Moet idd de Riddler zelf nog. Heb wel alle hostages bevrijd. Ik vond de sidequests wel erg tof! Deadshot, Zasz, etc.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:49 schreef Tim86 het volgende:
80 nog? Dan heb je riddler nog niet gehaald toch? Ik moest er 400 hebben van de 440, inclusief catwoman.
Not a chance, in mijn geval. Deze bazengame blijft in mijn collectie jwzquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef sjeppert het volgende:
iemand die het spel voor de PS3 al weg doet?
Mjah, is ook niet echt een stad meer natuurlijk, maar een al jaren vervallen en verlaten stad die nu puur en alleen gebruikt wordt om alle gevangenen in te dumpen...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef Under_Score het volgende:
in arkham city voelde het heen en weer gaan over de stad minder langdradig dan in arkham asylum. je kan sneller van A naar B. ik vond het eiland wel leuker om te zien, de stad is my net iets té vervallen. vooral in de amusement mile.
Gewoon dat eerste stukje met Catwoman en Two-Face al. En Pinguin natuurlijk. Voelde echt geniaalquote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Mooi, veel plezier nog, maar dat gaat helemaal goedkomen. Zoveel toffe verwijzingen ook in Gotham zelf..die moet jij als fan al helemaal kunnen waarderen
De meesten zullen wel met haar gespeeld hebben, aangezien velen hier de game nieuw hebben gekocht en Catwoman dan gewoon inbegrepen zit in de game via de Online Pass...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Komakie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens met Catwoman gespeeld? Ze speelt wel lekker vind ik. Geeft wel een toevoeging aan het spel wat actie betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sfeer in deze game is echt helemaal super. Lekker grimmig
Ik vind het ook een moeilijkere game dan Uncharted. Genieten!6 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem inmiddels uit. Ben nu nog wat side missions aan het doen om daarna opnieuw te beginnen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef Komakie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem inmiddels uit. Ben nu nog wat side missions aan het doen om daarna opnieuw te beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]Toch nog maar een keer spelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BtwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer spelen dan
BtwIk verwacht nog wel een twist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht nog wel een deel 3
Na de aftiteling moet ik met Catwoman ineens nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even op de plank staan en over een tijdje weer eens spelen
6 7
quote:Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee waar de steelbook (Xbox 360, Joker/Batman) nog is te krijgen?
quote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer spelen dan
BtwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: excuus excuus!!!![]()
![]()
[ Bericht 71% gewijzigd door Yi-Long op 18-01-2012 22:43:39 ]
Ik had het even geprobeerd. Je gaat wel sneller dood ja. Dat stukje in het begin ging al lastig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier die de game + mode gespeeld hebben? Begon weer te kriebelen hier, maar die mode is wel zwaar zeg..je bent in no time dood voor mijn gevoel..
Veel minder nodigquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
In de uitverkoop eindelijk gehaald en begint alweer goed! Precies zoals ik me deel 1 herinnerde dus ga hier weer veel plezier aan beleven!
Ligt het aan mij of ga je de detective mode weer erg veel gebruiken..?
Via game +?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Komakie het volgende:
Ik ben toevallig net weer met de story mode opnieuw begonnen
Nee dat had ook nog gekund. Maakt op zich niet zo heel veel uit denk ik.quote:
Game + is veel moeilijker haha, ik kom er echt niet doorheenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee dat had ook nog gekund. Maakt op zich niet zo heel veel uit denk ik.
Ja ok dat is wel zo, maar ik speel voor het verhaal. Niet voor de moeilijkheidsgraad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Game + is veel moeilijker haha, ik kom er echt niet doorheen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit alle Riddler trophies gehaald heb. Ik vond het te veelquote:Op zondag 13 mei 2012 03:24 schreef Tim86 het volgende:
Voordeel bij game + is dat je niet weer al die riddler trophies moet halen om de Riddler verhaallijn af te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |