quote:OUDERS ADOLF HITLER UIT OUDERLIJKE MACHT ONTZET
Een Amerikaans echtpaar mag niet voor hun kinderen zorgen vanwege de namen die ze hen gaven: Adolf Hitler en Aryan Nation.
De kleine Adolf (6) en zijn zussen JoyceLynn Aryan Nation ('Arische Natie') en Honszlynn Hinler Jeannie Campbell werden vorig jaar al bij een pleeggezin ondergebracht. Dat meldt Foxnews.
Geen misbruik, wel foute namen
De kinderen werden door een rechter uit huis geplaatst, omdat ze zouden zijn misbruikt en verwaarloosd. In het hoger beroep van de ouders tegen de uitspraak, dat vorige week diende, werden die beschuldigingen weerlegd. Vader Heath Campbell: "De rechter vertelde ons dat er geen bewijs is van misbruik, maar dat hij de kinderen bij ons weghaalt vanwege hun namen."
Rechter bekijkt de zaak in december
Heath Campbell en zijn vrouw Deborah willen hun kinderen terug, nu is bewezen dat er geen sprake is van misbruik of verwaarlozing. Ze vinden het onterecht dat ze uit de ouderlijke macht zijn ontzet. In december buigt een rechter zich over hun verzoek.
Geen taart voor Adolf Hitler
Campbell en zijn vrouw kwamen drie jaar geleden al eens in het nieuws, nadat een plaatselijke supermarkt weigerde een taart te maken voor de jarige Adolf. In een tv-interview zeiden de twee dat ze begrepen dat de namen verkeerd kunnen vallen. "Maar we hebben geen kwade bedoelingen, we voeden hem niet op als moordenaar", zei Deborah destijds.
Deze mensen zouden ze moeten steriliseren en opsluiten. Een gevaar voor de samenleving.quote:http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/27/opmerkelijk/Ouders_Adolf_Hitler_uit_ouderlijke_macht_ontzet.xml
Nou, wat een gevaar. Brrrrrrrquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:20 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Deze mensen zouden ze moeten steriliseren en opsluiten. Een gevaar voor de samenleving.
Dit ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:24 schreef Deetch het volgende:
wie van die twee is nou de vader en wie de moeder
Één van die twee kerels is de moeder?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:24 schreef Deetch het volgende:
wie van die twee is nou de vader en wie de moeder
Ik vraag me wel af hoe je een naam als een mening kan zien?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:25 schreef bijdehand het volgende:
Vrijheid van meningsuiting voor iedereen behalve voor degenen die anders denken! Dan hadden ze die namen niet toe moeten staan, maar kinderen afpakken gaat imho veel, veel te ver.
Een gevaar ja doorgedraaide personen, abnormale gedachten die kunnen leiden tot abnormale handelingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:24 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nou, wat een gevaar. Brrrrrrr![]()
In combinatie met hun tatoos kan je ervanuit gaan dat die mensen bepaalde meningen en denkbeelden hebben, die ze proberen uit te dragen via hun kinderen. Maar in de VS mag echt alles, tot in het extreme, dus ik snap niet waarom dit in een keer niet magquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe je een naam als een mening kan zien?
Ze mogen ook best zeggen dat ze Adolf Hitler een fijne vent vonden, maar dit betekent nog niet dat je je kind zo mag benadelen door ze zo'n naam te geven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In combinatie met hun tatoos kan je ervanuit gaan dat die mensen bepaalde meningen en denkbeelden hebben, die ze proberen uit te dragen via hun kinderen. Maar in de VS mag echt alles, tot in het extreme, dus ik snap niet waarom dit in een keer niet mag
Abnormaal in absolute zin, of abnormaal in jouw ogen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Een gevaar ja doorgedraaide personen, abnormale gedachten die kunnen leiden tot abnormale handelingen.
Klopt, zij mogen dat wat mij betreft lekker doen, dat is hun eigen keuze. Maar toen ze hun kind zo'n naam gaven, hielden ze het niet meer bij zichzelf maar betrokken ze hun kinderen er ook in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:32 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Abnormaal in absolute zin, of abnormaal in jouw ogen?
Laat ik het zo zeggen. In NL accepteren we onder invloed van blinde goedgelovigen dermate veel on-Nederlands nationalisme en fascisme, dat ik me echt niet druk kan maken over 2 Amerikanen die middels de namen van hun kinderen laten blijken nazi te zijn. Lekker belangrijk, die paar nazi's op de wereldbevolking maken me de pis niet lauw.
Omdat Mohammed een normale naam is, die veel voorkomt in het dagelijks leven. Adolf Hitler nou niet bepaald. Die twee kan je nou echt niet vergelijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:40 schreef Elfletterig het volgende:
Niet dat ik het smaakvolle namen vind, maar waarom zou je een kind wél Mohammed mogen noemen en niet Adolf? Als je ouders onzet uit de ouderlijke macht moet er meer aan de hand zijn dan alleen een paar smakeloze kindernamen, lijkt me zo....
Ik vind namen als Appel, Vlinder, Mohammed en Prince Michael ook rare namen. Maar dat kan ook gewoon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, zij mogen dat wat mij betreft lekker doen, dat is hun eigen keuze. Maar toen ze hun kind zo'n naam gaven, hielden ze het niet meer bij zichzelf maar betrokken ze hun kinderen er ook in.
Dus hoe vaker het voorkomt, hoe normaler we het dienen te vinden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat Mohammed een normale naam is, die veel voorkomt in het dagelijks leven. Adolf Hitler nou niet bepaald. Die twee kan je nou echt niet vergelijken.
Maar een kind dat Adolf Hitler heet kan vanwege zijn naam wellicht vele malen meer problemen krijgen in de maatschappij dan een Mohammed of Appel...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik vind namen als Appel, Vlinder, Mohammed en Prince Michael ook rare namen. Maar dat kan ook gewoon.
ELKE opvoeding is een stempel en een vorm van manipulatie en hersenspoeling, dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het niet kunnen. De kinderen worden gemanipuleerd en gehersenspoeld door hun ouders met hun extreem rechtse gedachten dus haal die kids daar weg en geef ze een fatsoenlijke opvoeding zodat ze ook een fatsoenlijk mens kunnen worden en dat zit er nu bij voorbaat al niet in. Je zal maar met zo'n naam door het leven moeten dan heb je sowieso al een stempel op je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |