Je hapt wel gelijk.. En ik geloof dr ook geen klap vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ja want jij weet ook zo goed wat ik allemaal uitgespookt heb
Iets van bijna 11 jaar terug nu zal zeker in de krant gestaan hebben, Verder voor mij een afgesloten hoofdstuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat moet in de krant hebben gestaan, dus scan maar even dat stukje in en post het hier...
Ja en? Fok! alles is twijfel trekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je hapt wel gelijk.. En ik geloof dr ook geen klap van
Schade aan auto`s lijken soms klein tot je de reparatiekosten ziet....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:57 schreef Deimos000 het volgende:
Hoek van een garage meegepikt.
Bumper en komlamp stuk terwijl het schuurtje een paar flinke scheuren vertoont.
Tja..
1300 schade aan de auto.
was in 2003 ergens ding heb ik nog altijd staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:36 schreef r8v2 het volgende:
Wow. Mazzel dat het hele ding niet afgefikt is.
Post maar even waar (ongeveer) en wanneer het was, dan zoek ik het even op in de digitale krantenbak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Iets van bijna 11 jaar terug nu zal zeker in de krant gestaan hebben, Verder voor mij een afgesloten hoofdstuk.
[..]
Ja en? Fok! alles is twijfel trekken
Sierra Cosworth, baas der bazen auto...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef DS4 het volgende:
Vol uit Eau Rouge gevlogen en een Sierra Cosworth 500 kortgereden. Vanwege de klapper is niet helemaal duidelijk wat er mis is gegaan (kan mij niet herinneren wat er op dat moment is gebeurd), maar het zal iets met snelheid te maken gehad hebben...
Eerste ongeval op de openbare weg: stond voorgesorteerd om linksaf te slaan en iemand zag mij over het hoofd en die kon niet meer tijdig stoppen laat staan mij ontwijken. Heb ik minder last van gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |