*proest*. Ach, beter dan andersomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:25 schreef Bastard het volgende:
Sta ik op het punt om te vertrekken naar Den Haag voor een afspraak, gedouched, geschoren, jas klaar leggen. Ik pak nog even de brief om het adres te checken waar ik moet wezen en vervloek het tijdstip (spits den haag = suicidaal) en wat blijkt.... volgende week woensdag pas
Amai 7quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef senesta het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand met kinderen die qua maat net boven die van mijn kinderen zitten dus ik koop meestal gewoon alles nieuw. Mijn buurvrouw is alleen met zeven kinderen dus die is er erg blij meeVooral de winterjassen vielen erg in de smaak bij de kinderen
En dat is ook wel weer leuk om te zien.
Ik heb eerder ook in den haag gewerkt dus ben er wel bekend mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
*proest*. Ach, beter dan andersom
enne... spits Den Haag valt reuze mee hoor. Prins clausplein naar A12 is een beetje chaotisch en kriskras door elkaar, maar op zich wel te doen. Rij er elke dag doorheen met de brommert.
Nee, van een berg af rijden is lastiger
Trek een trui aanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:56 schreef MissVanity het volgende:
Het is zo koudIk zit helemaal te trillen
Ik zit op mijn werk. En heb geen trui bij me. En met een jas aanzitten is niet zo netjesquote:
Ja dat is nogal een verschil 1 of 3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:04 schreef sararaats het volgende:
Het enige waar ik last mee heb: de eerste en derde versnelling. Die zitten zo dicht bij elkaar.
Grmpf, autorijden is leuk maar toch moeilijk voor mij.
Meestal voel ik het wel hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is nogal een verschil 1 of 3![]()
Ook over het Prins Clausplein?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
*proest*. Ach, beter dan andersom
enne... spits Den Haag valt reuze mee hoor. Prins clausplein naar A12 is een beetje chaotisch en kriskras door elkaar, maar op zich wel te doen. Rij er elke dag doorheen met de brommert.
Ja, ook over het Prins Clausplein. Elke dag. Heen en weer. (maar na vrijdag niet meerquote:
Klaverblad Badhoevedorp, ook zo eng.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, ook over het Prins Clausplein. Elke dag. Heen en weer. (maar na vrijdag niet meer)
Vanaf A13 stukje over A4 en dan over het Prins Clausplein de A12 op. Het meest chaotische stukje snelweg van Nederland
Wie dat zo ooit verzonnen heeft moeten ze afschieten
Vanwege die binnenbochten zeker?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klaverblad Badhoevedorp, ook zo eng.
Vergeleken met de stad Den Haag zelf is het toch een eitje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, ook over het Prins Clausplein. Elke dag. Heen en weer. (maar na vrijdag niet meer)
Vanaf A13 stukje over A4 en dan over het Prins Clausplein de A12 op. Het meest chaotische stukje snelweg van Nederland
Wie dat zo ooit verzonnen heeft moeten ze afschieten
Jaquote:
Nou, men wil van rechts naar links en van links naar rechts , dus ben altijd bang dat ik gesneden wordt.quote:
Kan ik niet veel over zeggen, aangezien ik daar vrijwel nooit komquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Ferdo het volgende:
Vergeleken met de stad Den Haag zelf is het toch een eitje?
Thanks!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef Silverdigger2 het volgende:
aex:
Griekenland uit de Euro #23 - Met een hoger tekort dan voorzien
pol
Demonstraties in Europa: Griekenland. #2
verder nog wat *korte nieuwsopdates op nws
Occupy Nederland 15Oct #4
Nederland betaalt haast het meest per inwoner aan EU-noodfonds
Griekse crisis (400+ miljard erger dan vertelt werd
Ik voel me gelijk oud worden.quote:
Ben je mal, de duvel is oudquote:
Ik ben helemaal niet oud !quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ben je mal, de duvel is oud![]()
Dit was gewoon even de stilte doorbreken met een lekkere beat.
Maar dit is een lekkere gouwe ouwe
Kun je nagaan hoe ík me voelde.quote:
De stilte doorbreken doet dat absoluut jaquote:Dit was gewoon even de stilte doorbreken met een lekkere beat.
Dat ben ik met je eens.quote:Maar dit is een lekkere gouwe ouwe
Jawel hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:07 schreef MissVanity het volgende:
GoedenavondIk heb geen wijn in huis
![]()
Mijn excuses voor het slechte nummer hierboven. Niemand durft meer te posten![]()
Top. Betere muziekkeuze dan die maffe poster voor je. Onder dat vreselijke nummer daarboven wil toch geen mens staan zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |