bohhh ik ga je wijn gevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen wijn
[..]
Dat is waar
je komt net binnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Zijn hier nog sletjes in het huis of wat?
bffquote:
Nou, goed dat ik er ben dan!quote:
aight, mattie, hoe is het nou?quote:
dus je bent sletquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bff![]()
[..]
Nou, goed dat ik er ben dan!
druk en zwaar leven enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
aight, mattie, hoe is het nou?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus je bent slet
LOLOLOLOLOLBBQWTFROFL
Idem man, idem.quote:
ben je wel hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef coban het volgende:
Ik weigerde hoi tegen chloroform te zeggen omdat ik geen slet ben
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef coban het volgende:
Ik weigerde hoi tegen chloroform te zeggen omdat ik geen slet ben
Echt he, zwaar leven. Maarja word je hard van, zeggen zequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Idem man, idem.Hel op aarde alles.
Ja, ze zeggen het. Ik heb alleen maar het gevoel alsof ik stukje bij beetje aan het doodgaan ben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt he, zwaar leven. Maarja word je hard van, zeggen ze
ik ben de bronquote:
slaap lekker wijffie lafjoe missss yoou sooo muchh ntb wij alles niks kan tussen ons komen je weet laafjoequote:
Elke dag sterf ik een stukje verder. Kutleven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen het. Ik heb alleen maar het gevoel alsof ik stukje bij beetje aan het doodgaan ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |