Als je een paar posts terug leest, zie je dat er al een aantal mensen links hebben gegeven waar je D2+LOD keys kunt kopen. (bv. randyrun.nl en g2play)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:50 schreef Dynia het volgende:
Ik snap dat dit het verkeerde topic is, maar jullie weten het vast wel...
Kun je nog ergens de keys kopen voor Diablo 2 en diablo 2 LOD? Alleen de keys dus. Ik snap wel dat bv www.BOL.com de gold edition voor 14 euro heeft, maar ik wil alleen een extra setje keys voor een 2e installatie op een andere PC
Tnx!
Je kunt volgens mij maar 1 D2 game per Battle.net account registeren, dus je zult denk ik een tweede battle.net account aan moeten maken als je 2 keys van D2 wilt registreren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou even customer-support van Blizzard mailen of dit überhaupt mogelijk is. En waarschijnlijk kunnen ze je er daarna ook wel mee helpen als het inderdaad mogelijk is.
Ja, daar lijkt het nu wel opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:48 schreef LinQ het volgende:
Nou ik denk dat we officieel Q1 2012 uit ons hoofd kunnen zetten, ze hebben weer veel functionaliteiten op de schop gedaan.
http://www.diablofans.com/news/1059-system-changes/
Blizzard kondigt dat soort dingen vaak bijtijds aan. Denk dat de zomer nog wel te halen is.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef 16meter het volgende:
Zie geen reden om aan te nemen dat D3 niet 'gewoon' in Q1 komt.
Ik haak elke keer af in Act 2, die woestijn is zo tergend saai.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef LinQ het volgende:
Heb gisteren, samen met een maat, toch maar weer D2 + LOD geinstalleerd. Wil D2 nog even uitspelen voor D3 uitkomt. Kan me er nog steeds mee vermaken, ondanks de verouderde graphics en 800x600 resolutie
Act 3 is vervelender.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik haak elke keer af in Act 2, die woestijn is zo tergend saai.
Daarom doe ik ook alleen multiplayer, omdat ik dan met andere braddahs lekker die meuk kan skippenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik haak elke keer af in Act 2, die woestijn is zo tergend saai.
Travincal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Enige wat me nog altijd bij is gebleven is dat je op de bazaar (geloof act 3) een stukje had met van die kleine temples , waarin je kans had op 2 'spawns':
- 1 lege kamer met daar aan vast een aantal kamers met minibosses\
- 1 kamer met ALLE mobs in die kleine dungeon op 1 vierkante meter waarop je insta dood gaat
good times good times
Daar ben ik al sinds begin lid vanquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:26 schreef Jimbo het volgende:
met patch 13 om de hoek:
De Diablo3NL facebook gaat bij 500 likes een Diablo3 key verloten! (retail, niet beta) en mocht het zelfs tot de 1000 likes oplopen dan zal ik zorgen voor een Collectors Edition voor de gelukkige winnaar !
Klik
je blijft dan ook een held hequote:Op donderdag 16 februari 2012 11:27 schreef genakt het volgende:
[..]
Daar ben ik al sinds begin lid van
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
Op Tweakers is er vandaag iets aan de hand, volgens mij gaan ze beta-keys weggeven.
quote:Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
Hier heb je de mijne!quote:
Dankjewel, hier heb je hem terug!quote:
* Pheno pm-et random user uit active yopics.quote:
Morgen en overmorgen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
bah was te laat, woensdag weer een kans zei je?
Als je 200 voor een beta key gaat neerleggen ben je waarschijnlijk een ultra-dork en/of heb je teveel geldquote:Op maandag 20 februari 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
Ik keek net, zo een key kan voor circa 200 eypo verkocht worden. Wtf!?
Welke tijden?quote:
Pheno, PM die key nog eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
Ik keek net, zo een key kan voor circa 200 eypo verkocht worden. Wtf!?
Ik heb precies hetzelfde en zo te zien nog vele anderen sinds patch 13...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:04 schreef Kijana het volgende:
[..]
Denk je dat je eindelijk kan spelen...
Regel dan ff dat FOK! wat keys mag weggeven...quote:
Dan moeten mensen meer op onze site komen, maar dat willen ze niet, want uh, geen idee. Een Blizzard kijkt alleen naar hoeveel publiek ze kunnen bereikenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Regel dan ff dat FOK! wat keys mag weggeven...
Keys zorgen voor meer publiek, meer publiek zorgt voor keys...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moeten mensen meer op onze site komen, maar dat willen ze niet, want uh, geen idee. Een Blizzard kijkt alleen naar hoeveel publiek ze kunnen bereiken
Kortom, eigen schuld.
Je moet nog veel lerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Keys zorgen voor meer publiek, meer publiek zorgt voor keys...
Wat klopt hier niet?
HOAXquote:
Moet je gewoon zeggen dat je de keys weggeeft via de FP, bam: 1 miljoen mensen bereikt. Zien of Tweakers dat kan evenarenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moeten mensen meer op onze site komen, maar dat willen ze niet, want uh, geen idee. Een Blizzard kijkt alleen naar hoeveel publiek ze kunnen bereiken
Kortom, eigen schuld.
Mensen die hun account verhuren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
Ach tijd voor de real deal, laat de retail maar komen
Dat mensen veel geld gaan uitgeven voor een demo, echt, dat snap ik niet.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:10 schreef senesta het volgende:
Er is nog steeds geen datum toch? Ik had alleen tweede kwartaal gehoord.
Staat toch gewoon daar, lamlendigequote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:22 schreef genakt het volgende:
Heeft iemand linkje dan van dat topic waar ik me moet aanmelden voor key ?
''When it's done'' hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:10 schreef senesta het volgende:
Er is nog steeds geen datum toch? Ik had alleen tweede kwartaal gehoord.
www.keysvoorluieflikkers.comquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:22 schreef genakt het volgende:
Heeft iemand linkje dan van dat topic waar ik me moet aanmelden voor key ?
Je moeder flikkerquote:
Staat ook nergens. Gewoon af en toe kijken daar, komt vanzelf een nieuwsbericht te staan met iets waar je op moet klikken voor een key. Denk wel dat je een account moet hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Je moeder flikker
Aangezien ik nooit op tweakers kom er nergens staat meld je hier daadwerkelijk aan![]()
Dat is tenminste normaal antwoordquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat ook nergens. Gewoon af en toe kijken daar, komt vanzelf een nieuwsbericht te staan met iets waar je op moet klikken voor een key. Denk wel dat je een account moet hebben.
Bovendien hebben we na de enorme toeloop op de verloting van gisteren wat maatregelen moeten nemen. Die zijn vrij simpel; iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef genakt het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492439
Ik heb sinds gister account dus hopelijk kan het nog welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien hebben we na de enorme toeloop op de verloting van gisteren wat maatregelen moeten nemen. Die zijn vrij simpel; iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key.
Mooi!
Die laatste zin van je was dan ook normaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is tenminste normaal antwoord
Heb me aangemeld en hou het in de gaten.
Dan trek je dus geen nieuwe bezoekers met dit soort actiesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien hebben we na de enorme toeloop op de verloting van gisteren wat maatregelen moeten nemen. Die zijn vrij simpel; iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key.
Mooi!
Gelukkig heb ik zelfs nog karmaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi!
Maar de oude worden ook niet boos..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan trek je dus geen nieuwe bezoekers met dit soort acties
You never knowquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar de oude worden ook niet boos..
104 van de 400 codes zijn gister naar mensen gegaan die enkel hiervoor een account maken.
Die zal je echt niet snel terugzien..
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar de oude worden ook niet boos..
104 van de 400 codes zijn gister naar mensen gegaan die enkel hiervoor een account maken.
Die zal je echt niet snel terugzien..
Dat vertelde Zeef (Admin) in het topic.quote:
quote:[message=37713701,noline]zeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:41[/message]:
Nieuw geregistreerden vanaf 12:11 maken geen kans in deze verloting. Daarnaast staan nieuwe registraties de hele dag al onder verscherpt toezicht. Voor het idee, gisteren zijn 74% van de beschikbare keys naar accounts die ouder dan 1 dag waren gegaan.
Zoals gezegd hebben we verscherpt toezicht en naast het bannen van accounts (de winnaar had er 33) zijn ook diverse IP's geblokkeerd.
Hoop het ookquote:
OK ik had niet het hele topic doorgelezenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vertelde Zeef (Admin) in het topic.
[..]
Half 4, staat op pagina 1.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik had niet het hele topic doorgelezenIk hoop trouwens niet dat ze het weer om 4 uur doen, dan ben ik net op weg van werk naar huis
Dan heb ik een kwartiertje, of 10 seconden als het weer zo snel gaatquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik een kwartiertje, of 10 seconden als het weer zo snel gaat![]()
Ik zat in het artikel op de FP te kijken, ik dacht dat ze dat misschien zouden updatenEn in het vorige topic las ik dat het gisteren om 4 uur was.
Denken dat je key eerder krijgt omdat je vrouw bentquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
OK ik ga weg uit dat topic, ik ga mee zitten posten met die Tweakerts
Ze happen wel meteenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Denken dat je key eerder krijgt omdat je vrouw bent
key ga ik natuurlijk niet hier neerzettenquote:Hoi, de key die je hebt gewonnen is : xxxxxxxxxx
gzquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb er eentje
[..]
key ga ik natuurlijk niet hier neerzetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |