Ik zag het gisteravond voor het eerst. Ik kende alleen de Southpark variant.quote:
Ik heb het dan ook nog nooit gezienquote:
Het is net Singlesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zag het gisteravond voor het eerst. Ik kende alleen de Southpark variant.
Mijn god, wat een dramaprogramma. Een uur lang schelden, tieren, neuken en ruzie maken met ontzettend domme mensen.
Meer dan 1 pagina instellen, lekker handigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
O ja wachrt, pagina 1... waar we met z'n allen op de TT gaan zeiken zodat we sneller bij een volgende pagina zijn
Ik heb maar één pagina...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
O ja wachrt, pagina 1... waar we met z'n allen op de TT gaan zeiken zodat we sneller bij een volgende pagina zijn
Ik heb zelfs geen idee waar het over gaat eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook nog nooit gezien
En die discussie hebben we ook al gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer dan 1 pagina instellen, lekker handig.
het is 2011 hoor.
Gaan we dan nu op iedereen een Jersey shore rolletje plakken?quote:
Jokertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we dan nu op iedereen een Jersey shore rolletje plakken?
Zet er dna wel ff bij "Vergelijkbaar met .... uit Oh Oh Cherso" want anders ben ik lost
Wie ben jij dan? Barbie, Little princess, tijgertje, dinges... uh... slimpie?
Heb je ook parkinson?quote:
Onbegrepen genie zekerquote:
Nee hoor, ik vind Barbie alleen een lelijke kutquote:
nee, ik heb mijn eigen walking dead meeting in Amsterdamquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Gaat er hier iemand toevallig zaterdag naar 't The Walking Dead feest in de Wester Gasfabriek?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik heb mijn eigen walking dead meeting in Amsterdam.
Hmmzz, we zitten vrijwel op CS met de meetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is trouwens een zombie-loop van CS naar Westergas om 20:30.
Damn dat zal koud zijn (en ja ik loop toch mee)
Dit gaat nog steeds over dat oh-oh-geneuzel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind Barbie alleen een lelijke kut
Kaboutertje is te klein, Tygertje dan maar!
Coolquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is trouwens een zombie-loop van CS naar Westergas om 20:30.
Damn dat zal koud zijn (en ja ik loop toch mee)
Zou graag gaan maar helaas dus een meet in utrecht. Maar lijkt me echt een leuk feestquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Gaat er hier iemand toevallig zaterdag naar 't The Walking Dead feest in de Wester Gasfabriek?
[ afbeelding ]
Nou dan zul je genoeg zombies voorbij zien strompelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzz, we zitten vrijwel op CS met de meet.
Helaas niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leek me ook wel leuk. En ik volg de serie (The Walking Dead).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou graag gaan maar helaas dus een meet in utrecht. Maar lijkt me echt een leuk feest
Wij hebben yvonne alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan zul je genoeg zombies voorbij zien strompelen
Ja, ik kon toen ook niet maar die leek me inderdaad nog leukerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja leek me ook wel leuk. En ik volg de serie (The Walking Dead).
Vorig jaar (of alweer 2 jaar geleden?) hadden ze iets soortgelijks maar dan van True Blood.
Baalde dat ik toen niet kon (want vampuieren zijn meer mijn ding dan zombies).
Zeker als ik die foto's zag na afloop op de sitequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik kon toen ook niet maar die leek me inderdaad nog leuker
Dat moet jou wel pijn doen he?quote:
Neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:29 schreef Ripley het volgende:
Vanavond allemaal kijken naar Dit is mijn lijf op rtl4 btw. *spam*
Best welquote:
Wat is het precies?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:29 schreef Ripley het volgende:
Vanavond allemaal kijken naar Dit is mijn lijf op rtl4 btw. *spam*
Komt wel goed, schatjequote:
Serieus, wat is de lol van dat soort programmas?quote:
Ik ken overigens wat mensen die een behoorlijke afwijking hebben en die het veel vervelender vinden dat mensen dingen voor ze gaan invullen en over freakshows gaan praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Als het gewoon vette mensen zijn zoals in Obese vind ik het nog wel interessant. Zijn het mensen met verminkingen door ongelukken en zo dan hoeft het van mij niet zo.
Bij die dikkertjes kan het nog zijn dat ze zichzelf zo dik gemaakt hebben en je nog tips krijgt hoe het te voorkomen en te 'genezen' maar mensen met aangeboren afwijkingen en zo....dat voelt bij mij vaak meer aan als een freakshow/leedvermaak.
Overigens bestempel ik ze zelf niet als freaks heh, maar vaak op tv is het 'spanning en sensatie, komt dat zien, het 10 jarig kind met 3 ogen, 8 neuzen en een duim ter grootte van Canada!'. Daar bedank ik dan voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken overigens wat mensen die een behoorlijke afwijking hebben en die het veel vervelender vinden dat mensen dingen voor ze gaan invullen en over freakshows gaan praten.
Dan nog hebben mensen met een afwijking zelf de keuze gemaakt om op tv te komen. Dus dat betuttelen is dan een beetje typisch. Of je niet meer je volle verstand hebt omdat je een ander uiterlijk hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens bestempel ik ze zelf niet als freaks heh, maar vaak op tv is het 'spanning en sensatie, komt dat zien, het 10 jarig kind met 3 ogen, 8 neuzen en een duim ter grootte van Canada!'. Daar bedank ik dan voor.
De Britse variant houdt een prima midden tussen kermisattractie en educatie. Je zou maar ergens mee zitten en dan kan het schelen als je op televisie ziet dat je niet de enige bent.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog hebben mensen met een afwijking zelf de keuze gemaakt om op tv te komen. Dus dat betuttelen is dan een beetje typisch. Of je niet meer je volle verstand hebt omdat je een ander uiterlijk hebt.
Ik zou alleen zelf nooit op tv willen met zoiets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Britse variant houdt een prima midden tussen kermisattractie en educatie. Je zou maar ergens mee zitten en dan kan het schelen als je op televisie ziet dat je niet de enige bent.
Als mensen dat niet willen doen ze het niet. Simpelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou alleen zelf nooit op tv willen met zoiets.
Ik ben trots op je hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Miss b. ik heb vandaag foundation en poeder en meuk gekochtals ik n keer tijd heb ga ik prutsen
Oh dat kan ik me zeker voorstellenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mensen dat niet willen doen ze het niet. Simpel
De engelse heeft trouwens ook vaak mensen aangezet om meer zelfonderzoek te doen en zo, ook een positief punt, of om bepaalde dingen te laten nakijken.
ik hoop dat alles t overleeft (I've got a temperquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben trots op je hoor!Laat je even weten hoe het ging?
Dan wel zonder hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop dat alles t overleeft (I've got a temper)
en morgen ga ik naar thermae
Ja, nu maar hopen dat de Nederlandse versie hetzelfde balans weet te vinden tussen nieuwsgierigheid en tact. Het moet geen carnaval gaan worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mensen dat niet willen doen ze het niet. Simpel
De engelse heeft trouwens ook vaak mensen aangezet om meer zelfonderzoek te doen en zo, ook een positief punt, of om bepaalde dingen te laten nakijken.
Ach aan de zender te zien zal het wel carnaval wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, nu maar hopen dat de Nederlandse versie hetzelfde balans weet te vinden tussen nieuwsgierigheid en tact. Het moet geen carnaval gaan worden.
Sowieso niet mijn zendersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn simpelweg niet mijn soort programma´s
Ik ben heul saai, ik alleen het journaal en sommige series. Maar die kijk ik online.quote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar het is weer wat anders dan de standaard ziekenhuis programma's waar patient X op de SEH verschijnt met pijn in de borst, of patient Y die gevallen is en hoogstwaarschijnlijk wat gebroken heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach aan de zender te zien zal het wel carnaval worden
Heb ik hier niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thuis wacht Jan de wandelaar op mij
Is het hier geen weer voor.quote:
dat is op tijdquote:
ach.. was dat aan jou om te beslissen?quote:
Deelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. was dat aan jou om te beslissen?
Zeker.. een boel, maar ik heb mn ignorebril opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Begin ik ziek te worden?
Vrijdag hardlopen
Zaterdag op de mountainbike
Zondag 3 uur over het strand lopen/rennen met een hond
Maandag zwemmen
Dinsdag hardlopen
vandaag zwemmen......
Er gaat iets mis!
Whehe, je klinkt echt zo veel vrolijker de laatste tijd... I love it!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. een boel, maar ik heb mn ignorebril op
Dat zouden meer mensen moeten doen
Thnxxxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, je klinkt echt zo veel vrolijker de laatste tijd... I love it!
zwartkijkerquote:
Maandag Halloweenquote:
Kloptquote:
Zaterdag welquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zaterdag welals occupy betoger
Ik neem een stuk zeil meequote:
waar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem een stuk zeil meeen ga daar een kampement op slaan
In een poppodium waar een halloweenparty isquote: