+ 1quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind een iPad vooral thuis erg leuk, draadloos op schoot en in bed online.
We hebben nog altijd internet over de kabel en ondergebracht bij Tele2, terwijl tv bij Ziggo is. Nu alles ondergebracht bij Ziggo en dat duurt even omdat je een maand opzegtermijn hebt..quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast. Een monteur voor een WiFi-verbinding laten komen, ongelofeloos. Laat je ook je moeder de waterkoker aanzetten als je een kopje thee wilt?
Jij heb het zelf over een monteur, niet over een nieuw gratis WiFi-modem. Afgaande van jouw post lijkt het alsof je een monteur nodig hebt om een WiFi-routertje te installeren, en volgens mij dacht iedereen dat zo in dit topic. Er valt dus weinig na te denken, jouw post was onvolledig/verkeerd geformuleerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We hebben nog altijd internet over de kabel en ondergebracht bij Tele2, terwijl tv bij Ziggo is. Nu alles ondergebracht bij Ziggo en dat duurt even omdat je een maand opzegtermijn hebt..verder is deze service gratis, dus voordat je de volgende keer weer oordeelt over iemand's post, even nadenken!
Tadaaquote:Op donderdag 22 december 2011 12:40 schreef Tokus het volgende:
en vanwege dat soort controls zijn tablets niet geschikt voor dit soort spellen.
Dat kun je veranderen, dan krijg je dezelfde controls als tijdens lopenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef cherrycoke het volgende:
wat een kut besturing in auto's met GTAIII echt wel weer jammer. je hebt alleen een links en naar rechts knopjes. had meer gedacht zelfde als rennen met een joystick.
TL;DR
auto rijden in GTAIII is kut
Op wintersport valt dat toch tegen in skiliften en zo , hierdoor werken applicaties die je afgelegde afstanden bijhouden ook niet goed bij apparaten zonder 3g.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je hebt wel bijna overal wifi. Thuis, werk, universiteit, bibliotheek, starbucks, mcdonald's.. Bij ons is het hele winkelcentrum een gratis wifi-zone.
Settings - Algemeen - Gebruik - Gebruik mobiele netwerkquote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef mrPanerai het volgende:
Kan ik trouwens ergens terugvinden hoeveel data ik verbruik/verbruikt heb?
hm, waar is die 12 euro voor 2gb?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kan uit volgende 2 formules kiezen
- prepaid 10 euro voor 200mb zonder tijdslimiet
- 12 euro voor 2Gb per maand.
Thx, dat is toch enkel wat via 3G gaat he? Dat gaat toch een stuk harder dan ik dacht...'t zal dus de 2Gb formule worden. Is een belgisch product via Mobile Vikings, prepaid maar kan gewoon maandelijks via domiciliering verlengd worden zodat je er geen omziens naar hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Settings - Algemeen - Gebruik - Gebruik mobiele netwerk
Met die vraag zit ik nu dus ook, ik neem mn ipad eigenlijk nooit mee naar buiten, had er voorheen een sim only met onbeperkt internet in zitten, maar dat abbo is verlopen. Heb eigenlijk geen zin meer in een extra abbo en zat te kijken naar de prepaid opties, maar wat een drama is alles zeg. Zo duur! Als ik kijk naar de facturen voor mn iphone verbruik ik gigabytes per maand, terwijl ik niks speciaals doe. Nu ben ik dus bang dat als ik zo een 200mb ding neem, dat ik dat dan al verstook in de bus van huis naar kantoor..quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef mrPanerai het volgende:
Had anders wel handig geweest, ik zit een beetje in twijfel.
Ik heb de 3G versie genomen omdat ik 'm gewoon mee wil kunnen nemen wanneer ik wil en online wil gaan als dat nodig is. Nu ik gebruik hem voor 95% thuis.
Ik kan uit volgende 2 formules kiezen
- prepaid 10 euro voor 200mb zonder tijdslimiet
- 12 euro voor 2Gb per maand.
De prepaid heeft wel een iets snellere 3G dekking.
Duurdere abo kan natuurlijk maar ik vond zo'n 10 euro zat .
De vraag is maar hoever kom ik met die 200mb. Gewoon wat mailen, surfen, forumsurfen (via tapatalk en Fok! Mobile) en facebooken (met af en toe een fotootje erbij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |