I hate myself and I want to die.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Elke dag sterf ik een stukje verder. Kutleven.
Kun je nagaanquote:
Dit gaat als vanouds een nachtbagger worden met vele pareltjes uit de oude kast.quote:
Hey, een appel.quote:
ga niet hatenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit gaat als vanouds een nachtbagger worden met vele pareltjes uit de oude kast.
slaap lekker schattiee lafjoe missss yoou sooo muchh ntb wij alles niks kan tussen ons komen je weet laafjoequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
Ik ga wel slapen nu.
Hou van jullie slaap zacht
luv you luv you slaap zacht (k)(l)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
Ik ga wel slapen nu.
Hou van jullie slaap zacht
lekker peperquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tenga, éénmaal een Spaanse rode peper.
que?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tenga, éénmaal een Spaanse rode peper.
Deja vu allesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
slaap lekker schattiee lafjoe missss yoou sooo muchh ntb wij alles niks kan tussen ons komen je weet laafjoe
je moest lachen hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:36 schreef coban het volgende:
[..]
Klootzak
Slaaplekker aaaaaightgtgthttttt
hey, goeie goeie man.quote:
Heel veel mensen moeten dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:37 schreef Chloroform het volgende:
Elke keer als ik de UI van coban bekijk, moet ik een beetje kotsen.
doe niet stoerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |