Ik zag het gisteravond voor het eerst. Ik kende alleen de Southpark variant.quote:
Ik heb het dan ook nog nooit gezienquote:
Het is net Singlesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zag het gisteravond voor het eerst. Ik kende alleen de Southpark variant.
Mijn god, wat een dramaprogramma. Een uur lang schelden, tieren, neuken en ruzie maken met ontzettend domme mensen.
Meer dan 1 pagina instellen, lekker handigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
O ja wachrt, pagina 1... waar we met z'n allen op de TT gaan zeiken zodat we sneller bij een volgende pagina zijn
Ik heb maar één pagina...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
O ja wachrt, pagina 1... waar we met z'n allen op de TT gaan zeiken zodat we sneller bij een volgende pagina zijn
Ik heb zelfs geen idee waar het over gaat eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook nog nooit gezien
En die discussie hebben we ook al gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer dan 1 pagina instellen, lekker handig.
het is 2011 hoor.
Gaan we dan nu op iedereen een Jersey shore rolletje plakken?quote:
Jokertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we dan nu op iedereen een Jersey shore rolletje plakken?
Zet er dna wel ff bij "Vergelijkbaar met .... uit Oh Oh Cherso" want anders ben ik lost
Wie ben jij dan? Barbie, Little princess, tijgertje, dinges... uh... slimpie?
Heb je ook parkinson?quote:
Onbegrepen genie zekerquote:
Nee hoor, ik vind Barbie alleen een lelijke kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |