abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103929898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu bij het Museum om Freeze en de 9 hostages te redden van Penguin, ik heb net een groep inmates en zo'n reus verslagen. Het is de bedoeling dat ik een switch moet raken met mijn remote controlled batarang over zo'n 10 meter hoge barbed wire. Maar ik ben nu al 30 minuten bezig en het lukt me gewoon niet. Zelfs niet als ik tegelijktijd L1 inhoud (slow-down). Dit ding gaat gewoon nog steeds te snel en mijn coördinatie/oriëntatie is naar de klote omdat ik de batarang 180 graden moet draaien.

Iemand die mij tips kan geven?
Ruimte zoeken. U bocht en slow down idd.
Dan moet het echt wel lukken
pi_103930106
Het is mij inderdaad gelukt. Maar nu zit ik weer vast in de Iceberg Lounge waar Batman zegt dat ik Freeze moet vinden maar waar ik geen kant op kan. Iemand die weet hoe ik Freeze kan vinden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_103931837
Explosive gels plaatsen op de plek waar op de map staat aangegeven dat het de exit is, lukt ook niet.
pi_103939263
Ik zit nu Underground en ik moet een Line Launcher gebruiken om van A naar B te komen, het probleem is dat ik halverwege mijn koers naar links moet, maar het lukt me maar niet om van koers te wisselen.

Iemand tips?
pi_103939660
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu Underground en ik moet een Line Launcher gebruiken om van A naar B te komen, het probleem is dat ik halverwege mijn koers naar links moet, maar het lukt me maar niet om van koers te wisselen.

Iemand tips?
Uhmmm ja gewoon doen.
Je kan hem in de lucht nog een keer schieten. Zo vaak je wil zelfs.
Mikken > schieten. Hij gaat zelfs in slowmo als je dat doet zodat je kan mikken
pi_103941011
Oke, ook daar ben ik voorbij. Nu moet ik ineens 20 man die gewapend zijn, uitschakelen? :?
pi_103944571
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, ook daar ben ik voorbij. Nu moet ik ineens 20 man die gewapend zijn, uitschakelen? :?
Keihard d'r in rennen

Stealth is voor mietjes higihihihi
6 7
  vrijdag 4 november 2011 @ 07:31:14 #133
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103946633
zo, alle trophies op zak, ook die van catwoman. nu nog wat physieke challenges en de laatste AR missie en dan heb ik de normale SP 100% klaar volgens mij. moet met catwoman alleen nog die combo met die whiplash en tripmove in 1 flow doen.
pi_103947582
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit nu bij het Museum om Freeze en de 9 hostages te redden van Penguin, ik heb net een groep inmates en zo'n reus verslagen. Het is de bedoeling dat ik een switch moet raken met mijn remote controlled batarang over zo'n 10 meter hoge barbed wire. Maar ik ben nu al 30 minuten bezig en het lukt me gewoon niet. Zelfs niet als ik tegelijktijd L1 inhoud (slow-down). Dit ding gaat gewoon nog steeds te snel en mijn coördinatie/oriëntatie is naar de klote omdat ik de batarang 180 graden moet draaien.

Iemand die mij tips kan geven?
Dat lukte mij zelfs zonder de slowmo. :P

Zat gisteravond vast bij dat stuk op 't ijs en die haai, tig keer dood gegaan voor ik ermee kapte. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:33:29 #135
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_103953339
Ben ik de enige persoon die moeite heeft met de Demon Trials van Ra's Al Ghul?
pi_103954769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige persoon die moeite heeft met de Demon Trials van Ra's Al Ghul?
gewoon een beetje stoppen en gliden en zodra je naar die ijsbergdingen kan je gravel gebruiken.

@hierboven: Hoe kan je doodgaan bij die haai trouwens? :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103954961
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:22 schreef Tim86 het volgende:
@hierboven: Hoe kan je doodgaan bij die haai trouwens? :D
Ik had pas na een tijdje door dat er een vlot lag, probeerde 1 van de cops eerst op een andere manier te bevrijden maar dat ging dus helemaal niet. :P

En toen ik het vlot had gevonden bleek ie niet ver weg te kunnen door het ijs wat eromheen zat, dus probeerde ik het ijs te breken door te rennen en snel op dat vlot te komen, maar dat lukte ook niet.

Toen zette ik detective mode nog eens aan en zag ik bovenin wat hangen... :') (en toen had ik al geen zin meer)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:22:52 #138
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104224597
Ik heb nog wat codes voor de Batman Beyond skin voor de PS3 versie van de game. Drop maar een PM als je die nog niet hebt en als je er eentje wilt hebben...
pi_104228793
Inmiddels flink bezig met die Riddler trophies..sommige zijn wel leuk, maar anderen zijn zoooooooo frustrerend. Heb inmiddels alle sides missies afgerond van Batman, behalve die Riddler shit. Moet nog 2 hostages geloof ik..heb nagenoeg alle riddles enzo van Amusement Mile, Industrial District, Park Row en de Steel Mill..nu alleen nog de subway, bowery en museum.

Eentje krijg ik echt niet voor elkaar..die ene in de steel mill, waar je met je remote batarang echt een mega reis moet afleggen en dan door die smalle koker heen moet om een stroomding te raken..na tig pogingen ben ik daar maar mee gekapt..ik wil gewoon het Riddler deel clearen..die 100% boeit me niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:28:09 #140
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_104279419
die in de steel mill is best lastig ja, eerst dat luikje openen van die oven, dan op die brug gaan staan waardoor je binnenkwam, je remote gooien en door die stroom ark vliegen, ubocht maken en dan langs batman die kamer met die oven in vliegen.

langzaam die bocht naar de oven maken en zorgen dat hij horizontaal mooi gelijk licht met de rest van de route, dan zo langzaam mogelijk die oven in en een 90 graden bocht naar rechts maken en die switch zien te raken. lastig, maar zeker niet de moeilijkste.
pi_104280002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:28 schreef Under_Score het volgende:
die in de steel mill is best lastig ja, eerst dat luikje openen van die oven, dan op die brug gaan staan waardoor je binnenkwam, je remote gooien en door die stroom ark vliegen, ubocht maken en dan langs batman die kamer met die oven in vliegen.

langzaam die bocht naar de oven maken en zorgen dat hij horizontaal mooi gelijk licht met de rest van de route, dan zo langzaam mogelijk die oven in en een 90 graden bocht naar rechts maken en die switch zien te raken. lastig, maar zeker niet de moeilijkste.
Wat vond jij de moeilijkste dan? Ben ik wel benieuwd naar :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 12 november 2011 @ 11:17:55 #142
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_104280126
ik vond die in de industriele zone wel lastig, die met die sluitende deuren waar je snel 2 remote batarangs moet gooien, en dan nog gauw een gewone, timing is lastig in die. en die ene waar je je remote door een zeer nauwe ventilatieschacht moet geleiden, meteen een u bocht moet maken, en dan door nóg een schacht moet. en die in de collapsed streets, waar je een ijsschotsje moet gooien in het water, dan met je grappel gun de bovenste rand moet pakken en met je speed move door wat plankjes moet knallen. duurde even voordat ik doorhad dat je met je zoom makkelijker de bovenste rand kon selecteren IPV de onderste.

die 3 schieten me zo even snel te binnen.
pi_104280199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:17 schreef Under_Score het volgende:
ik vond die in de industriele zone wel lastig, die met die sluitende deuren waar je snel 2 remote batarangs moet gooien, en dan nog gauw een gewone, timing is lastig in die. en die ene waar je je remote door een zeer nauwe ventilatieschacht moet geleiden, meteen een u bocht moet maken, en dan door nóg een schacht moet. en die in de collapsed streets, waar je een ijsschotsje moet gooien in het water, dan met je grappel gun de bovenste rand moet pakken en met je speed move door wat plankjes moet knallen. duurde even voordat ik doorhad dat je met je zoom makkelijker de bovenste rand kon selecteren IPV de onderste.

die 3 schieten me zo even snel te binnen.
Oh die 3 heb ik al wel binnen..die met die sluitende deuren ging me erg goed af eigenlijk..ik moest alleen even doorhebben dat ik rechts moest beginnen en de laatste met een quickfire batarang moest doen :D

Die dubbele ventilatieschacht was ook megakut idd..veel pogingen voor nodig gehad, maar wel gelukt na veel frustratie..die in de steel mill trok ik echt niet meer na een tijdje. Die bij Zsasz kostte me ook veel moeite overigens..ik ben gewoon matig met die remote batarang.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 12 november 2011 @ 11:26:59 #144
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_104280278
ja die bij zsasz was ook kut inderdaad, maar meer omdat er zoveel dingen in de weg zaten daar.

die dingen waar je vanaf een bepaalde hoogte op moest springen was ook kloten soms. helemaal als je net een paar cm te ver doorschiet.
pi_104280576
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:26 schreef Under_Score het volgende:
ja die bij zsasz was ook kut inderdaad, maar meer omdat er zoveel dingen in de weg zaten daar.

die dingen waar je vanaf een bepaalde hoogte op moest springen was ook kloten soms. helemaal als je net een paar cm te ver doorschiet.
haha ja klopt..of die 3 pads die je om beurten moest activeren in de haven..dat je steeds moest gliden, landen in die kooi, dan weer de lucht in de volgende...ik ben zo vaak op de rand van die kooi terecht gekomen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 12 november 2011 @ 11:52:26 #146
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_104280669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

haha ja klopt..of die 3 pads die je om beurten moest activeren in de haven..dat je steeds moest gliden, landen in die kooi, dan weer de lucht in de volgende...ik ben zo vaak op de rand van die kooi terecht gekomen :')
ja die frustreerde ook enorm. uiteindelijk toch gehaald. dat probleem met die railing heb ik nu bij de laatste AR missie, batman pakt steeds de railing vast als ik over dat hek in de bowery probeer te gliden. kloten is die. :(
pi_104280706
Dat is ook de enige AR training die ik nog moet doen..deze week maar eens voor gaan zitten, ben nu een paar dagen niet thuis. The Bowery vind ik sowieso het kutste deel van het spel..al die kutgasten met guns zijn zo irritant als je alleen nog maar riddles enzo wil clearen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104280749
Ik moet trouwens ook nog achter de loot van catwoman aan :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104382226
Uitgespeeld *O* *O* *O*

Main Story en alle side missions van Batman en Catwoman bedoel ik dan. Laat de resterende riddler trophies lekker liggen, daar haal ik geen plezier uit verder. Iemand hier die challenges veel gespeeld? Is dat nog een beetje leuk?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104382563
Hier ook de mainstory en sidemissions uitgespeeld. Moet nog zo'n 80 Riddler trophy's halen, maar sommige zijn echt te belachelijk voor woorden... :(

Leg 'm nu eerst aan de kant en ben lekker bezig met Assassin's Creed: Revelations!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')