abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103629314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat deze jongen flink gespaard heeft... Anders doneren de voorstanders voor zijn verblijf even het nodige om hem in een comfortabele situatie te werken ^O^
Prima, maar loop dan niet te verkondigen dat hij een zak met geld mee krijgt, als dat kennelijk niet zo is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 27 oktober 2011 @ 16:45:32 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_103629317
Debat live te volgen op rtlnieuws.nl
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_103629321
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik snap je niet goed. Mauro kan prima naar dat land toe, want zo werkt dat daar nu eenmaal qua zulke praktijken? Rare redenering, maar misschien volg ik je niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:40 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Dat is de maatschappij daar, inderdaad. Maar vind je dat Mauro zich daarin maar staande moet kunnen houden? Zo komt je post over.
Ik ageer tegen de stelling dat Angola een hel op aarde zou zijn. Natuurlijk is het geen Nederland met aangeveegde stoepjes maar er valt gewoon te leven. Zeker voor iemand die er geboren is en dus geen last heeft van het Westerlingen effect (lastigvallen, bedelen, beroven etc).
pi_103629323
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef capricia het volgende:
Hier staan de voorwaarden om geld mee te krijgen bij remigratie. En daar voldoet Mauro zo te lezen niet aan.

http://www.rijksoverheid.(...)k-ga-remigreren.html
http://www.iom-nederland.(...)nd_van_herkomst_REAN
pi_103629351
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Prima, maar loop dan niet te verkondigen dat hij een zak met geld mee krijgt, als dat kennelijk niet zo is.
Sorry :@
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103629425
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:45 schreef capricia het volgende:

[..]

quote:
Een woordvoerster vertelde donderdagmorgen dat Mauro zich eerder al tot de IOM heeft gewend. Als hij gebruik wenst te maken van de diensten regelt de organisatie voor hem een vliegticket en krijgt hij een geldbedrag mee. IOM helpt bij de herintegratie in Angola. Het hangt van hemzelf af wanneer hij op het vliegtuig stapt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)gen-uitzetting.dhtml
pi_103629451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:45 schreef Wokkel het volgende:

[..]

[..]

Ik ageer tegen de stelling dat Angola een hel op aarde zou zijn. Natuurlijk is het geen Nederland met aangeveegde stoepjes maar er valt gewoon te leven. Zeker voor iemand die er geboren is en dus geen last heeft van het Westerlingen effect (lastigvallen, bedelen, beroven etc).
Hele domme domme uitspraak vind ik, mensen daar denken sowieso dat hij rijk is omdat hij hier feitelijk zijn hele leven heeft gewoond. Mensen die in Marokko zijn geboren en die teruggaan naar Marokko hebben ook last van het ''westerlingen effect'', dat heeft iedereen die in het westen woont omdat al die mensen denken dat als je hier woont, je rijk bent.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:42 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Je mag de vakantiefoto's komen bekijken :)
Serieus, ik ben in genoemde landen geweest en die zaken zijn aan de orde van de dag. Na 3 dagen begin ik het altijd irritant te vinden om als rijke Westerling te worden behandeld, je bent toch juist op vakantie om het lokale leven te proeven? Die ellende is hemeltergend, maar zelfs dat went..na een weekje wimpel je de bedelaars en gehandicapten net zo af als de locals.
Je mag mijn vakantiefoto's ook komen bekijken. :') Ik geloof niet dat je in zo'n land bent geweest (of je bent in een mooi hotelletje geweest en hebt een safari trip gehad :') ). Ik weet zeker dat als jij echt zou weten hoe het daar echt aan toegaat, je d'r niet zo simpel over praat. Of je bent aan het trollen, afijn, genoeg.
pi_103629478
quote:
Daar voldoet hij niet aan, want hij zit niet meer in de procedure:

"
Ondersteuningsbijdrage bij terugkeer
Er zijn twee categorieën ondersteuningsbijdragen:
1. Een standaard bijdrage van ¤ 500 per volwassene of alleenstaande minderjarige vreemdeling en ¤ 100 per minderjarig meereizend gezinslid.

Hiervoor komen migranten in aanmerking die:
zich nog in een vreemdelingrechterlijke procedure bevinden of voor wie de vertrektermijn nog niet is verstreken én die langer dan 3 maanden in Nederland hebben verbleven;
beschikken over een verblijfsvergunning.

2. Een gelimiteerde bijdrage van ¤ 200 per volwassene of alleenstaande minderjarige vreemdeling en ¤ 40 per minderjarig meereizend gezinslid.

zich nog in een vreemdelingrechterlijke procedure bevinden of voor wie de vertrektermijn nog niet is verstreken én die korter dan drie maanden in Nederland hebben verbleven;
geen rechtmatig verblijf in Nederland meer hebben. "
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2011 @ 16:50:39 #279
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103629512
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:45 schreef Karina het volgende:
Debat live te volgen op rtlnieuws.nl
2 sprekers verder komt het enkel neer op "zielug". Goede basis voor de toekomst.
We kunnen straks een aparte zender in leven roepen voor al die huilverhalen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103629573
Beleid = beleid. Opzouten dus.
pi_103629806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:52 schreef Robus het volgende:
nee
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_103629878
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:30 schreef JK1982 het volgende:

[..]

"Deze petitie heeft status concept en is daarom niet ondertekenbaar."

Daar heb je wat aan.. :P
Echt waar? Zijn het nephandtekeningen die erop staan?
pi_103629895
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:57 schreef Wootism het volgende:

[..]

nee
Ieder individueel apart behandelen?
pi_103629963
quote:
Precies... als je regels maakt moet je zo ook handhaven anders kun je ze beter niet maken.

Veelal worden er duidelijk afspraken gemaakt tussen partijen om tot een compromis te komen tussen de diverse partijen. Het is werkelijk schrikbarend om te zien hoe daar iedere keer weer op basis van 'is zielig' gevraagd word om een uitzondering te maken. Maak dan geen regels!!!
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103629985
SGP :') x100
pi_103629993
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:59 schreef Robus het volgende:

[..]

Alleen als je extra-extra-zielig bent :Y
pi_103630033
quote:
Domme mensen zijn domme mensen. Beleid verdient altijd toetsing en je moet altijd oog blijven houden voor ongewenste neveneffecten en individuele gevallen.
pi_103630060
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar voldoet hij niet aan, want hij zit niet meer in de procedure:

"
Ondersteuningsbijdrage bij terugkeer
Er zijn twee categorieën ondersteuningsbijdragen:
1. Een standaard bijdrage van ¤ 500 per volwassene of alleenstaande minderjarige vreemdeling en ¤ 100 per minderjarig meereizend gezinslid.

zich nog in een vreemdelingrechterlijke procedure bevinden of voor wie de vertrektermijn nog niet is verstreken én die langer dan 3 maanden in Nederland hebben verbleven;
beschikken over een verblijfsvergunning.

2. Een gelimiteerde bijdrage van ¤ 200 per volwassene of alleenstaande minderjarige vreemdeling en ¤ 40 per minderjarig meereizend gezinslid.

zich nog in een vreemdelingrechterlijke procedure bevinden of voor wie de vertrektermijn nog niet is verstreken én die korter dan drie maanden in Nederland hebben verbleven;
geen rechtmatig verblijf in Nederland meer hebben. "

het is sowieso geen vetpot.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:04:29 #289
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103630096
quote:
Ze kunnen beter jou het land uitzetten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103630137
foutje
pi_103630143
quote:
Ze kunnen beter jou het land uitzetten.
:?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:07:37 #292
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103630228
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:05 schreef Robus het volgende:

[..]

:?
Mauro is ingeburgerd, spreekt Nederlands, gaat naar school, is geen crimineel, heeft hier al zijn vrienden.
En je vindt het doodnormaal om hem dan maar naar Angola te sturen?
pi_103630238
Die schijtdebiel van de PVV is voorzitter? :')
pi_103630272
quote:
15s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Mauro is ingeburgerd, spreekt Nederlands, gaat naar school, is geen crimineel, heeft hier al zijn vrienden.
En je vindt het doodnormaal om hem dan maar naar Angola te sturen?
Waarom zou ik hierom het land uitgezet moeten worden?
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2011 @ 17:09:54 #295
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103630311
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:02 schreef Majkool het volgende:
SGP :') x100
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:07 schreef Majkool het volgende:
Die schijtdebiel van de PVV is voorzitter? :')
Nog iets van toegevoegde waarde te melden?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103630335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:09 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Nog iets van toegevoegde waarde te melden?
Nee. :)

jij?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:10:45 #297
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103630338
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:08 schreef Robus het volgende:

[..]

Waarom zou ik hierom het land uitgezet moeten worden?
We hebben hier al genoeg mensen die niet met anderen kunnen meeleven.
pi_103630355
quote:
15s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:03 schreef Boldface het volgende:

[..]

Domme mensen zijn domme mensen. Beleid verdient altijd toetsing en je moet altijd oog blijven houden voor ongewenste neveneffecten en individuele gevallen.
Toetsing doe je vooraf, niet achteraf... dat doe je hooguit ter evaluatie of het beleid de gewenste uitkomst heeft gehad.
pi_103630358
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:59 schreef Robus het volgende:

[..]

Laat ze het eerst maar eens zo kunnen regelen dat het niet kan komen tot dit soort moeilijke situaties. Tot die tijd inderdaad elk geval apart behandelen.
Je kan geen jongen die tot op deze hoogte is ingeburgerd aan zijn lot overlaten in Angola.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_103630382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:49 schreef mrk.n het volgende:
Je mag mijn vakantiefoto's ook komen bekijken. :') Ik geloof niet dat je in zo'n land bent geweest (of je bent in een mooi hotelletje geweest en hebt een safari trip gehad :') ). Ik weet zeker dat als jij echt zou weten hoe het daar echt aan toegaat, je d'r niet zo simpel over praat. Of je bent aan het trollen, afijn, genoeg.
Dan geloof je me niet. Als ik met mijn rugzakje de volgende keer ergens land, ter plekke alleen reis met het OV, altijd op de dag zelf een hotel zoek en altijd eet bij een lokale tent (ok, soms smokkel ik met een McDonald's als mijn maag het echt niet meer trekt), zal ik speciaal voor jou een fotootje maken met dit topic.

Onderwijl schop ik dan nog wel de honden van me af, sla ik ze met stokken als het moet en ga ik geen locals corrigeren als ze die beesten bekogelen met bakstenen.

's lands wijs, 's lands eer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')