abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 00:30:55 #101
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103817088
ik vond het einde het wel waard :)
pi_103817428
Zal ff kijken of ik ee genoeg kan oplossen..snap vaak geen reet van die dingen, maar heb wel veel gemarked
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103820906
Zo

Gisteren alle riddle hostages gedaan
Mystery man en de rest van de riddles
Ik moet er alleen nog twee in park row die ik heb gemist en de riddler zelf.
pi_103825873
Even stomme vraag, maar in het spel gaat de kleding van Batman een beetje scheuren (die van Catwoman ook). Kun je ergens weer een complete versie te pakke krijgen, ziet er toch iets meer macho uit ;)
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:51:36 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_103827434
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Even stomme vraag, maar in het spel gaat de kleding van Batman een beetje scheuren (die van Catwoman ook). Kun je ergens weer een complete versie te pakke krijgen, ziet er toch iets meer macho uit ;)
Dat hij in een batcave (ik weet niet of hij in AC er ook in zit. In AA wel) zich om gaat kleden ofzo? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:03:17 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103827829
quote:
Kan helaas niet. Vind ik ook kut. Gelukkig dat de extra kostuums (als je die hebt) niet scheuren enzo...
pi_103827921
quote:
Ik vind het gescheurde juist meer macho.
ZO heeft hij nog iets beleefd.
pi_103831155
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind het gescheurde juist meer macho.
ZO heeft hij nog iets beleefd.
Echter superhelden scheuren geen kleding ;)

Ik heb alleen de normale Batman Skin en Cat Woman skin, kan dus niet van Skin wisselen.

Achja dan maar met gescheurde kleding.
pi_103834871
Ik heb het vorige topic niet doorgelezen, maar kan iemand me vertellen hoe het nou met die catwoman dlc codes zit, aangezien daar wat problemen mee waren (missende en niet werkende codes) ik heb zelf nog niet geprobeerd om hem te activeren, maar had er wel 2 in mijn verpakking zitten. Is dat mazzel voor mij en kan ik er 1 verkopen/meegeven als ik de game ooit zat wordt of zijn die nutteloos en hebben ze het anders opgelost?
pi_103836332
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef bigbass het volgende:
Ik heb het vorige topic niet doorgelezen, maar kan iemand me vertellen hoe het nou met die catwoman dlc codes zit, aangezien daar wat problemen mee waren (missende en niet werkende codes) ik heb zelf nog niet geprobeerd om hem te activeren, maar had er wel 2 in mijn verpakking zitten. Is dat mazzel voor mij en kan ik er 1 verkopen/meegeven als ik de game ooit zat wordt of zijn die nutteloos en hebben ze het anders opgelost?
Die van mij deed het zonder problemen.
Kreeg later per post nog eens apart een code voor een Batman animaties skin.
pi_103842093
Vandaag Batman Arkham City 2e hands gekocht voor E30,- Er zitten 2 ongebruikte DLC codes bij, voor Catwoman en Robin. Kan ik deze al activeren cq. downloaden!?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_103842737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef CoExist het volgende:
Vandaag Batman Arkham City 2e hands gekocht voor E30,- Er zitten 2 ongebruikte DLC codes bij, voor Catwoman en Robin. Kan ik deze al activeren cq. downloaden!?
Al?
Hij vraagt er toch ook gewoon om als je opstart?
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:57:42 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103844795
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:20 schreef Godtje het volgende:

[..]

Al?
Hij vraagt er toch ook gewoon om als je opstart?
Robin kun je al activeren en dan heb je hem gewoon eerder. Wel mazzel heb je als ze nog niet gebruikt zijn terwijl je de game 2de hands hebt gekocht.
pi_103858300
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Robin kun je al activeren en dan heb je hem gewoon eerder. Wel mazzel heb je als ze nog niet gebruikt zijn terwijl je de game 2de hands hebt gekocht.
Net thuis van m'n werk! Batman installatie completed en de Catwoman DLC code geredeemed! Goede deal dus! :)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 2 november 2011 @ 02:25:41 #115
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103862845
moet nog 2 trophies in de stad, de ene met 6 vraagtekens en hekken er om heen en ergens nog 1 in het industriele gebied.

geen idee hoe ik die met die hekken moet doen. denk iets met de explosieven, wat batarangs en dan nog iets ofzo -O-

[edit] net even op youtube gekeken. man wat zat ik weer veel te moeilijk te denken :')

[ Bericht 21% gewijzigd door Under_Score op 02-11-2011 02:43:34 ]
pi_103864595
Gisteravond weer even gespeeld, ben pas op 15% van de main storyline en merk dat ik verder ook niet echt goed weet wat ik allemaal nog meer kan/moet doen.

Zoveel keuzes... Een telefoon die over gaat, riddler-vraagtekens, SOS calls, AR challenges....

Maar goed, het is en blijft een heel tof spel!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_103864660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond weer even gespeeld, ben pas op 15% van de main storyline en merk dat ik verder ook niet echt goed weet wat ik allemaal nog meer kan/moet doen.

Zoveel keuzes... Een telefoon die over gaat, riddler-vraagtekens, SOS calls, AR challenges....

Maar goed, het is en blijft een heel tof spel!
Ik vind het ook erg onoverzichtelijk.
Het laatste ook gedeeltelijk mee eens. ;( AA was beter :P

Ik ben bijna klaar met alle riddles. De fysieke nog een paar kijken of die lukken.
pi_103890600
Ik ben met de riddles in de Industrial District bezig. Daar heb je ergens een riddle waarmee je met de shockwave de riddle moet activeren. Nu gaan alle pijltjes bij mij wel omhoog, maar wordt het puntje van de vraagteken niet groen.... iemand een idee wat ik fout doe?
pi_103891750
weet iemand eigenlijk of Harley quinn nog inde game zit na het einde? Die Quinn statues doen het nog, en je kan haar horen maar waar de fuck zit ze.
pi_103901075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Donderkonijn het volgende:
weet iemand eigenlijk of Harley quinn nog inde game zit na het einde? Die Quinn statues doen het nog, en je kan haar horen maar waar de fuck zit ze.
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 02:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Over een mogelijke sequel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103903080
Wegens tijdgebrek zit er bij mij de vaart niet erg in :')

Nu bij Solomon Grundy. Fokking moeilijk? :( moet ik de generatoren in de grond opblazen ofzo?? Dit is echt een "typische" boss fight. Doet me beetje denken aan Metal Gear Solid. Maw ik vind het supervet.
6 7
pi_103903263
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Wegens tijdgebrek zit er bij mij de vaart niet erg in :')

Nu bij Solomon Grundy. Fokking moeilijk? :( moet ik de generatoren in de grond opblazen ofzo?? Dit is echt een "typische" boss fight. Doet me beetje denken aan Metal Gear Solid. Maw ik vind het supervet.
SPOILER
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_103905852
Die sidemissions stellen wel aardig teleur moet ik zeggen.

SPOILER
Al met al wel een gaaf spel maar toch wel een stukkie minder dan z'n voorganger. Zit nu op 60% ongeveer en zal nog een paar riddles willen halen voor the Riddler maar daarna gaat ie de kast in voor Skyrim :).
pi_103921295
Ik zit nu bij het Museum om Freeze en de 9 hostages te redden van Penguin, ik heb net een groep inmates en zo'n reus verslagen. Het is de bedoeling dat ik een switch moet raken met mijn remote controlled batarang over zo'n 10 meter hoge barbed wire. Maar ik ben nu al 30 minuten bezig en het lukt me gewoon niet. Zelfs niet als ik tegelijktijd L1 inhoud (slow-down). Dit ding gaat gewoon nog steeds te snel en mijn coördinatie/oriëntatie is naar de klote omdat ik de batarang 180 graden moet draaien.

Iemand die mij tips kan geven?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_103929673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Dta had ik al gevonden, maar je kan r dus nog wel horen huilen als je die statues gebruikt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')