Hoezo "zo stabiel niet meer"?? Jailbreak zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Dankje
Zo stabiel is mijn iPad niet meer en je hebt voor minder geld betere tablets en Android is met ICS iOs ver voorbij gestreefd
Ja? Zijn er met de komst van ICS ook opeens 75.000 tabletspecifieke applicaties uitgekomen? Nice!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Dankje
Zo stabiel is mijn iPad niet meer en je hebt voor minder geld betere tablets en Android is met ICS iOs ver voorbij gestreefd
Tja, en hij gaat al zijn Apps ook gewoon weer opnieuw aanschaffen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja? Zijn er met de komst van ICS ook opeens 75.000 tabletspecifieke applicaties uitgekomen? Nice!
Zoveel heb ik niet nodig. Browser, twitter, facebook en af en toe een game. Zo moeilijk veel goede tabletapps heeft iOs niet/gebruik ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja? Zijn er met de komst van ICS ook opeens 75.000 tabletspecifieke applicaties uitgekomen? Nice!
Sja, dat is inderdaad zonde, maar dat is een keer 50-60 euro.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, en hij gaat al zijn Apps ook gewoon weer opnieuw aanschaffen.
Nee. Apps sluiten gewoon 'ineens' (browser, twitter) en daar hebben meer mensen last van.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoezo "zo stabiel niet meer"?? Jailbreak zeker?
Persoonlijk vind ik het gesloten systeem van de iPad of iPhone juist erg relaxed. Ik ken mezelf, bij elke computer/laptop die ik heb gehad heb ik zo-veel zooi geinstalleerd dat ik windows aan het eind wel tig keer opnieuw heb geinstalleerd zodat de computer/laptop weer lekker ging lopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
Face it jongens; iOs is erg leuk, maar kneitergesloten je kan geen moer zelf. Daarbij vind ik het kut dat je geen widgets hebt of een dashboard kan maken zoals in Android.
en met de HW accel van Android icm de stabiliteit icm de prijs, is een Android tablet gewoon een betere keus voor mij
Ja precies, en dus geen 'face it' zoals je zegt. Want ieder maakt dat voor zichzelf uit''...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:52 schreef Catch22- het volgende:
Dat is een keus die een ieder voor zichzelf moet maken
Gesloten hoe? Want voor de eindgebruiker is iOS, juist dankzij het ruime aanbod aan apps, veelzijdiger dan Android.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:38 schreef Catch22- het volgende:
jawel, want het is kneitergesloten.
of je dat wil of niet is je eigen keus
Bel eens met de apple helpdesk. Zijn erg goed en vriendelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 18:30 schreef Mvr.Poes het volgende:
In itunes moest ik (net als in de appstore) de gegevens controleren. Dit heb ik gedaan en alles was in orde. Ook de voorwaarden geaccepteerd. Op de site van apple gekeken voor mn account en ook dat was prima,is gewoon aangemaakt. Zit dus echt in de appstore zelf.
Inderdaad een goed idee! Ben alleen vanavond niet meer in de gelegenheid om te bellen dus andere tips zijn ook nog welkom.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bel eens met de apple helpdesk. Zijn erg goed en vriendelijk
Marktplaats in mijn woonplaats. Verder werkt hij erg goed en mankeerd er niks aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Van wie heb je het tweedehandsje gekocht? Een bekend of iemand van marktplaats?
Probeer de app eens te kopen via de app store op de ipad ipv via iTunes op je computer.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Marktplaats in mijn woonplaats. Verder werkt hij erg goed en mankeerd er niks aan.
Daar gaat het hele verhaal over!?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer de app eens te kopen via de app store op de ipad ipv via iTunes op je computer.
Ohw, sorry, begreep dat je via itunes probeerde.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:58 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Daar gaat het hele verhaal over!?
Geeft niks,de itunes werkt juist wel met mijn appleid,dat is het gekke juist.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ohw, sorry, begreep dat je via itunes probeerde.
Hmmmquote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Geeft niks,de itunes werkt juist wel met mijn appleid,dat is het gekke juist.
Je zou een harde reset kunnen proberen; ooit eenmaal heeft dat bij mij geholpen bij een soortgelijk probleem.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:01 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Geeft niks,de itunes werkt juist wel met mijn appleid,dat is het gekke juist.
Ga eens naar instellingen, links onderin staat daar Store.quote:
Nee, die blijft gratis dan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 03:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraagje, stel je installeert een app die tijdelijk gratis is, en je verwijdert hem vervolgens als de app niet meer gratis is. Moet je dan bij een volgende installatie wel betalen?
Top.quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, die blijft gratis dan.
Echt vet! Ziet er super uit en is gewoon stabiel op iPad 2. Must have!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
iemand al ervaring met GTAIII op de ipad? wil het wel proberen maar, krijg veel reacties dat het spel onstabiel is en vaak crashed, en dat het gewoon niet lekker loopt
Ik vind Appzapp HD een stuk beter (gebruik ze beide)quote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooi dat het allemaal gelukt is. Heb ik gelijk een goede tip voor je nu je in de appstore kunt: installeer appshopper
Een hele handige app om bij te houden wat populair is en wat in prijs zakt of zelfs gratis wordt. Op die manier heb ik al veel gratis games geinstalleerd die bij acties zeer tijdelijk gratis waren. Normaal zou je daar nooit achter komen, maar appshopper kan je een pushbericht sturen om je erop te wijzen
Mijn safari klapt er ook steeds vaker uit. En op nu.nl en andere sites resulteert een 'vorige' in de homepagina, en daarna direct weer een zap naar de pagina waar ik was toen ik vorige drukte. Dat is sinds 5.01quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:39 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt steeds vaker dat safari er gewoon ineens uitklapt.
helpt het als je een backup maakt, wiped en restored?
@die inlogfout: http://tweakers.net/nieuw(...)et-hun-apple-id.html
Op de iPhone 4S crasht ie steeds. Hopelijk wordt dat snel met een update gefixt, anders ga ik m'n geld terugvragen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
iemand al ervaring met GTAIII op de ipad? wil het wel proberen maar, krijg veel reacties dat het spel onstabiel is en vaak crashed, en dat het gewoon niet lekker loopt
Hoe verschilt die van appshopper?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind Appzapp HD een stuk beter (gebruik ze beide)
[..]
Hier ook. Zal wel een bug zijn in 5.0.1 inderdaad. Wordt vast opgelost met een volgende update, even geduld dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn safari klapt er ook steeds vaker uit. En op nu.nl en andere sites resulteert een 'vorige' in de homepagina, en daarna direct weer een zap naar de pagina waar ik was toen ik vorige drukte. Dat is sinds 5.01
Gewoon een app op een andere slepen, dan ontstaat een mapje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:21 schreef mrPanerai het volgende:
Waarschijnlijk zoek ik gewoon verkeerd maar hoe maak ik groepjes van verschillende apps (dat alles niet zo vol staat)
Bij mij gebeurt het ook vaker, maar hier ligt het zeker niet aan 5.01, want die knalt er bij installatiepogingen elke keer op de laatste 0,01 mb uit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:03 schreef kadeya het volgende:
Hier ook. Zal wel een bug zijn in 5.0.1 inderdaad. Wordt vast opgelost met een volgende update, even geduld dus.
En hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
Het eerste pre-cadeautje kon je gisteren al downloaden.
Apple kiest iedere dag een app of muziek uit die je gratis kunt downloaden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hoe werkt dat dan?
De app. heb ik zojuist opgehaald.
Krijg je dan iedere dag een tip dat je een spel oid kunt ophalen?
Tell me more pls....
/* is nieuw in de apple wereld.
Vanaf 26 december krijg je via die app tien (?) dagen een downloadcadeautje. Dus vanaf die dag elke dag even checken (en nu voor het pre-cadeau) en downloaden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
En hoe werkt dat dan?
De app. heb ik zojuist opgehaald.
Krijg je dan iedere dag een tip dat je een spel oid kunt ophalen?
Tell me more pls....
/* is nieuw in de apple wereld.
Dat was volgens mij een lekkermakertje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Aether het volgende:
Apple kiest iedere dag een app of muziek uit die je gratis kunt downloaden.
Het eerste cadeau had echter pas 26 december moeten verschijnen volgens mij
Iets met een gekregen paard enzo....quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik de cadeaus wel wat tegenvallen. Slechte muziek, vooral.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
Gegeven of gekocht, elke knol verdient een kritische kijk!
De beste remote desktop voor de iPad. Dan heb je, via je eigen pc dus wel flash.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand : Splashtop Remote Desktop?! Is nu maar 79 cent, maar weet of het iets is?!
En terecht.quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Koningin het volgende:
Dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwe IPad!!
Ben er blij mee en compleet verslaafd.
Ik gebruik 2x client geloof ik. Gratis én werkt met Windows Server.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gebruikt er iemand : Splashtop Remote Desktop?! Is nu maar 79 cent, maar weet of het iets is?!
quote:Op maandag 19 december 2011 08:09 schreef Koningin het volgende:
Dit bericht typ ik vanaf mijn nieuwe IPad!!
Ben er blij mee en compleet verslaafd.
Die probeerde ik ook te downloaden maar dat ging niet.Was ook niet meer gratis dacht ik.Jammer,had hem wel graag gewild.quote:Op maandag 19 december 2011 08:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Monopoly is ook nog steeds gratis volgens mij. Kost normaal 4 euro.
Omdat er een layout geoptimaliseerd voor mobiel is?quote:Op maandag 19 december 2011 18:37 schreef mrPanerai het volgende:
Is er een reden waarom Fok! de tapatalk plug-in niet wil instaleren?
Sports Illustrated Swimsuit Edition toevoegenquote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas sinds een paar dagen Flipboard ontdekt, had er wel vaker over gehoord. Maar ik dacht dat het weer de zoveelste rss reader was. Maar best een lekkere app, voor wat ontspannend lezen
Heerlijk inderdaad. Heb mijn Google reader al toegevoegd. Nog wat andere leuke dingen zoeken.quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pas sinds een paar dagen Flipboard ontdekt, had er wel vaker over gehoord. Maar ik dacht dat het weer de zoveelste rss reader was. Maar best een lekkere app, voor wat ontspannend lezen
Ik krijg toch altijd de gewone layoutquote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat er een layout geoptimaliseerd voor mobiel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |