quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dan heb je die bij de fabriek nog niet gedaan.
[..]
Riddles in AA waren ook echt raadsels. in AC zijn het meer behendigheidstests.
Ik vond het ook steeds vervelend wanneer je van de ene kant van de stad naar de andere kant wou dat je steeds om dat verboden gebied heen moet.
Krijg trouwens alleen maar emails van mensen die willen ruilen.
Al 3 voor Rage en 2 voor Dead Island. Volgens mij is Rage niet zoveel bijzonders.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik eindelijk de beyond skin is er niets meer te doen..
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:15 schreef Equites het volgende:
In 5 uur uitgespeeld? Wtf, ik zou zweren dat ik ergens 30 uur had gelezen. Niet halen dus.
quote:het verhaal kan je zo uitspelen, alle sidequests etc daar zit veel tijd in. ik vermaak me prima met het spel. als 3 dagen bezig en nog maar 49% klaar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 03:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Niet goed gelinkt aan vorige deel, verscheen niet automatisch in myAT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand trouwens enig idee of je ook elke henchmen neer kan krijgen in Arkham City? Of staan ze na verloop van tijd weer op?
Wat is er dan met Calender Man op de 31ste ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:34 schreef OMG het volgende:
De eindbaas was ongeveer van het kaliber eindbaas in Deus Ex: Human Revolution; veel te makkelijk. Ik denk dat ik Freeze de "moeilijkste" vond van allemaal.
Over die henchmen, na verloop van tijd zijn er gebieden waar ze minder of helemaal niet meer voorkomen. Ik geloof dat er nu bij mij in de hele Industrial area bijna geen 1 meer te vinden is en bij Amusement Mile ook vrij weinig.
Wat betreft de riddles, ze zijn er zeker nog wel. Die dingen die als "[ ]" in de lijst per gebied staan, daar waar je alle gevonden trophies kunt zien. Overigens kun je het grootste deel van de trophies ook wel als riddles zien in de zin van "Waar is de trophy en hoe kom ik er?"
Gisteravond een paar uur alleen maar riddles opgelost, cameras kapot geschoten, trophies opgepakt en ein-de-lijk kon ik naar hostage #5 toe. Geen idee hoeveel ik er nu nog moet, want ik geloof dat m'n map behoorlijk opgeschoont is, op een paar trophy riddles die ik niet snap / die met niet lukken en de Catwoman trophies na. Zal vanavond eens kijken of ik iets te horen krijg over z'n locatie.
Overigens ook Calendar Man gevonden. Dus 31 oktober moet ik eens naar 'em toe, de rest van z'n data moet ik maar op een kalender zetten..
Dan heeft 'ie een opdracht beschikbaar. Iedere maand is er een specifieke dag (ik geloof dat het bijna allemaal feestdagen zijn) dat je bij een langs kan om een extra "missie" te doen. Of je kunt met de klok van je console goochelen en nu al de achievement halen die je na alle 12 opdrachten krijgt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat is er dan met Calender Man op de 31ste ?
Ik geloof op de dag zelf. Nu zit 'ie namelijk iets over Halloween te mompelen, dus ik gok dat z'n missie van 31 oktober alleen die dag beschikbaar is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Moet het echt op de dag zelf of wordt er gewoon vanaf die dag een nieuwe opdracht gegeven?
Dat is wel zuur..ben je een dagje weg op een feestdag en dan kan je he al niet meer halenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik geloof op de dag zelf. Nu zit 'ie namelijk iets over Halloween te mompelen, dus ik gok dat z'n missie van 31 oktober alleen die dag beschikbaar is.
een jaar later krijg je nog een kansquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel zuur..ben je een dagje weg op een feestdag en dan kan je he al niet meer halen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
een jaar later krijg je nog een kans
Nice, thanks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb gewoon eerst de main story uitgespeeld, ga nu verder met de sidemissions.
Zodra je het verhaal hebt uitgespeeld, kom je gewoon weer terug in Arkham City om alles te completen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best irritant.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Ik heb Nora gevonden.. ik moet terug naar Mr Freeze. Maar heb geen idee hoe ik bij hem moet komen aangezien de deur dichtgevroren is. Iemand een idee?quote:
Aan welke kant ga je het GCPD gebouw uit na die Freeze side mission te hebben gekregen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb Nora gevonden.. ik moet terug naar Mr Freeze. Maar heb geen idee hoe ik bij hem moet komen aangezien de deur dichtgevroren is. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef Under_Score het volgende:
ben nuIk heb niet eens tegen ze gevochten. Wat ben je allemaal aan het doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best irritant.
----
Gevonden haha, zat overal met mijn detective vision te kijken, maar daar vond ik het niet mee... en het stomme is dat ik net die riddler trophy daaronder had gevondenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Aan welke kant ga je het GCPD gebouw uit na die Freeze side mission te hebben gekregen?. Hint: Niet de voordeur.
je moet 1 heli vinden met een code er in, maar alle heli's hebben een soort oh daar is batman visie waardoor ze je super snel zien en het vuur openen. en probeer maar is weg te komen als er 20 in de lucht hangen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tegen ze gevochten. Wat ben je allemaal aan het doen?
Grappig, dat vond ik juist één van de makkelijkste stukken uit het spel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:13 schreef Under_Score het volgende:
net uitgespeeld, nu de overige challenges etc aan het doen.
[..]
je moet 1 heli vinden met een code er in, maar alle heli's hebben een soort oh daar is batman visie waardoor ze je super snel zien en het vuur openen. en probeer maar is weg te komen als er 20 in de lucht hangen.
je moet dan ook op de heli met de code springen zonder gezien te worden, dus ik vanachter de heli besluipen. druk op de grapple knop en tijdens het omhoog vliegen schiet dat zoeklicht ineens 180 graden de andere kant op midden op mn hoofd en bamerdebam ligt batman weer op straat.![]()
uiteindelijk wel gehaald maar het was behoorlijk frustrerend soms.
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
Weer wat verder. Hier lees ik niks meer aangezien er niks in spoilers staat dus misschien al geroepen....
Ik vind hem vergeleken met de eerste echt tegenvallen.
Jammer.
Ik was weer opnieuw begonnen met Asylum. Heerlijk spel. Ook al weet ik alles te vinden enzo. Heb hem zo vaak gespeeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om bij clubjes te horen
Ik ga deze ff uitspelen en dans nel dr uit en in de verkoop.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik was weer opnieuw begonnen met Asylum. Heerlijk spel. Ook al weet ik alles te vinden enzo. Heb hem zo vaak gespeeld.
In 1 lijn moeten staan? Bedoel je die vraagtekens die je alleen in detective mode ziet waarvan je het bovenste deel met het onderste deel bij elkaar moet krijgen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
Oh ja. Helpt ook niet.
Volgens mij heb ik een uitleg gemist![]()
Hoe doe ik die riddler trophies.
Een batarang tegen een lampje gooien of een doos hacken snap ik nog.
Maar er is ook iets dat je in 1 lijn moet staan? Wat in 1 lijn? Of heb ik het echt niet begrepen.
moet je er meer dan 300 hebben boor je de laatste gijzelaars kan vinden dat is gaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:20 schreef OMG het volgende:
388 van de 440 Riddler dingen nu gedaan. Vanavond eens de 400+ halen en kijken of die laatste locatie van de Riddler dan eindelijk eens wordt verteld. Ik heb nog een stuk of wat Catwoman trophies te gaan, dus de 400 moet ik makkelijk halen.
Oh ja! Beide. Ik zit even op mijn werk dus en slecht geheugen door alle drankquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef OMG het volgende:
[..]
In 1 lijn moeten staan? Bedoel je die vraagtekens die je alleen in detective mode ziet waarvan je het bovenste deel met het onderste deel bij elkaar moet krijgen?
In eerste instantie snapte ik die platen met een ronddraaiend vraagteken niet, vooral als het er meerdere waren. Uiteindelijk kwam ik erachter dat je van plaat naar plaat moet zonder op iets anders dan een plaat te staan. Klinkt makkelijk, maar sommige vergen wat denkwerk.
Tot nu toe heb ik 3 Batman riddle trophies waarvan ik niet weet hoe ik ze op moet lossen of het me gewoon niet lukt.
Er tegenaan vliegen. Dan op het juiste moment weer op A drukken en je glide weer verder (en probeer dan je grapple boost te gebruiken om jezelf weer te lanceren en tegen de volgende plaat aan te vliegen, etc.).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je dan op een draaiende plaat ergens aan de muur?![]()
dat vind ik dus ook dan liever totaal geen nitewing maar gewooon meer batman missies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:57 schreef OMG het volgende:
Alleen challenge maps in die DLC? Dan niet, want daar vind ik niks aan. Als het missies waren geweest, dan misschien wel.
beetje wazig dat ze van de derde DLC naar de vijfde springen, maar goed.ze zullen die walkthrough DLC wel hebben meegeteld. Dat van Nightwing was hier al bekend, de rest was voor mij in ieder geval nieuwquote:On October 11, 2011, three additional DLC packs were announced for release following that of the game. The first DLC is the Nightwing pack scheduled for November 1, 2011, containing Batman's ally Nightwing as a playable character for the game's challenge maps, an Animated Series alternative skin for the character,[72] and two additional challenge maps: "Wayne Manor" and "Main Hall".[73] The second pack is set to support the Catwoman story campaign by adding four new story-missions.[74] The third DLC, the Robin pack, is scheduled for November 22, 2011, and contains the Robin pre-order content: the playable character, alternate appearance skins and challenge maps.[72] A fifth DLC, the Skins pack containing all of the alternate Batman pre-order skins is scheduled for release on December 6, 2011.[75]
On October 23, 2011, an official map app was made available to purchase on the App Store that contained maps for all areas of the game, the locations of in-game collectables, and the solutions to the Riddler's riddles.[76]
Die heb ik net achter de rug..was niet zo moeilijk toch? Wel aardig wat gewapende gasten ja, maar vooral op wat meer uitdagende plekken. Vorige keer kon je ze op dat stukje met die bommen na steeds altijd 1 voor 1 vanuit de lucht pakken..nu moet je veel meer over de grond sluipen. Als het gewoon mis gaat snel die rookbom gebruiken en verstoppen..daarna opnieuw stealthenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Irritante missie met die disruptors man
Ik vind het een lekker spel! Heb wel het idee dat er VEEL meer gewapende gasten zijn
Naast dat ze van de 3e DLC naar de 5e springen vind ik het nogal vaag geschreven. Bij de Robin DLC staat dat het om de pre-order content gaat en ook bij de 5e DLC staat dat het om pre-order prul gaat (die skins), maar hoe zit dat dan met die Catwoman DLC? Zijn dat dan 4 nieuwe missies of gaat het om de DLC die al bij m'n game zat? Dat ontgaat mij nu een beetje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat net even op de wiki te kijken voor wat meer info mbt de DLC's:
[..]
beetje wazig dat ze van de derde DLC naar de vijfde springen, maar goed.ze zullen die walkthrough DLC wel hebben meegeteld. Dat van Nightwing was hier al bekend, de rest was voor mij in ieder geval nieuw
Als je die special Robin edition niet hebt kan je via de DLC alsnog die content binnenhalen, zelfde geldt voor de skins. Catwoman zat overal bij en als ik afga op het wiki stukje dan zijn het echt 4 extra missions die er nu nog niet bij zitten..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Naast dat ze van de 3e DLC naar de 5e springen vind ik het nogal vaag geschreven. Bij de Robin DLC staat dat het om de pre-order content gaat en ook bij de 5e DLC staat dat het om pre-order prul gaat (die skins), maar hoe zit dat dan met die Catwoman DLC? Zijn dat dan 4 nieuwe missies of gaat het om de DLC die al bij m'n game zat? Dat ontgaat mij nu een beetje.
Verveel je je ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef OMG het volgende:
...en ik kon eindelijk naar de Riddler om hem te grazen te nemen. De trophy teller stond op 388 van de 440, toen nog wat physical challenges met Batman gehaald en de teller stond op 392/393. Naar een character switch point gegaan en met Catwoman alle trophies die ik nog niet had gehaald in de Industrial Area en Steel Mill gehaald. Toen had ik er 403 en ben weer terug geswitched naar Batman en kreeg meteen van Oracle te horen dat ze wist waar Riddler zat.
Ik geloof dat het iets is van 240 trophies voor de 4e hostage, 320 voor de 5e en 400 voor het laatste deel.
Catwoman is een soort online code zo als ea dat doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef OMG het volgende:
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het dezelfde DLC is als die ik al heb, maar dat je er voor kunt dokken als je de game gehuurd / geleend / 2e hands hebt gekocht. Dat is wat ik begreep van wat artikelen over die verschillende DLC dingen.
Neu, ik vind dat soort "verzamel" activiteiten in games altijd wel leuk om te doen. Net zoals het opblazen van 1000 dingen in The Saboteur.quote:
Haha, bazenprestatiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef OMG het volgende:
...en ik kon eindelijk naar de Riddler om hem te grazen te nemen. De trophy teller stond op 388 van de 440, toen nog wat physical challenges met Batman gehaald en de teller stond op 392/393. Naar een character switch point gegaan en met Catwoman alle trophies die ik nog niet had gehaald in de Industrial Area en Steel Mill gehaald. Toen had ik er 403 en ben weer terug geswitched naar Batman en kreeg meteen van Oracle te horen dat ze wist waar Riddler zat.
Ik geloof dat het iets is van 240 trophies voor de 4e hostage, 320 voor de 5e en 400 voor het laatste deel.
Die heb ik ook allemaal gedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Neu, ik vind dat soort "verzamel" activiteiten in games altijd wel leuk om te doen. Net zoals het opblazen van 1000 dingen in The Saboteur..
Morgen dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik geloof op de dag zelf. Nu zit 'ie namelijk iets over Halloween te mompelen, dus ik gok dat z'n missie van 31 oktober alleen die dag beschikbaar is.
De echte uitdaging in dit spel zit toch vooral in het puzzelen en zoeken..niet in de gevechten. Vraag me af of dat nou nog zo leuk is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je begint opnieuw, alleen je neemt al je upgrades mee en het is allemaal iets moeilijker.
De camera's en Balloons hadden ze in elk geval achterwege mogen laten van mij. Geen toegevoegde waarde.quote:
Ja, maar die zijn vrij eenvoudig toch? Of zijn er riddles waarvoor je echt iedere camera en ballon in de stad moet hebben? Zo ver ben ik nog niet..ik ram ze maar kapot als ik ze tegenkom en dan zie ik welquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
De camera's en Balloons hadden ze in elk geval achterwege mogen laten van mij. Geen toegevoegde waarde.
Voor de 100% knight of iets dergelijks tellen ze mee geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn vrij eenvoudig toch? Of zijn er riddles waarvoor je echt iedere camera en ballon in de stad moet hebben? Zo ver ben ik nog niet..ik ram ze maar kapot als ik ze tegenkom en dan zie ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Holy shitVond ik ook even flink kut idd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Yi-Long op 31-10-2011 01:29:29 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Uitgespeeld
Gaaf einde hoorKut, credits heb ik geskipped want eerste minuten hoorde je geloof ik niets, dus had niets meer verwacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dan maar vanuit het menu terug luisteren, of wellicht vanuit zijn profiel...![]()
Over een mogelijke sequel:quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kut, credits heb ik geskipped want eerste minuten hoorde je geloof ik niets, dus had niets meer verwacht...
Ach, dan maar vanuit het menu terug luisteren, of wellicht vanuit zijn profiel...
Martin Verkerk:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:51 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik was bij de laatste Catwoman episodeIk had daar ok wat last van, maar als je ze allemaal apart uitschakelt met een silent takedown, zodat Two Face er niet achter komt en de anderen niet gealarmeerd worden op je aanwezigheid, dan staat ie er op het laatst wel in zijn eentje alleen voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een irritante missie idd.
De Mil is toch daar bij de Joker in de buurt? Ik was gisteren dat Joker's funhouse of whatever weer ingeweest (met die Harley poppen met speakers erin, waar je haar telkens hoort janken), en idd dan was het soms weer even zoeken. Je kwam volgens mij ook op plekken waar je niet eerder geweest bent. Geen guide nodig gehad trouwens, maar je moest wel goed in de gaten houden waar je vandaan kwam enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:46 schreef Godtje het volgende:
Riddels uit de Mill weten te halen. De tering.
Half uur bezig geweest er weer uit te komen. Ik moest op internet zoeken hoe ik er uit kwam.
Dat vind ik toch kline slordigheden van het spel.
Hetzelfde dat er tijdens het zoeken in sommige gedeeltes serieus veel bad guys blijven staan.
Kan ik niet gewoon even er in en er uit?
Ik ben hem 3x tegengekomen, en zit dus op 60%, maar kom hem nou niet meer tegen. Oh well, komt vanzelf wel weer eens tevoorschijn...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand dat mysterieuse geval al gevonden die je de hele game begluurd?
Ik twee keer volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja. Zit trouwens een missable achievement aan vast, Catch. Ik heb al z'n locaties gevonden voordat ik een boemerang naar 'em kon gooien en mis dus nu die 5G.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yeah, viel me ook al tegen. En die gemaskerde vreemdeling heb ik nu ook uitgespeeld, maar weet niet of ik nu die achievement heb gekregen door die batarang naar zijn kop te smijten. Ik probeerde het, maar hij was al aan het praten tegen me, dus kreeg geen achievement, en geloof niet dat ik hem eerder al gehaald had, dus denk dat ik die dan mis. Oh well, geen groot probleem. Desnoods doe ik het wel eens in een nieuwe game... ik denk sowieso niet dat ik de 100% ooit kan halen met deze game, gezien de moeilijkere challengerooms.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Calendar Man heeft alleen een sullig verhaaltje?
Het is helemaal geen slap vervolg zoals je ook overal in recensies etc hebt kunnen lezen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef Joker89 het volgende:
Ik heb Batman Dark Asylum gespeeld, vond het een toffe game, echt waar. Toch wil ik weten of ik Arkham City moet kopen of dat het een slap vervolg is.
Dat is dus mijn vraag, ik heb het spel niet gezien/gespeeld/, dus ik vraag hoe het is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is helemaal geen slap vervolg zoals je ook overal in recensies etc hebt kunnen lezen.
Recensies zijn overal erg positief en bijna alle reacties in dit topic ook, dus wat wil je nog meer horen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat is dus mijn vraag, ik heb het spel niet gezien/gespeeld/, dus ik vraag hoe het is.
Ik zeg er verder niets over qua beoordeling.
Veel recensies worden afgekocht en daardoor heb ik veel spellen gekocht die de beste hadden moeten zijn maar het niet altijd waren. Dus ik ga nu even op jullie ervaring af.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Recensies zijn overal erg positief en bijna alle reacties in dit topic ook, dus wat wil je nog meer horen dan?
Naja ik ben erg enthousiast, maar ik weet niet of ik iemand ben om op af te gaan. Ben zoals ik hierboven al aangaf geen doorgewinterde gamer en sowieso een echte Batmanliefhebber. Dit spel is in mijn ogen zeker net zo goed als Asylum..wel wat chaotischer en groter, maar als je daar eenmaal aan gewend bent gewoon erg tof. Veel herkenningspunten voor de fans, een goed verhaal, mooie sfeer..niks mis mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Veel recensies worden afgekocht en daardoor heb ik veel spellen gekocht die de beste hadden moeten zijn maar het niet altijd waren. Dus ik ga nu even op jullie ervaring af.
Hangt natuurlijk ook beetje van de recensent af. Gamecritics hebben 'm helaas nog niet gerecenseerd, maar die zijn vaak ook wat trager. (Daar kopen de reviewers de games ipv andersomquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Veel recensies worden afgekocht en daardoor heb ik veel spellen gekocht die de beste hadden moeten zijn maar het niet altijd waren. Dus ik ga nu even op jullie ervaring af.
niet allemaal, meer wel een heleboel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Die 100% boeit me vrij weinig, ben sowieso geen doorgewinterde gamer..speel alleen FIFA en nu dan 2 keer Batman. En af en toe wat Topspin of Tiger Woods.
Wil binnenkort nog wel die Ghostbusters game halen..lijkt me ook wel geinig (en nostalgisch).
Nu ik het hoofdverhaal heb uitgespeeld wil ik alleen die side stories nog afmaken, maar ik heb toch niet alle riddles nodig om Riddler te pakken hoop ik?
Hmn dat gaat nog lastig worden danquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
niet allemaal, meer wel een heleboel.
moet nog iets van 6 trophy's. en en paar andere dingetjes, maar ik heb toch ruim 350 van de 400 dingen gevonden/gedaan.
Dat hij in een batcave (ik weet niet of hij in AC er ook in zit. In AA wel) zich om gaat kleden ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Even stomme vraag, maar in het spel gaat de kleding van Batman een beetje scheuren (die van Catwoman ook). Kun je ergens weer een complete versie te pakke krijgen, ziet er toch iets meer macho uit
Kan helaas niet. Vind ik ook kut. Gelukkig dat de extra kostuums (als je die hebt) niet scheuren enzo...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Even stomme vraag, maar in het spel gaat de kleding van Batman een beetje scheuren (die van Catwoman ook). Kun je ergens weer een complete versie te pakke krijgen, ziet er toch iets meer macho uit
Ik vind het gescheurde juist meer macho.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Echter superhelden scheuren geen kledingquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het gescheurde juist meer macho.
ZO heeft hij nog iets beleefd.
Die van mij deed het zonder problemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef bigbass het volgende:
Ik heb het vorige topic niet doorgelezen, maar kan iemand me vertellen hoe het nou met die catwoman dlc codes zit, aangezien daar wat problemen mee waren (missende en niet werkende codes) ik heb zelf nog niet geprobeerd om hem te activeren, maar had er wel 2 in mijn verpakking zitten. Is dat mazzel voor mij en kan ik er 1 verkopen/meegeven als ik de game ooit zat wordt of zijn die nutteloos en hebben ze het anders opgelost?
Al?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef CoExist het volgende:
Vandaag Batman Arkham City 2e hands gekocht voor E30,- Er zitten 2 ongebruikte DLC codes bij, voor Catwoman en Robin. Kan ik deze al activeren cq. downloaden!?
Robin kun je al activeren en dan heb je hem gewoon eerder. Wel mazzel heb je als ze nog niet gebruikt zijn terwijl je de game 2de hands hebt gekocht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al?
Hij vraagt er toch ook gewoon om als je opstart?
Net thuis van m'n werk! Batman installatie completed en de Catwoman DLC code geredeemed! Goede deal dus!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Robin kun je al activeren en dan heb je hem gewoon eerder. Wel mazzel heb je als ze nog niet gebruikt zijn terwijl je de game 2de hands hebt gekocht.
Ik vind het ook erg onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond weer even gespeeld, ben pas op 15% van de main storyline en merk dat ik verder ook niet echt goed weet wat ik allemaal nog meer kan/moet doen.
Zoveel keuzes... Een telefoon die over gaat, riddler-vraagtekens, SOS calls, AR challenges....
Maar goed, het is en blijft een heel tof spel!
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Donderkonijn het volgende:
weet iemand eigenlijk of Harley quinn nog inde game zit na het einde? Die Quinn statues doen het nog, en je kan haar horen maar waar de fuck zit ze.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over een mogelijke sequel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Wegens tijdgebrek zit er bij mij de vaart niet erg in
Nu bij Solomon Grundy. Fokking moeilijk?moet ik de generatoren in de grond opblazen ofzo?? Dit is echt een "typische" boss fight. Doet me beetje denken aan Metal Gear Solid. Maw ik vind het supervet.
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al wel een gaaf spel maar toch wel een stukkie minder dan z'n voorganger. Zit nu op 60% ongeveer en zal nog een paar riddles willen halen voor the Riddler maar daarna gaat ie de kast in voor Skyrim.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]Dta had ik al gevonden, maar je kan r dus nog wel horen huilen als je die statues gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ruimte zoeken. U bocht en slow down idd.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu bij het Museum om Freeze en de 9 hostages te redden van Penguin, ik heb net een groep inmates en zo'n reus verslagen. Het is de bedoeling dat ik een switch moet raken met mijn remote controlled batarang over zo'n 10 meter hoge barbed wire. Maar ik ben nu al 30 minuten bezig en het lukt me gewoon niet. Zelfs niet als ik tegelijktijd L1 inhoud (slow-down). Dit ding gaat gewoon nog steeds te snel en mijn coördinatie/oriëntatie is naar de klote omdat ik de batarang 180 graden moet draaien.
Iemand die mij tips kan geven?
Uhmmm ja gewoon doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu Underground en ik moet een Line Launcher gebruiken om van A naar B te komen, het probleem is dat ik halverwege mijn koers naar links moet, maar het lukt me maar niet om van koers te wisselen.
Iemand tips?
Keihard d'r in rennenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, ook daar ben ik voorbij. Nu moet ik ineens 20 man die gewapend zijn, uitschakelen?
Dat lukte mij zelfs zonder de slowmo.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu bij het Museum om Freeze en de 9 hostages te redden van Penguin, ik heb net een groep inmates en zo'n reus verslagen. Het is de bedoeling dat ik een switch moet raken met mijn remote controlled batarang over zo'n 10 meter hoge barbed wire. Maar ik ben nu al 30 minuten bezig en het lukt me gewoon niet. Zelfs niet als ik tegelijktijd L1 inhoud (slow-down). Dit ding gaat gewoon nog steeds te snel en mijn coördinatie/oriëntatie is naar de klote omdat ik de batarang 180 graden moet draaien.
Iemand die mij tips kan geven?
gewoon een beetje stoppen en gliden en zodra je naar die ijsbergdingen kan je gravel gebruiken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige persoon die moeite heeft met de Demon Trials van Ra's Al Ghul?
Ik had pas na een tijdje door dat er een vlot lag, probeerde 1 van de cops eerst op een andere manier te bevrijden maar dat ging dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:22 schreef Tim86 het volgende:
@hierboven: Hoe kan je doodgaan bij die haai trouwens?
Wat vond jij de moeilijkste dan? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:28 schreef Under_Score het volgende:
die in de steel mill is best lastig ja, eerst dat luikje openen van die oven, dan op die brug gaan staan waardoor je binnenkwam, je remote gooien en door die stroom ark vliegen, ubocht maken en dan langs batman die kamer met die oven in vliegen.
langzaam die bocht naar de oven maken en zorgen dat hij horizontaal mooi gelijk licht met de rest van de route, dan zo langzaam mogelijk die oven in en een 90 graden bocht naar rechts maken en die switch zien te raken. lastig, maar zeker niet de moeilijkste.
Oh die 3 heb ik al wel binnen..die met die sluitende deuren ging me erg goed af eigenlijk..ik moest alleen even doorhebben dat ik rechts moest beginnen en de laatste met een quickfire batarang moest doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:17 schreef Under_Score het volgende:
ik vond die in de industriele zone wel lastig, die met die sluitende deuren waar je snel 2 remote batarangs moet gooien, en dan nog gauw een gewone, timing is lastig in die. en die ene waar je je remote door een zeer nauwe ventilatieschacht moet geleiden, meteen een u bocht moet maken, en dan door nóg een schacht moet. en die in de collapsed streets, waar je een ijsschotsje moet gooien in het water, dan met je grappel gun de bovenste rand moet pakken en met je speed move door wat plankjes moet knallen. duurde even voordat ik doorhad dat je met je zoom makkelijker de bovenste rand kon selecteren IPV de onderste.
die 3 schieten me zo even snel te binnen.
haha ja klopt..of die 3 pads die je om beurten moest activeren in de haven..dat je steeds moest gliden, landen in die kooi, dan weer de lucht in de volgende...ik ben zo vaak op de rand van die kooi terecht gekomenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:26 schreef Under_Score het volgende:
ja die bij zsasz was ook kut inderdaad, maar meer omdat er zoveel dingen in de weg zaten daar.
die dingen waar je vanaf een bepaalde hoogte op moest springen was ook kloten soms. helemaal als je net een paar cm te ver doorschiet.
ja die frustreerde ook enorm. uiteindelijk toch gehaald. dat probleem met die railing heb ik nu bij de laatste AR missie, batman pakt steeds de railing vast als ik over dat hek in de bowery probeer te gliden. kloten is die.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja klopt..of die 3 pads die je om beurten moest activeren in de haven..dat je steeds moest gliden, landen in die kooi, dan weer de lucht in de volgende...ik ben zo vaak op de rand van die kooi terecht gekomen
Moet idd de Riddler zelf nog. Heb wel alle hostages bevrijd. Ik vond de sidequests wel erg tof! Deadshot, Zasz, etc.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:49 schreef Tim86 het volgende:
80 nog? Dan heb je riddler nog niet gehaald toch? Ik moest er 400 hebben van de 440, inclusief catwoman.
Not a chance, in mijn geval. Deze bazengame blijft in mijn collectie jwzquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef sjeppert het volgende:
iemand die het spel voor de PS3 al weg doet?
Mjah, is ook niet echt een stad meer natuurlijk, maar een al jaren vervallen en verlaten stad die nu puur en alleen gebruikt wordt om alle gevangenen in te dumpen...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef Under_Score het volgende:
in arkham city voelde het heen en weer gaan over de stad minder langdradig dan in arkham asylum. je kan sneller van A naar B. ik vond het eiland wel leuker om te zien, de stad is my net iets té vervallen. vooral in de amusement mile.
Gewoon dat eerste stukje met Catwoman en Two-Face al. En Pinguin natuurlijk. Voelde echt geniaalquote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Mooi, veel plezier nog, maar dat gaat helemaal goedkomen. Zoveel toffe verwijzingen ook in Gotham zelf..die moet jij als fan al helemaal kunnen waarderen
De meesten zullen wel met haar gespeeld hebben, aangezien velen hier de game nieuw hebben gekocht en Catwoman dan gewoon inbegrepen zit in de game via de Online Pass...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Komakie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens met Catwoman gespeeld? Ze speelt wel lekker vind ik. Geeft wel een toevoeging aan het spel wat actie betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sfeer in deze game is echt helemaal super. Lekker grimmig
Ik vind het ook een moeilijkere game dan Uncharted. Genieten!lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem inmiddels uit. Ben nu nog wat side missions aan het doen om daarna opnieuw te beginnen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef Komakie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem inmiddels uit. Ben nu nog wat side missions aan het doen om daarna opnieuw te beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]Toch nog maar een keer spelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BtwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer spelen dan
BtwIk verwacht nog wel een twist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht nog wel een deel 3
Na de aftiteling moet ik met Catwoman ineens nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even op de plank staan en over een tijdje weer eens spelen
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee waar de steelbook (Xbox 360, Joker/Batman) nog is te krijgen?
quote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer spelen dan
BtwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: excuus excuus!!!![]()
![]()
[ Bericht 71% gewijzigd door Yi-Long op 18-01-2012 22:43:39 ]
Ik had het even geprobeerd. Je gaat wel sneller dood ja. Dat stukje in het begin ging al lastig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier die de game + mode gespeeld hebben? Begon weer te kriebelen hier, maar die mode is wel zwaar zeg..je bent in no time dood voor mijn gevoel..
Veel minder nodigquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
In de uitverkoop eindelijk gehaald en begint alweer goed! Precies zoals ik me deel 1 herinnerde dus ga hier weer veel plezier aan beleven!
Ligt het aan mij of ga je de detective mode weer erg veel gebruiken..?
Via game +?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Komakie het volgende:
Ik ben toevallig net weer met de story mode opnieuw begonnen
Nee dat had ook nog gekund. Maakt op zich niet zo heel veel uit denk ik.quote:
Game + is veel moeilijker haha, ik kom er echt niet doorheenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee dat had ook nog gekund. Maakt op zich niet zo heel veel uit denk ik.
Ja ok dat is wel zo, maar ik speel voor het verhaal. Niet voor de moeilijkheidsgraad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Game + is veel moeilijker haha, ik kom er echt niet doorheen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit alle Riddler trophies gehaald heb. Ik vond het te veelquote:Op zondag 13 mei 2012 03:24 schreef Tim86 het volgende:
Voordeel bij game + is dat je niet weer al die riddler trophies moet halen om de Riddler verhaallijn af te maken.
Hoe snel? Is het het kopen waard?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
En uitgespeeld. Zo'n DLC jaag je er toch wel snel doorheen als je er eenmaal in zit, maar hij was erg tof
Robin is natuurlijk ook de "leerling" van Batman.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt een trage speler en was er zeker binnen 4 uur klaar mee. Ben wel echt Batman fan dus sowieso de moeite waard voor mij. Wel vrij diverse gameplay ook. Paar mass fights, veel stealth, stuk met een timer..van alles wat. Robin heeft ook wel wat leuke gadgets, al speelt hij verder hetzelfde als Batman.. itt Catwoman.
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Kom net dit filmpje tegen met all Easter Eggs (niet kijken dus als je het spel nog niet hebt uitgespeeld..spoilers enzo)
Goed filmpje..erg overzichtelijk en compleet. Vond deze zelf erg tof:MeesterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een topgame toch
Die sfeer
lekker faxen heel de dag echt genot
ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
Die grote hoofden cheat vind ik echt extreem stom
Oh en ik ben toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door wolfrolf op 22-06-2012 00:07:58 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Jammer! Ik heb die Catwoman DLC en Robin DLC ook. Maar ook die van Robin heeft alleen challenge maps.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Alleen Challenge Maps ja..helaas.
Nu het topic toch een kick gekregen heeft..Iemand nog tips voor een spel met een vergelijkbare gameplay als deze Batman games? Ik las dat de nieuwe Spiderman game wel redelijk op Arkham City leek, dus die ga ik wel halen denk ik. Hou niet echt van shooters of pure hack & slash ofzo, maar vond dit, zelfs buiten het thema om, echt geweldig.
Heb je Assassin's Creed 2 GOTY al eens gespeeld!? Qua gameplay komt dat aardig in de buurt. Ook erg goedkoop tegenwoordig, en een van de beste games deze generatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Nu het topic toch een kick gekregen heeft..Iemand nog tips voor een spel met een vergelijkbare gameplay als deze Batman games? Ik las dat de nieuwe Spiderman game wel redelijk op Arkham City leek, dus die ga ik wel halen denk ik. Hou niet echt van shooters of pure hack & slash ofzo, maar vond dit, zelfs buiten het thema om, echt geweldig.
Geweldige game, mooie setting, goede voice-acting, en de GOTY-editie heeft alle DLC, en is vaak al voor minder dan 15 euro te koop, als je bijvoorbeeld even bij budgetgaming.nl kijkt...quote:
Infamous (1 en 2) zou je ook kunnen overwegen als je een ps3 hebt, komt wel enigszins in de buurt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Het heeft best een redelijk (wel heel erg herkenbaar) verhaal en het op zo veel mogelijk manieren vijanden verslaan heb je daar ook nadrukkelijk, maar ik vind het wel lachen. Vooral ook het spelen met de force vond ik coolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de tips, binnenkort eens wat halen. Star Wars vind ik ook wel tof
http://www.ign.com/articl(...)am-origins-announcedquote:Batman: Arkham Origins Announced and Dated
Warner Bros. has announced the next title in the Batman: Arkham franchise will be Batman: Arkham Origins, currently in development for the PC, PlayStation 3, Xbox 360 and Wii U.
It's currently slated for release on October 25 this year, but there's no mention of the game appearing on next-gen consoles.
The game, which is the subject of Game Informer's latest cover, will not be developed by Rocksteady Studios this time around, instead being worked on in-house at Warner Bros. Games Montreal.
The new development team will be using many of the assets that Rocksteady has used in the past, including its customised Unreal engine so as to try and avoid any discrepancies in the aesthetic of the franchise. Eric Holmes, lead designer of games including The Incredible Hulk: Ultimate Destruction and Prototype, is heading up the project.
The game will apparently take place long before both of the existing Arkham titles, when a young and inexperienced Batman will encounter many familiar villains for the first time. As can be seen in the Game Informer imagery, the assassin Deathstroke will be one such foe, making his core Arkham game debut.
Alongside the console game though, Warner Bros. has also announced a handheld title, Batman: Arkham Origins Blackgate. The game, which will be released on PS Vita and 3DS again on October 25, is set after the events of Arkham Origins and is being developed by Armature Studio, the company that was founded by several of the brains behind the Metroid Prime trilogy. With this in mind, it's not too surprising to find it described as a "2.5-D Metroid-style exploration action game".
What do you reckon? Are you excited about the idea of a Batman origins title, or does the fact Rocksteady isn't involved worry you? Let us know your thoughts in the comments.
En nog wat foto'tjesquote:Batman: Arkham Origins Will Have Multiplayer, Sources Say
The newest Batman game will have a multiplayer mode, we've heard from two independent sources.
Batman: Arkham Origins, a prequel announced earlier this month, will be the third game in the Arkham series, and the first to have any sort of multiplayer, according to our sources. We've also heard details about at least one multiplayer mode from a tipster, although we haven't been able to confirm them.
In early March, before Origins rumors started swirling, we heard from a tipster who claimed to have details about the Dark Knight's newest game. The game would be called "Batman Origins," he claimed, and the box cover would have a snowy, Christmas-themed background. We couldn't verify any of the information he gave us, so we sat on it.
Then, a couple of weeks ago, Game Informer revealed their cover for the April issue of their magazine. It's Batman: Arkham Origins, and the cover is indeed full of snow. The game is set during Christmas Eve.
Our tipster had also shared some details about multiplayer in Arkham Origins, so we reached out to a number of industry sources for confirmation. Although we were unable to corroborate the specifics, we did confirm with a second source that the game will indeed have multiplayer. (Warner Bros. declined to comment for this story.)
As for the details, according to our tipster: during at least one section of multiplayer, you play as a member of Joker or Bane's gang while trying to take down Batman and Robin. The villains involved—who may be playable and customizable—include Killer Croc, Deadshot, Firefly, Black Mask, Deathstroke, and "some kind of Electroman character," our tipster said. (Maybe Electrocutioner?)
That's all unconfirmed, but we feel comfortable sharing it, since our tipster was spot-on about the name and cover. This could be one multiplayer mode, or it could be the only one. We don't know. We'll find out more this fall.
Warner Bros. has shown interest in Batman-themed multiplayer before: Gotham City Impostors, a downloadable game that came out last year for PC and consoles, was a multiplayer shooter where players dressed up as fake Batmans and Jokers to duel online. This is the first Arkham game developed by a new studio: WB Montreal will develop Origins, taking the bat-mantle from the London-based Rocksteady Studios.
Batman: Arkham Origins is out October 25 for PS3, Xbox 360, Wii U, and PC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jongens, zet jullie glazen met cola maar aan de kant, want jullie mogen me uitlachen.
Ik ben zeer hard in die crash grap in deel 1 getrapt. Zo erg dat ik de game heb teruggebracht naar de winkel.![]()
Ik weet 't.quote:
Vaag jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm. Was er iets mis met de quote van degene die beweerde een brilletje te hebben?
Ik wil graag alsnog even toevoegen dat dat Anaglyph 3D met een roze groen bril niet werkte bij mij. Ik zag dubbele beeldenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |