Hoe snel? Is het het kopen waard?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
En uitgespeeld. Zo'n DLC jaag je er toch wel snel doorheen als je er eenmaal in zit, maar hij was erg tof
Robin is natuurlijk ook de "leerling" van Batman.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt een trage speler en was er zeker binnen 4 uur klaar mee. Ben wel echt Batman fan dus sowieso de moeite waard voor mij. Wel vrij diverse gameplay ook. Paar mass fights, veel stealth, stuk met een timer..van alles wat. Robin heeft ook wel wat leuke gadgets, al speelt hij verder hetzelfde als Batman.. itt Catwoman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Kom net dit filmpje tegen met all Easter Eggs (niet kijken dus als je het spel nog niet hebt uitgespeeld..spoilers enzo)
Goed filmpje..erg overzichtelijk en compleet. Vond deze zelf erg tof:MeesterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een topgame toch
Die sfeer
6 7
ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
Die grote hoofden cheat vind ik echt extreem stom
Oh en ik ben toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door wolfrolf op 22-06-2012 00:07:58 ]6 7
Jammer! Ik heb die Catwoman DLC en Robin DLC ook. Maar ook die van Robin heeft alleen challenge maps.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Alleen Challenge Maps ja..helaas.
Nu het topic toch een kick gekregen heeft..Iemand nog tips voor een spel met een vergelijkbare gameplay als deze Batman games? Ik las dat de nieuwe Spiderman game wel redelijk op Arkham City leek, dus die ga ik wel halen denk ik. Hou niet echt van shooters of pure hack & slash ofzo, maar vond dit, zelfs buiten het thema om, echt geweldig.
Heb je Assassin's Creed 2 GOTY al eens gespeeld!? Qua gameplay komt dat aardig in de buurt. Ook erg goedkoop tegenwoordig, en een van de beste games deze generatie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Alleen Challenge Maps ja..helaas.
Nu het topic toch een kick gekregen heeft..Iemand nog tips voor een spel met een vergelijkbare gameplay als deze Batman games? Ik las dat de nieuwe Spiderman game wel redelijk op Arkham City leek, dus die ga ik wel halen denk ik. Hou niet echt van shooters of pure hack & slash ofzo, maar vond dit, zelfs buiten het thema om, echt geweldig.
Geweldige game, mooie setting, goede voice-acting, en de GOTY-editie heeft alle DLC, en is vaak al voor minder dan 15 euro te koop, als je bijvoorbeeld even bij budgetgaming.nl kijkt...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |