het blijft een onderonsje danquote:
quote:
ja flipsel haar schuldquote:
wietparkiet is pietwarkietquote:
net weg enzo maar zie haar morgen weer voor drankje en hapjequote:
Ah, doe haar de hartelijke groeten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
net weg enzo maar zie haar morgen weer voor drankje en hapje
niet rellen he morgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:40 schreef coban het volgende:
Jongons en meisjens,
Ik ga slapen. Kusjens op jullie puisterige voorhoofds.
zal ik doen zal ik doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, doe haar de hartelijke groeten.
Trusten cobie. Droom zacht.
jawelss enzo want de piet is helemaal warkiet jwtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die van mij was grappig pietwarkiet slaat nergens op
ga je moeder haar snor scherenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:42 schreef Nectar het volgende:
wie in dit topic heeft een soa en gaat binnekort eraan dood
wietparkiet = crappyparkiet dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die van mij was grappig pietwarkiet slaat nergens op
psychische inrichting zou je wel goed doen denkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jawelss enzo want de piet is helemaal warkiet jwt
niet geholpenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
psychische inrichting zou je wel goed doen denk
hou je bek dicht smurfquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je moeder haar snor scheren
nee dat rijmt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
wietparkiet = crappyparkiet dan?
24 uur hoor ik weet niet eens waarvoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet lang genoeg blijkbaar
grapje schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |