abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2012 @ 10:01:27 #201
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_111484223
Ik heb er ook maar 200 ofzo. Denk niet dat ik ze allemaal zal halen.

Straks trouwens wel nog even bij mijn grote vriend Julian langsgaan ivm moederdag.
pi_111486749
Ik hoef ze ook niet allemaal, maar wel genoeg om de Riddler te verslaan :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_111818901
heeft iemand die batman beyond skin al? die is veel bruter dan zn standaard pakkie.
  maandag 21 mei 2012 @ 15:48:46 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_111833763
Een beetje laat, maar er is weer een nieuw filmpje met veel beelden van het spelen met Robin :)

Ik vind hem hier trouwens meer lijken op Damian dan op Tim Drake...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112174966
Bump, nu Harley aan het downloaden :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_112201161
En uitgespeeld. Zo'n DLC jaag je er toch wel snel doorheen als je er eenmaal in zit, maar hij was erg tof _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 30 mei 2012 @ 08:19:56 #207
277821 pugehenis
keytar hero
pi_112203252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:13 schreef Tim86 het volgende:
En uitgespeeld. Zo'n DLC jaag je er toch wel snel doorheen als je er eenmaal in zit, maar hij was erg tof _O_
Hoe snel? Is het het kopen waard?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:52:08 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112206316
Damn, jij gaat wel heel erg snel...
Ik dacht dat daar nog wel iets van 4 uur gameplay in zat, maar volgens mij is het iets minder (?)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_112214302
Ik ben echt een trage speler en was er zeker binnen 4 uur klaar mee. Ben wel echt Batman fan dus sowieso de moeite waard voor mij. Wel vrij diverse gameplay ook. Paar mass fights, veel stealth, stuk met een timer..van alles wat. Robin heeft ook wel wat leuke gadgets, al speelt hij verder hetzelfde als Batman.. itt Catwoman.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:20:18 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112214790
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt een trage speler en was er zeker binnen 4 uur klaar mee. Ben wel echt Batman fan dus sowieso de moeite waard voor mij. Wel vrij diverse gameplay ook. Paar mass fights, veel stealth, stuk met een timer..van alles wat. Robin heeft ook wel wat leuke gadgets, al speelt hij verder hetzelfde als Batman.. itt Catwoman.
Robin is natuurlijk ook de "leerling" van Batman.
Maar diversiteit zou leuk geweest zijn.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:12:44 #211
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_112351329
Wat een bazen spel
pi_113209462
Kom net dit filmpje tegen met all Easter Eggs (niet kijken dus als je het spel nog niet hebt uitgespeeld..spoilers enzo)

Goed filmpje..erg overzichtelijk en compleet. Vond deze zelf erg tof:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_113210771
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Kom net dit filmpje tegen met all Easter Eggs (niet kijken dus als je het spel nog niet hebt uitgespeeld..spoilers enzo)

Goed filmpje..erg overzichtelijk en compleet. Vond deze zelf erg tof:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meesterlijk _O_ Wat een topgame toch _O_ Die sfeer _O_
6 7
pi_113213152
Die grote hoofden cheat vind ik echt extreem stom :')
6 7
pi_113213246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
Die grote hoofden cheat vind ik echt extreem stom :')
ik ook :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_113216672
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ik ook :')
Oh en ik ben toen
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door wolfrolf op 22-06-2012 00:07:58 ]
6 7
pi_113220992
:D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 22 juni 2012 @ 14:29:20 #218
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_113235592
ik moet nog 1 ballon in die DLC, ik kan hem niet vinden :'(
pi_114904432
Vandaag dan eindelijk eens de tijd gehad om die HQ Revenge DLC te spelen. Leuk bedacht allemaal maar ik had voor dat geld toch iets meer verwacht.

Ik zag dat er ook een Nightwing DLC was. Is deze alleen voor die Challenge Maps ("uitdagingskaarten" volgens PSN :')) of ook los staand verhaal?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_114904659
Alleen Challenge Maps ja..helaas.

Nu het topic toch een kick gekregen heeft..Iemand nog tips voor een spel met een vergelijkbare gameplay als deze Batman games? Ik las dat de nieuwe Spiderman game wel redelijk op Arkham City leek, dus die ga ik wel halen denk ik. Hou niet echt van shooters of pure hack & slash ofzo, maar vond dit, zelfs buiten het thema om, echt geweldig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_114905628
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:

Nu het topic toch een kick gekregen heeft..Iemand nog tips voor een spel met een vergelijkbare gameplay als deze Batman games? Ik las dat de nieuwe Spiderman game wel redelijk op Arkham City leek, dus die ga ik wel halen denk ik. Hou niet echt van shooters of pure hack & slash ofzo, maar vond dit, zelfs buiten het thema om, echt geweldig.
Jammer! Ik heb die Catwoman DLC en Robin DLC ook. Maar ook die van Robin heeft alleen challenge maps.

The Amazing Spider-Man heb ik aan gedacht om te kopen. Maar ik lees gemengde reacties over die game. Nou ben ik daar normaal niet zo gevoelig voor, maar als ik gameplay trailers zie dan ziet het er allemaal wat sober uit op straat in NYC. Vind ik zelf een gemiste kans, want ik ben een paar keer in NYC geweest en ik vind het een super stad.
Misschien dat ik 'm ooit eens aanschaf voor een zacht prijsje, maar ik ga er zeker geen ¤ 60,- aan spenderen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_114905723
60 hoeft ook niet..zag hem al wel een stuk goedkoper..alle games zijn wel goedkoper te vinden op internet eigenlijk :)

Iemand die game van Captain America weleens gespeeld eigenlijk?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:39:05 #223
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_114906428
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:

Heb je Assassin's Creed 2 GOTY al eens gespeeld!? Qua gameplay komt dat aardig in de buurt. Ook erg goedkoop tegenwoordig, en een van de beste games deze generatie.
pi_114906482
Thanks voor de tip, nog nooit gespeeld :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 31 juli 2012 @ 19:04:31 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_114907681
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de tip, nog nooit gespeeld :)
Geweldige game, mooie setting, goede voice-acting, en de GOTY-editie heeft alle DLC, en is vaak al voor minder dan 15 euro te koop, als je bijvoorbeeld even bij budgetgaming.nl kijkt...

Deel 1 hoef je trouwens niet te proberen, want die is een heel stuk minder goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')