En wat wilde Danny dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:47 schreef Floxcie het volgende:
Broeders en zusters, yvonne heeft weer mijn teksten verwijderd. De tijd is gekomen, we moeten opstaan en vechten.
FOK! moet beter, zoals Danny wou, niet zoals feministische, sadistische en ironische yvonne.
Ik kliktequote:
Voor een rug heb ik ook je rug.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Welkom, sluit je aan bij de FOK!revolutie. HappyBob heeft mijn rug.
Dus je verloor?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel net binnen 5 beurten een hele pokertafel weg.
Ik heb heel veel met Brian, maar ik word liever niet geconfronteerd meerquote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt iets tegen Brian he?
[ afbeelding ]
yvonne staat dit soort waanzin toe maar een revolutie wordt gecensureerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Voor een rug heb ik ook je rug.
De laatste danquote:Op maandag 14 februari 2011 01:52 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik heb heel veel met Brian, maar ik word liever niet geconfronteerd meer
Kut ik wilde bijna zeggen dat ik van je hield, maar toen zag ik de subquote:Op maandag 14 februari 2011 01:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De laatste dan
[ afbeelding ]
komt er eigenlijk nog één aan hoor.
Maar dit is dan echt de laatstequote:Op maandag 14 februari 2011 01:54 schreef mistyl het volgende:
[..]
Kut ik wilde bijna zeggen dat ik van je hield, maar toen zag ik de sub
door kijk shird :$quote:Op maandag 14 februari 2011 01:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dit is dan echt de laatsteEn alleen omdat tieten..geen idee wie dit is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |