geile chinees, hoe is zijn satequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
By the way: HIJ WAS53 jarige besneden chinees die nog wel tandarts is....
[ afbeelding ]
mis mijn prada schoenen
Besneden wauwie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[ afbeelding ]
mis mijn prada schoenen
Goed zo, in mijn mond mogen ook alleen besneden tandartsenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[ afbeelding ]
mis mijn prada schoenen
Ja hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:11 schreef timmmmm het volgende:
Leren. Duidelijk leren. Ik heb het niet genoeg gedaan, en nu ben ik genaaid, dus leren, coban
ik doe dat ook altijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ja he
OMG ik heb het ik ga leren gwn
Ik ga wekker zetten om 8.30 zo goed.
De mijne staat al om 6 uurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ja he
OMG ik heb het ik ga leren gwn
Ik ga wekker zetten om 8.30 zo goed.
sorry coban :$quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
Aight en wietparkiet demotiveren mij is niet goed
Stuur je familie er op af. Dan zijn ze volgende week nog tandjes aan het tuffenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
Aight en wietparkiet demotiveren mij is niet goed
Ja hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik doe dat ook altijd
en dan is het plots 11.30
Ga zo door en je kan binnen een dag niet meer posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[ afbeelding ]
mis mijn prada schoenen
krijg je dan slaag met de slipper>quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ja heherkenbaar
Nee moet echt want boze mama
Ik heb connecties binnen coban's familiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stuur je familie er op af. Dan zijn ze volgende week nog tandjes aan het tuffen
Hopelijk lang want die van mij zijn ook altijd langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga zo door en je kan binnen een dag niet meer posten.
wat dacht je wietparkiet is een stom sulletjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen neven en broers hier. Jammer jammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat remlof zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
waarom gelijk zo rigoureusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
remlof is een besneden mod, net zo ergquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat remlof zich aangesproken voelt
Ben jij ook stiekem een besneden tandarts?
Hahah jij weetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
krijg je dan slaag met de slipper>
Dat dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
remlof is een besneden mod, net zo erg
turkse en marokkaanse vrienden die dat altijd zeggenquote:
Ik zal jou eens besnijdnequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
remlof is een besneden mod, net zo erg
Ja drm grappigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
turkse en marokkaanse vrienden die dat altijd zeggen
Nee klopt, maar ik gebruik hem nu wel vaakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ja drm grappigniet dat het serieus gebeurt
juicyhil?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
Kwam ik van het weekend gewoon een bekende Nederlander tegen..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Welke jijwelke BN?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef HappyBob het volgende:
En hier sta ik met Hans KlokErg leuke man is dat.
[ afbeelding ]
waarom staat er nu iemand anders met juicy op de foto?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef HappyBob het volgende:
En hier sta ik met Hans KlokErg leuke man is dat.
[ afbeelding ]
Doe eens niet, apie. userbash is niet cool hip of tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom staat er nu iemand anders met juicy op de foto?
Dat is Juicyhill nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom staat er nu iemand anders met juicy op de foto?
ga je werkelijk met elke bner op de foto die je tegenkomt ??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is Juicyhill nietDoe niet zo stom.
Voor de GTST fans. Lucas is heel lief in het echt.
[ afbeelding ]
zullen we anders maar gewoon gaan slapen, als we morgen weer productief moeten zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:21 schreef coban het volgende:
[..]
Mooi dan ben ik niet de enige domme.
Ja, zoveel mogelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je werkelijk met elke bner op de foto die je tegenkomt ??
wie is die snol naast die mooiboiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, zoveel mogelijkVind het erg leuk om te doen.
[ afbeelding ]
Als ik slaap had was ik allang aan het slapen geweest, maar een verkloot slaapritme verpest alles.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zullen we anders maar gewoon gaan slapen, als we morgen weer productief moeten zijn?
de enigste met wie ik op de foto wil zijn youssef en kamal en geert wildersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, zoveel mogelijkVind het erg leuk om te doen.
[ afbeelding ]
Birgit Schuurman is leuk hoor. Maar de leukste was Roel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie is die snol naast die mooiboi
enigequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de enigste met wie ik op de foto wil zijn youssef en kamal en geert wilders
Ik weet wel andere dingen die we kunnen doen dan slapen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik slaap had was ik allang aan het slapen geweest, maar een verkloot slaapritme verpest alles.
Geert Wilders wilt geen pic met mij, zo raar snappen jullie waarom?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de enigste met wie ik op de foto wil zijn youssef en kamal en geert wilders
Haterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:24 schreef Flippiee het volgende:
Nachtbagger// Brian op de Duik adoratietopic
ook niet met mij, ik ben er blij omquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Geert Wilders wilt geen pic met mij, zo raar snappen jullie waarom?
Wendy van Dijkquote:
Ja, ik ook. Fokken bijvoorbeeld. Of gamen. Of staren in het donker en dan allemaal kleurtjes zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet wel andere dingen die we kunnen doen dan slapen?
Ik neem een wijntje goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar drinken we op
[ afbeelding ]
Haha die man is echt een debiel mja kan er altijd wel om lachenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook niet met mij, ik ben er blij om
dat is met recht een kankermongool
Alcoholvrij wijntje dan. Ik weet hoe vrouwen worden als ze wat alcohol op hebben..quote:
dan gaat hun kut stinkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alcoholvrij wijntje dan. Ik weet hoe vrouwen worden als ze wat alcohol op hebben..
Ik ben nog steeds tof, behalve als ik wijn drinkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alcoholvrij wijntje dan. Ik weet hoe vrouwen worden als ze wat alcohol op hebben..
que?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tof, behalve als ik wijn drink
bffquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Zijn hier nog sletjes in het huis of wat?
bohhh ik ga je wijn gevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen wijn
[..]
Dat is waar
je komt net binnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Zijn hier nog sletjes in het huis of wat?
bffquote:
Nou, goed dat ik er ben dan!quote:
aight, mattie, hoe is het nou?quote:
dus je bent sletquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bff![]()
[..]
Nou, goed dat ik er ben dan!
druk en zwaar leven enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
aight, mattie, hoe is het nou?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus je bent slet
LOLOLOLOLOLBBQWTFROFL
Idem man, idem.quote:
ben je wel hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef coban het volgende:
Ik weigerde hoi tegen chloroform te zeggen omdat ik geen slet ben
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef coban het volgende:
Ik weigerde hoi tegen chloroform te zeggen omdat ik geen slet ben
Echt he, zwaar leven. Maarja word je hard van, zeggen zequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Idem man, idem.Hel op aarde alles.
Ja, ze zeggen het. Ik heb alleen maar het gevoel alsof ik stukje bij beetje aan het doodgaan ben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt he, zwaar leven. Maarja word je hard van, zeggen ze
ik ben de bronquote:
slaap lekker wijffie lafjoe missss yoou sooo muchh ntb wij alles niks kan tussen ons komen je weet laafjoequote:
Elke dag sterf ik een stukje verder. Kutleven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen het. Ik heb alleen maar het gevoel alsof ik stukje bij beetje aan het doodgaan ben.
I hate myself and I want to die.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Elke dag sterf ik een stukje verder. Kutleven.
Kun je nagaanquote:
Dit gaat als vanouds een nachtbagger worden met vele pareltjes uit de oude kast.quote:
Hey, een appel.quote:
ga niet hatenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit gaat als vanouds een nachtbagger worden met vele pareltjes uit de oude kast.
slaap lekker schattiee lafjoe missss yoou sooo muchh ntb wij alles niks kan tussen ons komen je weet laafjoequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
Ik ga wel slapen nu.
Hou van jullie slaap zacht
luv you luv you slaap zacht (k)(l)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
Ik ga wel slapen nu.
Hou van jullie slaap zacht
lekker peperquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tenga, éénmaal een Spaanse rode peper.
que?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tenga, éénmaal een Spaanse rode peper.
Deja vu allesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
slaap lekker schattiee lafjoe missss yoou sooo muchh ntb wij alles niks kan tussen ons komen je weet laafjoe
je moest lachen hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef coban het volgende:
[..]
Klootzak
Slaaplekker aaaaaightgtgthttttt
hey, goeie goeie man.quote:
Heel veel mensen moeten dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:37 schreef Chloroform het volgende:
Elke keer als ik de UI van coban bekijk, moet ik een beetje kotsen.
doe niet stoerquote:
het blijft een onderonsje danquote:
quote:
ja flipsel haar schuldquote:
wietparkiet is pietwarkietquote:
net weg enzo maar zie haar morgen weer voor drankje en hapjequote:
Ah, doe haar de hartelijke groeten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
net weg enzo maar zie haar morgen weer voor drankje en hapje
niet rellen he morgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef coban het volgende:
Jongons en meisjens,
Ik ga slapen. Kusjens op jullie puisterige voorhoofds.
zal ik doen zal ik doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, doe haar de hartelijke groeten.
Trusten cobie. Droom zacht.
jawelss enzo want de piet is helemaal warkiet jwtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die van mij was grappig pietwarkiet slaat nergens op
ga je moeder haar snor scherenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:42 schreef Nectar het volgende:
wie in dit topic heeft een soa en gaat binnekort eraan dood
wietparkiet = crappyparkiet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die van mij was grappig pietwarkiet slaat nergens op
psychische inrichting zou je wel goed doen denkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jawelss enzo want de piet is helemaal warkiet jwt
niet geholpenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
psychische inrichting zou je wel goed doen denk
hou je bek dicht smurfquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je moeder haar snor scheren
nee dat rijmt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
wietparkiet = crappyparkiet dan?
24 uur hoor ik weet niet eens waarvoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet lang genoeg blijkbaar
grapje schatje
ik weet het welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
24 uur hoor ik weet niet eens waarvoor
omdat de mods je irritant vinden ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
24 uur hoor ik weet niet eens waarvoor
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:44 schreef Nectar het volgende:
waarom komen alleen faalhazen in dit topic voor srsly
quote:
omdat fok, en nou weer opkankerenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:44 schreef Nectar het volgende:
waarom komen alleen faalhazen in dit topic voor srsly
wat is datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omdat fok, en nou weer opkankeren
Bijna 5 december. Pepernoten in de supermarkt. Gelijk iedereen moet gaan dichten. Kut maatschappij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat rijmt niet
happy crappy
wiet crappy
ja maar jij vind me niet liefquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom zou ik je haten? Ik heb dat nooit gezegd toch?
Held.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
houd zelf je bek is ik ben 1.97
dat is wel langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
houd zelf je bek is ik ben 1.97
op to da donderenquote:
niks met 5 december ik vond t gewoon grappigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bijna 5 december. Pepernoten in de supermarkt. Gelijk iedereen moet gaan dichten. Kut maatschappij.
Jij vindt met dt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef Chloroform het volgende:
Guttegut, niveautje weer hoor, hier.
je hebt geen naaktpics gepostquote:
nietus vinden mij lievvvquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat de mods je irritant vinden ?
corigeerte jij me nou zojuistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
*vindt
Dat betekent nog niet dat ik je ook daadwerkelijk haat.
dat mag toch ook niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hebt geen naaktpics gepost
Je bent opgezogen door de kuddedieren. Enige wat je nu nog te doen staat, is toegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks met 5 december ik vond t gewoon grappig
Laat ook maar zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
corigeerte jij me nou zojuist
waarom als ik vragen mag
jawel, alleen in kpd niet gekkiequote:
Wat is er schatje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Of wel goed.
IK KAN NIET MEER NADENKEN.
CHLORO HELP
1.68mquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Of wel goed.
CHLORO HELP
JE HAD HET GOED NIE HUILEquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Of wel goed.
CHLORO HELP
heb ik ook niequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jawel, alleen in kpd niet gekkie
dat neem ik terug als jij terug neemt dat ik een smurf benquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat mama een snor heeft vind ik nie zo liev hoor
Ik zie spelfouten en dan verbeter ik dat automatisch, maar ik ben te moe om na te denken dus dan ga ik zelf twijfelen.quote:
ok ik neem het terugquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat neem ik terug als jij terug neemt dat ik een smurf ben
welk niveau heb je gedaan, miss 1.68m 52kg oranje kamer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie spelfouten en dan verbeter ik dat automatisch, maar ik ben te moe om na te denken dus dan ga ik zelf twijfelen.
kpd heb je niet nodig omdat knetterknakerjorumquote:
Altijd voor antwoord B kiezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie spelfouten en dan verbeter ik dat automatisch, maar ik ben te moe om na te denken dus dan ga ik zelf twijfelen.
Story of my life, bro.quote:
Hé Kippekopje.quote:
VWO.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
welk niveau heb je gedaan, miss 1.68m 52kg oranje kamer?
Ik vind / vind ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Liefstuh Appelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Story of my life, bro.
Tevens is mijn kamer niet oranje.
Gegroet.
[..]
Hé Kippekopje.
ik heb vrijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:49 schreef Zweetteef het volgende:
Ik ga splapen moe morgen na sgool!!!
ik nog 1,5 week vrijquote:
Ja, ik weet het ook wel. Maar ik moet gewoon gaan slapen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind / vind ik
Jij vindt / vind jij
Hij/zij/het vindt / vindt hij/zij/het
leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind / vind ik
Jij vindt / vind jij
Hij/zij/het vindt / vindt hij/zij/het
Slaap lekker leuk appeltje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook wel. Maar ik moet gewoon gaan slapen.
Dankje, lieve Chlorooo.
Slaap lekker iedereen, kusjes.
JEEJJJ nu kan ik je stalkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Natuur&Gezondheid met Wiskunde B en Natuurkunde, dus dubbel profiel.
Geweldig.
Waarom moet je me lelijk noemen? Het draait niet allemaal om het uiterlijk.quote:
dan heb ik nog een weekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lucky bastard ik moet donderdag weer gewoon aan de bak maar dan weekend van 3 dagen =)
trusten sloebertjequote:
Déjä Vûquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Natuur&Gezondheid met Wiskunde B en Natuurkunde, dus dubbel profiel.
Geweldig.
Mooi dat mensen het nog wetenquote:
Ik heb over 3 weken vakantie en dan ga ik jou uitlachen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb lekker vakantie hahahhahahaaaaaaahahahahahhahahahh
episch moest ik met muziek doen paar jaar terug dikke tien allesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooi dat mensen het nog wetenEen man die voor altijd in onze harten zit.
Dan ben je allang gestorven van jaloezie nuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb over 3 weken vakantie en dan ga ik jou uitlachen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:54 schreef Chloroform het volgende:
Nou, ik vond het enig hier. Slaap lekker kiddo's.
Slaap lekkerzquote:
Al mijn jaloezie valt zo ongeveer weg nu.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn vakantie faalt eigenlijk bigtime omdat leren
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:54 schreef Nectar het volgende:
vakantie waarin je moet leren is eigenlijk een vak hah snap je vak - antie antie namelijk hahi zeg ma geen vak in de vak antie maar je leert dus je leert wel voor een vak oke
dat hoefde je niet met ons te delenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:55 schreef HappyBob het volgende:
Plasje doen en met mezelf spelen voor het slapen gaan
is belangrijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hoefde je niet met ons te delen
Laatste poging danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hoefde je niet met ons te delen
SPOILER: BONUSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Wel rund maar weet niet of die Marokkaans is :S:S:S:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eet je welleens marrokaanse koe
ik heb welleens gezien hoe zoon beest geslacht werdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel rund maar weet niet of die Marokkaans is :S:S:S:
ik hoef het niet te weten kan niet tegen zulke dingenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb welleens gezien hoe zoon beest geslacht werd
t stinkt zwaar
maar koeien zijn niks vergeleken bij de stank van die varkensquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik hoef het niet te weten kan niet tegen zulke dingen
shitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Al mijn jaloezie valt zo ongeveer weg nu.
niet ruzie zoeken met DEWietparkietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:04 schreef Nectar het volgende:
ok sorry die was echt hard
ik zal het niet meer doen
nee. ok. boeie. doei.quote:
leukquote:
Maar je weet nu wel hoe je een eitje moet pellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
leuk
ik heb de kinderen er speciaal voor wakker gemaakt
en mijn wijfie ook maar die had een rot humeur dus die heeft me nu
uit het huis geschopt
nu zit ik dus op straat te fokken
oke leuk
leuk
ja
wat
ok
ga is slapen moet je niet werken ??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
leuk
ik heb de kinderen er speciaal voor wakker gemaakt
en mijn wijfie ook maar die had een rot humeur dus die heeft me nu
uit het huis geschopt
nu zit ik dus op straat te fokken
oke leuk
leuk
ja
wat
ok
ja maar sgijt aan werkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga is slapen moet je niet werken ??
inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar je weet nu wel hoe je een eitje moet pellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |