geile chinees, hoe is zijn satequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
By the way: HIJ WAS53 jarige besneden chinees die nog wel tandarts is....
[ afbeelding ]
mis mijn prada schoenen
Besneden wauwie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[ afbeelding ]
mis mijn prada schoenen
Goed zo, in mijn mond mogen ook alleen besneden tandartsenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[ afbeelding ]
mis mijn prada schoenen
Ja hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:11 schreef timmmmm het volgende:
Leren. Duidelijk leren. Ik heb het niet genoeg gedaan, en nu ben ik genaaid, dus leren, coban
ik doe dat ook altijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ja he
OMG ik heb het ik ga leren gwn
Ik ga wekker zetten om 8.30 zo goed.
De mijne staat al om 6 uurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ja he
OMG ik heb het ik ga leren gwn
Ik ga wekker zetten om 8.30 zo goed.
sorry coban :$quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
Aight en wietparkiet demotiveren mij is niet goed
Stuur je familie er op af. Dan zijn ze volgende week nog tandjes aan het tuffenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef coban het volgende:
Aight en wietparkiet demotiveren mij is niet goed
Ja hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik doe dat ook altijd
en dan is het plots 11.30
Ga zo door en je kan binnen een dag niet meer posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[ afbeelding ]
mis mijn prada schoenen
krijg je dan slaag met de slipper>quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ja heherkenbaar
Nee moet echt want boze mama
Ik heb connecties binnen coban's familiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stuur je familie er op af. Dan zijn ze volgende week nog tandjes aan het tuffen
Hopelijk lang want die van mij zijn ook altijd langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga zo door en je kan binnen een dag niet meer posten.
wat dacht je wietparkiet is een stom sulletjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen neven en broers hier. Jammer jammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat remlof zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
waarom gelijk zo rigoureusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
remlof is een besneden mod, net zo ergquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat remlof zich aangesproken voelt
Ben jij ook stiekem een besneden tandarts?
Hahah jij weetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
krijg je dan slaag met de slipper>
Dat dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
remlof is een besneden mod, net zo erg
turkse en marokkaanse vrienden die dat altijd zeggenquote:
Ik zal jou eens besnijdnequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
remlof is een besneden mod, net zo erg
Ja drm grappigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
turkse en marokkaanse vrienden die dat altijd zeggen
Nee klopt, maar ik gebruik hem nu wel vaakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ja drm grappigniet dat het serieus gebeurt
juicyhil?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
Kwam ik van het weekend gewoon een bekende Nederlander tegen..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Welke jijwelke BN?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef HappyBob het volgende:
En hier sta ik met Hans KlokErg leuke man is dat.
[ afbeelding ]
waarom staat er nu iemand anders met juicy op de foto?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef HappyBob het volgende:
En hier sta ik met Hans KlokErg leuke man is dat.
[ afbeelding ]
Doe eens niet, apie. userbash is niet cool hip of tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom staat er nu iemand anders met juicy op de foto?
Dat is Juicyhill nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom staat er nu iemand anders met juicy op de foto?
ga je werkelijk met elke bner op de foto die je tegenkomt ??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is Juicyhill nietDoe niet zo stom.
Voor de GTST fans. Lucas is heel lief in het echt.
[ afbeelding ]
zullen we anders maar gewoon gaan slapen, als we morgen weer productief moeten zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:21 schreef coban het volgende:
[..]
Mooi dan ben ik niet de enige domme.
Ja, zoveel mogelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je werkelijk met elke bner op de foto die je tegenkomt ??
wie is die snol naast die mooiboiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, zoveel mogelijkVind het erg leuk om te doen.
[ afbeelding ]
Als ik slaap had was ik allang aan het slapen geweest, maar een verkloot slaapritme verpest alles.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zullen we anders maar gewoon gaan slapen, als we morgen weer productief moeten zijn?
de enigste met wie ik op de foto wil zijn youssef en kamal en geert wildersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, zoveel mogelijkVind het erg leuk om te doen.
[ afbeelding ]
Birgit Schuurman is leuk hoor. Maar de leukste was Roel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie is die snol naast die mooiboi
enigequote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de enigste met wie ik op de foto wil zijn youssef en kamal en geert wilders
Ik weet wel andere dingen die we kunnen doen dan slapen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik slaap had was ik allang aan het slapen geweest, maar een verkloot slaapritme verpest alles.
Geert Wilders wilt geen pic met mij, zo raar snappen jullie waarom?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de enigste met wie ik op de foto wil zijn youssef en kamal en geert wilders
Haterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:24 schreef Flippiee het volgende:
Nachtbagger// Brian op de Duik adoratietopic
ook niet met mij, ik ben er blij omquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Geert Wilders wilt geen pic met mij, zo raar snappen jullie waarom?
Wendy van Dijkquote:
Ja, ik ook. Fokken bijvoorbeeld. Of gamen. Of staren in het donker en dan allemaal kleurtjes zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet wel andere dingen die we kunnen doen dan slapen?
Ik neem een wijntje goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar drinken we op
[ afbeelding ]
Haha die man is echt een debiel mja kan er altijd wel om lachenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook niet met mij, ik ben er blij om
dat is met recht een kankermongool
Alcoholvrij wijntje dan. Ik weet hoe vrouwen worden als ze wat alcohol op hebben..quote:
dan gaat hun kut stinkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alcoholvrij wijntje dan. Ik weet hoe vrouwen worden als ze wat alcohol op hebben..
Ik ben nog steeds tof, behalve als ik wijn drinkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alcoholvrij wijntje dan. Ik weet hoe vrouwen worden als ze wat alcohol op hebben..
que?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tof, behalve als ik wijn drink
bffquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Zijn hier nog sletjes in het huis of wat?
bohhh ik ga je wijn gevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen wijn
[..]
Dat is waar
je komt net binnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Zijn hier nog sletjes in het huis of wat?
bffquote:
Nou, goed dat ik er ben dan!quote:
aight, mattie, hoe is het nou?quote:
dus je bent sletquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bff![]()
[..]
Nou, goed dat ik er ben dan!
druk en zwaar leven enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
aight, mattie, hoe is het nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |