Ik zag het gisteravond voor het eerst. Ik kende alleen de Southpark variant.quote:
Ik heb het dan ook nog nooit gezienquote:
Het is net Singlesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zag het gisteravond voor het eerst. Ik kende alleen de Southpark variant.
Mijn god, wat een dramaprogramma. Een uur lang schelden, tieren, neuken en ruzie maken met ontzettend domme mensen.
Meer dan 1 pagina instellen, lekker handigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
O ja wachrt, pagina 1... waar we met z'n allen op de TT gaan zeiken zodat we sneller bij een volgende pagina zijn
Ik heb maar één pagina...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
O ja wachrt, pagina 1... waar we met z'n allen op de TT gaan zeiken zodat we sneller bij een volgende pagina zijn
Ik heb zelfs geen idee waar het over gaat eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook nog nooit gezien
En die discussie hebben we ook al gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer dan 1 pagina instellen, lekker handig.
het is 2011 hoor.
Gaan we dan nu op iedereen een Jersey shore rolletje plakken?quote:
Jokertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we dan nu op iedereen een Jersey shore rolletje plakken?
Zet er dna wel ff bij "Vergelijkbaar met .... uit Oh Oh Cherso" want anders ben ik lost
Wie ben jij dan? Barbie, Little princess, tijgertje, dinges... uh... slimpie?
Heb je ook parkinson?quote:
Onbegrepen genie zekerquote:
Nee hoor, ik vind Barbie alleen een lelijke kutquote:
nee, ik heb mijn eigen walking dead meeting in Amsterdamquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Gaat er hier iemand toevallig zaterdag naar 't The Walking Dead feest in de Wester Gasfabriek?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik heb mijn eigen walking dead meeting in Amsterdam.
Hmmzz, we zitten vrijwel op CS met de meetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is trouwens een zombie-loop van CS naar Westergas om 20:30.
Damn dat zal koud zijn (en ja ik loop toch mee)
Dit gaat nog steeds over dat oh-oh-geneuzel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind Barbie alleen een lelijke kut
Kaboutertje is te klein, Tygertje dan maar!
Coolquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is trouwens een zombie-loop van CS naar Westergas om 20:30.
Damn dat zal koud zijn (en ja ik loop toch mee)
Zou graag gaan maar helaas dus een meet in utrecht. Maar lijkt me echt een leuk feestquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Gaat er hier iemand toevallig zaterdag naar 't The Walking Dead feest in de Wester Gasfabriek?
[ afbeelding ]
Nou dan zul je genoeg zombies voorbij zien strompelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzz, we zitten vrijwel op CS met de meet.
Helaas niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leek me ook wel leuk. En ik volg de serie (The Walking Dead).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou graag gaan maar helaas dus een meet in utrecht. Maar lijkt me echt een leuk feest
Wij hebben yvonne alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan zul je genoeg zombies voorbij zien strompelen
Ja, ik kon toen ook niet maar die leek me inderdaad nog leukerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja leek me ook wel leuk. En ik volg de serie (The Walking Dead).
Vorig jaar (of alweer 2 jaar geleden?) hadden ze iets soortgelijks maar dan van True Blood.
Baalde dat ik toen niet kon (want vampuieren zijn meer mijn ding dan zombies).
Zeker als ik die foto's zag na afloop op de sitequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik kon toen ook niet maar die leek me inderdaad nog leuker
Dat moet jou wel pijn doen he?quote:
Neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:29 schreef Ripley het volgende:
Vanavond allemaal kijken naar Dit is mijn lijf op rtl4 btw. *spam*
Best welquote:
Wat is het precies?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:29 schreef Ripley het volgende:
Vanavond allemaal kijken naar Dit is mijn lijf op rtl4 btw. *spam*
Komt wel goed, schatjequote:
Serieus, wat is de lol van dat soort programmas?quote:
Ik ken overigens wat mensen die een behoorlijke afwijking hebben en die het veel vervelender vinden dat mensen dingen voor ze gaan invullen en over freakshows gaan praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Als het gewoon vette mensen zijn zoals in Obese vind ik het nog wel interessant. Zijn het mensen met verminkingen door ongelukken en zo dan hoeft het van mij niet zo.
Bij die dikkertjes kan het nog zijn dat ze zichzelf zo dik gemaakt hebben en je nog tips krijgt hoe het te voorkomen en te 'genezen' maar mensen met aangeboren afwijkingen en zo....dat voelt bij mij vaak meer aan als een freakshow/leedvermaak.
Overigens bestempel ik ze zelf niet als freaks heh, maar vaak op tv is het 'spanning en sensatie, komt dat zien, het 10 jarig kind met 3 ogen, 8 neuzen en een duim ter grootte van Canada!'. Daar bedank ik dan voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken overigens wat mensen die een behoorlijke afwijking hebben en die het veel vervelender vinden dat mensen dingen voor ze gaan invullen en over freakshows gaan praten.
Dan nog hebben mensen met een afwijking zelf de keuze gemaakt om op tv te komen. Dus dat betuttelen is dan een beetje typisch. Of je niet meer je volle verstand hebt omdat je een ander uiterlijk hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens bestempel ik ze zelf niet als freaks heh, maar vaak op tv is het 'spanning en sensatie, komt dat zien, het 10 jarig kind met 3 ogen, 8 neuzen en een duim ter grootte van Canada!'. Daar bedank ik dan voor.
De Britse variant houdt een prima midden tussen kermisattractie en educatie. Je zou maar ergens mee zitten en dan kan het schelen als je op televisie ziet dat je niet de enige bent.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog hebben mensen met een afwijking zelf de keuze gemaakt om op tv te komen. Dus dat betuttelen is dan een beetje typisch. Of je niet meer je volle verstand hebt omdat je een ander uiterlijk hebt.
Ik zou alleen zelf nooit op tv willen met zoiets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Britse variant houdt een prima midden tussen kermisattractie en educatie. Je zou maar ergens mee zitten en dan kan het schelen als je op televisie ziet dat je niet de enige bent.
Als mensen dat niet willen doen ze het niet. Simpelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou alleen zelf nooit op tv willen met zoiets.
Ik ben trots op je hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Miss b. ik heb vandaag foundation en poeder en meuk gekochtals ik n keer tijd heb ga ik prutsen
Oh dat kan ik me zeker voorstellenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mensen dat niet willen doen ze het niet. Simpel
De engelse heeft trouwens ook vaak mensen aangezet om meer zelfonderzoek te doen en zo, ook een positief punt, of om bepaalde dingen te laten nakijken.
ik hoop dat alles t overleeft (I've got a temperquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben trots op je hoor!Laat je even weten hoe het ging?
Dan wel zonder hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop dat alles t overleeft (I've got a temper)
en morgen ga ik naar thermae
Ja, nu maar hopen dat de Nederlandse versie hetzelfde balans weet te vinden tussen nieuwsgierigheid en tact. Het moet geen carnaval gaan worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mensen dat niet willen doen ze het niet. Simpel
De engelse heeft trouwens ook vaak mensen aangezet om meer zelfonderzoek te doen en zo, ook een positief punt, of om bepaalde dingen te laten nakijken.
Ach aan de zender te zien zal het wel carnaval wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, nu maar hopen dat de Nederlandse versie hetzelfde balans weet te vinden tussen nieuwsgierigheid en tact. Het moet geen carnaval gaan worden.
Sowieso niet mijn zendersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn simpelweg niet mijn soort programma´s
Ik ben heul saai, ik alleen het journaal en sommige series. Maar die kijk ik online.quote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar het is weer wat anders dan de standaard ziekenhuis programma's waar patient X op de SEH verschijnt met pijn in de borst, of patient Y die gevallen is en hoogstwaarschijnlijk wat gebroken heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach aan de zender te zien zal het wel carnaval worden
Heb ik hier niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thuis wacht Jan de wandelaar op mij
Is het hier geen weer voor.quote:
dat is op tijdquote:
ach.. was dat aan jou om te beslissen?quote:
Deelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. was dat aan jou om te beslissen?
Zeker.. een boel, maar ik heb mn ignorebril opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Begin ik ziek te worden?
Vrijdag hardlopen
Zaterdag op de mountainbike
Zondag 3 uur over het strand lopen/rennen met een hond
Maandag zwemmen
Dinsdag hardlopen
vandaag zwemmen......
Er gaat iets mis!
Whehe, je klinkt echt zo veel vrolijker de laatste tijd... I love it!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. een boel, maar ik heb mn ignorebril op
Dat zouden meer mensen moeten doen
Thnxxxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, je klinkt echt zo veel vrolijker de laatste tijd... I love it!
zwartkijkerquote:
Maandag Halloweenquote:
Kloptquote:
Zaterdag welquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zaterdag welals occupy betoger
Ik neem een stuk zeil meequote:
waar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem een stuk zeil meeen ga daar een kampement op slaan
In een poppodium waar een halloweenparty isquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In een poppodium waar een halloweenparty is
Goede en slechte dingen wisselen elkaar af en lopen in elkaar over.quote:
Afwisseling daarin kan wel prettig zijn, beter dan allene maar slechte dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goede en slechte dingen wisselen elkaar af en lopen in elkaar over.
Wel sinds zaterdag 1 sigaret gerookt en 3 met een vies gezicht weggegeven, misschien komt het ooit goed met die verdomde discipline.
quote:
Zie ik iets opbloeien?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:09 schreef Cue_ het volgende:
Lol, de verhuisde collega zegt via Skype "goedemorgen".. wat lief
Ik las: 'Goedezinnigemorgen'. En dacht: 'WTF is er zinnig aan deze ochtend?!'quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik las: 'Goedezinnigemorgen'. En dacht: 'WTF is er zinnig aan deze ochtend?!'
Dat was het al, en daarom ben ik chagrijnigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:25 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Nog niks, maar misschien wordt het wel een ochtend vol met zelfreflectie en persoonlijke openbaringen?
Nou inderdaad! Pikzwart is het als ik naar mijn werk rijd...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
Zon in de morgen.. dat duurt nog weer even
Vertel?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was het al, en daarom ben ik chagrijnig
Heerlijk zonnetje hier nu, 21 graadjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
En dan zeur jij als wij zeuren op jou over je gezeur over vakanties!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:32 schreef Barbusse het volgende:
Heerlijk zonnetje hier nu, 21 graadjes
Neuhquote:
Dat is omdat ik ja heul nie op vakantie ben, heeft niks met het weer hier te makenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zeur jij als wij zeuren op jou over je gezeur over vakanties!
Ohquote:
Ligt eraan hoe laat je opstaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
Maandag weer, dat is eigenlijk best dichtbij. Zondag eigenlijk al, maar dat is makkelijk, aangezien je nooit voor 10:00 eruit bent op zondag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
Sorry, is nogal persoonlijkquote:
Ik neem je niks kwalijk, ik ben alleen een beetje nieuwsgierig.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Begin er dan niet over. Woman!
I love itquote:
Heb je het hele zaakie nou al eens door laten knippen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
ff crosspost van twitter/fb:
Hele erge nachtmerrie vannacht. Droomde dat ik heel blij met mijn pasgeboren zoon in mijn armen zat. Gelukkig zijn dromen niet echt. #ril
Na deze droom hakt´ie alles er gewoon afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het hele zaakie nou al eens door laten knippen?
Nee, komt er niet van. Moet er vrij voor nemen, en vind het eng.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je het hele zaakie nou al eens door laten knippen?
Die heb ik al jaren. Die weet ik prima te onderdrukkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb weer eens gedroomd over m'n werkMoet geen gewoonte gaan worden.
@babs.. leuke droom toch.. heb je nu al vadergevoelens gekregen?
Dat je er geen vrij voor wil nemen is natuurlijk lulkoek hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Nee, komt er niet van. Moet er vrij voor nemen, en vind het eng.
niet wil, niet doe, want eng, scalpel in zak, moeilijk lopen, etc. etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je er geen vrij voor wil nemen is natuurlijk lulkoek he
Eng lijkt het me ook welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet wil, niet doe, want eng, scalpel in zak, moeilijk lopen, etc. etc.
Als ik mijn vader moet geloven valt het allemaal wel meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
niet wil, niet doe, want eng, scalpel in zak, moeilijk lopen, etc. etc.
Dat weet ik an sich wel. Het zijn de onderbuik (no pun) gevoelensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik mijn vader moet geloven valt het allemaal wel mee(Alleen bij één bal moet ze een beetje kloten om de zaadleider te pakken te krijgen
)
Waarom weet ik dit van mijn vader?!![]()
Ik moest laatst in de 2de klas zitten, daar kun je inderdaad niet slapen. Wat een kleine stoeltjes daar eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:12 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, niet in de trein kunnen slapen omdat je niet lekker kan zitten.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik mijn vader moet geloven valt het allemaal wel mee(Alleen bij één bal moet ze een beetje kloten om de zaadleider te pakken te krijgen
)
Waarom weet ik dit van mijn vader?!![]()
Ik dus ook. Operaties op tv vind ik hartstikke leuk om te kijken, maar zodra ze met een scalpel in ballen gaan snijden...quote:
Als t eenmaal open ligt vind ik het niet erg meer. Maar het snijden in huid hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:18 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik dus ook. Operaties op tv vind ik hartstikke leuk om te kijken, maar zodra ze met een scalpel in ballen gaan snijden...
Oh dat vind ik niet zo het probleem maar kan niet onderuit zakken en mijn pols is pijnlijk als ik met mijn hoofd op mijn hand wil steunen/leunen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest laatst in de 2de klas zitten, daar kun je inderdaad niet slapen. Wat een kleine stoeltjes daar eigenlijk.
Die "nieuwe" treinstellen zijn wel fijn. Zo'n tweepersoonszit.. die in het midden zo'n vuilnisemmertje hebben. Kan je mooi je voet op zetten en wegzakken en dan wegdromenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo het probleem maar kan niet onderuit zakken en mijn pols is pijnlijk als ik met mijn hoofd op mijn hand wil steunen/leunen.
quote:You don't have to kick no nuts to hurt nobody.
You could just graze nuts.
And the man would be fucked up.
And that pain is worse, because it don't set in for, like, ten seconds.
You be wondering if it's gonna hurt.
You say, "I wonder, did that hit my nuts, just...?"
Als mijn kleine dude het aan kan..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:18 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik dus ook. Operaties op tv vind ik hartstikke leuk om te kijken, maar zodra ze met een scalpel in ballen gaan snijden...
Hij is gewoon een wijf die daar niets boeiends aan vindt en de angst niet snapt.. (hij kan ook al makeuppen enzo, dusjaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als mijn kleine dude het aan kan..
In de eerste klas in vernieuwde koplopers heb je een hoofdsteun aan beide kantenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo het probleem maar kan niet onderuit zakken en mijn pols is pijnlijk als ik met mijn hoofd op mijn hand wil steunen/leunen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is gewoon een wijf die daar niets boeiends aan vindt en de angst niet snapt.. (hij kan ook al makeuppen enzo, dusja)
Welke zijn dat? Die voor de korte routes ofzo? Sprinters ofzo. Reis zo weinig meer met de trein dat ik het allemaal niet meer weet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die "nieuwe" treinstellen zijn wel fijn. Zo'n tweepersoonszit.. die in het midden zo'n vuilnisemmertje hebben. Kan je mooi je voet op zetten en wegzakken en dan wegdromen
Nee joh.. de intercitys met blauwe stoelen.. en wss die babs bedoelt met eerste klas rode stoelen met hoofdsteunenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke zijn dat? Die voor de korte routes ofzo? Sprinters ofzo. Reis zo weinig meer met de trein dat ik het allemaal niet meer weet. ;')
Ooh die. Die zijn er toch al langer?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh.. de intercitys met blauwe stoelen.. en wss die babs bedoelt met eerste klas rode stoelen met hoofdsteunen
Jaaa klopt, maar het zijn de 'nieuwere' want heb niet meer gehoord dat er nog nieuwere waren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh die. Die zijn er toch al langer?
Het zijn ballen, you wouldn't understand...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als mijn kleine dude het aan kan..
Jij wel dan? Of ben je zo kort geleden omgebouwd, dat je compleet vergeten bent je profiel aan te passen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:33 schreef BukkakeBaas het volgende:
Het zijn ballen, you wouldn't understand...
Het doet al pijn als ik er aan denkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:33 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het zijn ballen, you wouldn't understand...
Gister zowaar!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij wel dan? Of ben je zo kort geleden omgebouwd, dat je compleet vergeten bent je profiel aan te passen?
True, ze kan het wel hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met zo een figuur maakt het mij weinig uit.
Wat een pornobroekquote:
Ik snap niks van deze tekstquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Dacht dat we dat tijdperk ondertussen al hadden gehad.. die van de string boen de broek uit
Oh boen is bovenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
Dacht dat we dat tijdperk ondertussen al hadden gehad.. die van de string boen de broek uit
Dat snap ik ook welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:49 schreef Godtje het volgende:
En zo te zien is het geen string maar een gedeelte van de broek en is dat juist de 'grap'?
Vrouwen met zo een figuur mogen dit van mijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel
Maar bedoel meer dat als t 'nieuwe mode' is. dat t wat achterhaald is.
quote:
Dat figuurtjequote:
Lekker tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
Kut, geen internet op mijn werk, ik kan niks doen.
Er is altijd wat te doen. Heb je je werkplek al opgeruimd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
Kut, geen internet op mijn werk, ik kan niks doen.
Nee.quote:
Niet aan mij vragen, ik draag ze nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:06 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Mooi hè. Waar kan ik ze kopen?
En feli babsquote:
Die is netjes, want ik heb nog niks kunnen doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:15 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Er is altijd wat te doen. Heb je je werkplek al opgeruimd?
Good jobquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
w0000t, 1 van mijn opdrachten hier bij de klant is geslaagd. Ik ben oa aangenomen om te adviseren en assisteren bij de insourcing van een project en ik heb geadviseerd het voorlopig niet te doen (met redenen waarom niet) en kreeg net te horen dat ze mij geloven en de insourcing gaat niet door/trots
Ik wilde reageren met: Wijf!quote:
Wat heb je uitgevreten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:17 schreef BukkakeBaas het volgende:
Die Babs gaat het helemaal maken!
Als je je verveeld mag je hier wel komen helpen met elektra aanleggen en wat waterleidingen aansluitenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toen besefte je je dat mijn post gewoon op die eerdere sloeg en het geen vrouwenpost was?
Ah okayquote:
Maak er eens even snel een zooitje van dan!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is netjes, want ik heb nog niks kunnen doen
Ik wou een foto van mijn maltezer Rocky plaatsen in dit topic, maar kennelijk had ik nog de url van een foto van een penis onder m'n copy/paste-knop...quote:
Surequote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:23 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik wou een foto van mijn maltezer Rocky plaatsen in dit topic, maar kennelijk had ik nog de url van een foto van een penis onder m'n copy/paste-knop...
Omg, dat verdrietige topic weerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:23 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik wou een foto van mijn maltezer Rocky plaatsen in dit topic, maar kennelijk had ik nog de url van een foto van een penis onder m'n copy/paste-knop...
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga ZO heel erg heel veel vaker met mrs. stbabylon naar musicals!
quote:
Veels te duurquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
I'm on it,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak er eens even snel een zooitje van dan!
Musicalsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
Ja dat dus!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Musicals. Echt nooit de lol van ingezien, domme gesprekken ook nog eens gaan zingen
. Why lord, why?
.
Dat kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Overduidelijk de nieuwe south park nog niet gezien barb
Proud on youquote:
Subliminal text! In elke musical worden vrouwen gebrainwashed zodat ze na afloop heel graag een blowjob willen geven! Echt! South Park zegt het!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Musicals. Echt nooit de lol van ingezien, domme gesprekken ook nog eens gaan zingen
. Why lord, why?
.
ON?quote:
Freudiaanse typo von mirquote:
Ja, bedankt voor die MIquote:
Helemaal mee eens, ik ga ook echt nooit meer naar een musical toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
. Why lord, why?
.
Graag gedaan natuurlijkquote:
Ooit 1 keer met MB naar Beauty and the beast geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ga ook echt nooit meer naar een musical toe.
Miss saigon toendertijd gezien en heb me de hele voorstelling zitten ergeren.
Nooit meer
Is er een niet vreselijke dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:49 schreef Ripley het volgende:
Musicals vind ik vreselijk! Weet je nog die vreselijke sound of music HW?
Ja, de meezing sound of musicquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er een niet vreselijke dan?.
quote:
Ook dat maar meer het "per ongeluk" er van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:43 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik een maltezer heb?
...want hoe vaak gebeurt het niet dat je én een foto van een lelijke penis hebt ge-ctrl-c'd en die per ongeluk in een topic paste.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dat maar meer het "per ongeluk" er van.
Dan kijk je toch een karaoke versie van de film?quote:
En dat niet direct na het posten door had niet te vergeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
...want hoe vaak gebeurt het niet dat je én een foto van een lelijke penis hebt ge-ctrl-c'd en die per ongeluk in een topic paste.
Ik heb dat zeker al een keer of tien gehad.
Het is toch allemaal even vreselijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kijk je toch een karaoke versie van de film?
De film zelf doet me helemaal niks, maar dat lijkt me nog best een keer grappig. Had de foto's gezien van een stel vrienden die daar heen zijn geweest, in lederhosenquote:
Oh ik kijk ook nooit wat ik post, is toch alleen maar bagger.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat niet direct na het posten door had niet te vergeten.
Voel je niks van als je genoeg gezopen hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is toch allemaal even vreselijk!
Jeej, de kerstdagen komen er weer aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is toch allemaal even vreselijk!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voel je niks van als je genoeg gezopen hebt
Dat zou ik nóóít doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoe durf je me zo te misbruiken na me volgegoten te hebben!
Bij mij moet na/tijdens de verbouwing de coax weer in de TVquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jeej, de kerstdagen komen er weer aan.
Dan is de tv weer gevuld met toppers zoals sound of music, annie, sissie enz
Zeg malle babbe, het is oktober. Even ruhig an, ok?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jeej, de kerstdagen komen er weer aan.
Dan is de tv weer gevuld met toppers zoals sound of music, annie, sissie enz
BB al een keer eerder aan gezien het zijn 2de ban is voor hetzelfdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
...want hoe vaak gebeurt het niet dat je én een foto van een lelijke penis hebt ge-ctrl-c'd en die per ongeluk in een topic paste.
Ik heb dat zeker al een keer of tien gehad.
Dronken vrouwen worden niet misbruikt, die worden gebruikt. Ze gebruiken voor het doel waarvoor ze zijn, is niet misbruiken. En dronken vrouwen zijn er nou eenmaal om keihard te neuken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoe durf je me zo te misbruiken na me volgegoten te hebben!
Soms moet je er gewoon voor gaan, dan is het het waard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
BB al een keer eerder aan gezien het zijn 2de ban is voor hetzelfde
En om mee te laten zingen met The Sound of Music sing-a-longquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dronken vrouwen worden niet misbruikt, die worden gebruikt. Ze gebruiken voor het doel waarvoor ze zijn, is niet misbruiken. En dronken vrouwen zijn er nou eenmaal om keihard te neuken.
De chef kwam binnen, dus ik deed meteen een ninja-ALT-F4...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat niet direct na het posten door had niet te vergeten.
En dan keihard neuken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En om mee te laten zingen met The Sound of Music sing-a-longBlijkbaar
Maar wat is erger he?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En om mee te laten zingen met The Sound of Music sing-a-longBlijkbaar
Voor je het weet is het kerstquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg malle babbe, het is oktober. Even ruhig an, ok?
Dat staat buiten kijfquote:
Helemaal niet neukenquote:
Knuffelen? Een peuk en dan maffen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Of neuken en daarna moeten knuffelen...
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Knuffelen? Een peuk en dan maffen.
Wel eerst even afgepijpt worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gebeurt voor de peuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel eerst even afgepijpt worden.
Dan heb je in ieder geval nog geneukt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Voor, tijdens en na de peuk. Dank u.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo, kan het testosteron nu weer terug in de la?
Jouw la?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Zo, kan het testosteron nu weer terug in de la?
Die puilt er al van uit, manwijf dat ik benquote:
Dat willen de wijve altijd. 'even tegen je aanliggen'. Rot op, ik ben klaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Chick with a dick?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die puilt er al van uit, manwijf dat ik ben
Een hele grotequote:
Vind ik juist leukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat willen de wijve altijd. 'even tegen je aanliggen'.
Zonder peuk, maar wel gelijk maffenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
En dan weer wakker gemaakt wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zonder peuk, maar wel gelijk maffen
Dan liggen ze ook altijd onder 84 winterdekens omdat ze het anders "koud krijgen". Lig je daar tegen zo'n gloeiend lichaam te smelten...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat willen de wijve altijd. 'even tegen je aanliggen'. Rot op, ik ben klaar.
Wat positief!quote:
Haar eruit schoppen bedoel je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef rival het volgende:
weggaan en lekker thuis slapen natuurlijk
Voor een nieuwe beurt? Dat hoeft voor mij dan weer nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
En dan weer wakker gemaakt worden
Wel eerst even al haar bier opdrinken dan he?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef rival het volgende:
weggaan en lekker thuis slapen natuurlijk
Dat is niet leuk. Batsen is over dus je kan slapen.quote:
Ben je de 30 ook al gepasseerd? Welkom bij de club!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor een nieuwe beurt? Dat hoeft voor mij dan weer niet
Je hebt 't geprobeert?!?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat positief!
Ik heb magnetronkoffie nooit te zuipen gevonden.
Dat mag dan weer wel. Maar zeker niet voor iets anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
jawel man!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ben je de 30 ook al gepasseerd? Welkom bij de club!
gewoon meedoen met Dit Is Mijn Lijfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die puilt er al van uit, manwijf dat ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |