Dat hij in een batcave (ik weet niet of hij in AC er ook in zit. In AA wel) zich om gaat kleden ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Even stomme vraag, maar in het spel gaat de kleding van Batman een beetje scheuren (die van Catwoman ook). Kun je ergens weer een complete versie te pakke krijgen, ziet er toch iets meer macho uit
Kan helaas niet. Vind ik ook kut. Gelukkig dat de extra kostuums (als je die hebt) niet scheuren enzo...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Even stomme vraag, maar in het spel gaat de kleding van Batman een beetje scheuren (die van Catwoman ook). Kun je ergens weer een complete versie te pakke krijgen, ziet er toch iets meer macho uit
Ik vind het gescheurde juist meer macho.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Echter superhelden scheuren geen kledingquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het gescheurde juist meer macho.
ZO heeft hij nog iets beleefd.
Die van mij deed het zonder problemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef bigbass het volgende:
Ik heb het vorige topic niet doorgelezen, maar kan iemand me vertellen hoe het nou met die catwoman dlc codes zit, aangezien daar wat problemen mee waren (missende en niet werkende codes) ik heb zelf nog niet geprobeerd om hem te activeren, maar had er wel 2 in mijn verpakking zitten. Is dat mazzel voor mij en kan ik er 1 verkopen/meegeven als ik de game ooit zat wordt of zijn die nutteloos en hebben ze het anders opgelost?
Al?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef CoExist het volgende:
Vandaag Batman Arkham City 2e hands gekocht voor E30,- Er zitten 2 ongebruikte DLC codes bij, voor Catwoman en Robin. Kan ik deze al activeren cq. downloaden!?
Robin kun je al activeren en dan heb je hem gewoon eerder. Wel mazzel heb je als ze nog niet gebruikt zijn terwijl je de game 2de hands hebt gekocht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al?
Hij vraagt er toch ook gewoon om als je opstart?
Net thuis van m'n werk! Batman installatie completed en de Catwoman DLC code geredeemed! Goede deal dus!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Robin kun je al activeren en dan heb je hem gewoon eerder. Wel mazzel heb je als ze nog niet gebruikt zijn terwijl je de game 2de hands hebt gekocht.
Ik vind het ook erg onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond weer even gespeeld, ben pas op 15% van de main storyline en merk dat ik verder ook niet echt goed weet wat ik allemaal nog meer kan/moet doen.
Zoveel keuzes... Een telefoon die over gaat, riddler-vraagtekens, SOS calls, AR challenges....
Maar goed, het is en blijft een heel tof spel!
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Donderkonijn het volgende:
weet iemand eigenlijk of Harley quinn nog inde game zit na het einde? Die Quinn statues doen het nog, en je kan haar horen maar waar de fuck zit ze.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over een mogelijke sequel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Wegens tijdgebrek zit er bij mij de vaart niet erg in
Nu bij Solomon Grundy. Fokking moeilijk?moet ik de generatoren in de grond opblazen ofzo?? Dit is echt een "typische" boss fight. Doet me beetje denken aan Metal Gear Solid. Maw ik vind het supervet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al wel een gaaf spel maar toch wel een stukkie minder dan z'n voorganger. Zit nu op 60% ongeveer en zal nog een paar riddles willen halen voor the Riddler maar daarna gaat ie de kast in voor Skyrim.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]Dta had ik al gevonden, maar je kan r dus nog wel horen huilen als je die statues gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |