht dat het weer de zoveelste rss reader was. Maar best een lekkere app, voor wat ontspannend lezen
Ik krijg toch altijd de gewone layoutquote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat er een layout geoptimaliseerd voor mobiel is?
Gebruik je atomic web ?! Want die werkt ook niet perfect op fokquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd de gewone layout
even aanzetten bij optiesquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd de gewone layout
Of je zoekt even een locatie op met gratis WiFi?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
iPad binnen! Nu nog tot 13 januari wachten op de monteur voor de Wifi verbinding
Ik heb hem ook gratis binnen gehaald dankzij appshoppper. Los van het feit dat ie regelmatig crasht is het een leuke app.quote:Op maandag 19 december 2011 08:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Monopoly is ook nog steeds gratis volgens mij. Kost normaal 4 euro.
??quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
iPad binnen! Nu nog tot 13 januari wachten op de monteur voor de Wifi verbinding
of je hangt er zelf even een wap aan, kind kan de was doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind een ipad zonder internet nutteloos. Daarom ook een 3g.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Of je download wat apps en games die niet perse een internetverbinding nodig hebben en zet ze op je iPad met iTunes.
Ik niet, daarom geen 3G.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind een ipad zonder internet nutteloos. Daarom ook een 3g.
Gastquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast. Een monteur voor een WiFi-verbinding laten komen, ongelofeloos. Laat je ook je moeder de waterkoker aanzetten als je een kopje thee wilt?
Dan heb je ook geen GPS en geen lokatie gebonden diensten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |