quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Je wordt nog wel gewaarschuwd. * Dit topic sluit over 1 post.
Dan moet je dus net als ik wachten op het 'slachtoffer'
Oh, en ja, noem mezelf geen metalfan, maar is beter dan die Rommel&Bullshit herrie.
Gelukkig zijn we allemaal andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah dat zegt ook wel wat jaDat is niet helemaal mijn muziek geloof ik
Ja preciesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal andersAnders zou het ook zo saai worden
De ene hooggevoelig, de ander het gevoel van een baksteen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal andersAnders zou het ook zo saai worden
Ben je nog steeds alleen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zo hele kip in een braadzak in de oven gezet
Ja nog wel, maar in een mum van tijd zal het huis weer ontploffen in 1 hellskitchenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nog wel, maar in een mum van tijd zal het huis weer ontploffen in 1 hellskitchen
Lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zo hele kip in een braadzak in de oven gezet
Sgoed, ik kook altijd veelsteveelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LekkerZet maar een extra bordje neer. Ik eet mee
Jij het nieuwe subforum ROO al gezien? Best een leuk forum eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LekkerZet maar een extra bordje neer. Ik eet mee
quote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij het nieuwe subforum ROO al gezien? Best een leuk forum eigenlijk.
Kan ik van de week ook wel weer eens doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb vorige week een grote pan boerenkool gemaakt. Vanavond eten we de restjes
Half uurtje dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef senesta het volgende:
Hmm. Je woont niet eens heel erg ver bij mijn vandaan toch?
Ook lekker..!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb vorige week een grote pan boerenkool gemaakt. Vanavond eten we de restjes
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
![]()
Rap vind ik het ergst. Echt totaal niet mijn smaak
Je hebt in elk geval werkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ik heb een nieuwe baan.![]()
Huidige houdt op na bijna 7,5 jaar. Maar goed, per 1 nov. kan ik weer aan de slag, voor een paar weken, krijg ik net door, daarna waarschijnlijk weer een ander project.
Nou moet ik dus wel 5 a 6 weken lang elke dag Rotterdam - 's Hertogenbosch rijden ...![]()
... en als het in die tijd gaat sneeuwen ... (ruim 2 uur !) met de trein
Ach ja ... je moet er wat voor over hebben
Wel heel goed van je dat je alweer zo snel een baan hebt! Zit je toch een beetje mee in de rats anders..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ik heb een nieuwe baan.![]()
Huidige houdt op na bijna 7,5 jaar. Maar goed, per 1 nov. kan ik weer aan de slag, voor een paar weken, krijg ik net door, daarna waarschijnlijk weer een ander project.
Nou moet ik dus wel 5 a 6 weken lang elke dag Rotterdam - 's Hertogenbosch rijden ...![]()
... en als het in die tijd gaat sneeuwen ... (ruim 2 uur !) met de trein
Ach ja ... je moet er wat voor over hebben
Nu al een kerstfilm, het moet niet maffer worden. Misschien kunnen ze in december de paashaas alvast op laten draven ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:18 schreef Bastard het volgende:
Er is gewoon een kerstfilm al op tv
En ik kijk m
Spannend! Hoop dat het wat wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef Bastard het volgende:
Ben zelf ook bezig met een andere baan, ben uitgenodigd voor een gesprek door die firma, nou praten kan altijd
Whehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu al een kerstfilm, het moet niet maffer worden. Misschien kunnen ze in december de paashaas alvast op laten draven ?![]()
Welke? It's a wonderful life?
Thanksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:22 schreef MissVanity het volgende:
Je hebt in elk geval werkIk duim voor je dat het niet gaat sneeuwen.
Mja, is ook wel een kwestie van een beetje mazzel hebben. Er zijn toch al wel de nodige CV's de deur uitgegaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef Bastard het volgende:
Wel heel goed van je dat je alweer zo snel een baan hebt! Zit je toch een beetje mee in de rats anders..
Precies. Zo had ik gisteren een gesprek (via, via, bij dat andere engineerings bureau), waardoor ik vanmorgen meteen op gesprek kon bij de mogelijke klant (waar ik toch niet de enige kandidaat was) & vanmiddag kreeg ik al te horen dat ik dinsdag kan beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef Bastard het volgende:
Ben zelf ook bezig met een andere baan, ben uitgenodigd voor een gesprek door die firma, nou praten kan altijd
Ja, maar, vrijdag vergaat de wereld al ... kan niemand die geweldige kerstfilm meer zien. Dan maar nu alvastquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
Nu al een kerstfilm, het moet niet maffer worden. Misschien kunnen ze in december de paashaas alvast op laten draven ?![]()
Welke? It's a wonderful life?
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, tof!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Mja, is ook wel een kwestie van een beetje mazzel hebben. Er zijn toch al wel de nodige CV's de deur uitgegaan& op zich had ik nog wel minimaal een maandje uitloop, aangezien ik een vast contract heb bij mijn huidige baas. (via wie ik gedetacheerd ben en dat stopt per 31-okt.)
Ik kan nu in ieder geval op 1. nov weer ergens anders aan de slag, wel via een andere detacheerder / engineerings bureau, maar voorlopig nog wel ook via mijn huidige baas.
Zit wel vreemd in elkaar zo.
[..]
Precies. Zo had ik gisteren een gesprek (via, via, bij dat andere engineerings bureau), waardoor ik vanmorgen meteen op gesprek kon bij de mogelijke klant (waar ik toch niet de enige kandidaat was) & vanmiddag kreeg ik al te horen dat ik dinsdag kan beginnen.![]()
Je weet nooit hoe het loopt
Oh ja, natuurlijk. Stom van mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, maar, vrijdag vergaat de wereld al ... kan niemand die geweldige kerstfilm meer zien. Dan maar nu alvast
Fallen Angel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef Bastard het volgende:
Whehehe
Nee niet die. Geen idee hoe hij heet eigenlik, op RTL8
Engelenhaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Fallen Angel.
TV Film, Romantisch drama, uit 2003![]()
Die film is net zoveel 'kerstfilm' als dat jij haar op je hoofd heb.
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond!
Deze hoorde ik in de auto vandaag, lekker liedje
Nou een drama was het zeker, ze hadden er zoveel mogelijk in proberen te leggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Fallen Angel.
TV Film, Romantisch drama, uit 2003![]()
Die film is net zoveel 'kerstfilm' als dat jij haar op je hoofd heb.
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:40 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Dus nog een rustig dagje B?
Mwa, het is woensdag hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:40 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Dus nog een rustig dagje B?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |