Aldus de vader. Ik geloof geen van beiden alleen heeft de één een getuige en de ander nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten daar plaspauzes tussen, maar hij is duidelijk niet buiten geweest.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmmmm ik geloof de overbuurvrouw.
Al was het alleen maar door dat fantastisch sluitende alibi.... Dat kan nooit. Exact op de minuut sluit alles aan elkaar aan....onmogelijk.
Tja ik wil je wel geloven...maar je bent als vader natuurlijk wel heel erg betrokken bij je eigen kind plus aansprakelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef FoXje het volgende:
[..]!!!!
Natuurlijk is dit binnen 1 minuut getyped voor fok, en is ie echt wel wezen plassen weet ik veel. Punt is dat hij niet alleen buiten is geweest.
Toch wel knap dat je je dat 2 weken later nog tot op het halfuur nauwkeurig weet te herinneren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef FoXje het volgende:
Nou, voor jou dan.
ochtend: ontbijt en TV, 10-12 scouting, 12 tot half 1 eten, half 1 tot half 2 Ninendo DS, half 2 tot half 3 met mij iets ophalen. half 3 tot 5 hutten bouwen op zolder; daarna eten, half 8 naar bed.
Hmm, en het feit dat die knul er mogelijk, moeilijk te zeggen zonder foto's niet bij kan komen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aldus de vader. Ik geloof geen van beiden alleen heeft de één een getuige en de ander niet
Ik zou het lekker voor laten komen.
Ook niet ongeveer? Wanneer hebben ze jou gemeld dat je kind dit gedaan zou hebben? Hoeveel uur na het krassen was dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef FoXje het volgende:Een tijd weten ze niet te noemen (nog niet), maar omdat mijn verhaal de 17e dus al vastlag bij de politie ben ik benieuwd
simpel consumentenzwijn. Ik hoop dat je in en in gelukkig bent als je halfslapen in de tevolle trein zit om half 7 hard onderweg om je onderdrukker nog een dagje te rimmen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ohh het 'ze hebben geld zat' argument
Je hoeft jezelf niet te verzekeren hoor.
Wut.. 1700 euro voor een kras?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:05 schreef FoXje het volgende:
De schade is zondag iets voor 1700 gemeld, het zou ' zaterdagmiddag' gebeurd zijn.
Lukt het een beetje? Rondkomen van de bijstand?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef borbit het volgende:
simpel consumentenzwijn. Ik hoop dat je in en in gelukkig bent als je halfslapen in de tevolle trein zit om half 7 hard onderweg om je onderdrukker nog een dagje te rimmen.
Ahh...quote:
Idd, als de buurvrouw je kind op zaterdagmiddag een auto heeft zien beschadigen dan is het een beetje slordig dat het jou aan het eind van de zondagmiddag pas gemeld wordt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ahh...
Lekker op tijd, als de buurvrouw het zaterdagmiddag zag.
Het kan toch dat ze hem "heeft zien rommelen op de oprijlaan bij de auto" maar dat ze op dat moment niet meteen dacht dat de auto bekrast was?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, als de buurvrouw je kind op zaterdagmiddag een auto heeft zien beschadigen dan is het een beetje slordig dat het jou aan het eind van de zondagmiddag pas gemeld wordt.
Daarbij had de buurvrouw tenminste een "Scheer je weg, snotneus" kunnen roepen toen hij bezig was, en gelijk papa en mama kunnen waarschuwen.
Maar de buurjongen is dus van zaterdagmiddag tot eind zondagmiddag niet bij z'n auto geweest?
Niet met de auto weggeweest op zaterdagavond?
Ware het niet dat het bewuste kind niet buiten is geweest die zaterdag (behalve met scouting).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het kan toch dat ze hem "heeft zien rommelen op de oprijlaan bij de auto" maar dat ze op dat moment niet meteen dacht dat de auto bekrast was?
Toen ze de volgende dag de buurman sprak die klaagde over de grote krassen op zijn voorkap toen dacht ze terug aan japie van de buren die de midag ervoor wel met zijn houten speelgoedauto op de buurman zijn auto aan het pielen was.
Toen hebben ze misschien de link gelegd. ah.... daardoor is hij bekrast.
TS vraagt vervolgens aan japie of japie krassen heeft gemaakt op de auto van de buurman en japie zegt lief "nee papa.. dat doe ik niet hoor" en papa gaat vervolgens zoonlief verdedigen en opent een topic op Fok.
Dat is voor mij vooralsnog net zo eenvoudig aan te nemen als het "twee van mijn buren spannen samen om mij op te laten draaien voor schade aan de buurman zijn auto" hoor.
Dat is toch iets heel anders dan "de buurvrouw heeft hem de auto zien bekrassen".quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het kan toch dat ze hem "heeft zien rommelen op de oprijlaan bij de auto" maar dat ze op dat moment niet meteen dacht dat de auto bekrast was?
Toen ze de volgende dag de buurman sprak die klaagde over de grote krassen op zijn voorkap toen dacht ze terug aan japie van de buren die de midag ervoor wel met zijn houten speelgoedauto op de buurman zijn auto aan het pielen was.
TS vraagt vervolgens aan japie of japie krassen heeft gemaakt op de auto van de buurman en japie zegt lief "nee papa.. dat doe ik niet hoor" en papa gaat vervolgens zoonlief verdedigen en opent een topic op Fok.
Dat is voor mij vooralsnog net zo eenvoudig aan te nemen als het "twee van mijn buren spannen samen om mij op te laten draaien voor schade aan de buurman zijn auto" hoor.
Ja dat is een hele goede, hele opzichtige kleur jas die totaal niet lijkt op de huidige jasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef BobLeSponge het volgende:
Geef je kind een andere kleur jas. Paradeer het dan door de straat een paar dagen. De buurvrouw zal na je vraag zeker de kleur jas van je kind gaan onthouden en bij de volgende keer dat de vraag komt zal ze zich de nieuwe en dus verkeerde kleur herinneren. Of werkt dat niet zo?
Dit dus. Verhaal van TS is net zo 'verdedigbaar' als het verhaal van de buurvrouw. ...het eerste kind wat elke minuut van de dag door zijn ouders in de gaten wordt gehouden moet nog geboren worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef Hanoying het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |