abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2011 @ 01:52:34 #1
176114 Under_Score
Sarcastische lul
  woensdag 26 oktober 2011 @ 01:53:11 #2
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103569081
laatste posts

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Dan heb je die bij de fabriek nog niet gedaan. :D

[..]

Riddles in AA waren ook echt raadsels. in AC zijn het meer behendigheidstests.
Ik vond het ook steeds vervelend wanneer je van de ene kant van de stad naar de andere kant wou dat je steeds om dat verboden gebied heen moet.

Krijg trouwens alleen maar emails van mensen die willen ruilen.
Al 3 voor Rage en 2 voor Dead Island. Volgens mij is Rage niet zoveel bijzonders.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik eindelijk de beyond skin is er niets meer te doen..
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 01:15 schreef Equites het volgende:
In 5 uur uitgespeeld? Wtf, ik zou zweren dat ik ergens 30 uur had gelezen. Niet halen dus.
quote:
het verhaal kan je zo uitspelen, alle sidequests etc daar zit veel tijd in. ik vermaak me prima met het spel. als 3 dagen bezig en nog maar 49% klaar.
pi_103569486
Niet goed gelinkt aan vorige deel, verscheen niet automatisch in myAT. ;(
Of toch du vader?
pi_103570006
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 03:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Niet goed gelinkt aan vorige deel, verscheen niet automatisch in myAT. ;(
pi_103570489
Inderdaad erg jammer dat die riddles er niet meer inzitten, dat vind ik veel leuker dan die behendigheidsspelletjes. De meeste zijn nog wel te doen maar sommige toch echt te frustrerend voor mij, zelfde geld voor die laatste vier AR trainingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand trouwens enig idee of je ook elke henchmen neer kan krijgen in Arkham City? Of staan ze na verloop van tijd weer op?
pi_103582052
De eindbaas was ongeveer van het kaliber eindbaas in Deus Ex: Human Revolution; veel te makkelijk. Ik denk dat ik Freeze de "moeilijkste" vond van allemaal.

Over die henchmen, na verloop van tijd zijn er gebieden waar ze minder of helemaal niet meer voorkomen. Ik geloof dat er nu bij mij in de hele Industrial area bijna geen 1 meer te vinden is en bij Amusement Mile ook vrij weinig.

Wat betreft de riddles, ze zijn er zeker nog wel. Die dingen die als "[ ]" in de lijst per gebied staan, daar waar je alle gevonden trophies kunt zien. Overigens kun je het grootste deel van de trophies ook wel als riddles zien in de zin van "Waar is de trophy en hoe kom ik er?"

Gisteravond een paar uur alleen maar riddles opgelost, cameras kapot geschoten, trophies opgepakt en ein-de-lijk kon ik naar hostage #5 toe. Geen idee hoeveel ik er nu nog moet, want ik geloof dat m'n map behoorlijk opgeschoont is, op een paar trophy riddles die ik niet snap / die met niet lukken en de Catwoman trophies na. Zal vanavond eens kijken of ik iets te horen krijg over z'n locatie.

Overigens ook Calendar Man gevonden. Dus 31 oktober moet ik eens naar 'em toe, de rest van z'n data moet ik maar op een kalender zetten. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:21:25 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_103586317
Een schaamteloze TVP.

Gisteren AA uitgespeeld ter voorbereiding op AC.
Moet nog wel de comic even lezen :)

Duurt nog lang voordat hij op de PC komt :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_103587953
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:34 schreef OMG het volgende:
De eindbaas was ongeveer van het kaliber eindbaas in Deus Ex: Human Revolution; veel te makkelijk. Ik denk dat ik Freeze de "moeilijkste" vond van allemaal.

Over die henchmen, na verloop van tijd zijn er gebieden waar ze minder of helemaal niet meer voorkomen. Ik geloof dat er nu bij mij in de hele Industrial area bijna geen 1 meer te vinden is en bij Amusement Mile ook vrij weinig.

Wat betreft de riddles, ze zijn er zeker nog wel. Die dingen die als "[ ]" in de lijst per gebied staan, daar waar je alle gevonden trophies kunt zien. Overigens kun je het grootste deel van de trophies ook wel als riddles zien in de zin van "Waar is de trophy en hoe kom ik er?"

Gisteravond een paar uur alleen maar riddles opgelost, cameras kapot geschoten, trophies opgepakt en ein-de-lijk kon ik naar hostage #5 toe. Geen idee hoeveel ik er nu nog moet, want ik geloof dat m'n map behoorlijk opgeschoont is, op een paar trophy riddles die ik niet snap / die met niet lukken en de Catwoman trophies na. Zal vanavond eens kijken of ik iets te horen krijg over z'n locatie.

Overigens ook Calendar Man gevonden. Dus 31 oktober moet ik eens naar 'em toe, de rest van z'n data moet ik maar op een kalender zetten. :P.
Wat is er dan met Calender Man op de 31ste ?
pi_103588105
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat is er dan met Calender Man op de 31ste ?
Dan heeft 'ie een opdracht beschikbaar. Iedere maand is er een specifieke dag (ik geloof dat het bijna allemaal feestdagen zijn) dat je bij een langs kan om een extra "missie" te doen. Of je kunt met de klok van je console goochelen en nu al de achievement halen die je na alle 12 opdrachten krijgt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_103588287
Moet het echt op de dag zelf of wordt er gewoon vanaf die dag een nieuwe opdracht gegeven?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103588439
heerlijke game _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_103588453
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Moet het echt op de dag zelf of wordt er gewoon vanaf die dag een nieuwe opdracht gegeven?
Ik geloof op de dag zelf. Nu zit 'ie namelijk iets over Halloween te mompelen, dus ik gok dat z'n missie van 31 oktober alleen die dag beschikbaar is.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:09:41 #13
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103588611
dat is wel gaaf gedaan :D

hopelijk heb ik de tijd om met halloween even het spel te spelen.
pi_103588676
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik geloof op de dag zelf. Nu zit 'ie namelijk iets over Halloween te mompelen, dus ik gok dat z'n missie van 31 oktober alleen die dag beschikbaar is.
Dat is wel zuur..ben je een dagje weg op een feestdag en dan kan je he al niet meer halen :D :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:11:46 #15
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103588715
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is wel zuur..ben je een dagje weg op een feestdag en dan kan je he al niet meer halen :D :')
een jaar later krijg je nog een kans ;)
pi_103588771
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef Under_Score het volgende:

[..]

een jaar later krijg je nog een kans ;)
:D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_103588910
Zo houden ze je in ieder geval aan het spelen. :P. Of je zet je console nu al op 31 oktober en doet 'em nu, etc., maar goed... dat vind ik flauw. En teveel werk. :P.
pi_103589126
Dat doe ik dan maar als ik weet dat ik niet thuis ben..mits het makkelijk is om te fixen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_103589520
Zijn er sidequests e.d. die je kunt missen? Of kun je gewoon het verhaal doorlopen en daarna terugkeren in de stad om alle andere dingen te doen?
pi_103589566
Ik heb gewoon eerst de main story uitgespeeld, ga nu verder met de sidemissions.

Zodra je het verhaal hebt uitgespeeld, kom je gewoon weer terug in Arkham City om alles te completen.
pi_103589694
Ik doe het allemaal een beetje door elkaar. Soms wat chaotisch, maar ik vind het wel vermakelijk zo. Ben in de main story nu net bij het museum aangekomen waar ik Freeze moet bevrijden, maar ik moet nu eerst die scramblers uitschakelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_103590870
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb gewoon eerst de main story uitgespeeld, ga nu verder met de sidemissions.

Zodra je het verhaal hebt uitgespeeld, kom je gewoon weer terug in Arkham City om alles te completen.
Nice, thanks.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:21:18 #23
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103593793
ben nu

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best irritant.
pi_103600569
En dan nu op zoek naar Mr Freeze *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_103603558
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
En dan nu op zoek naar Mr Freeze *O*
Ik heb Nora gevonden.. ik moet terug naar Mr Freeze. Maar heb geen idee hoe ik bij hem moet komen aangezien de deur dichtgevroren is. Iemand een idee?
  FOK!fotograaf woensdag 26 oktober 2011 @ 22:21:54 #26
159915 -Menn0-
MNO
pi_103604022
Die eindbaas :') Ik zat echt te kijken naar het filmpje en te wachten tot er iets ging gebeuren maar opeens de credits ;(
,,/
pi_103605733
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik heb Nora gevonden.. ik moet terug naar Mr Freeze. Maar heb geen idee hoe ik bij hem moet komen aangezien de deur dichtgevroren is. Iemand een idee?
Aan welke kant ga je het GCPD gebouw uit na die Freeze side mission te hebben gekregen? ;). Hint: Niet de voordeur.
pi_103605750
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef Under_Score het volgende:
ben nu

SPOILER
best irritant.
Ik heb niet eens tegen ze gevochten. Wat ben je allemaal aan het doen? :D
----
pi_103606318
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef OMG het volgende:

[..]

Aan welke kant ga je het GCPD gebouw uit na die Freeze side mission te hebben gekregen? ;). Hint: Niet de voordeur.
Gevonden haha, zat overal met mijn detective vision te kijken, maar daar vond ik het niet mee... en het stomme is dat ik net die riddler trophy daaronder had gevonden :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:39:03 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_103608553

Nice toch...
Maar ik vind het mattig dat ze er alleen challenge maps bij doen.
Ik had liever Nightwing zijn eigen missie gezien .. of iets in die trend.
Batman episodes van mijn part.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 03:13:12 #31
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103612670
net uitgespeeld, nu de overige challenges etc aan het doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Ik heb niet eens tegen ze gevochten. Wat ben je allemaal aan het doen? :D
je moet 1 heli vinden met een code er in, maar alle heli's hebben een soort oh daar is batman visie waardoor ze je super snel zien en het vuur openen. en probeer maar is weg te komen als er 20 in de lucht hangen.

je moet dan ook op de heli met de code springen zonder gezien te worden, dus ik vanachter de heli besluipen. druk op de grapple knop en tijdens het omhoog vliegen schiet dat zoeklicht ineens 180 graden de andere kant op midden op mn hoofd en bamerdebam ligt batman weer op straat. :(

uiteindelijk wel gehaald maar het was behoorlijk frustrerend soms.
pi_103615460
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 03:13 schreef Under_Score het volgende:
net uitgespeeld, nu de overige challenges etc aan het doen.

[..]

je moet 1 heli vinden met een code er in, maar alle heli's hebben een soort oh daar is batman visie waardoor ze je super snel zien en het vuur openen. en probeer maar is weg te komen als er 20 in de lucht hangen.

je moet dan ook op de heli met de code springen zonder gezien te worden, dus ik vanachter de heli besluipen. druk op de grapple knop en tijdens het omhoog vliegen schiet dat zoeklicht ineens 180 graden de andere kant op midden op mn hoofd en bamerdebam ligt batman weer op straat. :(

uiteindelijk wel gehaald maar het was behoorlijk frustrerend soms.
Grappig, dat vond ik juist één van de makkelijkste stukken uit het spel. :)
Was maar één keer gezien en was die heli zo kwijt.
----
pi_103621645
Weer wat verder. Hier lees ik niks meer aangezien er niks in spoilers staat dus misschien al geroepen....

Ik vind hem vergeleken met de eerste echt tegenvallen.
Jammer.
pi_103622025
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
Weer wat verder. Hier lees ik niks meer aangezien er niks in spoilers staat dus misschien al geroepen....

Ik vind hem vergeleken met de eerste echt tegenvallen.
Jammer.
Welkom bij de club.
----
pi_103622044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:35 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Welkom bij de club.
Ik vind het fijn om bij clubjes te horen O+
pi_103622104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind het fijn om bij clubjes te horen O+
Ik was weer opnieuw begonnen met Asylum. Heerlijk spel. Ook al weet ik alles te vinden enzo. Heb hem zo vaak gespeeld.
----
pi_103622260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:38 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Ik was weer opnieuw begonnen met Asylum. Heerlijk spel. Ook al weet ik alles te vinden enzo. Heb hem zo vaak gespeeld.
Ik ga deze ff uitspelen en dans nel dr uit en in de verkoop.

Wat ik bij deel 1 ook jammer vond en nu weer. De actie scenes zie ik bijna alleen maar met ... vision aan. Dus de helft van het spel zijn slechts groene, blauwe en oranje mannetjes ;(
pi_103623442
388 van de 440 Riddler dingen nu gedaan. Vanavond eens de 400+ halen en kijken of die laatste locatie van de Riddler dan eindelijk eens wordt verteld. Ik heb nog een stuk of wat Catwoman trophies te gaan, dus de 400 moet ik makkelijk halen.
pi_103623495
Oh ja. Helpt ook niet.
Volgens mij heb ik een uitleg gemist ;(
Hoe doe ik die riddler trophies.

Een batarang tegen een lampje gooien of een doos hacken snap ik nog.
Maar er is ook iets dat je in 1 lijn moet staan? Wat in 1 lijn? Of heb ik het echt niet begrepen.
pi_103624296
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
Oh ja. Helpt ook niet.
Volgens mij heb ik een uitleg gemist ;(
Hoe doe ik die riddler trophies.

Een batarang tegen een lampje gooien of een doos hacken snap ik nog.
Maar er is ook iets dat je in 1 lijn moet staan? Wat in 1 lijn? Of heb ik het echt niet begrepen.
In 1 lijn moeten staan? Bedoel je die vraagtekens die je alleen in detective mode ziet waarvan je het bovenste deel met het onderste deel bij elkaar moet krijgen?

In eerste instantie snapte ik die platen met een ronddraaiend vraagteken niet, vooral als het er meerdere waren. Uiteindelijk kwam ik erachter dat je van plaat naar plaat moet zonder op iets anders dan een plaat te staan. Klinkt makkelijk, maar sommige vergen wat denkwerk.

Tot nu toe heb ik 3 Batman riddle trophies waarvan ik niet weet hoe ik ze op moet lossen of het me gewoon niet lukt.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:47:48 #41
268260 Dr.Mikey
pi_103624490
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:20 schreef OMG het volgende:
388 van de 440 Riddler dingen nu gedaan. Vanavond eens de 400+ halen en kijken of die laatste locatie van de Riddler dan eindelijk eens wordt verteld. Ik heb nog een stuk of wat Catwoman trophies te gaan, dus de 400 moet ik makkelijk halen.
moet je er meer dan 300 hebben boor je de laatste gijzelaars kan vinden dat is gaar.
R.I.P DTS.
pi_103624705
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef OMG het volgende:

[..]

In 1 lijn moeten staan? Bedoel je die vraagtekens die je alleen in detective mode ziet waarvan je het bovenste deel met het onderste deel bij elkaar moet krijgen?

In eerste instantie snapte ik die platen met een ronddraaiend vraagteken niet, vooral als het er meerdere waren. Uiteindelijk kwam ik erachter dat je van plaat naar plaat moet zonder op iets anders dan een plaat te staan. Klinkt makkelijk, maar sommige vergen wat denkwerk.

Tot nu toe heb ik 3 Batman riddle trophies waarvan ik niet weet hoe ik ze op moet lossen of het me gewoon niet lukt.
Oh ja! Beide. Ik zit even op mijn werk dus en slecht geheugen door alle drank :')
Beide bedoel ik dus. Hoe de fuck kom je dan op een draaiende plaat ergens aan de muur? :?

Die vraagtekens onder en boven snap ik nu denk ik. Zal de geschilderde zijn.
Daar kan ik verder mee. Tnx
pi_103624824
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:

[..]
Hoe de fuck kom je dan op een draaiende plaat ergens aan de muur? :?

Er tegenaan vliegen. Dan op het juiste moment weer op A drukken en je glide weer verder (en probeer dan je grapple boost te gebruiken om jezelf weer te lanceren en tegen de volgende plaat aan te vliegen, etc.).
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:56:01 #44
268260 Dr.Mikey
pi_103624825
Gaat iemand de nitewing dlc kopen ?
Ik twijfel want challenge maps. Ik had liever extra side missies met hem gehad.
R.I.P DTS.
pi_103624878
Alleen challenge maps in die DLC? Dan niet, want daar vind ik niks aan. Als het missies waren geweest, dan misschien wel.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:59:47 #46
268260 Dr.Mikey
pi_103624982
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:57 schreef OMG het volgende:
Alleen challenge maps in die DLC? Dan niet, want daar vind ik niks aan. Als het missies waren geweest, dan misschien wel.
dat vind ik dus ook dan liever totaal geen nitewing maar gewooon meer batman missies.
R.I.P DTS.
pi_103626036
360 versie te koop voor 30 euro. In het V&A topic reageert niemand... :P
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_103638623
Irritante missie met die disruptors man :')

Ik vind het een lekker spel! Heb wel het idee dat er VEEL meer gewapende gasten zijn :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_103642825
Ik zat net even op de wiki te kijken voor wat meer info mbt de DLC's:
quote:
On October 11, 2011, three additional DLC packs were announced for release following that of the game. The first DLC is the Nightwing pack scheduled for November 1, 2011, containing Batman's ally Nightwing as a playable character for the game's challenge maps, an Animated Series alternative skin for the character,[72] and two additional challenge maps: "Wayne Manor" and "Main Hall".[73] The second pack is set to support the Catwoman story campaign by adding four new story-missions.[74] The third DLC, the Robin pack, is scheduled for November 22, 2011, and contains the Robin pre-order content: the playable character, alternate appearance skins and challenge maps.[72] A fifth DLC, the Skins pack containing all of the alternate Batman pre-order skins is scheduled for release on December 6, 2011.[75]
On October 23, 2011, an official map app was made available to purchase on the App Store that contained maps for all areas of the game, the locations of in-game collectables, and the solutions to the Riddler's riddles.[76]
beetje wazig dat ze van de derde DLC naar de vijfde springen, maar goed.ze zullen die walkthrough DLC wel hebben meegeteld. Dat van Nightwing was hier al bekend, de rest was voor mij in ieder geval nieuw :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_103642932
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Irritante missie met die disruptors man :')

Ik vind het een lekker spel! Heb wel het idee dat er VEEL meer gewapende gasten zijn :(
Die heb ik net achter de rug..was niet zo moeilijk toch? Wel aardig wat gewapende gasten ja, maar vooral op wat meer uitdagende plekken. Vorige keer kon je ze op dat stukje met die bommen na steeds altijd 1 voor 1 vanuit de lucht pakken..nu moet je veel meer over de grond sluipen. Als het gewoon mis gaat snel die rookbom gebruiken en verstoppen..daarna opnieuw stealthen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_103644283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat net even op de wiki te kijken voor wat meer info mbt de DLC's:

[..]

beetje wazig dat ze van de derde DLC naar de vijfde springen, maar goed.ze zullen die walkthrough DLC wel hebben meegeteld. Dat van Nightwing was hier al bekend, de rest was voor mij in ieder geval nieuw :)
Naast dat ze van de 3e DLC naar de 5e springen vind ik het nogal vaag geschreven. Bij de Robin DLC staat dat het om de pre-order content gaat en ook bij de 5e DLC staat dat het om pre-order prul gaat (die skins), maar hoe zit dat dan met die Catwoman DLC? Zijn dat dan 4 nieuwe missies of gaat het om de DLC die al bij m'n game zat? Dat ontgaat mij nu een beetje.
pi_103647797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef OMG het volgende:

[..]

Naast dat ze van de 3e DLC naar de 5e springen vind ik het nogal vaag geschreven. Bij de Robin DLC staat dat het om de pre-order content gaat en ook bij de 5e DLC staat dat het om pre-order prul gaat (die skins), maar hoe zit dat dan met die Catwoman DLC? Zijn dat dan 4 nieuwe missies of gaat het om de DLC die al bij m'n game zat? Dat ontgaat mij nu een beetje.
Als je die special Robin edition niet hebt kan je via de DLC alsnog die content binnenhalen, zelfde geldt voor de skins. Catwoman zat overal bij en als ik afga op het wiki stukje dan zijn het echt 4 extra missions die er nu nog niet bij zitten..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')