Verveel je je ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef OMG het volgende:
...en ik kon eindelijk naar de Riddler om hem te grazen te nemen. De trophy teller stond op 388 van de 440, toen nog wat physical challenges met Batman gehaald en de teller stond op 392/393. Naar een character switch point gegaan en met Catwoman alle trophies die ik nog niet had gehaald in de Industrial Area en Steel Mill gehaald. Toen had ik er 403 en ben weer terug geswitched naar Batman en kreeg meteen van Oracle te horen dat ze wist waar Riddler zat.
Ik geloof dat het iets is van 240 trophies voor de 4e hostage, 320 voor de 5e en 400 voor het laatste deel.
Catwoman is een soort online code zo als ea dat doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef OMG het volgende:
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het dezelfde DLC is als die ik al heb, maar dat je er voor kunt dokken als je de game gehuurd / geleend / 2e hands hebt gekocht. Dat is wat ik begreep van wat artikelen over die verschillende DLC dingen.
Neu, ik vind dat soort "verzamel" activiteiten in games altijd wel leuk om te doen. Net zoals het opblazen van 1000 dingen in The Saboteur.quote:
Haha, bazenprestatiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef OMG het volgende:
...en ik kon eindelijk naar de Riddler om hem te grazen te nemen. De trophy teller stond op 388 van de 440, toen nog wat physical challenges met Batman gehaald en de teller stond op 392/393. Naar een character switch point gegaan en met Catwoman alle trophies die ik nog niet had gehaald in de Industrial Area en Steel Mill gehaald. Toen had ik er 403 en ben weer terug geswitched naar Batman en kreeg meteen van Oracle te horen dat ze wist waar Riddler zat.
Ik geloof dat het iets is van 240 trophies voor de 4e hostage, 320 voor de 5e en 400 voor het laatste deel.
Die heb ik ook allemaal gedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Neu, ik vind dat soort "verzamel" activiteiten in games altijd wel leuk om te doen. Net zoals het opblazen van 1000 dingen in The Saboteur..
Morgen dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik geloof op de dag zelf. Nu zit 'ie namelijk iets over Halloween te mompelen, dus ik gok dat z'n missie van 31 oktober alleen die dag beschikbaar is.
De echte uitdaging in dit spel zit toch vooral in het puzzelen en zoeken..niet in de gevechten. Vraag me af of dat nou nog zo leuk is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je begint opnieuw, alleen je neemt al je upgrades mee en het is allemaal iets moeilijker.
De camera's en Balloons hadden ze in elk geval achterwege mogen laten van mij. Geen toegevoegde waarde.quote:
Ja, maar die zijn vrij eenvoudig toch? Of zijn er riddles waarvoor je echt iedere camera en ballon in de stad moet hebben? Zo ver ben ik nog niet..ik ram ze maar kapot als ik ze tegenkom en dan zie ik welquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
De camera's en Balloons hadden ze in elk geval achterwege mogen laten van mij. Geen toegevoegde waarde.
Voor de 100% knight of iets dergelijks tellen ze mee geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn vrij eenvoudig toch? Of zijn er riddles waarvoor je echt iedere camera en ballon in de stad moet hebben? Zo ver ben ik nog niet..ik ram ze maar kapot als ik ze tegenkom en dan zie ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Holy shitVond ik ook even flink kut idd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Yi-Long op 31-10-2011 01:29:29 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Uitgespeeld
Gaaf einde hoorKut, credits heb ik geskipped want eerste minuten hoorde je geloof ik niets, dus had niets meer verwacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dan maar vanuit het menu terug luisteren, of wellicht vanuit zijn profiel...![]()
Over een mogelijke sequel:quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kut, credits heb ik geskipped want eerste minuten hoorde je geloof ik niets, dus had niets meer verwacht...
Ach, dan maar vanuit het menu terug luisteren, of wellicht vanuit zijn profiel...
Martin Verkerk:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:51 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik was bij de laatste Catwoman episodeIk had daar ok wat last van, maar als je ze allemaal apart uitschakelt met een silent takedown, zodat Two Face er niet achter komt en de anderen niet gealarmeerd worden op je aanwezigheid, dan staat ie er op het laatst wel in zijn eentje alleen voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een irritante missie idd.
De Mil is toch daar bij de Joker in de buurt? Ik was gisteren dat Joker's funhouse of whatever weer ingeweest (met die Harley poppen met speakers erin, waar je haar telkens hoort janken), en idd dan was het soms weer even zoeken. Je kwam volgens mij ook op plekken waar je niet eerder geweest bent. Geen guide nodig gehad trouwens, maar je moest wel goed in de gaten houden waar je vandaan kwam enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:46 schreef Godtje het volgende:
Riddels uit de Mill weten te halen. De tering.
Half uur bezig geweest er weer uit te komen. Ik moest op internet zoeken hoe ik er uit kwam.
Dat vind ik toch kline slordigheden van het spel.
Hetzelfde dat er tijdens het zoeken in sommige gedeeltes serieus veel bad guys blijven staan.
Kan ik niet gewoon even er in en er uit?
Ik ben hem 3x tegengekomen, en zit dus op 60%, maar kom hem nou niet meer tegen. Oh well, komt vanzelf wel weer eens tevoorschijn...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft iemand dat mysterieuse geval al gevonden die je de hele game begluurd?
Ik twee keer volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja. Zit trouwens een missable achievement aan vast, Catch. Ik heb al z'n locaties gevonden voordat ik een boemerang naar 'em kon gooien en mis dus nu die 5G.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yeah, viel me ook al tegen. En die gemaskerde vreemdeling heb ik nu ook uitgespeeld, maar weet niet of ik nu die achievement heb gekregen door die batarang naar zijn kop te smijten. Ik probeerde het, maar hij was al aan het praten tegen me, dus kreeg geen achievement, en geloof niet dat ik hem eerder al gehaald had, dus denk dat ik die dan mis. Oh well, geen groot probleem. Desnoods doe ik het wel eens in een nieuwe game... ik denk sowieso niet dat ik de 100% ooit kan halen met deze game, gezien de moeilijkere challengerooms.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Calendar Man heeft alleen een sullig verhaaltje?
Het is helemaal geen slap vervolg zoals je ook overal in recensies etc hebt kunnen lezen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef Joker89 het volgende:
Ik heb Batman Dark Asylum gespeeld, vond het een toffe game, echt waar. Toch wil ik weten of ik Arkham City moet kopen of dat het een slap vervolg is.
Dat is dus mijn vraag, ik heb het spel niet gezien/gespeeld/, dus ik vraag hoe het is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is helemaal geen slap vervolg zoals je ook overal in recensies etc hebt kunnen lezen.
Recensies zijn overal erg positief en bijna alle reacties in dit topic ook, dus wat wil je nog meer horen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat is dus mijn vraag, ik heb het spel niet gezien/gespeeld/, dus ik vraag hoe het is.
Ik zeg er verder niets over qua beoordeling.
Veel recensies worden afgekocht en daardoor heb ik veel spellen gekocht die de beste hadden moeten zijn maar het niet altijd waren. Dus ik ga nu even op jullie ervaring af.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Recensies zijn overal erg positief en bijna alle reacties in dit topic ook, dus wat wil je nog meer horen dan?
Naja ik ben erg enthousiast, maar ik weet niet of ik iemand ben om op af te gaan. Ben zoals ik hierboven al aangaf geen doorgewinterde gamer en sowieso een echte Batmanliefhebber. Dit spel is in mijn ogen zeker net zo goed als Asylum..wel wat chaotischer en groter, maar als je daar eenmaal aan gewend bent gewoon erg tof. Veel herkenningspunten voor de fans, een goed verhaal, mooie sfeer..niks mis mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Veel recensies worden afgekocht en daardoor heb ik veel spellen gekocht die de beste hadden moeten zijn maar het niet altijd waren. Dus ik ga nu even op jullie ervaring af.
Hangt natuurlijk ook beetje van de recensent af. Gamecritics hebben 'm helaas nog niet gerecenseerd, maar die zijn vaak ook wat trager. (Daar kopen de reviewers de games ipv andersomquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Veel recensies worden afgekocht en daardoor heb ik veel spellen gekocht die de beste hadden moeten zijn maar het niet altijd waren. Dus ik ga nu even op jullie ervaring af.
niet allemaal, meer wel een heleboel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Die 100% boeit me vrij weinig, ben sowieso geen doorgewinterde gamer..speel alleen FIFA en nu dan 2 keer Batman. En af en toe wat Topspin of Tiger Woods.
Wil binnenkort nog wel die Ghostbusters game halen..lijkt me ook wel geinig (en nostalgisch).
Nu ik het hoofdverhaal heb uitgespeeld wil ik alleen die side stories nog afmaken, maar ik heb toch niet alle riddles nodig om Riddler te pakken hoop ik?
Hmn dat gaat nog lastig worden danquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:10 schreef Under_Score het volgende:
[..]
niet allemaal, meer wel een heleboel.
moet nog iets van 6 trophy's. en en paar andere dingetjes, maar ik heb toch ruim 350 van de 400 dingen gevonden/gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |