Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zaterdag 29 oktober is er de Halloween meet. Iedereen welkom
voor meer info stuur Goldfinger1963 maar een PM
kosten zijn 35 euro per koppel incl. eventueel overnachten.![]()
QFT!quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wel nu al die series daar over
En vergeet niet al de reclamespotjes met al dat speelgoed wat zoveel op elkaar lijktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]veel kinderen lopen nu alweer te hyperen ja.. En dan moet je nog ruim anderhalve maand
In dort! Daar gaan we met MiniDuck heenquote:
De Club was al op tv toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]veel kinderen lopen nu alweer te hyperen ja.. En dan moet je nog ruim anderhalve maand
ik zapte laatst langs een kinderkanaal en zag een reclame voor de poopsiewoopsiefloopsie ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vergeet niet al de reclamespotjes met al dat speelgoed wat zoveel op elkaar lijkt![]()
Ja dut dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zapte laatst langs een kinderkanaal en zag een reclame voor de poopsiewoopsiefloopsie ofzono kidding
ik bedoel ook eiks kruidnoten en dan vooral choco kruidnotenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen kruidnoten en suikerbeestjes
of speculoos, das ook lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef PeZu het volgende:
grmbl nu wil ik pepernoten op brood![]()
of speculaas![]()
Ga naar de winkel en haal watquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef PeZu het volgende:
grmbl nu wil ik pepernoten op brood![]()
of speculaas![]()
ach, dat boeit die kinderen echt niet zo hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:02 schreef Toekito het volgende:
2011: Herhaling De Club van Sinterklaas & De Speelgoeddief
In 2011 komt er ook wederom geen nieuwe serie van De Club van Sinterklaas. Dit is het tweede jaar op rij dat er een herhaling wordt uitgezonden. Wel komt er een nieuwe editie van Het Club van Sinterklaas Feest, net zoals het jaar ervoor.
Het is gewoon een herhaling............KANSLOOS want dan zijn er in de tv-serie en in Ahoy dus een andere Klaas.
ik vind echte speculaasjes op een lekker vers wit broodje met roomboter toch lekkerderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of speculoos, das ook lekkerSmeerbare speculaas
quote:
ik denk dat ik het laat bezorgen.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk even naar de supermarkt ga...
zomgquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik raak altijd in de war van die speculoos, het ziet eruit als pindakaasen dat lust ik niet
het stomme is dat ik dus wel verzot ben op satesausquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg![]()
ik hou van pindakaas, het is zo ultiem te combineren met van alles en meer
pindakaas voor de ultieme droge bekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg![]()
Met hagelslag bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg![]()
met:quote:
je zit op mijn hoofdquote:
Hey Enfequote:
Banaan is kennelijk ook een optiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
met:
(poeder)suiker
chocla (pasta, hagel, stukjes)
nootjes (borrel, cashew)
komkommer (sambal erbij)
sambal
peper/zout
jam
zeker wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Dat valt toch wel mee
[..]
Banaan is kennelijk ook een optie
Hoi schatjequote:
Is dat zoquote:
Trevquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Dat valt toch wel mee
[..]
Banaan is kennelijk ook een optie
jij is schuwnierig en spionnigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoi schatjeHoe wist je het
uhuh muts op mijn kop en die is niet bepaald slim wel lekker, warm en tofquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat zo
[..]
Trev![]()
Uhm. Lets see. Pan komt uit de oven, oven is 200 graden.
Muts pakt pan beet.
Das niet zo slimquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat zo
[..]
Trev![]()
Uhm. Lets see. Pan komt uit de oven, oven is 200 graden.
Muts pakt pan beet.
Je kent me zo goedquote:
XDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh muts op mijn kop en die is niet bepaald slim wel lekker, warm en tof
To say the leastquote:
jij mij ook dus zeg nouhou..........................quote:
Satesaus is ook veel lekkerder dan pindakaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het stomme is dat ik dus wel verzot ben op satesaus
neehee want dan is het geen verrassing meeheerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij mij ook dus zeg nouhou..........................
but it would make me soooooooooooooooooo happy!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
neehee want dan is het geen verrassing meeheer
Maar je hoeft vrijdag pas blij te zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
but it would make me soooooooooooooooooo happy!
nu ook heel erg omdatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar je hoeft vrijdag pas blij te zijn
ja maar vrijdag ben je dan extra extra superblij dus dat is het toch wel waard om nog even te wachtenquote:
neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
ja maar vrijdag ben je dan extra extra superblij dus dat is het toch wel waard om nog even te wachten
als ik het vertel kan je weer niet wachten tot je het krijgt, en als je het dan eerder krijgt kunnen we net zo goed het concept verjaardagscadeau maar afschaffenquote:
ja geef danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
als ik het vertel kan je weer niet wachten tot je het krijgt, en als je het dan eerder krijgt kunnen we net zo goed het concept verjaardagscadeau maar afschaffen
Kan nog niet.quote:
huuuquote:
Awwwww nu ben je schattigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
huuu![]()
![]()
nu ga ik in de foetus houding op bed liggen met een kussentje tussne mijn benen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
huuu![]()
![]()
nu ga ik in de foetus houding op bed liggen met een kussentje tussne mijn benen
Redelijk, nog wel wat last van mijn schouderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heya Trev!
Hoe is het met jou vandaag?
Maar al wel beter?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Redelijk, nog wel wat last van mijn schouder
Gelijdelijk maar zondag had ik tot 5 uur nergens last van en begon het toen pas dus weet het nog niet zekerquote:
Mhm hoop dat het snel helemaal weg blijft dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelijdelijk maar zondag had ik tot 5 uur nergens last van en begon het toen pas dus weet het nog niet zeker
Dat zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm hoop dat het snel helemaal weg blijft dan.
Hey Marijkequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb volgende week donderdag 2e gesprek![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Haiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Hey Marijke![]()
Goed Nieuws
Goodmeurningquote:
Weet wat minder last van mijn schouder maar verder alles goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja he?Hoe is het met jou dan?
[..]
Goodmeurning
Ja![]()
![]()
Met 2 directeuren
Dus wel even shoppen voor die tijd
Goodmeurning. wat is dat toch ook een geweldig woordquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja he?Hoe is het met jou dan?
[..]
Goodmeurning
Ja![]()
![]()
Met 2 directeuren
Dus wel even shoppen voor die tijd
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef xBubbles het volgende:
* Bubbles is nogal boos op beste vriendinnetje
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef xBubbles het volgende:
* Bubbles is nogal boos op beste vriendinnetje
Oehquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
deze vraag is een goedequote:
Ben gisteren van 13.30 tot 23.55 bezig geweest met haar vlechtjes, met korte pauzes en een iets langere eetpauze erbij..heb haar gisteren om 1 uur nog naar huis moeten brengen met de scooter, want er reden geen bussen meer, grote omleiding dus pas om 3 uur thuis..stuurt ze vandaag een Whatsapp dat ze de vlechtjes eruit wil halen omdat het jeukt..had al van tevoren gezegd dat dat zou gebeurenquote:
Dat is wel zwaar klotequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben gisteren van 13.30 tot 23.55 bezig geweest met haar vlechtjes, met korte pauzes en een iets langere eetpauze erbij..heb haar gisteren om 1 uur nog naar huis moeten brengen met de scooter, want er reden geen bussen meer, grote omleiding dus pas om 3 uur thuis..stuurt ze vandaag een Whatsapp dat ze de vlechtjes eruit wil halen omdat het jeukt..had al van tevoren gezegd dat dat zou gebeurenal dat werk voor niks
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben gisteren van 13.30 tot 23.55 bezig geweest met haar vlechtjes, met korte pauzes en een iets langere eetpauze erbij..heb haar gisteren om 1 uur nog naar huis moeten brengen met de scooter, want er reden geen bussen meer, grote omleiding dus pas om 3 uur thuis..stuurt ze vandaag een Whatsapp dat ze de vlechtjes eruit wil halen omdat het jeukt..had al van tevoren gezegd dat dat zou gebeurenal dat werk voor niks
zo is het leven, niks aan te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Juh..vooral omdat m'n schouder uit de kom is geweest een paar maanden terug en ik nog steeds geen stabiliteit heb in die arm en hand, dus het heeft me nogal wat moeite gekostquote:
quote:
Tering.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed dat je het wel gedaan hebt dan! Is ook meteen een stuk training geweest van de spieren eromheen, probeer er het positieve van in te zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Juh..vooral omdat m'n schouder uit de kom is geweest een paar maanden terug en ik nog steeds geen stabiliteit heb in die arm en hand, dus het heeft me nogal wat moeite gekost
Jij bent echt heerlijk genuanceerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
zwaar kloten is een stalen pijp van 10 cm doorsnede door je borstkas heen, dit is
Mooi zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet wat minder last van mijn schouder maar verder alles goed
Vinnik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goodmeurning. wat is dat toch ook een geweldig woord
Mooie sexy kleding.![]()
Of strak in het mantelpak?![]()
Anyways ik geloof dat het helemaal goed gaat komen
![]()
![]()
Merel!!!!quote:
Pedroquote:
Ik weet hoe kut pijn is aan je schouder, uit de kom kan ik me niet meer herinneren omdat dat lang geleden is maar flink last van de schouder is zeker niet fijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Juh..vooral omdat m'n schouder uit de kom is geweest een paar maanden terug en ik nog steeds geen stabiliteit heb in die arm en hand, dus het heeft me nogal wat moeite gekost
Daar heb je trouwens wel een goed punt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed dat je het wel gedaan hebt dan! Is ook meteen een stuk training geweest van de spieren eromheen, probeer er het positieve van in te zien
Oh my lord...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Marijkjeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Vinnik ook
Weet ik nog niet, geen mantelpakje in elk geval... Gewoon iets nets
Dat hoop ik
[..]
Merel!!!!![]()
![]()
Hoe is het met jou?
En HR assistent / PA van de directie![]()
[..]
Pedro![]()
![]()
Hoe is het met jou?
Dankje mopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tering.
Dat is inderdaad niet echt fijn om te horen.
En zeker als je al van tevoren had gewaarschuwd.
En ik weet dat je best wel veel last van je handen hebt gehad gister.
* Masseert jouw handjes en plaatst er een kusje op *
kom op zeg als dit je enige tegenslag in je leven moet je niet zeiken en je er overheen zetten, zo is de mens nu eenmaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij bent echt heerlijk genuanceerd.
kut maar wel goed en met u?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Vinnik ook
Weet ik nog niet, geen mantelpakje in elk geval... Gewoon iets nets
Dat hoop ik
[..]
Merel!!!!![]()
![]()
Hoe is het met jou?
En HR assistent / PA van de directie![]()
[..]
Pedro![]()
![]()
Hoe is het met jou?
Probeer ik ook welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed dat je het wel gedaan hebt dan! Is ook meteen een stuk training geweest van de spieren eromheen, probeer er het positieve van in te zien
quote:
Last van je schouder is nie fijn neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet hoe kut pijn is aan je schouder, uit de kom kan ik me niet meer herinneren omdat dat lang geleden is maar flink last van de schouder is zeker niet fijn
Iets waar je soms niet goed van wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Last van je schouder is nie fijn nee
Dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar heb je trouwens wel een goed punt.
Maar maakt het niet minder vervelend dat je uren aan iets gewerkt hebt en het de volgende dag eruit gehaald word.
Zie het als een werkproject waar je uren aan hebt besteed en het word goedgekeurd om daarna te horen " Tja sorry maar eh we gaan voor optie B "
Snap heel goed wat je bedoeltquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets waar je soms niet goed van wordt
Kan het eigenlijk alleen maar met je eens zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom op zeg als dit je enige tegenslag in je leven moet je niet zeiken en je er overheen zetten, zo is de mens nu eenmaal![]()
hoe is het met uw thunderbelly?
[..]
kut maar wel goed en met u?
Sssssssshtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:17 schreef PeZu het volgende:
ooh tis ene vrouwtjuh vandaar dat d eherne zo verdacht meelevend zijn
ik ben er om te realtiverenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan het eigenlijk alleen maar met je eens zijn.![]()
Maar dat neemt niet weg dat het voor bubbles extreem vervelend kan zijn.
Ze heeft de halve dag kramp in haar handen gehad.
Dus ze heeft best even het recht om te zeuren.
Met mij moah.
Twee uur slaap in twee dagen.
Dus voel mij nogal verrot.
Met jou nog steeds kut zo te zien?
dude, je had me aan moeten vallen dan had je de schone jonkvrouw de eer verdedigd en nog makkelijekr gescoord, damn hoe kun je zo'n voorzet missenquote:
Ik heb een chronische slaapstoornis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben er om te realtiveren![]()
ja weinig slapen zuigt![]()
ik ben de afgelopen nachten wakker gemaakt door mijn stomme buik dus ik heb ook niet veel slaap gehad terwijl ik eiks wel aan to eben
Omdat ik maar twee uur geslapen heb in twee nachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, je had me aan moeten vallen dan had je de schone jonkvrouw de eer verdedigd en nog makkelijekr gescoord, damn hoe kun je zo'n voorzet missen
ik slaap ook al mijn leven slecht en weinigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb een chronische slaapstoornis.
Dus ik slaap al decennia slecht![]()
Dus ik voel je pijn broeder.
Wat is er met je buik dan als ik vragen mag ?
Dat lijkt mij uiterst onprettig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik slaap ook al mijn leven slecht en weinig![]()
tik hem aan ouwe
ja ik heb cronische onstoken darmen dat is zo lekker, wakker worden met het gevoel alsof iemand je met een mes in je buik steekt en je nd plee moet rennen om niet de onderboks vol te kakken om half zes
Soliciousquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef Solique het volgende:
Tijd om te lunchen.![]()
Weer even een moment van rust.
Geniet van je Lunchquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef Solique het volgende:
Tijd om te lunchen.![]()
Weer even een moment van rust.
ik let op wat ik eet dat helpt erg goed, ik ben niet zo van onneindig medicijn pompen terwijl eht niets oplost alleen maar maskeert en een aanval vermindert maar soms is een lekker ijsje of spareribs gewoon zo verleidelijk dat ik wel pijn voor lijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat lijkt mij uiterst onprettig.
Krijg je veel prednison tegen de ontstekingen?
Of pompen ze je vol met wat anders?
Dat is wel een goede instelling.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik let op wat ik eet dat helpt erg goed, ik ben niet zo van onneindig medicijn pompen terwijl eht niets oplost alleen maar maskeert en een aanval vermindert maar soms is een lekker ijsje of spareribs gewoon zo verleidelijk dat ik wel pijn voor lijd
Dank je, ik ga ook lunchenquote:
Dat is ook een goede instellingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is wel een goede instelling.
Ik gebruik liever ook geen medicatie of iets dergelijks.
Al moet ik soms wel flunitrazepam gebruiken anders gaat het echt fout.
En soms moet je lijden in deze wereld voor de leuke ( en lekkere ) dingen.
Dat maakt het ook wel weer aangenaam
Weet je in ieder geval waar je het voor doet.
ik ben verzot op pammetjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is wel een goede instelling.
Ik gebruik liever ook geen medicatie of iets dergelijks.
Al moet ik soms wel flunitrazepam gebruiken anders gaat het echt fout.
En soms moet je lijden in deze wereld voor de leuke ( en lekkere ) dingen.
Dat maakt het ook wel weer aangenaam
Weet je in ieder geval waar je het voor doet.
schnitzel man, schnitzelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik straks ook een keertje, nog maar eens zien wat ik ga eten
Flunitrazepam is eigenlijk Rohypnol in pil vorm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben verzot op pammetjes![]()
zo af en toe dan![]()
ach ja lijden is ook een groto woord hoor, eem aanval duurt meestal niet zo lang
ruzie om schnitzel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
als ik dat doe ga ik ruzie krijgen hier
ik weet wat het isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Flunitrazepam is eigenlijk Rohypnol in pil vorm.
Het is zelfs verboden in sommige landen
Maar ik krijg er gigantisch nare bijwerkingen van.
Clusterhoofdpijn bijvoorbeeld.
En heb je wel eens kramp in je kuit gehad?
Dat krijg ik dan over mijn hele lichaam.
Voornamelijk mijn rug en armen en dergelijke.
Dat is echt godsgruwelijk pijnlijk, combineer dat met clusterhoofdpijn en ik ben een week uit de running.
hoi tochquote:
Is niet van mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruzie om schnitzel?wtf dude
[..]
ik weet wat het is![]()
kramp zuigt big time, alleen al plaatselijk dus das wel kut man..
ik word altijd erg misselijk van medicijnen en dat soort dingen als een droge smoel dus dat is nisk vergeleken met clusterhoofdpijnen dat is helemaal naar
Hey Sanquote:
Arme Trev!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet van mijen zelfs autorijden is geen pretje met mijn schouder nu
[..]
Hey San![]()
wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hey San![]()
aah dat rook ik dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:38 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga even douchen en scheren.
Zie eruit als een zwerver![]()
Hoi Insoquote:
Haaienmeneerquote:
Hoi Trevquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hey San![]()
pfeerdendamselquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Inso.
[..]
Haaienmeneer!
[..]
Hoi Trev.
Geniet er vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:38 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga even douchen en scheren.
Zie eruit als een zwerver![]()
Dank jequote:
Een oude blessure speelt opquote:
pfiew gelukkig, ik maakte me echt zorgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
Mijn slangenlakje heeft de nacht overleefd.
Goooeeeedquote:
Dat snap ik wel, slangenhuid is best broosquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
pfiew gelukkig, ik maakte me echt zorgen
ac gewricht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geniet er van![]()
[..]
Dank je
[..]
Een oude blessure speelt opeen klein gewichtje dat in aan de sleutelbeen bij de schouder zit is een beetje geïrriteerd dus kan niet veel doen behalve rust
ooh wta had je dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goooeeeed. Weer aan de beterende hand.
Daar?
Ik weet het niet, ik word al een tijdje wakker met rugpijn en steken in m'n borst. Ik zweet dan ook echt m'n bed uit en heb of hoofdpijn of ik ben misselijk. 's Middags en 's avonds gaat het eigenlijk gewoon goed, alleen 's ochtends is baggerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh wta had je dan?![]()
hier, mjamaar ook wel
![]()
dus ik ben verward
ac gewricht boven je slijmbeursquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heet, het is kennelijk maar een klein gewichtje dat nauwelijks beweegt
Helaas dat niemand ze voor me wil bakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ac gewricht boven je slijmbeursdus miss ook wel slijmbeur ontsteking en dat is wel pijnlijk ja, goe drusten en eten dus laat schnitzels voor je bakken
hmm vaag, al nd dok geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik word al een tijdje wakker met rugpijn en steken in m'n borst. Ik zweet dan ook echt m'n bed uit en heb of hoofdpijn of ik ben misselijk. 's Middags en 's avonds gaat het eigenlijk gewoon goed, alleen 's ochtends is bagger.
Leuk he, gevoelens.
je hebt toch een sletje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas dat niemand ze voor me wil bakken
Een gemiddeld restaurant wil dat best welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas dat niemand ze voor me wil bakken
Ben je gekquote:
Als jij voor mij wil betalen en dan moet ik als nog rijdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gemiddeld restaurant wil dat best wel.
[..]
Ben je gek.
zou ik ook niet doen hoor maar het klinkt toch niet helemaal jofelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gemiddeld restaurant wil dat best wel.
[..]
Ben je gek.
justeat.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij voor mij wil betalen en dan moet ik als nog rijden
je hebt toch niks te doen dus ben je er zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas zit ik nu thuis en zijn bij haar thuis dus zo'n 180 km verder op
Grapjas, jijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij voor mij wil betalen en dan moet ik als nog rijden
Nah, ik wacht wel even af, hoor. Het wordt al minder, denk dat ik gewoon eventjes een dipje hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen hoor maar het klinkt toch niet helemaal jofel
Volgens mij bezorgen ze hier nietquote:
Dat eind rijden is zeker niet fijn met mijn schouder, hoewel op de snelweg rijden wel fijner is omdat weinig schakelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt toch niks te doen dus ben je er zo
goed planquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grapjas, jij.
[..]
Nah, ik wacht wel even af, hoor. Het wordt al minder, denk dat ik gewoon eventjes een dipje had. Ik doe gewoon rustig aan.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grapjas, jij.
[..]
Nah, ik wacht wel even af, hoor. Het wordt al minder, denk dat ik gewoon eventjes een dipje had. Ik doe gewoon rustig aan.
laat je rijden, taxi, bus, trein etc etcquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij bezorgen ze hier niet
[..]
Dat eind rijden is zeker niet fijn met mijn schouder, hoewel op de snelweg rijden wel fijner is omdat weinig schakelen
Iets met weinig geldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat je rijden, taxi, bus, trein etc etc
als je echt wilt kan het best
iets met als je echt wil kan het welquote:
hoe moet ik dat nu weten, het is toch niet mijn vriendin, regel dat ff lekker zelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
er wordt al aan gewerkt hooren hoezo zij niet hier?
Ik verveel me nog niet, volgens mij hoorde ik net de bel en is mijn pakketje erquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan![]()
ik verveel me een beetje, is er ergens wat te rellen?
En ik ga er niet serieus op inquote:
Doen we ook en morgen komt ze hier heenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nu weten, het is toch niet mijn vriendin, regel dat ff lekker zelf
hier komt ook een pakje vd week maa rik mag niet weten wat er in zit, dat haat ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verveel me nog niet, volgens mij hoorde ik net de bel en is mijn pakketje er. Hoop ik. Zo even kijken.
[..]
En ik ga er niet serieus op in.
ok man, laat je lekker verwennenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen we ook en morgen komt ze hier heen
ja verdommequote:
Nu moet ik nog langer wachten op m'n jurkjequote:
ik haat wachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet ik nog langer wachten op m'n jurkje.
ik ben vrijdag jarig en zeur al dagen om mijn kadoquote:
jij hebt zo lang gewacht met je lief dat ik dat niet helemaal geloofquote:
quote:Goede midag
Het personeel wordt gezocht voor een internationaal bedrijf.
Eisen voor de werknemer:
1. toegang tot internet
2. e-mail
3. het bijhouden van gegevens
4. de plicht en verantwoordelijkheid van de werknemer
Algemene voorwaarden van het werk:
1. flexibele werktijden
2. een goed salaris
3. carri.re mogelijkheden
4. 3 weken betaalde vakantiedagen
5. betalen belastingen en verzekeringskosten
Indien u interesse heeft, vul dan in de vorm, dat voorzien is in de brief hieronder en stuur je cv naar dit e-mail adres: anapau@hrcmsalary.com
Naam:
Het adres:
Uw leeftijd:
telefoon nummer (mobiel / thuis) met unternationale code:
Uw e-mail adres:
Zodra we uw CV onvangen hebben onze medewerkers zullen met u onmiddellijk contact opnemen.
Met vriendelijke groeten,
HR Management van CMServices
kut spam mail, di ekrijg ik de laatste dagen ook veelquote:
Het is anders wel waard geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt zo lang gewacht met je lief dat ik dat niet helemaal geloof
quote:
Oh, dat doe ik dan weer nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben vrijdag jarig en zeur al dagen om mijn kado_!
dat mag ik hopen jaquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik dan weer niet. Maar het pakketje moet deze week komen (een fucking week
) en ik wil 'm nu
.
Geniet er vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:39 schreef PeZu het volgende:
p-ez-u gaat even weg, mijn bestelling is binnen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:39 schreef PeZu het volgende:
p-ez-u gaat even weg, mijn bestelling is binnen
kan dat ook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
heerlijk als klanten tevreden ophangen
* Insomnium bespringt lolaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt om een hoekje van de KSc
Hey LLquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt om een hoekje van de KSc
* Insomnium draait in zijn val zodat bovenop valt en geen pijn heeftquote:
* LovelyLady roept *oef*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
* Insomnium draait in zijn val zodat bovenop valt en geen pijn heeft
Ieeeek das langquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl pakt lola stevig vast en houdt haar minimaal een half uur vast *mmmm*[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieeeek das lang![]()
maar wel fijn
* LovelyLady krijgt het een beetje warm
Trevquote:
is het al yuki tijdquote:
voor je eigen verjaardag as vrijdag??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:33 schreef PeZu het volgende:
zo ik heb 8 kadootjens gekocht voor mijn lief
nee voor gewoon nu zomaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
voor je eigen verjaardag as vrijdag??
lief hoor!quote:
ja ik kan het wel hoorquote:
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:46 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje zwaait ook nog even naar LL
volgens mij ben je al plat geknuft, er blijft anders niks meer van je over!
* PeZu geeft een zakdoekiequote:
John Foggertyquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:57 schreef PeZu het volgende:
ooh susie q....
ooh susie q...
baby i loveu
susie q
ccrquote:
nicequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb maar even Born on the Bayou opgezet
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef Solique het volgende:
Vandaag is het nationale storingen dag geloof ik. Al los ik er wel de meeste van op.
hmm ik krijg er honger vanquote:
Ja, eigenlijk wel. Net weer een probleem laten oplossen.quote:
quote:
quote:
ik sliep nietquote:
jaaa, dat heb ik nu ook heel evenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:52 schreef PeZu het volgende:
hmmwat is het toch lekker met een dekertje op de bank
zon hele zachte warme?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, dat heb ik nu ook heel even
juh, ik heb nog een zachterder warmerede, maar die is heulemaal op zolderquote:
ik heb er 4 op de bank want dekersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
juh, ik heb nog een zachterder warmerede, maar die is heulemaal op zolder
ik heb twee kattenquote:
heel slim, je stopt ze in een speciaal kattendoosje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb twee katten![]()
die vinden dat ook![]()
dus ik bewaar ze niet op de bank
trapkastquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel slim, je stopt ze in een speciaal kattendoosje?
kunnen zemooi niks slopenquote:
psies!quote:
slofjes aan doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
psies!
behalve de bank en de kussens
roooooooodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
dan slopen mijn katten die ook wel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Een steen is opgehangen aan een touw. Hoe bepaal je het weer?
Wel zo:
- als de steen nat is, dan regent het
- als de steen beweegt, dan is er wind
- als je de steen niet ziet, dan is er mist
- ziet de steen wit, dan sneeuwt het
- is de steen warm, dan schijnt het zonnetje
- en als de steen van het touw valt...dan is er een aardbeving.
Niet onmiddellijk wat wij in gedachten hebben als we denken aan een weerstation, maar wèl leuk!
jaquote:
onderschat mijn katten niet, die krijgen zelfs die pindadingen openquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
ze verpakken er ook pindas mee voor in het vliegtuig, die krijg je nooit fatsoenlijk open
is het touw hard, dan vriest hetquote:
ooh handig voor in het vliegtuigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
onderschat mijn katten niet, die krijgen zelfs die pindadingen open
ik weet niet of ze dan wel zin hebben in pindadingen open makenquote:
nou dan maken ze maar zin hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dan wel zin hebben in pindadingen open maken
misschien dat ze het vast van tevoren kunnen doen?quote:
ja maar dan zijn er anderen zakjses en die krijg ik ook wel openquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien dat ze het vast van tevoren kunnen doen?
nee joh, denk aan warme dekers, warme chomomel met honingrum en slagroom ,stamppot met worst, blaadjes schoppen, het is mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het weer buiten werkt erg demotiverend
Vanavond Boeremoos etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh, denk aan warme dekers, warme chomomel met honingrum en slagroom ,stamppot met worst, blaadjes schoppen, het is mooi![]()
![]()
ik ga zo een broodje worst maken hmmquote:
shoarma hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh, denk aan warme dekers, warme chomomel met honingrum en slagroom ,stamppot met worst, blaadjes schoppen, het is mooi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
was dat nou weer voor limbo troep??quote:
mijn katjes hadden niet zo trek in het vliegtuig..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dan wel zin hebben in pindadingen open maken
1 uur extra slapen!quote:
ik wil een open haardquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:35 schreef PeZu het volgende:
kachel, samen dicht tegen elkander aan op de bank, in bed
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
was dat nou weer voor limbo troep??
ja die mis ik ook welquote:
das toch gewoon stampot boerenkool??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |