abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103577087
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Natuurlijk zitten daar plaspauzes tussen, maar hij is duidelijk niet buiten geweest.
Aldus de vader. Ik geloof geen van beiden alleen heeft de één een getuige en de ander niet ;)
Ik zou het lekker voor laten komen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:33:29 #52
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103577119
quote:
99s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmmmm ik geloof de overbuurvrouw.

Al was het alleen maar door dat fantastisch sluitende alibi.... Dat kan nooit. Exact op de minuut sluit alles aan elkaar aan....onmogelijk.
:') !!!!
Natuurlijk is dit binnen 1 minuut getyped voor fok, en is ie echt wel wezen plassen weet ik veel. Punt is dat hij niet alleen buiten is geweest.
opgezegd@fok.nl
pi_103577271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef FoXje het volgende:

[..]

:') !!!!
Natuurlijk is dit binnen 1 minuut getyped voor fok, en is ie echt wel wezen plassen weet ik veel. Punt is dat hij niet alleen buiten is geweest.
Tja ik wil je wel geloven...maar je bent als vader natuurlijk wel heel erg betrokken bij je eigen kind plus aansprakelijk.
Als de buurvrouw heeft geconstateerd dat het jouw zoon was dan is dat natuurlijk makkelijk te weerleggen. Hoef je alleen even aan de buurvrouw te vragen hoe laat het was en kun jij het alibi overleggen. Alleen constateer ik dat er geen alibi is...behalve tussen 10-12. De rest was jij (degene die aansprakelijk gesteld gaat worden) zijn alibi.

Snap je mijn sceptische insteek?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:41:34 #54
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103577397
Ik, en zijn moeder. De persoon in Eindhoven waar we een xbox spel opgehaald hebben. Snap je wel. Maar als hij het wel was geweest, dan was het verzekeringswerk. Dan krijgt hij op zijn donder, en ik geef mijn verzekeringsgegevens. Dat kost mij geen cent .. dus waarom zou ik daar dan moeilijk over doen.
opgezegd@fok.nl
pi_103577722
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:25 schreef FoXje het volgende:
Nou, voor jou dan.

ochtend: ontbijt en TV, 10-12 scouting, 12 tot half 1 eten, half 1 tot half 2 Ninendo DS, half 2 tot half 3 met mij iets ophalen. half 3 tot 5 hutten bouwen op zolder; daarna eten, half 8 naar bed.
Toch wel knap dat je je dat 2 weken later nog tot op het halfuur nauwkeurig weet te herinneren.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:54:05 #56
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103577841
Hoe laat is er volgens de buuf gekrast?
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:58:16 #57
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103578007
r_one, Dat heb ik maandagmorgen na overleg met de wijkagent naar de wijkagent gemaild. Dat lag 2 weken geleden dus al vast. Een tijd weten ze niet te noemen (nog niet), maar omdat mijn verhaal de 17e dus al vastlag bij de politie ben ik benieuwd :)
opgezegd@fok.nl
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:59:56 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_103578077
Die krassen klinken als een boze ex van de buurjongen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_103578138
quote:
99s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Aldus de vader. Ik geloof geen van beiden alleen heeft de één een getuige en de ander niet ;)
Ik zou het lekker voor laten komen.
Hmm, en het feit dat die knul er mogelijk, moeilijk te zeggen zonder foto's niet bij kan komen?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:03:55 #60
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103578249
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef FoXje het volgende:Een tijd weten ze niet te noemen (nog niet), maar omdat mijn verhaal de 17e dus al vastlag bij de politie ben ik benieuwd :)
Ook niet ongeveer? Wanneer hebben ze jou gemeld dat je kind dit gedaan zou hebben? Hoeveel uur na het krassen was dat?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:05:03 #61
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103578290
De schade is zondag iets voor 1700 gemeld, het zou ' zaterdagmiddag' gebeurd zijn.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:09:32 #62
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103578446
Dan geloof ik niks van hun verhaal.

Succes ermee, ik blijf het even volgen. :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:10:25 #63
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103578487
Ja heb verder niets te melden, nieuwe updates laat ik weten.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:19:27 #64
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_103578891
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 07:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ohh het 'ze hebben geld zat' argument :')
Je hoeft jezelf niet te verzekeren hoor.
simpel consumentenzwijn. Ik hoop dat je in en in gelukkig bent als je halfslapen in de tevolle trein zit om half 7 hard onderweg om je onderdrukker nog een dagje te rimmen.
pi_103578919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:05 schreef FoXje het volgende:
De schade is zondag iets voor 1700 gemeld, het zou ' zaterdagmiddag' gebeurd zijn.
Wut.. 1700 euro voor een kras?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:20:23 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103578938
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef borbit het volgende:
simpel consumentenzwijn. Ik hoop dat je in en in gelukkig bent als je halfslapen in de tevolle trein zit om half 7 hard onderweg om je onderdrukker nog een dagje te rimmen.
Lukt het een beetje? Rondkomen van de bijstand?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:24:38 #67
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103579138
17:00 tijd :)
opgezegd@fok.nl
pi_103579249
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef FoXje het volgende:
17:00 tijd :)
Ahh...
Lekker op tijd, als de buurvrouw het zaterdagmiddag zag.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:47:11 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103580105
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ahh...
Lekker op tijd, als de buurvrouw het zaterdagmiddag zag.
Idd, als de buurvrouw je kind op zaterdagmiddag een auto heeft zien beschadigen dan is het een beetje slordig dat het jou aan het eind van de zondagmiddag pas gemeld wordt.
Daarbij had de buurvrouw tenminste een "Scheer je weg, snotneus" kunnen roepen toen hij bezig was, en gelijk papa en mama kunnen waarschuwen.

Maar de buurjongen is dus van zaterdagmiddag tot eind zondagmiddag niet bij z'n auto geweest?
Niet met de auto weggeweest op zaterdagavond?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:50:52 #70
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_103580282
Geef je kind een andere kleur jas. Paradeer het dan door de straat een paar dagen. De buurvrouw zal na je vraag zeker de kleur jas van je kind gaan onthouden en bij de volgende keer dat de vraag komt zal ze zich de nieuwe en dus verkeerde kleur herinneren. Of werkt dat niet zo?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:56:33 #71
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103580498
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, als de buurvrouw je kind op zaterdagmiddag een auto heeft zien beschadigen dan is het een beetje slordig dat het jou aan het eind van de zondagmiddag pas gemeld wordt.
Daarbij had de buurvrouw tenminste een "Scheer je weg, snotneus" kunnen roepen toen hij bezig was, en gelijk papa en mama kunnen waarschuwen.

Maar de buurjongen is dus van zaterdagmiddag tot eind zondagmiddag niet bij z'n auto geweest?
Niet met de auto weggeweest op zaterdagavond?
Het kan toch dat ze hem "heeft zien rommelen op de oprijlaan bij de auto" maar dat ze op dat moment niet meteen dacht dat de auto bekrast was?

Toen ze de volgende dag de buurman sprak die klaagde over de grote krassen op zijn voorkap toen dacht ze terug aan japie van de buren die de midag ervoor wel met zijn houten speelgoedauto op de buurman zijn auto aan het pielen was.

Toen hebben ze misschien de link gelegd. ah.... daardoor is hij bekrast.

TS vraagt vervolgens aan japie of japie krassen heeft gemaakt op de auto van de buurman en japie zegt lief "nee papa.. dat doe ik niet hoor O+ " en papa gaat vervolgens zoonlief verdedigen en opent een topic op Fok.

Dat is voor mij vooralsnog net zo eenvoudig aan te nemen als het "twee van mijn buren spannen samen om mij op te laten draaien voor schade aan de buurman zijn auto" hoor.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_103580548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Het kan toch dat ze hem "heeft zien rommelen op de oprijlaan bij de auto" maar dat ze op dat moment niet meteen dacht dat de auto bekrast was?

Toen ze de volgende dag de buurman sprak die klaagde over de grote krassen op zijn voorkap toen dacht ze terug aan japie van de buren die de midag ervoor wel met zijn houten speelgoedauto op de buurman zijn auto aan het pielen was.

TS vraagt vervolgens aan japie of japie krassen heeft gemaakt op de auto van de buurman en japie zegt lief "nee papa.. dat doe ik niet hoor O+ " en papa gaat vervolgens zoonlief verdedigen en opent een topic op Fok.

Dat is voor mij vooralsnog net zo eenvoudig aan te nemen als het "twee van mijn buren spannen samen om mij op te laten draaien voor schade aan de buurman zijn auto" hoor.
Ware het niet dat het bewuste kind niet buiten is geweest die zaterdag (behalve met scouting).
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:08:19 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103580971
quote:
[..]

Dat is toch iets heel anders dan "de buurvrouw heeft hem de auto zien bekrassen".
Het kan natuurlijk net zo goed 's nachts zijn gebeurd door een paar dronken dropjes die uit de kroeg kwamen rollen.

Lijkt me niet dat het buurjongentje dat in de buurt van de auto heeft gespeeld dan maar schuldig moet worden bevonden aan het veroorzaken van de krassen, tenzij de buurvrouw het letterlijk heeft zien gebeuren, niet omdat de buurvrouw ineens bedacht dat het buurjongentje in de buurt van de auto gespeeld had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103580974
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef BobLeSponge het volgende:
Geef je kind een andere kleur jas. Paradeer het dan door de straat een paar dagen. De buurvrouw zal na je vraag zeker de kleur jas van je kind gaan onthouden en bij de volgende keer dat de vraag komt zal ze zich de nieuwe en dus verkeerde kleur herinneren. Of werkt dat niet zo?
Ja dat is een hele goede, hele opzichtige kleur jas die totaal niet lijkt op de huidige jas :P
Maar het is ondertussen al 2 weken terug dus doe kleur weet ze nu wel
pi_103581095
quote:

[..]

Dit dus. Verhaal van TS is net zo 'verdedigbaar' als het verhaal van de buurvrouw. ...het eerste kind wat elke minuut van de dag door zijn ouders in de gaten wordt gehouden moet nog geboren worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')