Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:52 schreef r8v2 het volgende:
2 maanden m'n rijbewijs, 2 uur slaap en een 30 jaar oude auto resulteerde in een vrachtwagen die 12.000 euro schade had.
Ik reed een voorrangsweg op terwijl er een vrachtwagen aankwam (was te lang bezig geweest met kijken en afstand/snelheid van de ding verkeerd ingeschat). Die klapte op mijn neus, daarna draaide de auto 180 en kwam tegen een lantaarnpaal tot stilstand. Maar omdat de auto dus klemstond ramde de achterkant van de auto de laadklep scheef. Daar zat denk ik voornamelijk de grootste schadequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Toen ik 15 was heb ik ook eens op een motorkap gelegen. Vond ik heel stoer toen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:09 schreef ElectricEye het volgende:
Heb 19 jaar mijn rijbewijs nu en het enige is dat er een fietsster van een jaar of 16, 17 achterop geklap is.Ik had alleen alleen een diepe kras in de bumper, maar haar voorwiel stond tegen de trapper aan. Ik heb het meisje met fiets en al thuisgebracht en de schade maar gelaten voor wat-ie was. Ze kon van het huilen amper zeggen waar ze woonde.
Heftig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:07 schreef CorwinofAmber het volgende:
Met 120 over een binnenweg waar ik heel vaak reed en rondscheurde (redelijk verlaten, buiten bebouwde kom) had een boer (welkom in Friesland) modder in de bocht laten liggen. Achterkant gleed weg en over een greppel in een weiland geknald en 4x over de kop gevlogen.
Kon uitstappen met een buil op m'n hoofd door het inmiddels gesneuvelde achterruit, want de deuren wilde niet meer los.
Auto: Honda CRX type 2. God i loved that car.
Achterlijke gladiool bedoel je?quote:
4x over de kop slaan vind ik vrij heftig, oorzaak daargelaten.quote:
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:22 schreef Civilian het volgende:
Mijn eerste ongeluk was niet mijn fout, maar daardoor niet minder heftig.
Ik reed 50 (toegestane snelheid) op een voorrangsweg. Van rechts komt een busje en die stopt, zoals het hoort.
Hij stopte echter niet voor mij, maar voor een jongen rechts naast hem om deze voorrang te verlenen zodat hij over kon steken.
Dat jochie steekt dus over omdat het volgens die chauffeur veilig was. Resultaat, dat ventje op mn motorkap.
Gelukkig had hij alleen maar een gebroken bovenbeen. Ik was nog nooit zo blij om een kind te horen huilen.
Je hapt wel gelijk.. En ik geloof dr ook geen klap vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ja want jij weet ook zo goed wat ik allemaal uitgespookt heb
Iets van bijna 11 jaar terug nu zal zeker in de krant gestaan hebben, Verder voor mij een afgesloten hoofdstuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat moet in de krant hebben gestaan, dus scan maar even dat stukje in en post het hier...
Ja en? Fok! alles is twijfel trekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je hapt wel gelijk.. En ik geloof dr ook geen klap van
Schade aan auto`s lijken soms klein tot je de reparatiekosten ziet....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:57 schreef Deimos000 het volgende:
Hoek van een garage meegepikt.
Bumper en komlamp stuk terwijl het schuurtje een paar flinke scheuren vertoont.
Tja..
1300 schade aan de auto.
was in 2003 ergens ding heb ik nog altijd staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef r8v2 het volgende:
Wow. Mazzel dat het hele ding niet afgefikt is.
Post maar even waar (ongeveer) en wanneer het was, dan zoek ik het even op in de digitale krantenbak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Iets van bijna 11 jaar terug nu zal zeker in de krant gestaan hebben, Verder voor mij een afgesloten hoofdstuk.
[..]
Ja en? Fok! alles is twijfel trekken
Sierra Cosworth, baas der bazen auto...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef DS4 het volgende:
Vol uit Eau Rouge gevlogen en een Sierra Cosworth 500 kortgereden. Vanwege de klapper is niet helemaal duidelijk wat er mis is gegaan (kan mij niet herinneren wat er op dat moment is gebeurd), maar het zal iets met snelheid te maken gehad hebben...
Eerste ongeval op de openbare weg: stond voorgesorteerd om linksaf te slaan en iemand zag mij over het hoofd en die kon niet meer tijdig stoppen laat staan mij ontwijken. Heb ik minder last van gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |