Als je een paar posts terug leest, zie je dat er al een aantal mensen links hebben gegeven waar je D2+LOD keys kunt kopen. (bv. randyrun.nl en g2play)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:50 schreef Dynia het volgende:
Ik snap dat dit het verkeerde topic is, maar jullie weten het vast wel...
Kun je nog ergens de keys kopen voor Diablo 2 en diablo 2 LOD? Alleen de keys dus. Ik snap wel dat bv www.BOL.com de gold edition voor 14 euro heeft, maar ik wil alleen een extra setje keys voor een 2e installatie op een andere PC
Tnx!
Je kunt volgens mij maar 1 D2 game per Battle.net account registeren, dus je zult denk ik een tweede battle.net account aan moeten maken als je 2 keys van D2 wilt registreren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou even customer-support van Blizzard mailen of dit überhaupt mogelijk is. En waarschijnlijk kunnen ze je er daarna ook wel mee helpen als het inderdaad mogelijk is.
Ja, daar lijkt het nu wel opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:48 schreef LinQ het volgende:
Nou ik denk dat we officieel Q1 2012 uit ons hoofd kunnen zetten, ze hebben weer veel functionaliteiten op de schop gedaan.
http://www.diablofans.com/news/1059-system-changes/
Blizzard kondigt dat soort dingen vaak bijtijds aan. Denk dat de zomer nog wel te halen is.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef 16meter het volgende:
Zie geen reden om aan te nemen dat D3 niet 'gewoon' in Q1 komt.
Ik haak elke keer af in Act 2, die woestijn is zo tergend saai.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef LinQ het volgende:
Heb gisteren, samen met een maat, toch maar weer D2 + LOD geinstalleerd. Wil D2 nog even uitspelen voor D3 uitkomt. Kan me er nog steeds mee vermaken, ondanks de verouderde graphics en 800x600 resolutie
Act 3 is vervelender.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik haak elke keer af in Act 2, die woestijn is zo tergend saai.
Daarom doe ik ook alleen multiplayer, omdat ik dan met andere braddahs lekker die meuk kan skippenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik haak elke keer af in Act 2, die woestijn is zo tergend saai.
Travincal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Enige wat me nog altijd bij is gebleven is dat je op de bazaar (geloof act 3) een stukje had met van die kleine temples , waarin je kans had op 2 'spawns':
- 1 lege kamer met daar aan vast een aantal kamers met minibosses\
- 1 kamer met ALLE mobs in die kleine dungeon op 1 vierkante meter waarop je insta dood gaat
good times good times
Daar ben ik al sinds begin lid vanquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:26 schreef Jimbo het volgende:
met patch 13 om de hoek:
De Diablo3NL facebook gaat bij 500 likes een Diablo3 key verloten! (retail, niet beta) en mocht het zelfs tot de 1000 likes oplopen dan zal ik zorgen voor een Collectors Edition voor de gelukkige winnaar !
Klik
je blijft dan ook een held hequote:Op donderdag 16 februari 2012 11:27 schreef genakt het volgende:
[..]
Daar ben ik al sinds begin lid van
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
Op Tweakers is er vandaag iets aan de hand, volgens mij gaan ze beta-keys weggeven.
quote:Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
Hier heb je de mijne!quote:
Dankjewel, hier heb je hem terug!quote:
* Pheno pm-et random user uit active yopics.quote:
Morgen en overmorgen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
bah was te laat, woensdag weer een kans zei je?
Als je 200 voor een beta key gaat neerleggen ben je waarschijnlijk een ultra-dork en/of heb je teveel geldquote:Op maandag 20 februari 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
Ik keek net, zo een key kan voor circa 200 eypo verkocht worden. Wtf!?
Welke tijden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |