corigeerte jij me nou zojuistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
*vindt
Dat betekent nog niet dat ik je ook daadwerkelijk haat.
dat mag toch ook niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hebt geen naaktpics gepost
Je bent opgezogen door de kuddedieren. Enige wat je nu nog te doen staat, is toegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks met 5 december ik vond t gewoon grappig
Laat ook maar zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
corigeerte jij me nou zojuist
waarom als ik vragen mag
jawel, alleen in kpd niet gekkiequote:
Wat is er schatje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Of wel goed.
IK KAN NIET MEER NADENKEN.
CHLORO HELP
1.68mquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Of wel goed.
CHLORO HELP
JE HAD HET GOED NIE HUILEquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Of wel goed.
CHLORO HELP
heb ik ook niequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jawel, alleen in kpd niet gekkie
dat neem ik terug als jij terug neemt dat ik een smurf benquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat mama een snor heeft vind ik nie zo liev hoor
Ik zie spelfouten en dan verbeter ik dat automatisch, maar ik ben te moe om na te denken dus dan ga ik zelf twijfelen.quote:
ok ik neem het terugquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat neem ik terug als jij terug neemt dat ik een smurf ben
welk niveau heb je gedaan, miss 1.68m 52kg oranje kamer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie spelfouten en dan verbeter ik dat automatisch, maar ik ben te moe om na te denken dus dan ga ik zelf twijfelen.
kpd heb je niet nodig omdat knetterknakerjorumquote:
Altijd voor antwoord B kiezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie spelfouten en dan verbeter ik dat automatisch, maar ik ben te moe om na te denken dus dan ga ik zelf twijfelen.
Story of my life, bro.quote:
Hé Kippekopje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |